71.Παναγιώτης Γλύκος
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Εγώ επιμένω για την κακή θέση, και ας είπα ήδη ότι ούτε και με καλή θέση το έπιανε
- anekfrastos
- Δημοσιεύσεις: 2839
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Αυτο που είπε ο odi.ΑποστόληςΑ έγραψε:Δεν κατάλαβα κύριε ανέκφραστε την παράθεση των παραπάνω ποστ. Μήπως θέλεις να μας ελέγξεις επειδή διατυπώνουμε απόψεις;
Η απορία μου είναι ειλικρινής. Δεν είμαι μπαλαδοφατσα και όταν ρωτάω κάτι είναι επειδή θέλω να καταλάβω την άλλη άποψη, όχι για να την πω σε κάποιον.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Πιστευω καλος τερματοφυλακας για σουπερλιγκ αλλα λιγος αν θελουμε να κανουμε βημα παραμερα. Κρυβει τα μειονεκτηματα του η ομαδα οταν ειναι σε ρεντα αλλα σε ματς σαν το σημερινο φαινονται. 1ο και 3ο προσωπικα του τα χρεωνω.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Αν θελει ο σαββιδης ας φέρει μεγάλο τέρματα με λεφτα κ οχι στοιχήματα αλλιως καλος ειναι
-
mbison
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Στο 2ο γκολ γιατι δεν επεσες? Φωναζα 3 sec.
Στο 3ο πολυ κακο διωξιμο, καλυτερα να μην εβγενες αν διωχνεις ετσι. Αφηνεις αδεια την εστια.
Στο 3ο πολυ κακο διωξιμο, καλυτερα να μην εβγενες αν διωχνεις ετσι. Αφηνεις αδεια την εστια.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Και στο 1ο δίνει ασιστ στον αντίπαλο πάρε βάλε.mbison έγραψε:Στο 2ο γκολ γιατι δεν επεσες? Φωναζα 3 sec.
Στο 3ο πολυ κακο διωξιμο, καλυτερα να μην εβγενες αν διωχνεις ετσι. Αφηνεις αδεια την εστια.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Είπαμε: ο πατριώτης είναι σταθερός τερματοφύλακας και πιάνει αυτά που πιάνονται. Μην περιμένεις κάτι άλλο. Για περισσότερα ψάχνεις για τερματά στυλ Όλσεν θα πω. Και της Σάλκε καλούτσικος φαίνεται, δε φοβάσαι μη σπάσει στην έξοδο.
-
Ksenitemenos4
- Δημοσιεύσεις: 2957
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
ο αντιπαλος εκει εχει ατομο που πρεπει να τον μαρκαρει, και να διωξει ευκολα την μπαλα..Al Bandy έγραψε:Και στο 1ο δίνει ασιστ στον αντίπαλο πάρε βάλε.mbison έγραψε:Στο 2ο γκολ γιατι δεν επεσες? Φωναζα 3 sec.
Στο 3ο πολυ κακο διωξιμο, καλυτερα να μην εβγενες αν διωχνεις ετσι. Αφηνεις αδεια την εστια.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Ε τότε ας τη στείλει και στο πέναλτι, αφού και εκεί έπρεπε να υπάρχει δικός μας παίκτης.Ksenitemenos4 έγραψε:ο αντιπαλος εκει εχει ατομο που πρεπει να τον μαρκαρει, και να διωξει ευκολα την μπαλα..Al Bandy έγραψε:Και στο 1ο δίνει ασιστ στον αντίπαλο πάρε βάλε.mbison έγραψε:Στο 2ο γκολ γιατι δεν επεσες? Φωναζα 3 sec.
Στο 3ο πολυ κακο διωξιμο, καλυτερα να μην εβγενες αν διωχνεις ετσι. Αφηνεις αδεια την εστια.