ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
Αναμένω αυτοκριτική κι όχι δηλώσεις τύπου "το μυαλό μας ήταν στον αγώνα με λιβαδειά"
Έχω ζήσει μεγάλρς βραδιές με ΠΑΟΚ στην Ευρώπη κ το σημερινό ήταν ξεφτύλα.
Έχω ζήσει μεγάλρς βραδιές με ΠΑΟΚ στην Ευρώπη κ το σημερινό ήταν ξεφτύλα.
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
karabill έγραψε:Γιατι ρε φιλε... τι ειναι το ελληνικο πρωταθλημα??? σιγα λες και θα παρεις το καμπιονατο! Το ελληνικο πρωταθλημα ειναι αυτο που πηρε περσι η κουλα... και να μου το δωσουν δε το θελω! Το ελληνικο πρωταθλημα νομιζεις οτι περιμενω για να νιωσω περηφανιαGI4NNEN4 έγραψε:Ωχ! Κάποιο δεν θα πανηγυρίσουν λέει το πρωτάθλημα επειδή αποκλειστήκαμε από το Γιουρόπα. Ιησούς Χριστός Νικά!
Κατούρα και λίγο...με τα συγχωρήσεως. Ένα τσιαμπονς λιγκ σε λέει τίποτα. Ρε τι θα ακούσουμε άλλο..
- paok re niamou
- Δημοσιεύσεις: 3223
- Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2018, 11:33
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
Βραδιά μεγάλης ντροπής, που δεν σώνεται από το β΄ ημίχρονο.
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
Καλά εσύ είσαι αλλου. 33 χρόνια εχεις να το παρειςkarabill έγραψε:Γιατι ρε φιλε... τι ειναι το ελληνικο πρωταθλημα??? σιγα λες και θα παρεις το καμπιονατο! Το ελληνικο πρωταθλημα ειναι αυτο που πηρε περσι η κουλα... και να μου το δωσουν δε το θελω! Το ελληνικο πρωταθλημα νομιζεις οτι περιμενω για να νιωσω περηφανιαGI4NNEN4 έγραψε:Ωχ! Κάποιο δεν θα πανηγυρίσουν λέει το πρωτάθλημα επειδή αποκλειστήκαμε από το Γιουρόπα. Ιησούς Χριστός Νικά!
Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
Μπράβο στην Μπάτε, έχει παίξει κι ομίλους όχι λίγες φορές...
Όσο για εμάς.......
Ας ελπίσουμε να καταλάβουν πόσα παίρνουν και πόσα δίνουν μερικοί στην ομάδα κι όχι να ζητάνε μόνο.
SM-G965F
Όσο για εμάς.......
Ας ελπίσουμε να καταλάβουν πόσα παίρνουν και πόσα δίνουν μερικοί στην ομάδα κι όχι να ζητάνε μόνο.
SM-G965F
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
δε μου λεει τιποταtrouman έγραψε:karabill έγραψε:Γιατι ρε φιλε... τι ειναι το ελληνικο πρωταθλημα??? σιγα λες και θα παρεις το καμπιονατο! Το ελληνικο πρωταθλημα ειναι αυτο που πηρε περσι η κουλα... και να μου το δωσουν δε το θελω! Το ελληνικο πρωταθλημα νομιζεις οτι περιμενω για να νιωσω περηφανιαGI4NNEN4 έγραψε:Ωχ! Κάποιο δεν θα πανηγυρίσουν λέει το πρωτάθλημα επειδή αποκλειστήκαμε από το Γιουρόπα. Ιησούς Χριστός Νικά!
Κατούρα και λίγο...με τα συγχωρήσεως. Ένα τσιαμπονς λιγκ σε λέει τίποτα. Ρε τι θα ακούσουμε άλλο..
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
1-0-5 στον ομιλο
σε εκαναν πλακα Βιντι και Μπατε
αυτο μονο
ξεφτιλα απιστευτη
σε εκαναν πλακα Βιντι και Μπατε
αυτο μονο
ξεφτιλα απιστευτη
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
μην φερνουμε την καταστροφη παιδια και εχουμε δυσκολο ματς,αμα χασουμε και το ελληνικο με την εσωστρεφεια κλαφτα χαραλαμπε μετα...στο σημειο μηδεν θα επιστρεψουμε
ψυχραιμια...αφηστε τους να δουμε στο τελος την σουμα
μονο please οχι αλλους αργους παιχτες,φερτε ταχυδυναμους δημιουργικους και αποτελεσματικους
ποσα ματς πρεπει να δουν για να το καταλαβουν!
ψυχραιμια...αφηστε τους να δουμε στο τελος την σουμα
μονο please οχι αλλους αργους παιχτες,φερτε ταχυδυναμους δημιουργικους και αποτελεσματικους
ποσα ματς πρεπει να δουν για να το καταλαβουν!
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena