++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++pxp920 έγραψε:Ελπίζω μυστακίδης βασικός στο επόμενο.
NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
Ειχανε την προκριση οι Κροατες στο τσεπακι τους και την εχασαν στο 90...that's football... 
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
Κοίτα, και στο οφσάιντ του Κιτσιου που δεν ήταν, ο Σάλπι την έβγαλεthanos-xanthi έγραψε:τελικα την καθετη σαν αστειο την εβγαλε...sourmenetes έγραψε:Να το εκλαβω ως αστειο...thanos-xanthi έγραψε:αρκετα με τον βετερανο
μπραβο ρε Ιγκορ
μπας και γινουμε επικινδυνοι μπροστα
![]()
![]()
μπραβο ρε παλικαρε γιατι αν περιμενουμε απο τον φιλοτιμο, αστα
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
Ρε αφήστε την εσωστρέφεια .... Έτσι όπως ήρθε το ματς πάλι καλά!!!!
- Kostomanolis
- Δημοσιεύσεις: 3780
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
- Τοποθεσία: Ιλίσσια
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
Τουλαχιστον βαλαμε 1 και με 2 εως 4 αλλαγες με πιο ποιοτικους παικτες θα περασουμε
Στάλθηκε από το LG-P710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το LG-P710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
συνεργασια παλιου με νεου πουλεν και η προκριση εγινε παλι δικια μας υποθεση
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
Ψυχολογία-Πιάσιμο-Σύστημα για να νικήσεις ομάδα 5-6 στην Ελλάδα
άμα θες να κάνεις σοβαρή δουλειά όμως θέλεις παικταράδες!
τουλάχιστον 6-7
βέβαια δν έπαιζε και νομπόα-ράτς-κλάους!
άμα θες να κάνεις σοβαρή δουλειά όμως θέλεις παικταράδες!
τουλάχιστον 6-7
βέβαια δν έπαιζε και νομπόα-ράτς-κλάους!
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
Και αν δεν παιξει καλα,ουστ το παλτο,φερτε κανενα της προκοπης με μουστακηδες δεν παμε μπροστα...τα γνωσταnikolasf έγραψε:++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++pxp920 έγραψε:Ελπίζω μυστακίδης βασικός στο επόμενο.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
Sorry για την αλλαγη σαλπι ελεγες???σε αυτην οσα θες...thanos-xanthi έγραψε:τελικα την καθετη σαν αστειο την εβγαλε...sourmenetes έγραψε:Να το εκλαβω ως αστειο...thanos-xanthi έγραψε:αρκετα με τον βετερανο
μπραβο ρε Ιγκορ
μπας και γινουμε επικινδυνοι μπροστα
![]()
![]()
μπραβο ρε παλικαρε γιατι αν περιμενουμε απο τον φιλοτιμο, αστα
νομιζα ελεγες για μαντουρο...
-
elvetos giatros
- Δημοσιεύσεις: 3846
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
μεσοεπιθετικα εχουμε τεραστια ελλειψη ποιοτητας
παιχτες που να ειναι καλοι αθλητες, δυνατοι, δεν εχουμε..
βασικοτατα κενα σε ολες τις γραμμες
ευτυχως μυστακιδης και μακ εδωσαν ενα πολυτιμο γκολ
οχι ρε σουρμεε
δεν υπαρχει Μαντουρο
ο Μυστακιδης σε ολα τα φιλικα σουταρε..εκτος περιοχης
ετσι μονο θ ανοιξεις τετοια αμυνα
εδω εδωσε και την εξτρα πασα σωστα
παιχτες που να ειναι καλοι αθλητες, δυνατοι, δεν εχουμε..
βασικοτατα κενα σε ολες τις γραμμες
ευτυχως μυστακιδης και μακ εδωσαν ενα πολυτιμο γκολ
οχι ρε σουρμεε
δεν υπαρχει Μαντουρο
ο Μυστακιδης σε ολα τα φιλικα σουταρε..εκτος περιοχης
ετσι μονο θ ανοιξεις τετοια αμυνα
εδω εδωσε και την εξτρα πασα σωστα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος thanos-xanthi την Πέμ 16 Ιούλ 2015, 21:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
τουλάχιστον οφείλουμε να ομολογήσουμε πως παρόλα που πήγε το ματς έτσι όπως πήγε δεν είδαμε ούτε μία γιόμα.μεγάλο κέρδος από το σημερινό ματς είναι αυτό
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21324
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
Τι να πει κανείς! Περί ανεπαρκειών εντός (εγώ πιστεύω πως είναι προσωρινές) και, τουλάχιστον εξίσου πολλών, εκτός χόρτου. Δυστυχώς, ορισμένοι δεν έχουν γιατρειά ...
Μαγική εικόνα το σκορ, τους περνάμε εδώ σχετικά εύκολα, θεωρώ.
Μαγική εικόνα το σκορ, τους περνάμε εδώ σχετικά εύκολα, θεωρώ.
-
teratios14
- Δημοσιεύσεις: 56
- Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2014, 20:24
Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD
μπράβο στον αρχηγό Σαλπιγγίδη που έπαιξε τόσο όσο μπορούσε
το μέλλον του ανήκει
το μέλλον του ανήκει