71.Παναγιώτης Γλύκος

Συζήτηση για το έμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Odi »

Βασικά απαντάει στην ερώτηση μου..
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από pgetsos »

Εγώ επιμένω για την κακή θέση, και ας είπα ήδη ότι ούτε και με καλή θέση το έπιανε
Άβαταρ μέλους
anekfrastos
Δημοσιεύσεις: 2839
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από anekfrastos »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Δεν κατάλαβα κύριε ανέκφραστε την παράθεση των παραπάνω ποστ. Μήπως θέλεις να μας ελέγξεις επειδή διατυπώνουμε απόψεις;
Αυτο που είπε ο odi.
Η απορία μου είναι ειλικρινής. Δεν είμαι μπαλαδοφατσα και όταν ρωτάω κάτι είναι επειδή θέλω να καταλάβω την άλλη άποψη, όχι για να την πω σε κάποιον.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Έχει δίκιο, δικό μου λάθος.
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από pgetsos »

Ναι αλλά στο δικό μου ποστ δε βλέπω που είπα ότι φταίει..
Άβαταρ μέλους
pxp920
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 21:22
Τοποθεσία: New York, New York

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από pxp920 »

Πιστευω καλος τερματοφυλακας για σουπερλιγκ αλλα λιγος αν θελουμε να κανουμε βημα παραμερα. Κρυβει τα μειονεκτηματα του η ομαδα οταν ειναι σε ρεντα αλλα σε ματς σαν το σημερινο φαινονται. 1ο και 3ο προσωπικα του τα χρεωνω.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από pilotos »

Άσε μην γράψουμε τίποτα και μας πουν εμπαθείς ...



SM-G935F
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Αν θελει ο σαββιδης ας φέρει μεγάλο τέρματα με λεφτα κ οχι στοιχήματα αλλιως καλος ειναι
Asimos

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Asimos »

Μεγάλε σήμερα έγραψε. Δεν έγραψες.
mbison

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από mbison »

Στο 2ο γκολ γιατι δεν επεσες? Φωναζα 3 sec.
Στο 3ο πολυ κακο διωξιμο, καλυτερα να μην εβγενες αν διωχνεις ετσι. Αφηνεις αδεια την εστια.
Άβαταρ μέλους
Al Bandy
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιαν 2017, 00:03

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Al Bandy »

mbison έγραψε:Στο 2ο γκολ γιατι δεν επεσες? Φωναζα 3 sec.
Στο 3ο πολυ κακο διωξιμο, καλυτερα να μην εβγενες αν διωχνεις ετσι. Αφηνεις αδεια την εστια.
Και στο 1ο δίνει ασιστ στον αντίπαλο πάρε βάλε.
Άβαταρ μέλους
seaman
Δημοσιεύσεις: 9537
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011, 17:58
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από seaman »

Είπαμε: ο πατριώτης είναι σταθερός τερματοφύλακας και πιάνει αυτά που πιάνονται. Μην περιμένεις κάτι άλλο. Για περισσότερα ψάχνεις για τερματά στυλ Όλσεν θα πω. Και της Σάλκε καλούτσικος φαίνεται, δε φοβάσαι μη σπάσει στην έξοδο.
Asimos

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Asimos »

Έξοδο ο Παναγιώτης μόνο τον δεκαπενταύγουστο στη γιορτή του.
Ksenitemenos4
Δημοσιεύσεις: 2957
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Ksenitemenos4 »

Al Bandy έγραψε:
mbison έγραψε:Στο 2ο γκολ γιατι δεν επεσες? Φωναζα 3 sec.
Στο 3ο πολυ κακο διωξιμο, καλυτερα να μην εβγενες αν διωχνεις ετσι. Αφηνεις αδεια την εστια.
Και στο 1ο δίνει ασιστ στον αντίπαλο πάρε βάλε.
ο αντιπαλος εκει εχει ατομο που πρεπει να τον μαρκαρει, και να διωξει ευκολα την μπαλα..
Άβαταρ μέλους
Al Bandy
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιαν 2017, 00:03

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Al Bandy »

Ksenitemenos4 έγραψε:
Al Bandy έγραψε:
mbison έγραψε:Στο 2ο γκολ γιατι δεν επεσες? Φωναζα 3 sec.
Στο 3ο πολυ κακο διωξιμο, καλυτερα να μην εβγενες αν διωχνεις ετσι. Αφηνεις αδεια την εστια.
Και στο 1ο δίνει ασιστ στον αντίπαλο πάρε βάλε.
ο αντιπαλος εκει εχει ατομο που πρεπει να τον μαρκαρει, και να διωξει ευκολα την μπαλα..
Ε τότε ας τη στείλει και στο πέναλτι, αφού και εκεί έπρεπε να υπάρχει δικός μας παίκτης.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”