No , No , No , No , No , No...Rizla έγραψε:Εμας αδελφε η μετακινηση μας απασχολει.
Το αγωνιστικο ειναι θεμα Σαντος και παικτων.
Εμένα το αγωνιστικό ΜΟΝΟ με απασχολεί ( ... καιροφυλακτώ να φάω τη θέση του προπονητή μας
Η μετακίνηση στη Ξάνθη, έτσι όπως την κατάντησαν το μόνο που κάνει είναι να μας αποπροσανατολίζει...Μέρες τώρα και συνεχίζει...
Κ αν έρθει καμιά φάπα στο γήπεδο ... το βλέπω ....
..."ο ΠΑΟΚ είχε μόνη έγνοια να βάλει τους οπαδούς του στο γήπεδο και άφησε τα αγωνιστικά σε 2η μοίρα"
ΘΕΛΩ ΔΙΠΛΟ ΣΤΗ ΞΑΝΘΗ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗ ΔΩ ΟΥΤΕ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ!!!!!!