Unpsofable78 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 19:25
Εδώ μέσα έχουν γραφτεί τεράστιες υπερβολές και για το επικοινωνιακο και για το αγωνιστικό κομμάτι... και από τους μεν και από τους δε.
Το μόνο που δεν χωράει αμφισβήτηση όμως είναι το επικοινωνιακο σκέλος. Από τον χειμώνα εχουν ειπωθεί ή γραφτεί φράσεις όπως "δεν έχετε ιδέα τι εστι Μυστακιδης, το μεγαλύτερο πορτοφόλι της Ευρώπης, δεν φαντάζεστε αυτά που θα ζήσουμε το καλοκαίρι κτλπ." Αποκαλύψεις για τεράστιες προτάσεις σε Ταιρικ Τζόουνς (πολύ περισσότερα χρήματα από του γαβρου), κλεισμένοι παίκτες που τελικά απορρίφθηκαν (Τζεκιρι) τον χειμώνα γιατί υποτίθεται πηγαίναμε για κάτι πολύ πιο δυνατό (Ομορουγι;)
Υπερβολές για παίκτες όπως ο Αλλεν (άλλος ένας euroleague material) , που τον κλέψαμε μέσα από τα χέρια ομάδων Ευρωλιγκα και άλλες τεράστιες υπερβολές.
Αποκαλύψεις για Σιλντς, Χεζονια, Κλαιμπερν, Γουαιλι κτλπ. Ακόμη και ο Κλειτος, που τον έχετε κάνει Θεό, έγραφε για παίκτη που αγωνιζόταν στο final 4 της Ευρωλίγκα.Μια αναδρομή στο παρόν και το προηγούμενο τοπικ θα πείσει και τους πιο δύσπιστους.
Και εάν όντως η διοίκηση δεν έχει ευθύνη για αυτά, για ποιο λόγο δεν διέψευσε, έστω μέσω διαρροής και άφησε να δημιουργούνται τρελές προσδοκίες;Δεν χρειάζονται επίσημες ανακοινώσεις. Μπορούσε να δώσει το στίγμα.
Έχουν γραφτεί και υπερβολές , όπως είναι αδύνατο να πείσεις παίκτες Ευρωλιγκα ή nba να έρθουν. Ε λοιπόν μια χαρά μπορείς να πείσεις με τα χρήματα και το κατάλληλο πρότζεκτ (υποτίθεται είμαστε ένα από τα φαβορί για franchise). Και φυσικά δεν μιλάμε για υπερβολές όπως επιπέδου Porter Jr ή σούπερ σταρ όπως ο Χεζονια.
Και πάμε στο καθαρά αγωνιστικό. Είναι κακό το ροστερ μας; Σαφώς και όχι. Είναι πολύ καλό.
Είναι όμως αυτό που περιμέναμε σύμφωνα με αυτά που ακούγαμε από τον χειμώνα; Σαφώς και όχι.
Το κακό για μένα, επειδή κάποιοι εξακολουθούν να υποτιμούν τις κινήσεις των δίπλα, είναι ότι αυτοί έχουν ακόμη δύο τρεις κινήσεις στην σκακιέρα τους, ενώ εμείς θεωρητικά μόνο μία (τριάρι), ενώ και άλλοι αντίπαλοι μας στο Eurocup ενισχύονται.
Παρ όλα αυτά είμαι σίγουρος ότι η τελευταία μας κίνηση θα είναι κάτι δυνατό.
Η ουσία όμως και θα το πω για εκατοστή φορά, είναι ότι το ροστερ με 2-3 διαφοροποιησεις θα μπορούσε από καλό να γίνει σούπερ, χωρίς να σε ενδιαφέρουν ιδιαίτερα ούτε οι κινήσεις των δίπλα, ούτε των υπολοίπων.
Μερικοί αυτό το εκλαμβανουν ως κριτική και μάλιστα κακοπροαιρετη.
Χρησιμοποιούν ως "ασπίδα" τον Τρινκιερι, με επιχείρημα ότι το ροστερ φτιάχνεται ακριβώς όπως αυτός θέλει. Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να προτάθηκε στον Τρινκιερι να επιλέξει 2-3 παίκτες euroleague και να αρνήθηκε;
Ή μήπως του διατέθηκε ένα μεγαλύτερο μπάτζετ για να το διαχειριστεί κι αυτός επέλεξε να φτιάξει ροστερ με λιγότερα χρήματα;
Aντε παλι με το επικοινωνιακο.
Την προταση στον ταιρικ την εβγαλε ο Ιωαννου. Ψεματα ειπε? Και αυτος στο αρμα τελη?
Το οτι απορριφθηκε ο τζεκιρι νομιζω ο κλειτος το ειχε πει. Και αυτος βαλτος?
Αλεν οτι ειναι euroleague material το εχει πει μεταξυ αλλων και ο μοσχοβιτης του κολκας24.
Σιλντς δεν το εχει πει κανενας εκτος απο πιλουριδες και κατι τυπους στα twitter, προσφατα ο μοσχοβιτης ειπε οτι οντως ενδιαφερομαστε και τελευταιο ηταν το tweet του γνωστου ιταλου δημοσιογραφου andreani οτι ειμαστε μεταξυ 4 ομαδων. Και αυτο ψεμα? Ολοι βαλτοι?
Χεζονια το ειπε ΜΟΝΟ ο χαλβατσιωτης της ερτ. Και αυτος ψεματα? Κανενας δημοσιογραφος του ΠΑΟΚ δεν ειπε τιποτα.
Κλαιμπερν το ειπε ο βετακης. Κανενας αλλος δεν εχει πει τιποτα.
Δηλαδη να βγαινει η διοικηση να διαψευδει τον οποιοδηποτε γραφει κατι? Που εχει γινει αυτο ακριβως? 100 ονοματα γραφονται για καθε ομαδα απο τον καθε τυχαιο. Αν ειναι δυνατον να βγαινουν οι διοικησεις και να διαψευδουν.
Επισης, γιατι να διαψευσει αν οντως εκανε προταση σε σιλντς ή αλλους παικτες. Δεν καταλαβαινω ειλικρινα.
"Έχουν γραφτεί και υπερβολές , όπως είναι αδύνατο να πείσεις παίκτες Ευρωλιγκα ή nba να έρθουν." Που εχει γραφτει αυτο? Και στην τελικη τι θα πει "παικτης nba". Αν καποιος εχει παιξει 50 ματς nba 10λεπτα ειναι παικτης nba? και γιατι ειναι ανωτερος απο Αλεξαντερ ή Γκρει για να καταλαβω.
Απο που ακριβως προκυπτει οτι δεν ειναι το ροστερ αυτο που περιμεναμε.
Μιλαμε για τον καλυτερο φοργουορντ του bcl, ενα απο τα 4 καλυτερα σεντερ του eurocup, τον τροπαιουχο του eurocup προπερσι, τον κορυφαιο σε ασιστ και εν ενεργεια ευρωλιγκατο αν και οντως σε μεγαλη ηλικια, εναν απο τους καλυτερους γκαρντ στη γαλλια συμφωνα με γαλλικα αρθρα, και τους γνωστους μας ταιρι και μουρ που ηταν οι καλυτεροι της χρονιας που εκλεισε.
Και ολα αυτα ενω περιμενουμε δυνατη κινηση σε 3αρι, ενω ειναι σιγουρο οτι μεσα στη χρονια θα υπαρξουν αλλαγες ή ενισχυση.