ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Μάλλον προσπαθείτε να μας τρελάνετε μερικοί :?
gpap
Δημοσιεύσεις: 4452
Εγγραφή: Τρί 07 Ιαν 2014, 20:40

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από gpap »

Αναμένω αυτοκριτική κι όχι δηλώσεις τύπου "το μυαλό μας ήταν στον αγώνα με λιβαδειά"
Έχω ζήσει μεγάλρς βραδιές με ΠΑΟΚ στην Ευρώπη κ το σημερινό ήταν ξεφτύλα.
trouman
Δημοσιεύσεις: 5535
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 09:47

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από trouman »

karabill έγραψε:
GI4NNEN4 έγραψε:Ωχ! Κάποιο δεν θα πανηγυρίσουν λέει το πρωτάθλημα επειδή αποκλειστήκαμε από το Γιουρόπα. Ιησούς Χριστός Νικά!
Γιατι ρε φιλε... τι ειναι το ελληνικο πρωταθλημα??? σιγα λες και θα παρεις το καμπιονατο! Το ελληνικο πρωταθλημα ειναι αυτο που πηρε περσι η κουλα... και να μου το δωσουν δε το θελω! Το ελληνικο πρωταθλημα νομιζεις οτι περιμενω για να νιωσω περηφανια

Κατούρα και λίγο...με τα συγχωρήσεως. Ένα τσιαμπονς λιγκ σε λέει τίποτα. Ρε τι θα ακούσουμε άλλο..
Άβαταρ μέλους
paok re niamou
Δημοσιεύσεις: 3223
Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2018, 11:33

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από paok re niamou »

Ο ΠΑΟΚτσης δεν θα γινει ποτε ΠΡΟΒΑΤΟ.......
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Βραδιά μεγάλης ντροπής, που δεν σώνεται από το β΄ ημίχρονο.
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3949
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από lamosas »

karabill έγραψε:
GI4NNEN4 έγραψε:Ωχ! Κάποιο δεν θα πανηγυρίσουν λέει το πρωτάθλημα επειδή αποκλειστήκαμε από το Γιουρόπα. Ιησούς Χριστός Νικά!
Γιατι ρε φιλε... τι ειναι το ελληνικο πρωταθλημα??? σιγα λες και θα παρεις το καμπιονατο! Το ελληνικο πρωταθλημα ειναι αυτο που πηρε περσι η κουλα... και να μου το δωσουν δε το θελω! Το ελληνικο πρωταθλημα νομιζεις οτι περιμενω για να νιωσω περηφανια
Καλά εσύ είσαι αλλου. 33 χρόνια εχεις να το παρεις

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από pilotos »

Μπράβο στην Μπάτε, έχει παίξει κι ομίλους όχι λίγες φορές...

Όσο για εμάς.......

Ας ελπίσουμε να καταλάβουν πόσα παίρνουν και πόσα δίνουν μερικοί στην ομάδα κι όχι να ζητάνε μόνο.

SM-G965F
Άβαταρ μέλους
karabill
Δημοσιεύσεις: 790
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 11:01
Τοποθεσία: Salonica / China

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από karabill »

trouman έγραψε:
karabill έγραψε:
GI4NNEN4 έγραψε:Ωχ! Κάποιο δεν θα πανηγυρίσουν λέει το πρωτάθλημα επειδή αποκλειστήκαμε από το Γιουρόπα. Ιησούς Χριστός Νικά!
Γιατι ρε φιλε... τι ειναι το ελληνικο πρωταθλημα??? σιγα λες και θα παρεις το καμπιονατο! Το ελληνικο πρωταθλημα ειναι αυτο που πηρε περσι η κουλα... και να μου το δωσουν δε το θελω! Το ελληνικο πρωταθλημα νομιζεις οτι περιμενω για να νιωσω περηφανια

Κατούρα και λίγο...με τα συγχωρήσεως. Ένα τσιαμπονς λιγκ σε λέει τίποτα. Ρε τι θα ακούσουμε άλλο..
δε μου λεει τιποτα
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106624
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

αντε γεια
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

1-0-5 στον ομιλο
σε εκαναν πλακα Βιντι και Μπατε
αυτο μονο
ξεφτιλα απιστευτη
xpan
Δημοσιεύσεις: 1034
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 19:20
Τοποθεσία: Βέροια

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από xpan »

ΝΤΡΟΠΗ
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

μην φερνουμε την καταστροφη παιδια και εχουμε δυσκολο ματς,αμα χασουμε και το ελληνικο με την εσωστρεφεια κλαφτα χαραλαμπε μετα...στο σημειο μηδεν θα επιστρεψουμε

ψυχραιμια...αφηστε τους να δουμε στο τελος την σουμα

μονο please οχι αλλους αργους παιχτες,φερτε ταχυδυναμους δημιουργικους και αποτελεσματικους

ποσα ματς πρεπει να δουν για να το καταλαβουν!
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29742
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από sourmenetes »

Τελος απο δω.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”