Εγώ τον κρίνω ως παίκτη του ΠΑΟΚ: Ήταν ένας απροβλημάτιστος παίκτης, πού όποτε χρειάστηκε έδωσε παρών και έπαιξε τιμώντας το συμβόλαιό του. Δεν μας δημιούργησε πρόβλημα όπως ο Pablo πέρυσι, ή ο Veron φέτος. Τώρα όσον αφορά στην προσωπική του ζωή, είναι άγνωστη σε μένα και δεν μπορώ να εκφράσω άποψη!novito έγραψε:μερικές μέρες μετά μαθαίνουμε (απ τη Λαμπίρη εκ Επανομής φυσικά...)ότι "του έχει απαγορευτεί η έξοδος του από την χώρα καθώς υπάρχει δικαστική απόφαση εναντίον του.ΑποστόληςΑ έγραψε:ΑποστόληςΑ έγραψε:Δεν ήταν το μεγάλο σέντερ μπακ, αλλά ένα πολύ καλό παιδί, χωρίς προβλήματα προς την ομάδα και όταν χρειάστηκε έδωσε ό,τι είχε (σχεδόν)!Καλό δρόμο Joe και καλή συνέχεια!
Ρε Αποστόληηηηηη
Τελείωσες με τους τραυματισμούς και τις γρίπες κι έπιασες τις δικαστικές αποφάσεις??
Joe Émerson Bizera Bastos
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Joe Emerson Bastos Bizera
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54424
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Joe Emerson Bastos Bizera
Με τέτοια διοίκηση που έχουμε, βάζω στοίχημα ότι ο Ζήσης έδωσε φωτογραφίες του Bizera με Θεσσαλονικιά στη γυναίκα του, για να του κάνει μήνυση και να του ζητήσει διαζύγιο, ώστε να ασκηθούν τα περιοριστικά μέτρα εναντίον του, για να μπορέσει πιο εύκολα να λυθεί το συμβόλαιό του!!!

Re: Joe Emerson Bastos Bizera
RoMaN, ούτε για πλάκα.
"Με τέτοια διοίκηση που έχουμε";
Ποιόν έχουμε δηλαδή, τον Μάκη Ψ. ή τον Αργύρη Σ.;
"Με τέτοια διοίκηση που έχουμε";
Ποιόν έχουμε δηλαδή, τον Μάκη Ψ. ή τον Αργύρη Σ.;
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54424
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Joe Emerson Bastos Bizera
Εννοώ διοίκηση γεμάτη εκπλήξεις, και (όπως πολλές φορές έχω πει) με αρχ*δια!! 
- Isaak the Greek
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
- Τοποθεσία: Melbourne Australia
Re: Joe Emerson Bastos Bizera
Κριμα ρε ΠΑΟΚτσακι αρωστο!!!!Απο τους ποιο ντομπρους παιχτες που εχω δει στον ΠΑΟΚ.Μακαρι οσοι ερχονται απο δω και περα να εχουν τη δικη του νοοτροποια.
Gracias Amigo!!!!
Gracias Amigo!!!!
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Joe Emerson Bastos Bizera
Αυτό:
"Ο Φερνάντο Σάντος ξεκινά το ματς με τον Πανιώνιο με φουλ επιθετικούς προσανατολισμούς και 3 επιθετικούς"
"Ο Φερνάντο Σάντος ξεκινά το ματς με τον Πανιώνιο με φουλ επιθετικούς προσανατολισμούς και 3 επιθετικούς"
Re: Joe Emerson Bastos Bizera
DimisK εννοειται οτι παιζει επιθετικα ο Σαντος το χε πει και ο Μουν εξαλλου.... 
Re: Joe Emerson Bastos Bizera
Έλεος
Αλμπαθέτε για Μπιζέρα
Ενδιαφέρον για τον Τζόε Μπιζέρα δείχνει όπως αναφέρουν οι τελευταίες πληροφορίες από την Ισπανία, η Αλμπαθέτε. Ο σύλλογος από την Ισπανία έχει προσεγγίσει ήδη τον Ουρουγουανό άσο, που βρίσκεται προ των πυλών της εξόδου από τον ΠΑΟΚ, θέλοντας να τον αποκτήσει ως δανεικό για τους επόμενους έξι μήνες.
Σάντος: «Να σουτάρουμε»
Στα αγωνιστικά, ο Φερνάντο Σάντος προετοιμάζει τους παίκτες του για την αναμέτρηση με τον Πανιώνιο. «Για να πετύχουμε γκολ πρέπει να σουτάρουμε. Για να κάνουμε σουτ με προϋποθέσεις πρέπει να κυκλοφορήσουμε την μπάλα έξω από τη μεγάλη περιοχή με γρήγορες πάσες και, όταν γίνει αυτό, να μη διστάσουμε να σουτάρουμε. Σας το έχω ξαναπεί. Αν δεν σουτάρουμε, δεν πρόκειται να βάλουμε γκολ», ανέφερε αρχικά ο Πορτογάλος μιλώντας στους ποδοσφαιριστές.
Η σημερινή προπόνηση θα πραγματοποιηθεί στις 16:30 στην Τούμπα και θα είναι κλειστή για τον κόσμο. Αμέσως μετά το τέλος της, ο Σάντος θα ανακοινώσει την αποστολή για το ματς με τον Πανιώνιο.
http://www.sportnet.gr/report.php?id=210136
Αλμπαθέτε για Μπιζέρα
Ενδιαφέρον για τον Τζόε Μπιζέρα δείχνει όπως αναφέρουν οι τελευταίες πληροφορίες από την Ισπανία, η Αλμπαθέτε. Ο σύλλογος από την Ισπανία έχει προσεγγίσει ήδη τον Ουρουγουανό άσο, που βρίσκεται προ των πυλών της εξόδου από τον ΠΑΟΚ, θέλοντας να τον αποκτήσει ως δανεικό για τους επόμενους έξι μήνες.
Σάντος: «Να σουτάρουμε»
Στα αγωνιστικά, ο Φερνάντο Σάντος προετοιμάζει τους παίκτες του για την αναμέτρηση με τον Πανιώνιο. «Για να πετύχουμε γκολ πρέπει να σουτάρουμε. Για να κάνουμε σουτ με προϋποθέσεις πρέπει να κυκλοφορήσουμε την μπάλα έξω από τη μεγάλη περιοχή με γρήγορες πάσες και, όταν γίνει αυτό, να μη διστάσουμε να σουτάρουμε. Σας το έχω ξαναπεί. Αν δεν σουτάρουμε, δεν πρόκειται να βάλουμε γκολ», ανέφερε αρχικά ο Πορτογάλος μιλώντας στους ποδοσφαιριστές.
Η σημερινή προπόνηση θα πραγματοποιηθεί στις 16:30 στην Τούμπα και θα είναι κλειστή για τον κόσμο. Αμέσως μετά το τέλος της, ο Σάντος θα ανακοινώσει την αποστολή για το ματς με τον Πανιώνιο.
http://www.sportnet.gr/report.php?id=210136