Θεόδωρος Ζαγοράκης
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7618
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Λαθος μου τοτε αλλα ακομη πιο λαθος μου που εγραψα χωρις να ειμαι σιγουρος!
ΠΑΡΑΚΑΛΩ τους μπλε αδερφους να σβησουν το ποστ αν ειναι λαθος!
ΠΑΡΑΚΑΛΩ τους μπλε αδερφους να σβησουν το ποστ αν ειναι λαθος!
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
gash04 έγραψε: Εδώ ο Ζαγόρ είπαμε έφυγε και ξαναγύρισε τι να λέμε τώρα.
Η διαφορά είναι όμως ότι ο Ζαγόρ έχει το μικρόβιο του ΠΑΟΚ μέσα του ενώ ο Σάντος όχι.
Θέλει γερό στομάχι ο ΠΑΟΚ
Σωστός ο gash
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
ακόμα και να είχε κλείσει (που ΔΕΝ και με τίποτα) από το Μάρτιο (βρε με τίποτα λαιμαι),
το ότι πολέμησε και κατάφερε να νικήσει τους πάντες και τα πάντα,
και να μας βγάλει ΠΡΩΤΟΥΣ δίνοντάς μας ΔΙΚΑΙΩΜΑ στο όνειρο,
και στερόντας το από τους άλλους,
αυτόματα τον κάνει μάγκα και όχι "προδότη"
απλά πράγματα...
το ότι πολέμησε και κατάφερε να νικήσει τους πάντες και τα πάντα,
και να μας βγάλει ΠΡΩΤΟΥΣ δίνοντάς μας ΔΙΚΑΙΩΜΑ στο όνειρο,
και στερόντας το από τους άλλους,
αυτόματα τον κάνει μάγκα και όχι "προδότη"
απλά πράγματα...
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Σωστός είσαι Μάριο.Mario Jardel έγραψε:Νομιζω στα 500 με 600 με ολο το τιμ...Ο Σαντος επαιρνε 600 μονος του...
600 έπαιρνε ο Σάντος και 1,1 όλο το team.
300 παίρνει ο Μπερέττα και 600 όλο το team.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Bono την Τετ 30 Ιουν 2010, 16:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Ο Σάντος και όλο το τιμ, την χρονιά που πέρασε πήρε κάτι παραπάνω από ένα εκατομμύρια ευρώ!!!
600.000 έπαιρνε μόνο ο Σάντος, χώρια το τιμ, χώρια τα μπόνους.
Ο Μπερέτας παίρνει 400.000 (περίπου) και με το τιμ φτάνει τα ποσά του Σάντος μόνο του...
600.000 έπαιρνε μόνο ο Σάντος, χώρια το τιμ, χώρια τα μπόνους.
Ο Μπερέτας παίρνει 400.000 (περίπου) και με το τιμ φτάνει τα ποσά του Σάντος μόνο του...
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Kolokotronis_4 έγραψε:Θόδωρε please, είναι πολύ σημαντικό.
Μας τρύπησε ο πιλάβιος από τον Μαρτιο?
αν είναι έτσι αλλάζουν όλα για τον σάντος.
οτι το φαγαμε το τρυπημα το φαγαμε. δεν σηκωνει συζητηση πλεον αυτο.
ο ζαγορακης απλα δεν μπορουσε να κανει τιποτα.
ειναι αυτο που λεμε εαν θελει η νυφη και ο γαμπρος τι να κανει ο ζαγορακης.
το ειχα διαβασει πριν απο μηνες αλλα δεν βρισκω λινκ για να το βαλω.
ειχε κατεβει ο ζαγορακης να δει ματς της εθνικης (προκριματικα μουντιαλ λογικα) και σε ενα πηγαδακι του ειπαν για σαντος (οτι και καλα οι μισοι παικτες της εθνικης εχουν δουλεψει μαζι του και οτι τον γουσταρουν). ο ζαγορακης τοτε ειχε απαντησει μεταξυ σοβαρου και αστειου οπως ελεγε το αρθρο "μονο πανω απο το πτωμα μου"
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21300
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
interad έγραψε:ακόμα και να είχε κλείσει (που ΔΕΝ και με τίποτα) από το Μάρτιο (βρε με τίποτα λαιμαι),
το ότι πολέμησε και κατάφερε να νικήσει τους πάντες και τα πάντα,
και να μας βγάλει ΠΡΩΤΟΥΣ δίνοντάς μας ΔΙΚΑΙΩΜΑ στο όνειρο,
και στερόντας το από τους άλλους,
αυτόματα τον κάνει μάγκα και όχι "προδότη"
απλά πράγματα...
χιλια δικια εχεις.ετσι ειναι.αφησαμε το σαλπι προσωρινα στην μπαντα και ψαχνουμε τωρα για φρεσκο ..... πουληταρι?σοβαρευτειτε.απο τη στιγμη που,εστω κι αν συμφωνησε απο πολυ νωριτερα της ληξης των πλει-οφ με την πρωταθλητρια ευρωπης του λωκου,ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕ,οσο του επετραπη,το πρωταθλημα και στα πλει-οφ παρουσιασε μιαν ΟΜΑΔΑ 5-10 σκαλια ανωτερη ολων των αντιπαλων της,ουδεις νομιμοποιειται εστω και να αφηνει υποννοουμενα κατα του πρωην προπονητη μας.εκτος κι αν με χειροπιαστες αποδειξεις μπορει καποιος να μας ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ,πειθοντας μας,οτι ο σαντος "γλυκαθηκε" απο τον πιλαβιο και τις .... υποσχεσεις του και οδηγησε τον ΠΑΟΚ ηθελημενα κατωτερα απ'οτι μπορουσε!αν ΟΧΙ,ολα οσα λεγονται,γραφονται και με σχεδον ...... χαιρεκακια υποστηριζονται κι αναπαραγονται ειτε απο οπαδους του ΠΑΟΚ,ειτε ομαδων αλλων ειτε δημοσιογραφων της πολης της πουτσ@ς δε χρηζουν καμμιας περαιτερω σημασιας και προσοχης!!τιμησε απολυτα το συμβολαιο του ο φερναντο σαντος με την ομαδα,σεβαστηκε τη στηριξη του ζαγορακη ολα αυτα τα χρονια με τη ΔΟΥΛΕΙΑ και την ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ του(γιατι,αν η ομαδα δεν ειχε την πορεια που ειχε τις 2 τελευταιες χρονιες,η οποια πορεια σε πολυ σεβαστο ποσοστο υπηρξε προιον σαντος,ο ζαγορακης θα'ταν σε πολυ δυσχερεστερη της τωρινης θεση κυριως οικονομικα) και προσεδωσε μεγαλο κυρος-σεβασμο στον αγωνιστικο ΠΑΟΚ(αλλα και ..... λογους στους οπαδους της ομαδας σχεδον καθε δευτερα να επαιρονται για αυτην).κι απλα με τη ληξη του συμβολαιου του πηρε αλλο δρομο!σεβαστο.η μονη ..... εκπτωση στην επαγγελματικη επιλογη,που εκανε και προσωπικα δεν την περιμενα,ηταν η επιλογη των νυν εργοδοτων του .....
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
μαλλον συνΠΑΟΚΙΑ πρεπει να μαθουμε να προχωραμε
μας πετανε τυρακι και το τρωμε
δεν μας ενδιαφερει πια ο σαντος τι εχει κανει ειναι παρελθον απο μας
σκεφτειτε οτι τωρα θα ερχετε στην τουμπα να δει αγωνες για σκαουτινγκ

μας πετανε τυρακι και το τρωμε
δεν μας ενδιαφερει πια ο σαντος τι εχει κανει ειναι παρελθον απο μας
σκεφτειτε οτι τωρα θα ερχετε στην τουμπα να δει αγωνες για σκαουτινγκ
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Θόδωρε ξέρω ότι το τρύπημα αυτό σου έγινε μάθημα, και μας έγινε μάθημα.
όπως λένε και τα παιδιά των συνδέσμων τέρμα η προσωπολατρεία στον ΠΑΟΚ.
Ο ΠΑΟΚ πάνω απ'όλα παντού.
Δεν ξαναφωνάζω όνομα παίχτη και προπονητή στο γήπεδο. ΜΟΝΟ ΠΑΟΚ θα φωνάζω.
όπως λένε και τα παιδιά των συνδέσμων τέρμα η προσωπολατρεία στον ΠΑΟΚ.
Ο ΠΑΟΚ πάνω απ'όλα παντού.
Δεν ξαναφωνάζω όνομα παίχτη και προπονητή στο γήπεδο. ΜΟΝΟ ΠΑΟΚ θα φωνάζω.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Καιρός είναι οπλαρχηγέ να καταλαβαίνουμε κάποια πράγματα.
Και να προσθέσω ότι θα πρέπει να νιώθουν πολύ άσχημα εκείνοι που φώναζαν το όνομά του στον τελευταίο αγώνα με την κούλα,νομίζοντας ότι μπορούν να τον μεταπείσουν και να μείνει στην ομάδα, ενώ εκείνος είχε ήδη κλείσει στην ΕΠΟ.
Και να προσθέσω ότι θα πρέπει να νιώθουν πολύ άσχημα εκείνοι που φώναζαν το όνομά του στον τελευταίο αγώνα με την κούλα,νομίζοντας ότι μπορούν να τον μεταπείσουν και να μείνει στην ομάδα, ενώ εκείνος είχε ήδη κλείσει στην ΕΠΟ.