νοοτροπία μεγάλης ομάδαςepisimos73 έγραψε:Πάμε ξεκούραστοι για το πρώτο επίσημο νταμπλ της ιστορίας μας κύριοι...
Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS
Re: Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS
Re: Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS
Καλύτεροι οι Ούγγροι από εμάς, οργανωμένοι, πίσω από την μπάλα συνέχεια, έτρεχαν σαν σκυλιά, είχαμε την μπάλα και πάντα ήταν 2-3 παίκτες να μας μαρκάρουν. Ανώτεροι και στα δύο ματς και δίκαιος αποκλεισμός
Re: Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS
Ένα σουτ και το έκανε ο Σουηδός......
Οι άλλοι ντρέπονταν να δουν εστία
SM-G965F
Οι άλλοι ντρέπονταν να δουν εστία
SM-G965F
Re: Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS
Και όταν το σηκώσουμε βγείτε να πείτε ότι τους πιστεύατε και ότι το ξέρατε ότι θα τον πάρουν και όλα τ σιναφι Γιατί μόνο για τοτε είστε και να κραζετε όταν χάνουμε
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
-
Maniaq@Deepwood
- Δημοσιεύσεις: 642
- Εγγραφή: Δευ 28 Απρ 2014, 20:41