Θεόδωρος Ζαγοράκης

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

λάθος, ο σάντος έπερνε 600, όλο το team
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7618
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

oxi mario και εδώ 600 έπαιρνε όλο το τιμ
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Λαθος μου τοτε αλλα ακομη πιο λαθος μου που εγραψα χωρις να ειμαι σιγουρος!
ΠΑΡΑΚΑΛΩ τους μπλε αδερφους να σβησουν το ποστ αν ειναι λαθος!
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από giapas »

gash04 έγραψε: Εδώ ο Ζαγόρ είπαμε έφυγε και ξαναγύρισε τι να λέμε τώρα.
Η διαφορά είναι όμως ότι ο Ζαγόρ έχει το μικρόβιο του ΠΑΟΚ μέσα του ενώ ο Σάντος όχι.

Θέλει γερό στομάχι ο ΠΑΟΚ

Σωστός ο gash
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από interad »

ακόμα και να είχε κλείσει (που ΔΕΝ και με τίποτα) από το Μάρτιο (βρε με τίποτα λαιμαι),

το ότι πολέμησε και κατάφερε να νικήσει τους πάντες και τα πάντα,

και να μας βγάλει ΠΡΩΤΟΥΣ δίνοντάς μας ΔΙΚΑΙΩΜΑ στο όνειρο,

και στερόντας το από τους άλλους,

αυτόματα τον κάνει μάγκα και όχι "προδότη"



απλά πράγματα...
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Bono »

Mario Jardel έγραψε:Νομιζω στα 500 με 600 με ολο το τιμ...Ο Σαντος επαιρνε 600 μονος του...
Σωστός είσαι Μάριο.
600 έπαιρνε ο Σάντος και 1,1 όλο το team.
300 παίρνει ο Μπερέττα και 600 όλο το team.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Bono την Τετ 30 Ιουν 2010, 16:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19012
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από gika »

Ο Σάντος και όλο το τιμ, την χρονιά που πέρασε πήρε κάτι παραπάνω από ένα εκατομμύρια ευρώ!!!

600.000 έπαιρνε μόνο ο Σάντος, χώρια το τιμ, χώρια τα μπόνους.
Ο Μπερέτας παίρνει 400.000 (περίπου) και με το τιμ φτάνει τα ποσά του Σάντος μόνο του...
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από kos »

Kolokotronis_4 έγραψε:Θόδωρε please, είναι πολύ σημαντικό.
Μας τρύπησε ο πιλάβιος από τον Μαρτιο?
αν είναι έτσι αλλάζουν όλα για τον σάντος.

οτι το φαγαμε το τρυπημα το φαγαμε. δεν σηκωνει συζητηση πλεον αυτο.
ο ζαγορακης απλα δεν μπορουσε να κανει τιποτα.
ειναι αυτο που λεμε εαν θελει η νυφη και ο γαμπρος τι να κανει ο ζαγορακης.

το ειχα διαβασει πριν απο μηνες αλλα δεν βρισκω λινκ για να το βαλω.
ειχε κατεβει ο ζαγορακης να δει ματς της εθνικης (προκριματικα μουντιαλ λογικα) και σε ενα πηγαδακι του ειπαν για σαντος (οτι και καλα οι μισοι παικτες της εθνικης εχουν δουλεψει μαζι του και οτι τον γουσταρουν). ο ζαγορακης τοτε ειχε απαντησει μεταξυ σοβαρου και αστειου οπως ελεγε το αρθρο "μονο πανω απο το πτωμα μου"
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21298
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από navigator11 »

interad έγραψε:ακόμα και να είχε κλείσει (που ΔΕΝ και με τίποτα) από το Μάρτιο (βρε με τίποτα λαιμαι),

το ότι πολέμησε και κατάφερε να νικήσει τους πάντες και τα πάντα,

και να μας βγάλει ΠΡΩΤΟΥΣ δίνοντάς μας ΔΙΚΑΙΩΜΑ στο όνειρο,

και στερόντας το από τους άλλους,

αυτόματα τον κάνει μάγκα και όχι "προδότη"



απλά πράγματα...

χιλια δικια εχεις.ετσι ειναι.αφησαμε το σαλπι προσωρινα στην μπαντα και ψαχνουμε τωρα για φρεσκο ..... πουληταρι?σοβαρευτειτε.απο τη στιγμη που,εστω κι αν συμφωνησε απο πολυ νωριτερα της ληξης των πλει-οφ με την πρωταθλητρια ευρωπης του λωκου,ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕ,οσο του επετραπη,το πρωταθλημα και στα πλει-οφ παρουσιασε μιαν ΟΜΑΔΑ 5-10 σκαλια ανωτερη ολων των αντιπαλων της,ουδεις νομιμοποιειται εστω και να αφηνει υποννοουμενα κατα του πρωην προπονητη μας.εκτος κι αν με χειροπιαστες αποδειξεις μπορει καποιος να μας ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ,πειθοντας μας,οτι ο σαντος "γλυκαθηκε" απο τον πιλαβιο και τις .... υποσχεσεις του και οδηγησε τον ΠΑΟΚ ηθελημενα κατωτερα απ'οτι μπορουσε!αν ΟΧΙ,ολα οσα λεγονται,γραφονται και με σχεδον ...... χαιρεκακια υποστηριζονται κι αναπαραγονται ειτε απο οπαδους του ΠΑΟΚ,ειτε ομαδων αλλων ειτε δημοσιογραφων της πολης της πουτσ@ς δε χρηζουν καμμιας περαιτερω σημασιας και προσοχης!!τιμησε απολυτα το συμβολαιο του ο φερναντο σαντος με την ομαδα,σεβαστηκε τη στηριξη του ζαγορακη ολα αυτα τα χρονια με τη ΔΟΥΛΕΙΑ και την ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ του(γιατι,αν η ομαδα δεν ειχε την πορεια που ειχε τις 2 τελευταιες χρονιες,η οποια πορεια σε πολυ σεβαστο ποσοστο υπηρξε προιον σαντος,ο ζαγορακης θα'ταν σε πολυ δυσχερεστερη της τωρινης θεση κυριως οικονομικα) και προσεδωσε μεγαλο κυρος-σεβασμο στον αγωνιστικο ΠΑΟΚ(αλλα και ..... λογους στους οπαδους της ομαδας σχεδον καθε δευτερα να επαιρονται για αυτην).κι απλα με τη ληξη του συμβολαιου του πηρε αλλο δρομο!σεβαστο.η μονη ..... εκπτωση στην επαγγελματικη επιλογη,που εκανε και προσωπικα δεν την περιμενα,ηταν η επιλογη των νυν εργοδοτων του .....
Άβαταρ μέλους
adam04
Δημοσιεύσεις: 1017
Εγγραφή: Πέμ 16 Οκτ 2008, 17:17
Τοποθεσία: Κατερινη

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από adam04 »

navigator11....ετσι ακριβως.
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από diniko80 »

συμφωνω απολυτα με navigator
Άβαταρ μέλους
aggmet
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: Πέμ 22 Μάιος 2008, 18:32
Τοποθεσία: ΡΟΔΟΣ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από aggmet »

μαλλον συνΠΑΟΚΙΑ πρεπει να μαθουμε να προχωραμε
μας πετανε τυρακι και το τρωμε
δεν μας ενδιαφερει πια ο σαντος τι εχει κανει ειναι παρελθον απο μας

σκεφτειτε οτι τωρα θα ερχετε στην τουμπα να δει αγωνες για σκαουτινγκ
:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9664
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Σωστος
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Θόδωρε ξέρω ότι το τρύπημα αυτό σου έγινε μάθημα, και μας έγινε μάθημα.
όπως λένε και τα παιδιά των συνδέσμων τέρμα η προσωπολατρεία στον ΠΑΟΚ.
Ο ΠΑΟΚ πάνω απ'όλα παντού.

Δεν ξαναφωνάζω όνομα παίχτη και προπονητή στο γήπεδο. ΜΟΝΟ ΠΑΟΚ θα φωνάζω.
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Bono »

Καιρός είναι οπλαρχηγέ να καταλαβαίνουμε κάποια πράγματα.
Και να προσθέσω ότι θα πρέπει να νιώθουν πολύ άσχημα εκείνοι που φώναζαν το όνομά του στον τελευταίο αγώνα με την κούλα,νομίζοντας ότι μπορούν να τον μεταπείσουν και να μείνει στην ομάδα, ενώ εκείνος είχε ήδη κλείσει στην ΕΠΟ.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”