László Bölöni
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12
Re: László Bölöni
Τι να πει ρε φίλε??? Το ματς για να φτάσει στο 2-3 περάσε από το 2-1 υπέρ της Λειβαδιάς. Για να το γυρίσει έβαλε επιθετικούς η μισή ομάδα επιθετικοί ήταν και ο σχηματισμός μετά ήταν ένα χάλι. Που νά ξερε οτι η άμυνα θα το βαράει επειδικτικά το τελευταίο πεντάλεπτο του ματς??? Τι να εξηγεί τα αυτονόητα... Αν φύγετε την προπονητάρα για να ρθει ο Δώνης και κάθε τέτοιου τύπου ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΣ θα είναι απ τα μεγαλύτερα ανέκδοτα της ιστορίας μας
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: László Bölöni
απ τα μεγαλυτερα λαθη θα ναι.
προσωπικα δεν νομιζω να γινει κι ας λενε οτι θελουν οι αρδ. δεν τον εχω για βλακα τον βρυζα. οτι και να λεμε χαζος δεν ειναι. εχει παιξει ποδοσφαιρο και ξερει. δεν νομιζω να θελει να κανει κακο στην ομαδα. ουτε να ερθει σε κοντρα με την πλειοψηφια που θελει λαζλο.
προσωπικα δεν νομιζω να γινει κι ας λενε οτι θελουν οι αρδ. δεν τον εχω για βλακα τον βρυζα. οτι και να λεμε χαζος δεν ειναι. εχει παιξει ποδοσφαιρο και ξερει. δεν νομιζω να θελει να κανει κακο στην ομαδα. ουτε να ερθει σε κοντρα με την πλειοψηφια που θελει λαζλο.
Re: László Bölöni
Δε μπορούσε να πει τους επιθετικούς να γυρίσουν πίσω κατ' ανάγκη;monopaokre έγραψε:Τι να πει ρε φίλε??? Το ματς για να φτάσει στο 2-3 περάσε από το 2-1 υπέρ της Λειβαδιάς. Για να το γυρίσει έβαλε επιθετικούς η μισή ομάδα επιθετικοί ήταν και ο σχηματισμός μετά ήταν ένα χάλι. Που νά ξερε οτι η άμυνα θα το βαράει επειδικτικά το τελευταίο πεντάλεπτο του ματς??? Τι να εξηγεί τα αυτονόητα... Αν φύγετε την προπονητάρα για να ρθει ο Δώνης και κάθε τέτοιου τύπου ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΣ θα είναι απ τα μεγαλύτερα ανέκδοτα της ιστορίας μας
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: László Bölöni
Παιδοβούβαλο
που googleάρεις λέξεις στο net για να δεις αν είναι ορθογραφικά σωστές πριν τις βάλεις σε κείμενα ..

Yπόλοιπα χαμερπή λιμά της εκδιδομένης δημοσιογραφίας

Μπόλονι σε ανακυρήσσω εφεξής ως "πουλέν ολκής" και σου απονέμω το βραβείο Καλύτερου Ξεβρακώματος 2012.
που googleάρεις λέξεις στο net για να δεις αν είναι ορθογραφικά σωστές πριν τις βάλεις σε κείμενα ..

Yπόλοιπα χαμερπή λιμά της εκδιδομένης δημοσιογραφίας

Μπόλονι σε ανακυρήσσω εφεξής ως "πουλέν ολκής" και σου απονέμω το βραβείο Καλύτερου Ξεβρακώματος 2012.
Re: László Bölöni
Ale3 έγραψε:Στην κεντρική λείπει η συνέχεια του συγκεκριμένου σχολίου ότι το παιχνίδι λίγο πριν ήταν στο 2-3, και δεν ξέχασαν σε 5 λεπτά ότι με ισοπαλία θα έπερνε 1 ποντουλάκι στα πλέυ ωχ.markos4 έγραψε:-Στον αγώνα με τον Λεβαδειακό, η ομάδα ήξερε ότι με το 3-3 θα είχε έναν πόντο στα play off; Και αν ήξερε γιατί δεν το προφύλαξε;
"Σίγουρα το γνώριζα. Λέτε να το ξεχάσαμε στα τελευταία πέντε λεπτά;"
εδω γιατι δεν εξηγει τι εγινε,γιατι το αφησε αναπαντητο?
Έδωσε πληρέστερη ανάλυση περί τερματοφύλακα με παράδειγμα τον γλύκο.markos4 έγραψε:ουτε για τον τερματοφυλακα,
Δεν θυμάμαι την απάντησή του, αλλά έδωσεmarkos4 έγραψε:ουτε για τις πολλες ηττες στην τουμπα εδωσε πειστικες απαντησεις...
ειναι 2-3 το σκορ στην λιβαδεια και δεν σκεφτηκε να κανει κατι για να κρατησει το αποτελεσμα???????
ενταξει με την λιβαδεια παιζαμε οχι με την ρεαλ....
για τον τερματοφυλακα τι ειπε?
οτι ο γλυκος του στα 26 ειναι αδυναμος και θα τον βαλει να παιξει μπασκετ???
δηλαδη ειμαστε καλυμμενοι στον ασσο???
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΜΠΟΛΟΝΙ...
Re: László Bölöni
Πριν 10 λεπτά στο σπορια εφ εμ αθηναικής χαβούζας βγήκε ο μέγας δημοσιογράφος σκουληκαντέρας Ζαχαριάδης για να πει ότι το συμπέρασμα απο τη συνέντευξη ειναι οτι ο Μπόλονι θεωρεί τον εαυτό του αλάνθαστο ....είναι εγωιστής και ότι αυτό που απορρέει απο την διοίκηση αυτή τη σιγμή είναι οτι ο Μπόλονι θέλει τα 300κ της ρήτρας και για αυτό είπε οτι μένει......!!
Η διοίκηση λέει κατά 99% θα λήξει την συνεργασία με το προπονητή και επειδή το ξέρει είπε αυτά που είπε.
Αυτά απο τον σκουληκιάρη ζαχαριάδη!
Η διοίκηση λέει κατά 99% θα λήξει την συνεργασία με το προπονητή και επειδή το ξέρει είπε αυτά που είπε.
Αυτά απο τον σκουληκιάρη ζαχαριάδη!
Re: László Bölöni
αργοναυτη το θεμα ειναι οτι και εδω δημοσιογραφοι και δη ΠΑΟΚτσηδες αναφερουν πανω κατω τα ιδια.πολυς καπνος για να μην υπαρχει καθολου φωτια παντως.
Re: László Bölöni
Για τον γλύκο είπε ότι δεν μπορεί να κατανοείσει πως 26 χρονών δεν του δόθηκαν παιχνίδια για να κάνει τα λάθη του και να μάθει από αυτά, και ότι αυτό γίνεται σταδιακά, μες τις άκρες από την ανάλυση που έδωσε. Ελπίζω να ανεβάσει κάποιος το ηχιτικό της συζήτησης για να γίνω πιο συγκεκριμένος.
Όσο για το παιχνίδι στην λιβαδιά, νομίζω ότι το ματς έχει αναίβει στο ίντερνετ. Κατέβασε το και φρέσκαρε τι μνήμη σου με ποιους είχες μέσα στο παιχνίδι και για ποιο λόγο. Ποιος ήταν το δεξί...μπακ και εάν οι 11 που έχεις στον αγωνιστικό χώρο έχουν επιδείξει ικανή ομαδική αμυντική λειτουργία. Επίσης σε πόσα λεπτά το 2-3 έγινε 4-3, και πως αυτό προήλθε. Εάν το να κάνεις ατομικά λάθη στο κράτημα της μπάλας είναι λάθος του προπονητή, τι να συζητήσουμε.
Τι έπρεπε να κάνει; να δώσει εντολή η μπάλα να κινείται έξω από την περιοχή μας με πασούλες των 2-3ων μέτρων για να τελιώσει το ματς; Ή μήπως να τους δώσουμε την μπάλα και να ταμπουρωθούμε πίσω;
Θέλεις να καθυστερήσεις; Τραβάς μέχρι το σημαιάκι του κόρνερ και κάνεις μαγκιές εκεί. Κερδίζεις ένα πλάγιο, ένα κόρνερ και συνεχίζεις στο σημαιάκι. Για να φτάσεις μέχρι εκεί, απαιτήται η μπάλα να περάσει από το κέντρο και να αναπτυχθείς από τα πλάγια.
Τα περισσότερα γκολ φέτος τα φάγαμε είτε από στημένη φάση με αδράνεια της άμυνας, είτε από ατομικό λάθος στην πρώτη πάσα.
Συνεχίζουμε να λέμε γιατί δεν τους είπε να κρατήσουν το 2-3? Υπάρχει κάτι που λέγετε στρατηγική, αλλά χαράζετε ανάλογα με τα πιόνια που έχεις.
Δεν μπορώ να κατανοήσω την μανία μας ως λαό να κολλάμε σε λάθος θέματα. Η ερώτηση στο συγκεκριμένο παιχνίδι και σε όλη τη σεζόν είναι γιατί γίνεται το συγκεκριμένο λάθος και πως θα διορθωθεί....
Όσο για το παιχνίδι στην λιβαδιά, νομίζω ότι το ματς έχει αναίβει στο ίντερνετ. Κατέβασε το και φρέσκαρε τι μνήμη σου με ποιους είχες μέσα στο παιχνίδι και για ποιο λόγο. Ποιος ήταν το δεξί...μπακ και εάν οι 11 που έχεις στον αγωνιστικό χώρο έχουν επιδείξει ικανή ομαδική αμυντική λειτουργία. Επίσης σε πόσα λεπτά το 2-3 έγινε 4-3, και πως αυτό προήλθε. Εάν το να κάνεις ατομικά λάθη στο κράτημα της μπάλας είναι λάθος του προπονητή, τι να συζητήσουμε.
Τι έπρεπε να κάνει; να δώσει εντολή η μπάλα να κινείται έξω από την περιοχή μας με πασούλες των 2-3ων μέτρων για να τελιώσει το ματς; Ή μήπως να τους δώσουμε την μπάλα και να ταμπουρωθούμε πίσω;
Θέλεις να καθυστερήσεις; Τραβάς μέχρι το σημαιάκι του κόρνερ και κάνεις μαγκιές εκεί. Κερδίζεις ένα πλάγιο, ένα κόρνερ και συνεχίζεις στο σημαιάκι. Για να φτάσεις μέχρι εκεί, απαιτήται η μπάλα να περάσει από το κέντρο και να αναπτυχθείς από τα πλάγια.
Τα περισσότερα γκολ φέτος τα φάγαμε είτε από στημένη φάση με αδράνεια της άμυνας, είτε από ατομικό λάθος στην πρώτη πάσα.
Συνεχίζουμε να λέμε γιατί δεν τους είπε να κρατήσουν το 2-3? Υπάρχει κάτι που λέγετε στρατηγική, αλλά χαράζετε ανάλογα με τα πιόνια που έχεις.
Δεν μπορώ να κατανοήσω την μανία μας ως λαό να κολλάμε σε λάθος θέματα. Η ερώτηση στο συγκεκριμένο παιχνίδι και σε όλη τη σεζόν είναι γιατί γίνεται το συγκεκριμένο λάθος και πως θα διορθωθεί....
Re: László Bölöni
Γίνεται δυστυχώς...kataramenos5 έγραψε:Ρε παιδιά μη μας μπρίζώνετε .Ξέρετε σίγουρα οτι γίνεται κάτι τέτοιο?Γινεται να βγαίνει ο Λαζλο να λέει μενω και η διοίκηση να τον έχει διώξει ήδη και να μη του το έχει ανακοινώσει?Photis έγραψε:Παιδιά δεν είναι ο Κόλκας που λέει 80-20 είναι η διοίκηση.Νομίζετε ο Κόλκας τα λέει έτσι???Από κάπου τα μαθαίνει...από κάπου παίρνει γραμμή.Περιμένετε να δούμε.
Αποκλείεται να είναι Π@παριές του Σταύρακα?Προσέχετε λίγο τι γράφετε (αν δεν είστε σίγουροι).
Χθες μεσάνυχτα έβγαλαν 2 συγκεκριμένοι το θέμα περί νέου προπονητή...
Σήμερα ΔΕΝ υπήρξε ΔΙΑΨΕΥΣΗ από την δίοικηση...
Δεν χρειάζεται κάτι άλλο να πούμε...
Το βράδυ τα δημοσιεύματα για νέο προπονητή θα πληθαίνουν...
Το γιατί και το πως το εξήγησα χθες βράδυ στο τόπικ του Βρύζα..
Ο Μπόλονι γίνεται αντικείμενου χλευασμού μαθαίνω από τους ΑΡΔ επειδή τους ξεφτίλισε..
Re: László Bölöni
ale3 το ματσ με την λιβαδεια το θυμαμαι παρα πολυ καλα,δεν χρειαζεται ουτε να το δω ουτε να φρεσκαρω την μνημη μου,γιατι τυγχανει και ημουνα μεσα στο συγκεκριμενο αγωνα με δυο φιλαρακια απο το paokmania...
εβλεπα εναν μπολονι που στο 2-3 δεν σηκωθηκε να δωσει μια εντολη...τις αλλαγες θυμασαι ποτε τις εκανε?
στο συγκεκριμενο παιχνιδι συμφωνω οτι γινανε πολλα ατομικα λαθη αλλα γινανε λαθη και απο τον προπονητη..
τελοςπαντων δεν χρειαζεται να δινουμε τοσο εμφαση στα λαθη του μπολονι...κατ εμε εκανε αρκετα
αλλα τον πρωτο χρονο δεν μπορεις να κρινεις τον προπονητη...
εβλεπα εναν μπολονι που στο 2-3 δεν σηκωθηκε να δωσει μια εντολη...τις αλλαγες θυμασαι ποτε τις εκανε?
στο συγκεκριμενο παιχνιδι συμφωνω οτι γινανε πολλα ατομικα λαθη αλλα γινανε λαθη και απο τον προπονητη..
τελοςπαντων δεν χρειαζεται να δινουμε τοσο εμφαση στα λαθη του μπολονι...κατ εμε εκανε αρκετα
αλλα τον πρωτο χρονο δεν μπορεις να κρινεις τον προπονητη...
László Bölöni
Αν δεν τον τελειώσουν απόψε .....θα τον τελειώσουν την άλλη βδομάδα που ξεκαθαρίζει η αδειοδότηση .....!Ζήση μπράβο που κατα 99% τελειωνεις τον Μπόλονι!διέψευσε μας απόψε αν υπολογίζεις τον λαό του ΠΑΟΚ!
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: László Bölöni
εγω ξερω οτι αυτες δεν ειναι συμπεριφορες ΠΑΟΚ , ειναι αδερφηστικες συμπεριφορες που καμια σχεση δεν εχουν με αυτο που πρεσβεύουν τα 4 γραμματα, και δεν μιλαω μονο για την αντιμετοπηση στο πρόσωπο του προπονητη αλλα και αλλα θεματα οπως την συμπεριφορα απεναντι στον σναουτσερ. αλλα να ξερουν ολοι τους οτι ο λαος του ΠΑΟΚ δεν ειναι χαζος και τις απαντησεις του τις δεινει με πραξεις γι αυτο μετα να μην αναρωτιούνται και να μη τ ρειχνουν ολα στην κριση . αντε ζηση φερε και τον κολλητό σου που εμεινε ανεργος τωρα να παρει και αυτος κανενα μεροκαματο
- Vonapartis
- Δημοσιεύσεις: 476
- Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 23:27
Re: László Bölöni
Δεν προκύπτει από πουθενά η απομάκρυνση ή παραίτηση του Μπόλονι. Αν είναι να βγάλουμε το ψωμάκι μας οκ, νάχουμε να γράφουμε.... Συνηθισμένοι σε τέτοια.
Re: László Bölöni
Πολυ επικινδυνη αποψη ρε φιλε.desperando έγραψε:εγω ξερω οτι αυτες δεν ειναι συμπεριφορες ΠΑΟΚ , ειναι αδερφηστικες συμπεριφορες που καμια σχεση δεν εχουν με αυτο που πρεσβεύουν τα 4 γραμματα, και δεν μιλαω μονο για την αντιμετοπηση στο πρόσωπο του προπονητη αλλα και αλλα θεματα οπως την συμπεριφορα απεναντι στον σναουτσερ. αλλα να ξερουν ολοι τους οτι ο λαος του ΠΑΟΚ δεν ειναι χαζος και τις απαντησεις του τις δεινει με πραξεις γι αυτο μετα να μην αναρωτιούνται και να μη τ ρειχνουν ολα στην κριση . αντε ζηση φερε και τον κολλητό σου που εμεινε ανεργος τωρα να παρει και αυτος κανενα μεροκαματο
ποιον τιμωρεις με την αποχη?δεν εχουμε γουμενο πλεον.μπορει 1000 στραβα να εχουν οι διοικησεις βρυζα - ζαγορακη(με τραγικοτερη αυτη του ζαγορακη,ας μην τα ξαναλεμε)αλλα εμπλεξαν με τη διοικηση μιας ομαδας τη στιγμη που ειχαν εξασφαλισμενη υστεροφημια και ενα κατεστημενο που αν δεν ασχολιοντουσαν με τον ΠΑΟΚ θα τους ειχε στα οπα οπα.μην τα ξεχναμε αυτα.
τι κερδος μπορει να εχει μια διοικηση με το (ας υποθεσουμε οτι ευσταθουν τα σεναρια απομακρυνσης του) να διωξει εναν λαοφιλη και φημισμενο προπονητη.λες να το κανει απο εγωισμο?εγω δεν μπορω να το πιστεψω αυτο.λες να μην υπαρχει κανενας λογος?
προσωπικα συγκεκριμενες επιλογες των τελευταιων διοικησεων με απομακρυναν απο το γηπεδο που δεν εχει νοημα να τις αναφερω και ειναι απλα προσωπικες αποψεις.απλα βλεπω μια ταση να θελουμε να υποστηριξουμε οποιονδηποτε εκτος απο τη διοικηση.με καθε ευκαιρια για οποιονδηποτε λογω την πυροβολουμε.δεν εχουμε αναγνωρισει κανενα ελαφρυντικο.σε κανενα θεμα που εχει προκυψει.δεν ειμαι υποστηρικτης της διοικησης αλλα βλεπω μια ανεξηγητη πορωση και μανια εναντιον της.
και στην τελικη λεμε οτι η διοικηση δεν προστατευει τον εναν δεν προστατευει τον αλλον..προστατευει μηπως τον εαυτο της?αυτη ειναι η διοικηση και κανει οτι μπορει.
πολυ μισος.δεν το καταλαβαινω πραγματικα.ακομα και σε στιγμες που δεν υπαρχει λογικη εξηγηση.
ναι καμια ομαδα δεν παει μπροστα χωρις σταθερο και καλο προπονητη.ναι αν δεν εχεις οικονομικη ανεση και πρεπει να κανεις μια υπερβαση αυτη πρεπει να γινει με τον προπονητη.ναι με προπονητακια της σειρας στην τελικη πληρωνεις περισσοτερα.
δεν τα ξερουν ολα αυτα λες?τι κερδος θα εχουν με το να φερουν τον κοσμο απεναντι τους.λες να μην υπαρχει κανενας λογος.
ας μην γκρεμιζουμε το καστρο απο μεσα.
Re: László Bölöni
και στην τελικη εξισου αδερφιστικο ειναι να εχεις το βραδυ συναντηση με τη διοικηση και μερικες ωρες πιο πριν να δινεις συνεντευξη στο λαο προεξοφλωντας το αποτελεσμα.καθιστωντας τη συναντηση ανευ αντικειμενου και ακομα χειροτερα αν ξερεις οτι θα απομακρυνθεις να δημιουργεις διχονοια στο λαο.δεν ειναι χαζος ο κοσμος οτι και να γινει ο κοσμος θα αποδωσει τις ευθυνες στο τελος εκει που πρεπει.δεν εχει αναγκη απο νουθεσιες κανενος.ουτε της διοικησης ουτε του προπονητη.
στο τελος ουτε ο μπολονι θα βγει χαμενος ουτε τα προσωπα της διοικησης ατομικα.ο ΠΑΟΚ στο συνολο του θα βγει χαμενος.οποιο και αν ειναι το αποτελεσμα της συναντησης.
σε μια επαγγελματικη σχεση ο μπολονι προσπαθει να οικειοποιηθει το λαικο αισθημα.πραγμα που ποτε δεν χωνεψα σε κανεναν.
στο τελος ουτε ο μπολονι θα βγει χαμενος ουτε τα προσωπα της διοικησης ατομικα.ο ΠΑΟΚ στο συνολο του θα βγει χαμενος.οποιο και αν ειναι το αποτελεσμα της συναντησης.
σε μια επαγγελματικη σχεση ο μπολονι προσπαθει να οικειοποιηθει το λαικο αισθημα.πραγμα που ποτε δεν χωνεψα σε κανεναν.