19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από xristos14 »

σε περίπτωση πώλησης αν έρθει η Αιντραχτ ας πούμε και δώσει 1 μύρριο εμείς θα πάρουμε τα 500..και λογικά θα μπήκε κάποια ρήτρα που θα λέει ότι αν πάει καλά επιστρέφει με το αζημίωτο..λογικά πάντα
MANIAKOS έγραψε:οποτε παμε και ια εξτρεμ πλεον.....βιερι σαλπι ρομπερ δε φτανουν..(αν μεινουν κι αυτοι)

ζαιρι εστογιαννοφ...?
υπάρχουν και οι Κωστεκίδης, Δεμηρτζόγλου 17 χρονών έκαστος..είμαι σίγουρος ότι ο Μπόλονι θα τους λατρέψει
Άβαταρ μέλους
elpaoki
Δημοσιεύσεις: 848
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ 2011, 20:08

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από elpaoki »

Προς Εργοτέλη ο Κουτσιανικούλης
Ποδόσφαιρο 08 Ιουλ. 2011 01:15 - Από Ευγένιος Δαδαλιάρας

Ραγδαία εξέλιξη παρουσίασε το βράδυ της Πέμπτης (7/7) το θέμα της ενδεχόμενης μετακίνησης του Έλληνα μεσοεπιθετικού στην κρητική ομάδα. Αναχωρεί την Παρασκευή (8/7) από την Ολλανδία ο παίκτης. Από τι εξαρτάται η οριστικοποίηση της μεταγραφής του και με ποιες προϋποθέσεις θα γίνει αυτό για τον ΠΑΟΚ. Ποια είναι η στάση του ποδοσφαιριστή
Σχολιάστε


Μπες στα freerolls και κέρδισε μια θέση στο Greek Poker Cup II!
Πολύ κοντά στην πρώην ομάδα του τον Εργοτέλη βρίσκεται ο Βασίλης Κουτσιανικούλης μετά τη συνομιλία που είχαν ο πρόεδρος του κρητικού συλλόγου, κ. Παπουτσάκης με τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Θοδωρή Ζαγοράκη αργά το βράδυ της Πέμπτης (7/7). Οι δυο τους τα βρήκαν για τη μετακίνηση του "Κούτσια" στο Ηράκλειο με μόνη προϋπόθεση ο ΠΑΟΚ να διατηρήσει το 50% των δικαιωμάτων του παίκτη. Με τη συμφωνία, αν τελικά αυτή επέλθει, ο "Δικέφαλος" θα γλιτώσει κάποια χρήματα από αυτά που ήταν να δίνει στον Εργοτέλη για τη μετακίνηση του Κουτσιανικούλη πριν δύο χρόνια.
Τα βρίσκει με Εργοτέλη και φεύγει
Αυτό που θα κρίνει την οριστικοποίηση της μεταγραφής είναι οι συζητήσεις του παίκτη με την ομάδα της Κρήτης. Εφόσον ο "Κούτσια" τα βρει με τους ανθρώπους του Εργοτέλη στο οικονομικό κομμάτι, τότε θα συνεχίσει την καριέρα του στο Ηράκλειο.
Αρχικά, ο Εργοτέλης είχε προτείνει στον παίκτη ένα ποσό κοντά στις 300.000 ευρώ για τα επόμενα δυο χρόνια, την ώρα που στον ΠΑΟΚ θα έπαιρνε 500.000. Ο Κουτσιανικούλης δεν είχε δεχθεί και έτσι οι συζητήσεις είχαν "παγώσει". Έτσι, αν η κρητική ομάδα ανεβάσει την προσφορά της και γίνει ελκυστική για τον παίκτη, τότε αυτός θα βρεθεί ακόμη πιο κοντά της.
Τι λέει ο παίκτης
Από την πλευρά του ο παίκτης δεν μιλάει για συμφωνία και αυτό που τονίζει στο περιβάλλον του είναι ότι το Σάββατο (9/7), που θα είναι στην Ελλάδα, θα συναντηθεί με τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Θοδωρή Ζαγοράκη, με τον οποίο θα συζητήσει για το μέλλον του και ίσως είναι παρόντες και άνθρωποι από την ομάδα του Εργοτέλη.
Εφόσον τα βρει με τον Εργοτέλη. Του είπε ο Εργοτέλης να πάρει περίπου 300.000 ευρ'ω για τα επόμενα δύο χρόνια, ενώ από τον ΠΑΟΚ θα έπαιρνε 500.000 κάτι που δεν δέχθηκε αρχικά ο Κουτσιανικούλης. Εφόσν, ο Εργοτέλης ανέβει τότε θεωρείται δεδομένο ότι ο Κούτσια μετακινείται στον Εεργοτέλη για τα επόμενα δύο χρόνια


εδω λεει περισσοτερα....
olapaok.gr
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

xristos14 έγραψε:σε περίπτωση πώλησης αν έρθει η Αιντραχτ ας πούμε και δώσει 1 μύρριο εμείς θα πάρουμε τα 500..και λογικά θα μπήκε κάποια ρήτρα που θα λέει ότι αν πάει καλά επιστρέφει με το αζημίωτο..λογικά πάντα
MANIAKOS έγραψε:οποτε παμε και ια εξτρεμ πλεον.....βιερι σαλπι ρομπερ δε φτανουν..(αν μεινουν κι αυτοι)

ζαιρι εστογιαννοφ...?
υπάρχουν και οι Κωστεκίδης, Δεμηρτζόγλου 17 χρονών έκαστος..είμαι σίγουρος ότι ο Μπόλονι θα τους λατρέψει
mακαρι αλλα αν πιστευε οτι ηταν ετοιμοι γιατι δεν τους πηρε? κανεναν πλην μωυσιαδη δεν πηρε μεσοεπιθετικα...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

λεφτα δεν πηραμε απλα γλιτωσαμε κποια που χρωστουσαμε ποσα δε λεει...
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Photis »

MANIAKOS έγραψε:λεφτα δεν πηραμε απλα γλιτωσαμε κποια που χρωστουσαμε ποσα δε λεει...
Μάλλον αρκετά γλιτώνουμε Μανιακέ μου.
:pano:
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από desperando »

παντως το ποσο που χρωστούσαμε στον τελη ηταν κοντα στα 500.000 , αν ειναι ετσι καλος εφυγε και μαλλον ειμαστε κοντα σε ζαιρι ή λολο αν ρίξει λιγο τις απαιτησεις του
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από teod1980 »

To θέμα είναι να μην πληρώνουμε κάνα μέρος του συμβολαίου του εμείς...
Κατά τα άλλα κέρδος και από τα λεφτά που γλυτώνουμε τοσο από το συμβόλαιο όσο και από τα χρωστούμενα....
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από desperando »

εστογιανοφ
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από xristos14 »

MANIAKOS έγραψε:
xristos14 έγραψε:σε περίπτωση πώλησης αν έρθει η Αιντραχτ ας πούμε και δώσει 1 μύρριο εμείς θα πάρουμε τα 500..και λογικά θα μπήκε κάποια ρήτρα που θα λέει ότι αν πάει καλά επιστρέφει με το αζημίωτο..λογικά πάντα
MANIAKOS έγραψε:οποτε παμε και ια εξτρεμ πλεον.....βιερι σαλπι ρομπερ δε φτανουν..(αν μεινουν κι αυτοι)

ζαιρι εστογιαννοφ...?
υπάρχουν και οι Κωστεκίδης, Δεμηρτζόγλου 17 χρονών έκαστος..είμαι σίγουρος ότι ο Μπόλονι θα τους λατρέψει
mακαρι αλλα αν πιστευε οτι ηταν ετοιμοι γιατι δεν τους πηρε? κανεναν πλην μωυσιαδη δεν πηρε μεσοεπιθετικα...
Αφού έχουμε 30 άτομα ροστερ, έπρεπε να αξιολογήσει τους πιο μεγάλους πρώτα πριν αποφασίσει ποιοι θα σουταριστούν..προφανώς ο Μπόλονι δεν διέκρινε κάτι το ιδιαίτερο στον Κουτσια και όσο περισσότερο βλέπει τους παίκτες, τόσο θα καθαρίζουμε απ'τη σαβούρα.
Χωρίς Κουτσια και Ελ Ζαρ και με την οικονομική αδυναμία μας είναι δεδομένο ότι τουλάχιστον ένας απ'τους δύο που ανέφερα θα πάρουν ευκαιρίες
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Realcon »

PARASANDALOS έγραψε:το θεμα ειναι τον εστειλε ο μπολονι ??? η τον εστειλε ο ζαγορ λογω χρεος?????

αν και δε με ενδιαφερει καθολου ....αρκει που εφυγε ...
Εμείς κάναμε την ασπίδα στον Βασίλη, όλοι ξέραμε μέσα μας ότι ο Βασίλης ήταν λίγος για τον ΠΑΟΚ. Δεν μας είχε πείσει παρά μόνο σε δύο παιχνίδια. Δυστυχώς για τον ίδιο και για εμάς ο Βασίλης ήταν μια φούσκα χρηματιστηριακή. Δεν μπορεί και ο Μπόλονι να είδε λάθος. Δεν κάνει κουμάντο ο Ζαγοράκης στα αποδυτήρια έτσι ώστε να πούμε η αυτός τον έστειλε, η λόγου οικονομικού. Ούτε στα μικρα παιχνίδια κυπέλου δεν βοηθησε ο Βασίλης. Κρίμα γι αυτόν και για εμάς.
Άβαταρ μέλους
nyxteridas
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από nyxteridas »

Μιας και το ρόστερ ξεχειλίζει
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Alastor »

δεν εχει σημασια ο λογος που φευγει....ειτε ο ζαγορ λογω χρηματων,ειτε ο μπολονι ,ολοι ξερουμε οτι ο τυπος ηταν λιγος


και εμενα προσωπικα ακομα μου καθεται στο λαιμο η μεταγραφη του 1,5 εκατομυριου.....ο ζαγορ ολο ελεγε οικονομια και οικονομια,αποριπταμε παικτες για 50 χιλιαρικα παραπανω,και μπαμ μεταγραφη 1,5 εκατομυριου.ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ?


τελοςπαντων
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Zorro4 »

Έχεις μπερδευτεί λίγο alastor... Με τις ημερομηνίες των γεγονότων.

Ο παίκτης υπερεκτιμηθηκε και αυτο το λέμε ΤΏΡΑ. Εκ του αποτελέσματος. Παρόλα αυτα η συνέχεια της καριέρας του θα δείξει αν δεν ήταν αυτός που έπρεπε μόνο με εμάς.
Για μένα δεν του δόθηκαν οι ευκαιρίες που έπρεπε και ο παίκτης ποτε δεν πήρε ρυθμό.
Ειδικά πέρυσι μετα τον αγώνα με το γαυρο... Εξαφανίστηκε. Αγνωστο γιατί. :(
Δεν ξέρω τι έκανε όμως και στις προπονησεις για να μη του δοθούν αυτές οι ευκαιρίες... γιατί δεν πέρασαν και λίγοι προπονητές.
Επίσης άκουσαμε και για εξωγηπεδικη ζωη. :(
ΒΑΣΙΛΆΚΗ ΕΓΩ ΣΕ ΠΊΣΤΕΨΑ ΚΑΙ ΚΡΊΜΑ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ.
ΜΌΝΟΣ ΣΟΥ ΒΡΗΚΕΣ ΤΟ ΔΡΌΜΟ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΞΊΩΣΗ ΚΑΙ ΜΌΝΟΣ ΣΟΥ ΤΟΝ ΕΧΑΣΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΉ.
Εύχομαι ΚΑΛΉ συνέχεια στην καριέρα σου και πρόσεχε τα μυαλά σου.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Sick Bastard »

nyxteridas έγραψε:Μιας και το ρόστερ ξεχειλίζει
+1926.

Ότι να ναι κάνουν.
Ότι να ναι πραγματικά.
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από cristiano4 »

400 απο οτι χρωστουσαμε σαν δόσεις και τον συμβολαιο του 300αρα χωρις εφορια πολυ καλή κινηση κάναμε αφου δεν τον υπολογιζε ουτε ο μπόλονι...αλλά δεν πιστευω να τον εκρινε απο μερικες ασκησεις ή στα διπλά,περισσοτερο οικονομικο ειναι το ζήτημα μάλλον
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”