Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
tsou
Δημοσιεύσεις: 2549
Εγγραφή: Τρί 17 Αύγ 2010, 16:34
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS

Δημοσίευση από tsou »

episimos73 έγραψε:Πάμε ξεκούραστοι για το πρώτο επίσημο νταμπλ της ιστορίας μας κύριοι...
νοοτροπία μεγάλης ομάδας
Άβαταρ μέλους
alp920
Δημοσιεύσεις: 2234
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιαν 2012, 09:52
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS

Δημοσίευση από alp920 »

Λογικά Ευρώπη τέλος, εκτός και εάν πάρουμε βαθμούς στο Λονδίνο.
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS

Δημοσίευση από ioanmits »

Καλύτεροι οι Ούγγροι από εμάς, οργανωμένοι, πίσω από την μπάλα συνέχεια, έτρεχαν σαν σκυλιά, είχαμε την μπάλα και πάντα ήταν 2-3 παίκτες να μας μαρκάρουν. Ανώτεροι και στα δύο ματς και δίκαιος αποκλεισμός
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS

Δημοσίευση από pilotos »

Ένα σουτ και το έκανε ο Σουηδός......
Οι άλλοι ντρέπονταν να δουν εστία

SM-G965F
Rorschach
Δημοσιεύσεις: 895
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 02:05

Re: Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS

Δημοσίευση από Rorschach »

Τεράστια ξεφτίλα, γελάνε όλοι μαζί μας.
Άβαταρ μέλους
bicii82
Δημοσιεύσεις: 1846
Εγγραφή: Σάβ 25 Νοέμ 2017, 14:45

Re: Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS

Δημοσίευση από bicii82 »

Και όταν το σηκώσουμε βγείτε να πείτε ότι τους πιστεύατε και ότι το ξέρατε ότι θα τον πάρουν και όλα τ σιναφι Γιατί μόνο για τοτε είστε και να κραζετε όταν χάνουμε
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS

Δημοσίευση από sourmenetes »

Τελος απο δω
Maniaq@Deepwood
Δημοσιεύσεις: 642
Εγγραφή: Δευ 28 Απρ 2014, 20:41

Re: Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS

Δημοσίευση από Maniaq@Deepwood »

Γ.Τ.Π.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”