László Bölöni
László Bölöni
Η προσπάθεια να του πάρουν το κεφάλι στο ΑΡΔ24 είναι επική!
Sent from my mind using boobs power
Sent from my mind using boobs power
Re: László Bölöni
Το ρεεεεεεεεεεεεεε ... το σηκώνω, το εγέρθητει ΟΧΙArgonaut4 έγραψε:Δω-δώνης Δω-Δώνης!!!
Εγέρθητει ρεεεεεεεεεεεεε!!!!!
Και δεύτερον προτιμώ για την ώρα τυρί Ρουμανίας. Δω - Δώνη με τίποτε.
Re: László Bölöni
βαλτε τον κολκα προπονητη......
ευθυνες εχει ο μπολονι...οι αλλαγες επρεπε να γινουν πιο νωρις γνωμη μου και ο λινο αρ εξτρεμ δεν την παλευει...βεβαιο ο γεωργιαδης ειναι ο ορισμος της ασταθειας...
αλλα με το μαλακο σταυρε..μπαλαδοφτσα ///
ευθυνες εχει ο μπολονι...οι αλλαγες επρεπε να γινουν πιο νωρις γνωμη μου και ο λινο αρ εξτρεμ δεν την παλευει...βεβαιο ο γεωργιαδης ειναι ο ορισμος της ασταθειας...
αλλα με το μαλακο σταυρε..μπαλαδοφτσα ///
Re: László Bölöni
"Θέλουμε πάντα να κερδίζουμε"
Τετάρτη, 09 Μαΐου 2012 18:36
Λίγο πριν από την έναρξη της σημερινής προπόνησης ο τεχνικός του «Δικεφάλου» μίλησε για τα συμπεράσματά του μετά και τη 2η αγωνιστική των πλέι οφ αλλά και για τον αγώνα της Πέμπτης με τον Παναθηναϊκό στην Τούμπα.
Αναλυτικά τα όσα είπε στο «novasports»:
Αρχικά είπε: «Η ΑΕΚ πήρε ένα καλό αποτέλεσμα, όπως κι εμείς. Τίποτα ιδιαίτερο ... Δυστυχώς δεν καταφέραμε να νικήσουμε. Ακόμη κι αν η εμφάνισή μας στο δεύτερο ημίχρονο δεν ήταν υψηλού επιπέδου αισθάνομαι ότι χάσαμε τους τρεις βαθμούς και πλέον είμαστε υποχρεωμένοι να συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά μέχρι το τέλος της διαδικασίας».
Ενώ στην ερώτηση για το ποιες είναι οι πρώτες του σκέψεις για τον επικείμενο αγώνα με τον Παναθηναϊκό αποκρίθηκε: «Είναι πάντα οι ίδιες, είτε πρόκειται για φιλικό αγώνα είτε για αγώνα ... Τσάμπιονς Λιγκ, θέλουμε πάντα να κερδίζουμε. Θέλω να εκμεταλλευτώ την ευκαιρία για να στείλω ένα μήνυμα δεν ξέρω σε ποιον, δε γνωρίζω που αλλά ξέρω πως κάποιοι επαγγελματίες ή που τουλάχιστον θεωρούνται επαγγελματίες λένε ή γράφουν για μένα πως δε μ' ενδιαφέρουν τα πλέι οφ. Η άποψή του/τους, είναι τόσο ανόητη που δε θέλω να την ή τις σχολιάσω».
Ακούνε εκεί στα Σπορ και στον 103;

Τετάρτη, 09 Μαΐου 2012 18:36
Λίγο πριν από την έναρξη της σημερινής προπόνησης ο τεχνικός του «Δικεφάλου» μίλησε για τα συμπεράσματά του μετά και τη 2η αγωνιστική των πλέι οφ αλλά και για τον αγώνα της Πέμπτης με τον Παναθηναϊκό στην Τούμπα.
Αναλυτικά τα όσα είπε στο «novasports»:
Αρχικά είπε: «Η ΑΕΚ πήρε ένα καλό αποτέλεσμα, όπως κι εμείς. Τίποτα ιδιαίτερο ... Δυστυχώς δεν καταφέραμε να νικήσουμε. Ακόμη κι αν η εμφάνισή μας στο δεύτερο ημίχρονο δεν ήταν υψηλού επιπέδου αισθάνομαι ότι χάσαμε τους τρεις βαθμούς και πλέον είμαστε υποχρεωμένοι να συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά μέχρι το τέλος της διαδικασίας».
Ενώ στην ερώτηση για το ποιες είναι οι πρώτες του σκέψεις για τον επικείμενο αγώνα με τον Παναθηναϊκό αποκρίθηκε: «Είναι πάντα οι ίδιες, είτε πρόκειται για φιλικό αγώνα είτε για αγώνα ... Τσάμπιονς Λιγκ, θέλουμε πάντα να κερδίζουμε. Θέλω να εκμεταλλευτώ την ευκαιρία για να στείλω ένα μήνυμα δεν ξέρω σε ποιον, δε γνωρίζω που αλλά ξέρω πως κάποιοι επαγγελματίες ή που τουλάχιστον θεωρούνται επαγγελματίες λένε ή γράφουν για μένα πως δε μ' ενδιαφέρουν τα πλέι οφ. Η άποψή του/τους, είναι τόσο ανόητη που δε θέλω να την ή τις σχολιάσω».
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.paokmania.gr/%CF%80%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%BF/%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%8D%CE%BE%CE%B5%CE%B9%CF%82/item/29040-%CE%B8%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%CE%B5%CF%81%CE%B4%CE%AF%CE%B6%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5Re: László Bölöni
Ε-Π-Ι-Κ-ΗThanix έγραψε:Η προσπάθεια να του πάρουν το κεφάλι στο ΑΡΔ24 είναι επική!
Sent from my mind using boobs power
Τ-Ι-Τ-Α-Ν-Ι-Α
Re: László Bölöni
στο ΠΑΟΚ 24 ξερουν αλλα και μπορουν.......να μας βγαλουν τσου λου....αποδεδεγμενα ας αποδειξει ο Λαζλο οτι μπορει και αυτος και μετα ας μιλησει//....
Re: László Bölöni
Ενώ στην ερώτηση για το ποιες είναι οι πρώτες του σκέψεις για τον επικείμενο αγώνα με τον Παναθηναϊκό αποκρίθηκε: «Είναι πάντα οι ίδιες, είτε πρόκειται για φιλικό αγώνα είτε για αγώνα ... Τσάμπιονς Λιγκ, θέλουμε πάντα να κερδίζουμε. Θέλω να εκμεταλλευτώ την ευκαιρία για να στείλω ένα μήνυμα δεν ξέρω σε ποιον, δε γνωρίζω που αλλά ξέρω πως κάποιοι επαγγελματίες ή που τουλάχιστον θεωρούνται επαγγελματίες λένε ή γράφουν για μένα πως δε μ' ενδιαφέρουν τα πλέι οφ. Η άποψή του/τους, είναι τόσο ανόητη που δε θέλω να την ή τις σχολιάσω».
Έτσι ρε Λάζλο, γ@μησ@ τους το μουνί που τους πέταγε ττις κ@ργιολ@πουστες.
Εμορφα...
sourmenetes
Έτσι ρε Λάζλο, γ@μησ@ τους το μουνί που τους πέταγε ττις κ@ργιολ@πουστες.
Εμορφα...
sourmenetes
Re: László Bölöni
Ναι Γκικα αλλα αλλο κριτικη αλλα αυτο τα εκτρωματα που ανεβαζουν...gika έγραψε:Δίνει και αυτός πατήματα όμως, ε;
- Vonapartis
- Δημοσιεύσεις: 476
- Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 23:27
Re: László Bölöni
Α ρε ΠΑΟΚ τι έκανες και τα τραβάς όλα αυτά από τα αρδάκια της πλάκας! Γιατί οι πιο άχρηστοι αρδ έχουν μαζευτεί σε μας? Γιατί πρέπει η στρατηγική της ομάδας να χαράσσεται ενίοτε με τις ιδιοτελείς απόψεις του κάθε αρδοκρετίνου? Εδώ βγήκε ο σπανός της ετέκα και είπε για νεροχύτες που πέφτουν στην Τούμπα και ο άλλος τον άκουγε σαν χάνος. Αντίδραση μηδέν στην εκστομισμένη ύβρη. Κύριε Βρύζα στηρίζετε ή όχι τον Μπόλονι? Αν ναι, καθαρίστε το τοπίο γιατί τα αρδ έχουν (ξανα)ξεφύγει. Δεν πάμε πουθενά έτσι.
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: László Bölöni
δυστυχως φιλε μου ολα αυτα ειναι εντολες που ερχονται αποτην διοικηση οπως και παλαιοτερα με τον γκαρσιαVonapartis έγραψε:Α ρε ΠΑΟΚ τι έκανες και τα τραβάς όλα αυτά από τα αρδάκια της πλάκας! Γιατί οι πιο άχρηστοι αρδ έχουν μαζευτεί σε μας? Γιατί πρέπει η στρατηγική της ομάδας να χαράσσεται ενίοτε με τις ιδιοτελείς απόψεις του κάθε αρδοκρετίνου? Εδώ βγήκε ο σπανός της ετέκα και είπε για νεροχύτες που πέφτουν στην Τούμπα και ο άλλος τον άκουγε σαν χάνος. Αντίδραση μηδέν στην εκστομισμένη ύβρη. Κύριε Βρύζα στηρίζετε ή όχι τον Μπόλονι? Αν ναι, καθαρίστε το τοπίο γιατί τα αρδ έχουν (ξανα)ξεφύγει. Δεν πάμε πουθενά έτσι.
Re: László Bölöni
Συγκεκριμένοι ΑΡΔ ήταν πάντα φερέφωνα της εκάστοτε διοίκησης.
Οπότε μπορείτε να δείτε ποιοι είναι της τωρινής......και της προηγούμενης.
Οπότε μπορείτε να δείτε ποιοι είναι της τωρινής......και της προηγούμενης.
Re: László Bölöni
Έχω μια δουλειά στον ΠΑΟΚ, είμαι επαγγελματίας προπονητής εδώ και πολλά χρόνια. Έχω μια σύλλογο για τον οποίο δουλεύω, προσπαθώ να κάνω το καλύτερο, που μπορώ, με τους παίκτες που έχουμε αυτή τη στιγμή, έχουμε φανταστικό κοινό, κάνουμε τα πάντα να του δώσουμε ευχαρίστηση. Κι έχω πολλούς λόγους να είμαι απογοητευμένος, όταν κάποιοι γράφουν ότι δεν με ενδιαφέρουν τα πλέι οφ. Είπα ότι τα πλέι οφ δεν είναι το πιο σημαντικό πράγμα για τον ΠΑΟΚ, αλλά ποτέ δεν είπα ότι δεν θα κάνουμε τα πάντα για να τα κερδίσουμε. Η άποψή μου είναι πως αυτή η άποψη που άκουσα, είναι βλακώδης.
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΙΣ.
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΙΣ.