László Bölöni

Άβαταρ μέλους
Thanix
Δημοσιεύσεις: 1909
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

László Bölöni

Δημοσίευση από Thanix »

Η προσπάθεια να του πάρουν το κεφάλι στο ΑΡΔ24 είναι επική!


Sent from my mind using boobs power
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Realcon »

Argonaut4 έγραψε:Δω-δώνης Δω-Δώνης!!!

Εγέρθητει ρεεεεεεεεεεεεε!!!!!
Το ρεεεεεεεεεεεεεε ... το σηκώνω, το εγέρθητει ΟΧΙ :lol: :lol: :lol:

Και δεύτερον προτιμώ για την ώρα τυρί Ρουμανίας. Δω - Δώνη με τίποτε. :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από MANIAKOS »

βαλτε τον κολκα προπονητη......

ευθυνες εχει ο μπολονι...οι αλλαγες επρεπε να γινουν πιο νωρις γνωμη μου και ο λινο αρ εξτρεμ δεν την παλευει...βεβαιο ο γεωργιαδης ειναι ο ορισμος της ασταθειας...

αλλα με το μαλακο σταυρε..μπαλαδοφτσα ///
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

"Θέλουμε πάντα να κερδίζουμε"
Τετάρτη, 09 Μαΐου 2012 18:36
Λίγο πριν από την έναρξη της σημερινής προπόνησης ο τεχνικός του «Δικεφάλου» μίλησε για τα συμπεράσματά του μετά και τη 2η αγωνιστική των πλέι οφ αλλά και για τον αγώνα της Πέμπτης με τον Παναθηναϊκό στην Τούμπα.

Αναλυτικά τα όσα είπε στο «novasports»:

Αρχικά είπε: «Η ΑΕΚ πήρε ένα καλό αποτέλεσμα, όπως κι εμείς. Τίποτα ιδιαίτερο ... Δυστυχώς δεν καταφέραμε να νικήσουμε. Ακόμη κι αν η εμφάνισή μας στο δεύτερο ημίχρονο δεν ήταν υψηλού επιπέδου αισθάνομαι ότι χάσαμε τους τρεις βαθμούς και πλέον είμαστε υποχρεωμένοι να συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά μέχρι το τέλος της διαδικασίας».

Ενώ στην ερώτηση για το ποιες είναι οι πρώτες του σκέψεις για τον επικείμενο αγώνα με τον Παναθηναϊκό αποκρίθηκε: «Είναι πάντα οι ίδιες, είτε πρόκειται για φιλικό αγώνα είτε για αγώνα ... Τσάμπιονς Λιγκ, θέλουμε πάντα να κερδίζουμε. Θέλω να εκμεταλλευτώ την ευκαιρία για να στείλω ένα μήνυμα δεν ξέρω σε ποιον, δε γνωρίζω που αλλά ξέρω πως κάποιοι επαγγελματίες ή που τουλάχιστον θεωρούνται επαγγελματίες λένε ή γράφουν για μένα πως δε μ' ενδιαφέρουν τα πλέι οφ. Η άποψή του/τους, είναι τόσο ανόητη που δε θέλω να την ή τις σχολιάσω».

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.paokmania.gr/%CF%80%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%BF/%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%8D%CE%BE%CE%B5%CE%B9%CF%82/item/29040-%CE%B8%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%CE%B5%CF%81%CE%B4%CE%AF%CE%B6%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5
Ακούνε εκεί στα Σπορ και στον 103;
:lol:
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από giapas »

Thanix έγραψε:Η προσπάθεια να του πάρουν το κεφάλι στο ΑΡΔ24 είναι επική!


Sent from my mind using boobs power
Ε-Π-Ι-Κ-Η
Τ-Ι-Τ-Α-Ν-Ι-Α
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από MANIAKOS »

στο ΠΑΟΚ 24 ξερουν αλλα και μπορουν.......να μας βγαλουν τσου λου....αποδεδεγμενα ας αποδειξει ο Λαζλο οτι μπορει και αυτος και μετα ας μιλησει//....
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

Δίνει και αυτός πατήματα όμως, ε; ;)
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Karelias »

Ενώ στην ερώτηση για το ποιες είναι οι πρώτες του σκέψεις για τον επικείμενο αγώνα με τον Παναθηναϊκό αποκρίθηκε: «Είναι πάντα οι ίδιες, είτε πρόκειται για φιλικό αγώνα είτε για αγώνα ... Τσάμπιονς Λιγκ, θέλουμε πάντα να κερδίζουμε. Θέλω να εκμεταλλευτώ την ευκαιρία για να στείλω ένα μήνυμα δεν ξέρω σε ποιον, δε γνωρίζω που αλλά ξέρω πως κάποιοι επαγγελματίες ή που τουλάχιστον θεωρούνται επαγγελματίες λένε ή γράφουν για μένα πως δε μ' ενδιαφέρουν τα πλέι οφ. Η άποψή του/τους, είναι τόσο ανόητη που δε θέλω να την ή τις σχολιάσω».

Έτσι ρε Λάζλο, γ@μησ@ τους το μουνί που τους πέταγε ττις κ@ργιολ@πουστες.

Εμορφα...
sourmenetes
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από MANIAKOS »

gika έγραψε:Δίνει και αυτός πατήματα όμως, ε; ;)
Ναι Γκικα αλλα αλλο κριτικη αλλα αυτο τα εκτρωματα που ανεβαζουν...
Άβαταρ μέλους
Vonapartis
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 23:27

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Vonapartis »

Α ρε ΠΑΟΚ τι έκανες και τα τραβάς όλα αυτά από τα αρδάκια της πλάκας! Γιατί οι πιο άχρηστοι αρδ έχουν μαζευτεί σε μας? Γιατί πρέπει η στρατηγική της ομάδας να χαράσσεται ενίοτε με τις ιδιοτελείς απόψεις του κάθε αρδοκρετίνου? Εδώ βγήκε ο σπανός της ετέκα και είπε για νεροχύτες που πέφτουν στην Τούμπα και ο άλλος τον άκουγε σαν χάνος. Αντίδραση μηδέν στην εκστομισμένη ύβρη. Κύριε Βρύζα στηρίζετε ή όχι τον Μπόλονι? Αν ναι, καθαρίστε το τοπίο γιατί τα αρδ έχουν (ξανα)ξεφύγει. Δεν πάμε πουθενά έτσι.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

Καλά εννοείται.. Δεν δικαιολογώ κανέναν ΑΡΔ...
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από desperando »

Vonapartis έγραψε:Α ρε ΠΑΟΚ τι έκανες και τα τραβάς όλα αυτά από τα αρδάκια της πλάκας! Γιατί οι πιο άχρηστοι αρδ έχουν μαζευτεί σε μας? Γιατί πρέπει η στρατηγική της ομάδας να χαράσσεται ενίοτε με τις ιδιοτελείς απόψεις του κάθε αρδοκρετίνου? Εδώ βγήκε ο σπανός της ετέκα και είπε για νεροχύτες που πέφτουν στην Τούμπα και ο άλλος τον άκουγε σαν χάνος. Αντίδραση μηδέν στην εκστομισμένη ύβρη. Κύριε Βρύζα στηρίζετε ή όχι τον Μπόλονι? Αν ναι, καθαρίστε το τοπίο γιατί τα αρδ έχουν (ξανα)ξεφύγει. Δεν πάμε πουθενά έτσι.
δυστυχως φιλε μου ολα αυτα ειναι εντολες που ερχονται αποτην διοικηση οπως και παλαιοτερα με τον γκαρσια
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Συγκεκριμένοι ΑΡΔ ήταν πάντα φερέφωνα της εκάστοτε διοίκησης.

Οπότε μπορείτε να δείτε ποιοι είναι της τωρινής......και της προηγούμενης.
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Karelias »

Έχω μια δουλειά στον ΠΑΟΚ, είμαι επαγγελματίας προπονητής εδώ και πολλά χρόνια. Έχω μια σύλλογο για τον οποίο δουλεύω, προσπαθώ να κάνω το καλύτερο, που μπορώ, με τους παίκτες που έχουμε αυτή τη στιγμή, έχουμε φανταστικό κοινό, κάνουμε τα πάντα να του δώσουμε ευχαρίστηση. Κι έχω πολλούς λόγους να είμαι απογοητευμένος, όταν κάποιοι γράφουν ότι δεν με ενδιαφέρουν τα πλέι οφ. Είπα ότι τα πλέι οφ δεν είναι το πιο σημαντικό πράγμα για τον ΠΑΟΚ, αλλά ποτέ δεν είπα ότι δεν θα κάνουμε τα πάντα για να τα κερδίσουμε. Η άποψή μου είναι πως αυτή η άποψη που άκουσα, είναι βλακώδης.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Ακουσες τον κολκα και κερδισαμε συνεχισε ετσι// :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”