László Bölöni

Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

Ρε για τον κόσμο το έκανε ο γάτος...

Τώρα με το διαρκείας θα έχουμε ένα ματς παραπάνω... :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Τελικα το παραδειγμα Σαντος δεν αφησε τπτ...εμενα αυτο με πειραζει περισσοτερο...
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1903
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

Έτσι.. Ξεσαλώστε...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

gpaok έγραψε:
PAPA TSIBIKOS έγραψε:Εύχομαι στην συν.τύπου να μας πει ΓΚΟΥΤ ΜΠΑΙΙΙΙΙΙ , μπας και γλυτώσουμε από αυτόν τον μυρωδιά
PaOkArAsIrAkLiO έγραψε:Μια χρονιά από εσένα έχω να θυμάμαι ένα διπλό στο Λονδίνο και δυο διπλά στο ΟΑΚΑ. Μια χρονιά σε στήριξα με όλη μου την καρδιά. Ε δεν πάει άλλο όμως! Ορισμένα από τα λάθη σου ούτε ο Χάβος δεν τα έκανε! Πρώτοι μετά από τρια παιχνίδια στα πλέυ-ωχ, τελευταίοι στο τέλος. Πολύ απλά λοιπόν: GO HOME, GO VILLAGE!!!
ρε κοιτα πως απο...καθηγητης γινεσαι μυρωδιας. ΠΑΟΚ ΕΙΣΤΕ...συνεχιστε ετσι. Κι εγω ΠΑΟΚ ειμαι απλα προσπαθω να σκεφτω ψυχραιμα έστω τωρα. Και προσωπικα...δεν θελω να φυγει γιατι πιστευω οτι με δικο του σχεδιασμο και ξεροντας τα...κατατοπια, θα παει καλυτερα του χρονου.

Οσο για το...διπλο στο λονδινο και τα διπλα στο οακα μετα απο καμια εικοσαετια...είναι λες ΤΟΟΟΟΣΟΟΟ λιγα;;Μια τετοια χρονια με τοσα προβλήματα;Το οτι ΄΄εβγαλε ενα όμιλο ουεφα αήττητος;
Και μην αρχίσει κανείς τα...εγω τον ΠΑΟΚ τον θέλω πρώτο και τίποτα άλλο. ΝΑ ΠΑΤΑΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΓΗ ΠΑΙΔΙΑ. Εδώ λεμε υπήρχε και ΥΠΑΡΧΕΙ πιθανότητα του χρόνου το πιο μακρινό ταξίδι της ομάδας να είνα μέχρι την πατρίδα μου το ηράκλειο...

1) Του χρόνου θα έχει ίδιο ρόστερ και χειρότερο, οπότε αν το ταβάνι του είναι το φετινό με αυτό το ρόστερ, ευχαριστώ δεν θα πάρω. Αν πάρουμε παικταράδες τον ξαναφωνάζουμε.

2) Κι ο Χάβος με τον Δερμιτζάκη μια χαρά πορεία κάνανε στην Ευρώπη. Μάλλον τα καμάρια μας "διαλέγουν παιχνίδια" και για αυτό συμβαίνει αυτό. Εκτός αν είναι σύμπτωση.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από MANIAKOS »

το οτι το ροστερ σου ειναι χειροτερο απο ατρομητο απο τη μεση και μπροστα και ισως απο τα χειροτερα απο τις ομαδες απο τη μεση και πανω δε λεει τπτ?
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Αδερφέ gpaok τον ΠΑΟΚ ρεαλιστικά δεν το θέλω πρώτο. Τον θέλω όμως τουλάχιστον τρίτο κι αν όχι αυτό τουλάχιστον να παλεύει κάθε παιχνίδι στα ίσια. Η ομάδα έδειξε σε πολλά παιχνίδια τρομερή νωχελικότητα και αδιαφορία και δεν νομίζω να ευθύνονται μόνο οι ποδοσφαιριστές.

Κι επίσης μεγάλη πορεία στην Ευρώπη έκαναν και ο Χάβος και ο Δερμιτζάκης που τους πληρώναμε και λιγότερα.
gpaok
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τρί 22 Ιούλ 2008, 15:31

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gpaok »

gika έγραψε:
gpaok έγραψε:
PAPA TSIBIKOS έγραψε:Εύχομαι στην συν.τύπου να μας πει ΓΚΟΥΤ ΜΠΑΙΙΙΙΙΙ , μπας και γλυτώσουμε από αυτόν τον μυρωδιά
PaOkArAsIrAkLiO έγραψε:Μια χρονιά από εσένα έχω να θυμάμαι ένα διπλό στο Λονδίνο και δυο διπλά στο ΟΑΚΑ. Μια χρονιά σε στήριξα με όλη μου την καρδιά. Ε δεν πάει άλλο όμως! Ορισμένα από τα λάθη σου ούτε ο Χάβος δεν τα έκανε! Πρώτοι μετά από τρια παιχνίδια στα πλέυ-ωχ, τελευταίοι στο τέλος. Πολύ απλά λοιπόν: GO HOME, GO VILLAGE!!!
ρε κοιτα πως απο...καθηγητης γινεσαι μυρωδιας. ΠΑΟΚ ΕΙΣΤΕ...συνεχιστε ετσι. Κι εγω ΠΑΟΚ ειμαι απλα προσπαθω να σκεφτω ψυχραιμα έστω τωρα. Και προσωπικα...δεν θελω να φυγει γιατι πιστευω οτι με δικο του σχεδιασμο και ξεροντας τα...κατατοπια, θα παει καλυτερα του χρονου.

Οσο για το...διπλο στο λονδινο και τα διπλα στο οακα μετα απο καμια εικοσαετια...είναι λες ΤΟΟΟΟΣΟΟΟ λιγα;;Μια τετοια χρονια με τοσα προβλήματα;Το οτι ΄΄εβγαλε ενα όμιλο ουεφα αήττητος;
Και μην αρχίσει κανείς τα...εγω τον ΠΑΟΚ τον θέλω πρώτο και τίποτα άλλο. ΝΑ ΠΑΤΑΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΓΗ ΠΑΙΔΙΑ. Εδώ λεμε υπήρχε και ΥΠΑΡΧΕΙ πιθανότητα του χρόνου το πιο μακρινό ταξίδι της ομάδας να είνα μέχρι την πατρίδα μου το ηράκλειο...

1) Του χρόνου θα έχει ίδιο ρόστερ και χειρότερο, οπότε αν το ταβάνι του είναι το φετινό με αυτό το ρόστερ, ευχαριστώ δεν θα πάρω. Αν πάρουμε παικταράδες τον ξαναφωνάζουμε.

2) Κι ο Χάβος με τον Δερμιτζάκη μια χαρά πορεία κάνανε στην Ευρώπη. Μάλλον τα καμάρια μας "διαλέγουν παιχνίδια" και για αυτό συμβαίνει αυτό. Εκτός αν είναι σύμπτωση.
1)Και που φταίει ο Μπόλονι σε αυτό; το οτι δεν έχουμε παίχτες και γι αυτό αυτός φταίει?
2)Αν αυτό ισχύει...αλλάζεις παίχτες!!
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

Όπως όλα δείχνουν στον ΠΑΟΚ δεν άλλαξε κάτι από την τελευταία φορά που σας ενημερώσαμε για την «απίθανη παραμονή Μπόλονι« και σύμφωνα με πληροφορίες που δεν επιβεβαιώνονται από την ΠΑΕ, ο Ρουμάνος θα αποτελέσει παρελθόν από την τεχνική ηγεσία του Δικεφάλου.

Ο πρόεδρος του συλλόγου Ζήσης Βρύζας και ο τεχνικός διευθυντής Παντελής Κωνσταντινίδης βρέθηκαν με τον Μπόλονι κάποιες μέρες πριν τον αγώνα με την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ και συμφώνησαν να μην συνεχίσουν και την νέα σεζόν την συνεργασία τους.

Όσο για την αποζημίωση του Μπόλονι; Ο ΠΑΟΚ δεν θα χρειαστεί να πληρώσει τίποτα καθώς το «διαζύγιο» είναι φιλικό και η απόφαση από κοινού.

Πηγή: paokpanoapola.gr και transfernews.gr
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από MANIAKOS »

και σου πεταξανε και καψανε ενα παιδακι οπως ο κατσε...που δειχνει την προπονητικη τουςποιοτητα..
Άβαταρ μέλους
elpaoki
Δημοσιεύσεις: 848
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ 2011, 20:08

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από elpaoki »

υπομονη δεν εχουμε παντως....λεμε διαφορα καθε χρονο αλλα μονο στα λογια ειμαστε.ζηταμε πιτσιρικια απο τις ακαδημιες δεν εχουμε υπομονη και νομιζουμε πως μολις μπουν θα γινουν παικταραδες.για να χτιστει μια ομαδα οταν δεν εχει ηγετες οπως πριν 3 χρονια ή επειδη αυτοι οι ηγετες πχ γκαρσια εχουν μεγαλωσει θελει χρονο.οταν παιζαμε με την τοτεναμ και επαιζαν 9 ελληνακια ολοι χαιρομασταν και λεγαμε ο μελλοντικος ΠΑΟΚ ομως δεν εχουμε την υπομονη να τους στηριξουμε..εμεις θελουμε γρηγορα αποτελεσματα..και του χρονου αν ερθει καποιος δωνης,τσιωλης να κραζουμε παλι...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

gpaok έγραψε: 1)Και που φταίει ο Μπόλονι σε αυτό; το οτι δεν έχουμε παίχτες και γι αυτό αυτός φταίει?
2)Αν αυτό ισχύει...αλλάζεις παίχτες!!
Για αυτό δεν φταίει ο Μπολόνι. Αλλά και λεφτά για παίκτες δεν υπάρχουν.

Οπότε ή θα δημιουργήσει κάτι καλό με τα υλικά που έχει, ή καλύτερα να έρθει κάποιος άλλος...
gpaok
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τρί 22 Ιούλ 2008, 15:31

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gpaok »

PaOkArAsIrAkLiO έγραψε:Αδερφέ gpaok τον ΠΑΟΚ ρεαλιστικά δεν το θέλω πρώτο. Τον θέλω όμως τουλάχιστον τρίτο κι αν όχι αυτό τουλάχιστον να παλεύει κάθε παιχνίδι στα ίσια. Η ομάδα έδειξε σε πολλά παιχνίδια τρομερή νωχελικότητα και αδιαφορία και δεν νομίζω να ευθύνονται μόνο οι ποδοσφαιριστές.

Κι επίσης μεγάλη πορεία στην Ευρώπη έκαναν και ο Χάβος και ο Δερμιτζάκης που τους πληρώναμε και λιγότερα.
Εντάξει φίλε συμπατριώτη, απόψεια είναι αυτές. Απλά με Μπόλονι έχεις μια προοπτική αδερφέ. Ξέρεις οτι εχει παρει πρωταθληματα...εχει αγώνες τσ λ...έχει βγάλει παίχτες...
Δεν νομίζω οτι ο Δερμιτζάκης και ο Χάβος τα έχουν αυτά...
gpaok
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τρί 22 Ιούλ 2008, 15:31

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gpaok »

[quote="gika Οπότε ή θα δημιουργήσει κάτι καλό με τα υλικά που έχει, ή καλύτερα να έρθει κάποιος άλλος...[/quote]

ΣΥΜΦΩΝΩ!! Γι αυτό ακριβώς τον θέλω και του χρόνου. Επειδή πιστεύω οτι αυτό ακριβώς μπορεί να το κάνει.
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6474
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Parolos »

Χάβους και Δερμιτζάκηδες ακούω.. από μπάλα θα μας πείτε τίποτα??
Γιατί εγώ ξέρω οτι με Δερμιτζάκη-Χάβο είχα το καλύτερο ρόστερ της 4ετίας και κατέβαινα για πρωτάθλημα..
Δεν είχα παίχτες 17χρονους και άλλους με 30 χιλιάρικα δανεικούς από Γαλλία2 να ξεχωρίζουν και να μοιάζουν Πελέ σε σχέση με τους άλλους..
gpaok
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τρί 22 Ιούλ 2008, 15:31

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gpaok »

Parolos έγραψε:Χάβους και Δερμιτζάκηδες ακούω.. από μπάλα θα μας πείτε τίποτα??
Γιατί εγώ ξέρω οτι με Δερμιτζάκη-Χάβο είχα το καλύτερο ρόστερ της 4ετίας και κατέβαινα για πρωτάθλημα..
Δεν είχα παίχτες 17χρονους και άλλους με 30 χιλιάρικα δανεικούς από Γαλλία2 να ξεχωρίζουν και να μοιάζουν Πελέ σε σχέση με τους άλλους..
+1.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”