NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από nikolasf »

pxp920 έγραψε:Ελπίζω μυστακίδης βασικός στο επόμενο.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από Rizla »

Ειχανε την προκριση οι Κροατες στο τσεπακι τους και την εχασαν στο 90...that's football... :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από pgetsos »

thanos-xanthi έγραψε:
sourmenetes έγραψε:
thanos-xanthi έγραψε:αρκετα με τον βετερανο
μπραβο ρε Ιγκορ
μπας και γινουμε επικινδυνοι μπροστα
Να το εκλαβω ως αστειο...
τελικα την καθετη σαν αστειο την εβγαλε...
:opaokara: :opaokara:
μπραβο ρε παλικαρε γιατι αν περιμενουμε απο τον φιλοτιμο, αστα
Κοίτα, και στο οφσάιντ του Κιτσιου που δεν ήταν, ο Σάλπι την έβγαλε ;)
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από nikolasf »

Ρε αφήστε την εσωστρέφεια .... Έτσι όπως ήρθε το ματς πάλι καλά!!!!
Άβαταρ μέλους
Kostomanolis
Δημοσιεύσεις: 3780
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
Τοποθεσία: Ιλίσσια

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από Kostomanolis »

Τουλαχιστον βαλαμε 1 και με 2 εως 4 αλλαγες με πιο ποιοτικους παικτες θα περασουμε

Στάλθηκε από το LG-P710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
παοκαρα23
Δημοσιεύσεις: 1550
Εγγραφή: Τρί 03 Φεβ 2015, 03:07

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από παοκαρα23 »

συνεργασια παλιου με νεου πουλεν και η προκριση εγινε παλι δικια μας υποθεση
Pr.Jon
Δημοσιεύσεις: 1142
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2014, 14:30

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από Pr.Jon »

Ψυχολογία-Πιάσιμο-Σύστημα για να νικήσεις ομάδα 5-6 στην Ελλάδα
άμα θες να κάνεις σοβαρή δουλειά όμως θέλεις παικταράδες!
τουλάχιστον 6-7
βέβαια δν έπαιζε και νομπόα-ράτς-κλάους!
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από Rizla »

nikolasf έγραψε:
pxp920 έγραψε:Ελπίζω μυστακίδης βασικός στο επόμενο.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Και αν δεν παιξει καλα,ουστ το παλτο,φερτε κανενα της προκοπης με μουστακηδες δεν παμε μπροστα...τα γνωστα :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29744
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από sourmenetes »

thanos-xanthi έγραψε:
sourmenetes έγραψε:
thanos-xanthi έγραψε:αρκετα με τον βετερανο
μπραβο ρε Ιγκορ
μπας και γινουμε επικινδυνοι μπροστα
Να το εκλαβω ως αστειο...
τελικα την καθετη σαν αστειο την εβγαλε...
:opaokara: :opaokara:
μπραβο ρε παλικαρε γιατι αν περιμενουμε απο τον φιλοτιμο, αστα
Sorry για την αλλαγη σαλπι ελεγες???σε αυτην οσα θες...
νομιζα ελεγες για μαντουρο...
elvetos giatros
Δημοσιεύσεις: 3846
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από elvetos giatros »

:opaokara: :opaokara:

Κοπρόσκυλα
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

μεσοεπιθετικα εχουμε τεραστια ελλειψη ποιοτητας
παιχτες που να ειναι καλοι αθλητες, δυνατοι, δεν εχουμε..
βασικοτατα κενα σε ολες τις γραμμες
ευτυχως μυστακιδης και μακ εδωσαν ενα πολυτιμο γκολ

οχι ρε σουρμεε :mrgreen:
δεν υπαρχει Μαντουρο :lol: :lol:
ο Μυστακιδης σε ολα τα φιλικα σουταρε..εκτος περιοχης
ετσι μονο θ ανοιξεις τετοια αμυνα
εδω εδωσε και την εξτρα πασα σωστα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος thanos-xanthi την Πέμ 16 Ιούλ 2015, 21:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26003
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από obanebane »

Παλι καλα.
xpan
Δημοσιεύσεις: 1034
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 19:20
Τοποθεσία: Βέροια

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από xpan »

τουλάχιστον οφείλουμε να ομολογήσουμε πως παρόλα που πήγε το ματς έτσι όπως πήγε δεν είδαμε ούτε μία γιόμα.μεγάλο κέρδος από το σημερινό ματς είναι αυτό
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21326
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από navigator11 »

Τι να πει κανείς! Περί ανεπαρκειών εντός (εγώ πιστεύω πως είναι προσωρινές) και, τουλάχιστον εξίσου πολλών, εκτός χόρτου. Δυστυχώς, ορισμένοι δεν έχουν γιατρειά ...

Μαγική εικόνα το σκορ, τους περνάμε εδώ σχετικά εύκολα, θεωρώ.
teratios14
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2014, 20:24

Re: NK Lokomotiva Zagreb-Π.Α.Ο.Κ. 16/7 21:00,NS2 & NS2HD

Δημοσίευση από teratios14 »

μπράβο στον αρχηγό Σαλπιγγίδη που έπαιξε τόσο όσο μπορούσε

το μέλλον του ανήκει
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”