Joe Émerson Bizera Bastos

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Joe Emerson Bastos Bizera

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

novito έγραψε:
ΑποστόληςΑ έγραψε:
ΑποστόληςΑ έγραψε:Δεν ήταν το μεγάλο σέντερ μπακ, αλλά ένα πολύ καλό παιδί, χωρίς προβλήματα προς την ομάδα και όταν χρειάστηκε έδωσε ό,τι είχε (σχεδόν)!Καλό δρόμο Joe και καλή συνέχεια!
μερικές μέρες μετά μαθαίνουμε (απ τη Λαμπίρη εκ Επανομής φυσικά...)ότι "του έχει απαγορευτεί η έξοδος του από την χώρα καθώς υπάρχει δικαστική απόφαση εναντίον του.
Ρε Αποστόληηηηηη
Τελείωσες με τους τραυματισμούς και τις γρίπες κι έπιασες τις δικαστικές αποφάσεις?? :opaokara:
Εγώ τον κρίνω ως παίκτη του ΠΑΟΚ: Ήταν ένας απροβλημάτιστος παίκτης, πού όποτε χρειάστηκε έδωσε παρών και έπαιξε τιμώντας το συμβόλαιό του. Δεν μας δημιούργησε πρόβλημα όπως ο Pablo πέρυσι, ή ο Veron φέτος. Τώρα όσον αφορά στην προσωπική του ζωή, είναι άγνωστη σε μένα και δεν μπορώ να εκφράσω άποψη!
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Joe Emerson Bastos Bizera

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Με τέτοια διοίκηση που έχουμε, βάζω στοίχημα ότι ο Ζήσης έδωσε φωτογραφίες του Bizera με Θεσσαλονικιά στη γυναίκα του, για να του κάνει μήνυση και να του ζητήσει διαζύγιο, ώστε να ασκηθούν τα περιοριστικά μέτρα εναντίον του, για να μπορέσει πιο εύκολα να λυθεί το συμβόλαιό του!!! :D ;)


:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: Joe Emerson Bastos Bizera

Δημοσίευση από stephanos »

RoMaN, ούτε για πλάκα.

"Με τέτοια διοίκηση που έχουμε"; :o
Ποιόν έχουμε δηλαδή, τον Μάκη Ψ. ή τον Αργύρη Σ.; :evil:
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Joe Emerson Bastos Bizera

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Εννοώ διοίκηση γεμάτη εκπλήξεις, και (όπως πολλές φορές έχω πει) με αρχ*δια!! ;)
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Joe Emerson Bastos Bizera

Δημοσίευση από Sera4 »

τι επισημα???
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Joe Emerson Bastos Bizera

Δημοσίευση από Lord »

Από που προκύπτει Παρασάνδαλε??
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Joe Emerson Bastos Bizera

Δημοσίευση από Sera4 »

ε ενταξει οτι τελειωνει το ξεραμε το επισημο περιμενουμε... ;)
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Joe Emerson Bastos Bizera

Δημοσίευση από Sera4 »

:lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Joe Emerson Bastos Bizera

Δημοσίευση από gika »

Αλλά προς στιγμήν χαρήκαμε...
maik4
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 01:35

Re: Joe Emerson Bastos Bizera

Δημοσίευση από maik4 »

τι συμβολεο ειχε?
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Re: Joe Emerson Bastos Bizera

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

Κριμα ρε ΠΑΟΚτσακι αρωστο!!!!Απο τους ποιο ντομπρους παιχτες που εχω δει στον ΠΑΟΚ.Μακαρι οσοι ερχονται απο δω και περα να εχουν τη δικη του νοοτροποια.

Gracias Amigo!!!!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Joe Emerson Bastos Bizera

Δημοσίευση από gash04 »

Να δούμε τι άλλο θα διαβάσουμε ακόμα. :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Joe Emerson Bastos Bizera

Δημοσίευση από DimisK »

Αυτό:

"Ο Φερνάντο Σάντος ξεκινά το ματς με τον Πανιώνιο με φουλ επιθετικούς προσανατολισμούς και 3 επιθετικούς" 8-)
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Joe Emerson Bastos Bizera

Δημοσίευση από MANIAKOS »

DimisK εννοειται οτι παιζει επιθετικα ο Σαντος το χε πει και ο Μουν εξαλλου.... :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Joe Emerson Bastos Bizera

Δημοσίευση από gash04 »

Έλεος

Αλμπαθέτε για Μπιζέρα

Ενδιαφέρον για τον Τζόε Μπιζέρα δείχνει όπως αναφέρουν οι τελευταίες πληροφορίες από την Ισπανία, η Αλμπαθέτε. Ο σύλλογος από την Ισπανία έχει προσεγγίσει ήδη τον Ουρουγουανό άσο, που βρίσκεται προ των πυλών της εξόδου από τον ΠΑΟΚ, θέλοντας να τον αποκτήσει ως δανεικό για τους επόμενους έξι μήνες.

Σάντος: «Να σουτάρουμε»

Στα αγωνιστικά, ο Φερνάντο Σάντος προετοιμάζει τους παίκτες του για την αναμέτρηση με τον Πανιώνιο. «Για να πετύχουμε γκολ πρέπει να σουτάρουμε. Για να κάνουμε σουτ με προϋποθέσεις πρέπει να κυκλοφορήσουμε την μπάλα έξω από τη μεγάλη περιοχή με γρήγορες πάσες και, όταν γίνει αυτό, να μη διστάσουμε να σουτάρουμε. Σας το έχω ξαναπεί. Αν δεν σουτάρουμε, δεν πρόκειται να βάλουμε γκολ», ανέφερε αρχικά ο Πορτογάλος μιλώντας στους ποδοσφαιριστές.

Η σημερινή προπόνηση θα πραγματοποιηθεί στις 16:30 στην Τούμπα και θα είναι κλειστή για τον κόσμο. Αμέσως μετά το τέλος της, ο Σάντος θα ανακοινώσει την αποστολή για το ματς με τον Πανιώνιο.
http://www.sportnet.gr/report.php?id=210136
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”