Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις καλαθοσφαιριστών στην ομάδα μας...
Dimg5
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Παρ 19 Ιουν 2026, 17:24

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Dimg5 »

gervasio artigas έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 17:04 Για τους λατρεις των "κινησεων" του Αρεως Θεσσαλονικης θα τους πω κατι που ελεγε ο "ξανθος" (δεν ξερω αν ειναι δικο του)
"Οι παικτες κανουν τον προπονητη αλλα ο προπονητης κανει την ΟΜΑΔΑ"
Αν εσεις θεωρειτε κατ' αρχην τον Σπανουλη προπονητη και εν συνεχεια τον θεωρειτε και καλυτερο προπονητη απο τον ΙΤΑΛΟ , δεν υπάρχει λογος παιδια
Ασχοληθειτε με αλλο αθλημα
Συμφωνω με την ουσια αλλα οχι τον τροπο σου. Ο Σπανουλης δεν εχει αποδειξει ΤΙΠΟΤΑ ακομα για να του δινουν αυτο το hype. Παντως παιρνουν καλους παικτες οπως κι εμεις. Δε χρειαζεται ουτε απαξιωση σε αυτους αλλα ουτε και υπερτιμηση.
Οπως ειπες, η ΟΜΑΔΑ ειναι το κλειδι και μου φαινεται πως εμεις εχουμε πιο ισορροπημενο ροστερ.
renegade
Δημοσιεύσεις: 19480
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από renegade »

Οτιδήποτε λιγότερο από τον βρετανό σαϊνόμπι θα είναι αποτυχία
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7013
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από boogeyman77 »

tolis14 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 18:14
markos4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 16:55 Προφανώς ρε φίλε και το σχόλιο είναι ειρωνικό..
Για τους πιο πάνω το έγραψα.
Γιατί ειρωνικό; σύμφωνα με αυτά που διαβάζουμε εδώ μέσα, ο Λίτσι, ο Μάτος και ο Βιερίνια είναι όλοι αυτοφοράκηδες. Γιατί όχι και ο Τρινκέρι;
Γιατί πολύ απλά οι μεν του ποδοσφαίρου ακόμα δεν έχουν ενισχυθεί ούτε με μισή μεταγραφή και βλέπουν μόνο αποχωρήσεις ενώ ο Trinkieri έχει ήδη έτοιμο ρόστερ και περιμένει μόνο την τελευταία πινελιά, αυτή του SF
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7013
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από boogeyman77 »

Franky έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 19:06
fidel έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:23 Μαλλον δεν γνωριζεις ολο το story...
Για πες μας τωρα καποιον παικτη του επιπεδου του Porter που αφησε το NBA για να παιξει στην ευρωπη, και οχι για καποια παιχνιδια αλλα για ολοκληρη σεζον?
Eπειδή αυτό το είδα να αναφέρεται 2-3 φορές ως επιχείρημα στη συζήτηση. Να αναφέρω οτι πολλοί πάικτες απο το ΝΒΑ ήρθαν λόγω αποκλεισμών, προβλημάτων με την δικαιοσύνη, με το ΝΒΑ, με τις ομάδες τους, διάφοροι αποκλεισμοί για διάφορα διαστήματα, ακόμη και μόνιμοι.

Δεν είναι καθόλου σπάνιο, όπως ειπώθηκε. Να αναφέρω και άλλα παραδείγματα εκτός απο Ταρπλεϊ, Μπέρι, και φυσικά τον τρομερό Mitchell Wiggins? Και ο Shackleford είχε θέματα με τις ομάδες και έφυγε για Ευρώπη. Το ΝΒΑ λειτουργεί συλλογικά, αν μπεις στη μαυρη λίστα απο μια ομάδα (δεν συζητώ απο το ΝΒΑ) πρέπει να μεταναστεύσεις για να παίξεις μπάσκετ.

Δεν υποστηρίζω οτι πρέπει να περιμένουμε αποκλεισμούς για να πάρουμε παίκτες, απλά αναφέρω οτι δεν είναι καθόλου σπάνιο, όπως υπονοήθηκε.
Συγκρίνεις παίκτη που ήρθε τζάμπα για έναν μήνα με παίκτες που έπαιξαν χρόνια στη Ευρώπη;
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54431
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Unpsofable78 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 19:25Είναι όμως αυτό που περιμέναμε σύμφωνα με αυτά που ακούγαμε από τον χειμώνα; Σαφώς και όχι.
Εγώ μια χαρά γουστάρω την ομάδα που φτιάχνεται. Κι εγώ είμαι αυτός που από το χειμώνα τα σκυλιά του Μυστακίδη και τα θύματα της προπαγάνδας του, με αποκαλούν μίζερο που θέλω Χατζόπουλο και Flatten.
Τους έλεγα "χαμηλά τη μπάλα" και με έλεγαν για απαιτήσεις. Και ήδη κάποιοι κάνουν μουτράκια, επειδή το γαμημένο το ληκισκού έχει κάνει περισσότερο θόρυβο στα ΜΜΕ.

Βέβαια, αν έρθει κανένα 95-80 στο Παλατάκι με το λήκι, θα γαμήσουν όλους τους αρειανούς στα social.
Αυτοί που τώρα ξενερώνουν.
Αυτοί που εμάς μας έκραζαν.
Τα πιστά σκυλιά του Μυστακίδη.

To block από το PAOK Today, παράσημό μου.
These users thanked the author Μπαρκαρούτσος for the post (total 5):
Dimitris_L4, Unpsofable78, Kabamaru11, Gregk19262000, obanebane
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2517
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από tolis14 »

boogeyman77 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 20:46
tolis14 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 18:14
markos4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 16:55 Προφανώς ρε φίλε και το σχόλιο είναι ειρωνικό..
Για τους πιο πάνω το έγραψα.
Γιατί ειρωνικό; σύμφωνα με αυτά που διαβάζουμε εδώ μέσα, ο Λίτσι, ο Μάτος και ο Βιερίνια είναι όλοι αυτοφοράκηδες. Γιατί όχι και ο Τρινκέρι;
Γιατί πολύ απλά οι μεν του ποδοσφαίρου ακόμα δεν έχουν ενισχυθεί ούτε με μισή μεταγραφή και βλέπουν μόνο αποχωρήσεις ενώ ο Trinkieri έχει ήδη έτοιμο ρόστερ και περιμένει μόνο την τελευταία πινελιά, αυτή του SF
Οπότε είναι αυτοφοράκηδες. ΟΚ, ακούστηκες κι εσύ
Dimg5
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Παρ 19 Ιουν 2026, 17:24

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Dimg5 »

Franky έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 19:06
fidel έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:23 Μαλλον δεν γνωριζεις ολο το story...
Για πες μας τωρα καποιον παικτη του επιπεδου του Porter που αφησε το NBA για να παιξει στην ευρωπη, και οχι για καποια παιχνιδια αλλα για ολοκληρη σεζον?
Eπειδή αυτό το είδα να αναφέρεται 2-3 φορές ως επιχείρημα στη συζήτηση. Να αναφέρω οτι πολλοί πάικτες απο το ΝΒΑ ήρθαν λόγω αποκλεισμών, προβλημάτων με την δικαιοσύνη, με το ΝΒΑ, με τις ομάδες τους, διάφοροι αποκλεισμοί για διάφορα διαστήματα, ακόμη και μόνιμοι.

Δεν είναι καθόλου σπάνιο, όπως ειπώθηκε. Να αναφέρω και άλλα παραδείγματα εκτός απο Ταρπλεϊ, Μπέρι, και φυσικά τον τρομερό Mitchell Wiggins? Και ο Shackleford είχε θέματα με τις ομάδες και έφυγε για Ευρώπη. Το ΝΒΑ λειτουργεί συλλογικά, αν μπεις στη μαυρη λίστα απο μια ομάδα (δεν συζητώ απο το ΝΒΑ) πρέπει να μεταναστεύσεις για να παίξεις μπάσκετ.

Δεν υποστηρίζω οτι πρέπει να περιμένουμε αποκλεισμούς για να πάρουμε παίκτες, απλά αναφέρω οτι δεν είναι καθόλου σπάνιο, όπως υπονοήθηκε.
Ο Μιτσελ Ουιγκινς ηρθε 33 χρονων στον Μιλωνα. Ο Ταρπλει ηρθε 27 γιατι αποβληθηκε δια παντως απο το ΝΒΑ για ναρκωτικα και αλκοολισμο. Ο Μπερι δεν εχει καμια σχεση με το επιπεδο Πορτερ, ηταν απλα ενας καλος παικτης που τωρα δε μπορουσα να σταθει Ευρωλιγκα.
Ο Πορτερ ηρθε για ενα μικρο περασματακι και επεστρεψε στο ΝΒΑ στο οποιο το potential του θα φτασει σε τρομερα επιπεδα.
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10014
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Мир »

Έχω κατάληξει ότι αν χαθεί και ο Κλαιμπερν μετά θα γίνει επιλογή ανάμεσα σε Χεζόνια και Σεντρικ Χέντερσον Τζούνιορ.
These users thanked the author Мир for the post:
katafraktos
renegade
Δημοσιεύσεις: 19480
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από renegade »

Dimg5 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 21:17
Franky έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 19:06
fidel έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:23 Μαλλον δεν γνωριζεις ολο το story...
Για πες μας τωρα καποιον παικτη του επιπεδου του Porter που αφησε το NBA για να παιξει στην ευρωπη, και οχι για καποια παιχνιδια αλλα για ολοκληρη σεζον?
Eπειδή αυτό το είδα να αναφέρεται 2-3 φορές ως επιχείρημα στη συζήτηση. Να αναφέρω οτι πολλοί πάικτες απο το ΝΒΑ ήρθαν λόγω αποκλεισμών, προβλημάτων με την δικαιοσύνη, με το ΝΒΑ, με τις ομάδες τους, διάφοροι αποκλεισμοί για διάφορα διαστήματα, ακόμη και μόνιμοι.

Δεν είναι καθόλου σπάνιο, όπως ειπώθηκε. Να αναφέρω και άλλα παραδείγματα εκτός απο Ταρπλεϊ, Μπέρι, και φυσικά τον τρομερό Mitchell Wiggins? Και ο Shackleford είχε θέματα με τις ομάδες και έφυγε για Ευρώπη. Το ΝΒΑ λειτουργεί συλλογικά, αν μπεις στη μαυρη λίστα απο μια ομάδα (δεν συζητώ απο το ΝΒΑ) πρέπει να μεταναστεύσεις για να παίξεις μπάσκετ.

Δεν υποστηρίζω οτι πρέπει να περιμένουμε αποκλεισμούς για να πάρουμε παίκτες, απλά αναφέρω οτι δεν είναι καθόλου σπάνιο, όπως υπονοήθηκε.
Ο Μιτσελ Ουιγκινς ηρθε 33 χρονων στον Μιλωνα. Ο Ταρπλει ηρθε 27 γιατι αποβληθηκε δια παντως απο το ΝΒΑ για ναρκωτικα και αλκοολισμο. Ο Μπερι δεν εχει καμια σχεση με το επιπεδο Πορτερ, ηταν απλα ενας καλος παικτης που τωρα δε μπορουσα να σταθει Ευρωλιγκα.
Ο Πορτερ ηρθε για ενα μικρο περασματακι και επεστρεψε στο ΝΒΑ στο οποιο το potential του θα φτασει σε τρομερα επιπεδα.
Και όλα αυτά πριν 30 χρόνια... Όταν ολόκληρο το nba είχε 7 Ευρωπαίους παίκτες
Νομίζω πολύ κακως μπαίνουμε σ' αυτό το τρυπάκι μίας τέτοιας ας το πούμε συζήτησης.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος renegade την Παρ 26 Ιουν 2026, 00:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Dimg5
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Παρ 19 Ιουν 2026, 17:24

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Dimg5 »

Απλα καλο ειναι να γραφονται τα facts για να μη δημιουργουνται εντυπωσεις χωρις λογο.
Άβαταρ μέλους
SCIFO
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ 17 Ιούλ 2025, 18:28

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από SCIFO »

Αντε να κλεισει και ο Μακισικ μετα τον Φαλ σε ομαδα Ευρωλίγκας να ησυχάσει το κεφάλι μας. Ο Σιλντς νομίζω είναι η πρώτη περίπτωση παίκτη που ακούστηκε τοσο δυνατά για την ομαδα μας τώρα και τελικά δεν έκλεισε. Θα γινόταν κι αυτό. Και αυτος σε ομαδα Ευρωλίγκας.

Δεν ξερω πόσο αξία έχει το τι γίνεται πίσω και μπροστά απ τις οθόνες πάντως ο κόσμος του ΠΑΟΚ στην κανονική ζωή, εκει εξω που περπατάμε και βλέπουμε και μιλαμε με φιλους και γνωστούς, περιμένει πως και πως να ξεκινήσει η νεα χρονιά. Το ιδιο συνέβαινε και περσι βέβαια μετά τη χρονιά του πρωτου τελικού, αλλά τωρα υπάρχει και μια αλλου είδους προσμονή. Υπάρχει η αισιοδοξία για κατι πολυ καλύτερο.

Πρεπει να γινει κατανοητό οτι η ομάδα προς τον παρον εχει στα χέρια της μονο ενα πενταετές συμβόλαιο για το Eurocup που ανακοινώθηκε μόλις πριν απο μία εβδομάδα. Το γκρουπ σχηματίστηκε με τρόπο που δείχνει προεργασία, αφου ο προπονητης ηταν εδω και δεν χάθηκε χρόνος, έχοντας και τη δυνατότητα της πρωτης επιλογής που δεν έχουν άλλοι.

Καλάθης Ναζ Μπαζινας Φοστερ Γκρέι Αλεξαντερ Χαντζινς ήρθαν με συνοπτικές. Και ξεχνάμε τον Χουγκαζ που μαζί με Ταϊρί Περσίδη Ομορούγι και Μουρ, πέντε δηλ. παικτες, είναι η βάση της ομάδας απο την περσινή χρονιά που έπρεπε να υπάρχει. Η φετινή ομάδα δημιουργείται με βασικές μπασκετικές αρχές που ειναι το δεύτερο σημαντικό. Χτιζεται με τη δυναμική και το ομοιόμορφο επίπεδο παικτών για να έχει την ομοιογένεια να ανταπεξέλθει στη διαδικασία των πλει οφ του Eurocup. Η εμπειρία η δικη μας σε αυτή τη διαδικασία και γενικά της ομαδας μας ολα τα προηγούμενα χρόνια και σε αυτο το επίπεδο ειναι ουσιαστικά ανύπαρκτη. Η επόμενη ομαδα θα πατήσει πάνω στη φετινή ως εξελιξη της με τις απαραίτητες τοτε αλλαγές παρόλο που φέτος δόθηκαν διετη τουλ. συμβόλαια, αφου αυτό ηταν αναπόφευκτο για να πείσεις τους παικτες να έρθουν.

Αδιαφορώ για το επίπεδο των άλλων, όταν καταλαβαίνω οτι η δική μου ομαδα έχει ένα σωστό σχέδιο εξέλιξης που ακολουθεί, και δεν ετεροκαθοριζεται απο εκείνα υπαρκτά ή επικοινωνιακά των άλλων. Ούτε βέβαια θα σκιαμαχω μέσα στο φόρουμ για οτι λένε στα μέσα και στα σοσιαλ περσόνες δημόσιες που δεν εκπροσωπούν κανέναν πάρα μόνο τον εαυτό τους υποδυόμενες οτι τους εκπροσωπούν ή υπονοώντας οτι ανήκουν σε έναν κύκλο επαφής μαζί τους για να αποκτήσουν φήμη ή κύρος στα μάτια του κοινού τους. Ιδιως όταν επιπλεον ειναι και ασχετοι από θέματα μπάσκετ. Το επικοινωνιακό της ΚΑΕ ειναι ανύπαρκτο, αλλά έχουμε μάθει να ζούμε και να αντέχουμε μετά απο τόσα χρόνια εμπειρίας στο ποδόσφαιρο.

Το τοπικ αυτό του φόρουμ είναι οαση ενημέρωσης, σχολιασμού, οπως και σωστής ανάγνωσης, του ρεαλιστικου μπασκετικού επιπέδου του αγωνιστικού της φετινής ομάδας.

Ήττα για τον Τέλη Μυστακίδη προσωπικά, και οχι για τον ΠΑΟΚ, δεν θα είναι αν αποκλειστεί σε κάποιο γύρο του Eurocup ή αν στο Ελληνικό καταλήξει τέταρτος και πέμπτος, αλλα αν εστω του χρόνου δεν παίζει με μόνιμο συμβόλαιο στην Ευρωλίγκα. Εμεις ΠΑΟΚ είμαστε σε κάθε γήπεδο.
These users thanked the author SCIFO for the post (total 5):
Hayate, Psaras, katafraktos, paokspren, Polichni1926
TsantiridisG
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2026, 23:32

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από TsantiridisG »

Мир έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 21:59 Έχω κατάληξει ότι αν χαθεί και ο Κλαιμπερν μετά θα γίνει επιλογή ανάμεσα σε Χεζόνια και Σεντρικ Χέντερσον Τζούνιορ.
Αυτός που είχε παίξει τη σεζόν 24-25 σε μας;
Άβαταρ μέλους
nkoss
Δημοσιεύσεις: 930
Εγγραφή: Σάβ 16 Ιαν 2016, 21:44

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από nkoss »

Έτσι είναι scifo. Στόχος πρεπει να είναι το συμβόλαιο με euroleague.
Dimg5
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Παρ 19 Ιουν 2026, 17:24

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Dimg5 »

Το αγαπητο chatgpt ειχε να πει αυτο στην ερωτηση μου "ποιον θα προτεινες για τη θεση 3"?

Αν μου έδινες budget περίπου 2 εκατ. € για τη θέση "3"

Θα πήγαινα:

Timothé Luwawu-Cabarrot ⭐⭐⭐⭐⭐
Shaquielle McKissic ⭐⭐⭐⭐
Dejan Davidovac ⭐⭐⭐⭐
Will Clyburn (αν έπεφτε το κασέ) ⭐⭐⭐⭐⭐
basketikos4
Δημοσιεύσεις: 129
Εγγραφή: Κυρ 08 Μαρ 2026, 14:57

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από basketikos4 »

Unpsofable78 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 19:25 Εδώ μέσα έχουν γραφτεί τεράστιες υπερβολές και για το επικοινωνιακο και για το αγωνιστικό κομμάτι... και από τους μεν και από τους δε.

Το μόνο που δεν χωράει αμφισβήτηση όμως είναι το επικοινωνιακο σκέλος. Από τον χειμώνα εχουν ειπωθεί ή γραφτεί φράσεις όπως "δεν έχετε ιδέα τι εστι Μυστακιδης, το μεγαλύτερο πορτοφόλι της Ευρώπης, δεν φαντάζεστε αυτά που θα ζήσουμε το καλοκαίρι κτλπ." Αποκαλύψεις για τεράστιες προτάσεις σε Ταιρικ Τζόουνς (πολύ περισσότερα χρήματα από του γαβρου), κλεισμένοι παίκτες που τελικά απορρίφθηκαν (Τζεκιρι) τον χειμώνα γιατί υποτίθεται πηγαίναμε για κάτι πολύ πιο δυνατό (Ομορουγι;)

Υπερβολές για παίκτες όπως ο Αλλεν (άλλος ένας euroleague material) , που τον κλέψαμε μέσα από τα χέρια ομάδων Ευρωλιγκα και άλλες τεράστιες υπερβολές.

Αποκαλύψεις για Σιλντς, Χεζονια, Κλαιμπερν, Γουαιλι κτλπ. Ακόμη και ο Κλειτος, που τον έχετε κάνει Θεό, έγραφε για παίκτη που αγωνιζόταν στο final 4 της Ευρωλίγκα.Μια αναδρομή στο παρόν και το προηγούμενο τοπικ θα πείσει και τους πιο δύσπιστους.

Και εάν όντως η διοίκηση δεν έχει ευθύνη για αυτά, για ποιο λόγο δεν διέψευσε, έστω μέσω διαρροής και άφησε να δημιουργούνται τρελές προσδοκίες;Δεν χρειάζονται επίσημες ανακοινώσεις. Μπορούσε να δώσει το στίγμα.

Έχουν γραφτεί και υπερβολές , όπως είναι αδύνατο να πείσεις παίκτες Ευρωλιγκα ή nba να έρθουν. Ε λοιπόν μια χαρά μπορείς να πείσεις με τα χρήματα και το κατάλληλο πρότζεκτ (υποτίθεται είμαστε ένα από τα φαβορί για franchise). Και φυσικά δεν μιλάμε για υπερβολές όπως επιπέδου Porter Jr ή σούπερ σταρ όπως ο Χεζονια.

Και πάμε στο καθαρά αγωνιστικό. Είναι κακό το ροστερ μας; Σαφώς και όχι. Είναι πολύ καλό.

Είναι όμως αυτό που περιμέναμε σύμφωνα με αυτά που ακούγαμε από τον χειμώνα; Σαφώς και όχι.

Το κακό για μένα, επειδή κάποιοι εξακολουθούν να υποτιμούν τις κινήσεις των δίπλα, είναι ότι αυτοί έχουν ακόμη δύο τρεις κινήσεις στην σκακιέρα τους, ενώ εμείς θεωρητικά μόνο μία (τριάρι), ενώ και άλλοι αντίπαλοι μας στο Eurocup ενισχύονται.

Παρ όλα αυτά είμαι σίγουρος ότι η τελευταία μας κίνηση θα είναι κάτι δυνατό.

Η ουσία όμως και θα το πω για εκατοστή φορά, είναι ότι το ροστερ με 2-3 διαφοροποιησεις θα μπορούσε από καλό να γίνει σούπερ, χωρίς να σε ενδιαφέρουν ιδιαίτερα ούτε οι κινήσεις των δίπλα, ούτε των υπολοίπων.

Μερικοί αυτό το εκλαμβανουν ως κριτική και μάλιστα κακοπροαιρετη.

Χρησιμοποιούν ως "ασπίδα" τον Τρινκιερι, με επιχείρημα ότι το ροστερ φτιάχνεται ακριβώς όπως αυτός θέλει. Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να προτάθηκε στον Τρινκιερι να επιλέξει 2-3 παίκτες euroleague και να αρνήθηκε;
Ή μήπως του διατέθηκε ένα μεγαλύτερο μπάτζετ για να το διαχειριστεί κι αυτός επέλεξε να φτιάξει ροστερ με λιγότερα χρήματα;
Aντε παλι με το επικοινωνιακο.
Την προταση στον ταιρικ την εβγαλε ο Ιωαννου. Ψεματα ειπε? Και αυτος στο αρμα τελη?
Το οτι απορριφθηκε ο τζεκιρι νομιζω ο κλειτος το ειχε πει. Και αυτος βαλτος?
Αλεν οτι ειναι euroleague material το εχει πει μεταξυ αλλων και ο μοσχοβιτης του κολκας24.
Σιλντς δεν το εχει πει κανενας εκτος απο πιλουριδες και κατι τυπους στα twitter, προσφατα ο μοσχοβιτης ειπε οτι οντως ενδιαφερομαστε και τελευταιο ηταν το tweet του γνωστου ιταλου δημοσιογραφου andreani οτι ειμαστε μεταξυ 4 ομαδων. Και αυτο ψεμα? Ολοι βαλτοι?
Χεζονια το ειπε ΜΟΝΟ ο χαλβατσιωτης της ερτ. Και αυτος ψεματα? Κανενας δημοσιογραφος του ΠΑΟΚ δεν ειπε τιποτα.
Κλαιμπερν το ειπε ο βετακης. Κανενας αλλος δεν εχει πει τιποτα.

Δηλαδη να βγαινει η διοικηση να διαψευδει τον οποιοδηποτε γραφει κατι? Που εχει γινει αυτο ακριβως? 100 ονοματα γραφονται για καθε ομαδα απο τον καθε τυχαιο. Αν ειναι δυνατον να βγαινουν οι διοικησεις και να διαψευδουν.

Επισης, γιατι να διαψευσει αν οντως εκανε προταση σε σιλντς ή αλλους παικτες. Δεν καταλαβαινω ειλικρινα.

"Έχουν γραφτεί και υπερβολές , όπως είναι αδύνατο να πείσεις παίκτες Ευρωλιγκα ή nba να έρθουν." Που εχει γραφτει αυτο? Και στην τελικη τι θα πει "παικτης nba". Αν καποιος εχει παιξει 50 ματς nba 10λεπτα ειναι παικτης nba? και γιατι ειναι ανωτερος απο Αλεξαντερ ή Γκρει για να καταλαβω.

Απο που ακριβως προκυπτει οτι δεν ειναι το ροστερ αυτο που περιμεναμε.
Μιλαμε για τον καλυτερο φοργουορντ του bcl, ενα απο τα 4 καλυτερα σεντερ του eurocup, τον τροπαιουχο του eurocup προπερσι, τον κορυφαιο σε ασιστ και εν ενεργεια ευρωλιγκατο αν και οντως σε μεγαλη ηλικια, εναν απο τους καλυτερους γκαρντ στη γαλλια συμφωνα με γαλλικα αρθρα, και τους γνωστους μας ταιρι και μουρ που ηταν οι καλυτεροι της χρονιας που εκλεισε.
Και ολα αυτα ενω περιμενουμε δυνατη κινηση σε 3αρι, ενω ειναι σιγουρο οτι μεσα στη χρονια θα υπαρξουν αλλαγες ή ενισχυση.
These users thanked the author basketikos4 for the post (total 3):
paokspren, Dimg5, Gregk19262000
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”