Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από giapas »

Rizla έγραψε:Εμας αδελφε η μετακινηση μας απασχολει.
Το αγωνιστικο ειναι θεμα Σαντος και παικτων.
No , No , No , No , No , No...

Εμένα το αγωνιστικό ΜΟΝΟ με απασχολεί ( ... καιροφυλακτώ να φάω τη θέση του προπονητή μας :P )

Η μετακίνηση στη Ξάνθη, έτσι όπως την κατάντησαν το μόνο που κάνει είναι να μας αποπροσανατολίζει...Μέρες τώρα και συνεχίζει...
Κ αν έρθει καμιά φάπα στο γήπεδο ... το βλέπω ....
..."ο ΠΑΟΚ είχε μόνη έγνοια να βάλει τους οπαδούς του στο γήπεδο και άφησε τα αγωνιστικά σε 2η μοίρα"


ΘΕΛΩ ΔΙΠΛΟ ΣΤΗ ΞΑΝΘΗ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗ ΔΩ ΟΥΤΕ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ!!!!!!
Άβαταρ μέλους
Retzi
Δημοσιεύσεις: 1257
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 18:43

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Retzi »

DimisK έγραψε:To κακό με όλα αυτά είναι ότι ασχολούμαστε ΜΟΝΟ με τη μετακίνηση των φιλάθλων μας και καθόλου με το αγωνιστικό κομμάτι. Το ματς είναι δύσκολο και θέλει προσοχή. Υπάρχει κίνδυνος αποπροσανατολισμού και ημών και των παικτών. Το ζητούμενο πρώτα από όλα είναι το διπλό στην Ξάνθη. Να το θυμόμαστε.
Ελπίζω τουλάχιστον οι παίκτες να το έχουν καταλάβει και να αντιμετωπίσουν την όλη κατάσταση με σοβαρότητα.
Τώρα για τους φιλάθλους μας, ανησυχώ πολύ. Ελπίζω να μην έχουμε παρατράγουδα..
Πες τα ρε φιλε.. Ας παρουμε το διπλο και ας μη το δουμε το κωλοματς!! :evil:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από gash04 »

Γκάλοπ του PAOKFC

Για ποιους έχουν γίνει οι εντονότερες κινητοποιήσεις από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη;


Για τους διαρρήκτες
Για τους δολοφόνους
Για τους αναρχικούς
Για τους εμπόρους σαρκός
Για τους εμπόρους ναρκωτικών
Για τους τρομοκράτες
Για τους ΠΑΟΚτσήδες

Ψηφίστε. :ugeek:
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από giapas »

Μόλις διάβασα την ανακοίνωση της ομάδας για τη "πρόταση" που έκανε ο Πανόπουλος....

Ξανά επιβεβαιωθήκαμε ότι έχουμε μακραν τη πιο σοβαρή διοίκηση του πρωθλήματος. Ο άλλος μας έριξε τη μπανανόφλουδα και ο Ζαγορ πολύ σωστά απάντησε ΟΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ. Όυτε φανφάρες , ούτε λεονταρισμοί , ούτε τίποτα. Απλά γεγονότα . Γιαυτό είμαι ΠΑΟΚ ρε γαμώτο και γιαυτούς και μόνο αξίζει να βγει μια νέα γενιά από ΠΑΟΚτσάκια.

Υ.Γ : Σκεφτείτε τον αγαπητό ... θείο τι θα έκανε σε αντίστοιχη κατάσταση ... ταναπού το ματς και ο στρατός στο δρόμο
Άβαταρ μέλους
paok kerkyra
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
Τοποθεσία: Kerkyra

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από paok kerkyra »

+1926 Στην ανακοίνωση της ΠΑΕ με απλό τρόπο βάζει τον πουστόπουλο στην θέση του. Επομένος ΠΡΟΣΟΧΗ σε όσους πάνε Ξάνθη μην γκρεμίσουμε τωρα οτι με κόπο έχτισε η διοίκηση τοσο καιρό μην ξεχνάμε ποιο μεγάλη ανάγκη εχει η ΠΑΕ τον κόσμο με το αεκακι44 και ποιο μεγάλη ανάγκη ειναι να μην πληρώνει η ΠΑΕ πρόστιμα οσο για αυτούς που πολεμούν τους οπαδούς του ΠΑΟΚ πίσω εχει η αχλάδα την ουρά...
PAOKmadness
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Πέμ 03 Ιούλ 2008, 19:24

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από PAOKmadness »

Το μόνο που μας ενδιαφέρει αυτή την στιγμή είναι το αγωνιστηκό κομμάτι και τίποτε άλλο.Μπορούμε να είμαστε 10000 το σάββατο στην Ξάνθη έξω απ'τον γήπεδο χωρίς να κάνουμε την παραμικρή μανούρα...Αυτή θα είναι η επιτυχία στο εξωαγωνιστηκό που θα δώσει την πιό γερή σφαλιάρα σε όλους αυτούς τους αστείους πολέμιους του ΠΑΟΚ.Αυτό πρέπει να κάνουμε για να καταλάβουν όλοι αυτοί οι γελοίοι πολιτικοί και μή ότι ο λάος του ΠΑΟΚ είναι πλέον ψαγμένος και δεν παρασύρετε απο τις αστειότητες μερικών νταβατζήδων της ελληνικής κοινωνίας.Πιστεύω ότι αν ήταν εφικτό να γίνει κάτι τέτοιο θα ήταν μια τρομερή σφαλιάρα σε όλους αυτούς που μας πολεμάνε και θα ήταν σίγουρα πολύ πιό ηχηρό απο το οποιοδήποτε συλλαλητήριο θα γίνει την επόμενη εβδομάδα στην Θεσσαλονίκη και σίγουρα θα περάσει στα ψιλά γράμματα της δημοσιότητας. Αν πάλι δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι τέτοιο ας μείνουμε σπίτια μας γιατί προέχει το καλό της ομάδας!!!

Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ!!!
Άβαταρ μέλους
adam04
Δημοσιεύσεις: 1017
Εγγραφή: Πέμ 16 Οκτ 2008, 17:17
Τοποθεσία: Κατερινη

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από adam04 »

Σωστος :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από gash04 »

Μα και το θέμα της μετακίνησης αγωνιστικό θέμα είναι. 8-)
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από mpafos4 »

Φιλε,gash,διαβαζω ολες αυτες τις μερες τα γραφομενα σου και εχω μια απορια(που αφορα και αυτους που λενε πως πρεπει να παμε 10000 στην Ξανθη)...

Εαν παμε και τελικα γινουν επεισοδια και τιμωρηθει η Τουμπα,τι θα λετε μετα?


Και,επαναλαμβανω,το ρωταει καποιος που την Δευτερα ελεγε πως θα παει Ξανθη και ακομα και τωρα λεει πως....

ΕΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ 100% ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΑΝΟΥΡΕΣ...ΝΑ ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ!!!Αλλα αυτο ειναι πολυ δυσκολο να γινει προς μεγαλη χαρα των συνδιεκδικητων του τιτλου!!!

ΥΓ.Στοχος ειναι η νικη και οχι η παρουσια μας εκει!!!ΦΟΡΤΣΑ ΠΑΟΚΑΡΑ!!!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από gash04 »

Γιατί να γίνουν επεισόδια?
Γιατί να τιμωρηθεί η Τούμπα?
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από mpafos4 »

Γιατι θα μας προκαλεσουν!!!Το ιδιο δεν εκαναν στον αγωνα κυπελλου στα Γιαννενα?Μας προκαλουν απο το παιγνιδι με το Λεβαδειακο!Στη Λιβαδεια και στα Τρικαλα ειμασταν λιγοι.Φαντασου,να ειμαστε 5-10000 και να μας προκαλεσουν...ειμαστε,ηδη,στα ορια μας,θελει πολυ να ξεφυγουμε??
Άβαταρ μέλους
kass4
Δημοσιεύσεις: 1041
Εγγραφή: Κυρ 21 Σεπ 2008, 18:40
Τοποθεσία: athina

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από kass4 »

Ας πω και γω δυο λόγια σ' όλη αυτή τη φιλολογία του σαββατιάτικου παιχνιδιού.
Κατά την ταπεινή μου γνώμη δυο πράγματα παίζονται κι ο καθένας ας αξιολογήσει όπως νομίζει την σημασία του καθενός.
Το πρώτο βεβαίως είναι το αγωνιστικό και το δεύτερο ο χαρακτήρας του συλλόγου.
Το πρώτο και η έκβαση του είναι καθαρά δουλειά της ομάδας και του προπονητή της και δεν καταλαβαίνω γιατί συνδέεται με τόσο άμεσο τρόπο με τον αν θα ταξιδέψουν ή όχι οπαδοί μας στην Ξάνθη, με την έννοια ότι κάτι τέτοιο μπορεί να επηρεάσει δυσμενώς το αποτέλεσμα. Παίρνοντας σαν υπόθεση τα χειρότερα, δηλαδή επεισόδια στην πόλη, στην γέφυρα ή ...έξω από την Καβάλα εξηγείστε γιατί αυτός θα είναι λόγος οι παίχτες μας να παίξουν άσχημα και όχι το αντίθετο, δηλαδή να πεισμώσουν και να αποδώσουν το καλύτερο. Επίσης ζήτημα τιμωρίας δεν μπαίνει καθώς δεν υπάρχει αντικειμενική ευθύνη της ΠΑΕ. Ξαναλέω πως πήρα σαν υπόθεση το χειρότερο σενάριο, που βεβαίως θα κάνουμε ότι μπορούμε ώστε να το αποτρέψουμε.
Δεύτερο είπα πως είναι ο χαρακτήρας της ομάδας κι εδώ έχει σημασία ο τρόπος που θα χειριστούμε τα πράγματα.
Θυμίζω πως αυτός ο χαρακτήρας και η διαφορετικότητα της δεν χτίστηκαν ούτε μόνο χάρη στις σημαντικές νίκες που πέτυχε στην ιστορία της, ούτε χάρη στους λιγοστούς της τίτλους. Χτίστηκε κυρίως χάρη στην Αντίσταση της,διαχρονική και μόνιμη, απέναντι στο εκάστοτε σάπιο ποδοσφαιρικό καθεστώς. Δικαιούμαι ελπίζω να φαντάζομαι ένα ασπρόμαυρο ποτάμι που θα πνίξει το Σάββατο το απόγευμα τον Πανόπουλο και τις γελοιότητες του. Μια κινητοποίηση μαζική, οργανωμένη και πρωτότυπη που θα κάνει περήφανους όλους τους παοκτσήδες και που στην πράξη κι όχι μόνο στα λόγια θα δείξει την διαφορά μας από όλους τους άλλους.
Τελειώνοντας θέλω να πω πως οι ανησυχίες κι οι φόβοι πολλών συνοπαδών είναι κατανοητοί και σεβαστοί. Μέχρι να τελειώσουν όλα σας λέω πως το άγχος μου για το τι θα συμβεί έξω από το γήπεδο θα είναι μεγαλύτερο για το τι θα συμβεί μέσα σ' αυτό. Είμαι όμως σίγουρος ότι οι οπαδοί μας όπως και οι σύνδεσμοι είναι πια αρκετά ώριμοι ώστε να μην προκαλέσουν, αλλά ούτε και να τσιμπήσουν στις σχεδόν βέβαιες προκλήσεις.
Καλή τύχη να έχουμε.
Υ.Γ. προς μπρο Πέπερμιντ
1. αν σε προσφωνώ μπρο, μπορώ μετά να σε αποκαλώ όπως θέλω ;
2. μπορεί όσους βγαίνουν στους δρόμους να μην τους γουστάρεις, ευτυχώς όμως για μένα δεν συμφωνούν μαζί σου η πλειονότητα των οπαδών μας, αλλά και το οργανωμένο τους κομάτι
3. αυτό με την δικαιοσύνη κατάντησε καλαμπούρι, ειδικά όταν αναφέρεσαι και στην παγκόσμια ιστορία. Εχτός κι αν η Ελληνική, η Γαλλική και όλες οι Επαναστάσεις ή η μεγάλες αλλαγές στην ιστορία έγιναν με προσφυγές στα δικαστήρια...μπρο.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από gash04 »

Ποιοι θα προκαλέσουν?
Οι οπαδοί της Ξάνθης?
Η αστυνομία?
Γιατί να προκαλέσουν?
Μια εκδρομή απλώς στην πανέμορφη αυτή Μακεδονική πόλη θα γίνει.
Ούτε εισιτήρια θέλουμε ούτε τίποτα.
Και τζάμπα να μας δώσουν δεν θέλουμε.
Έχει και ωραία καφέ εκεί στο κέντρο.
Μια χαρά καλό καιρό έχει.
Που είναι το πρόβλημα?

εντιτ
σωστός kass4...
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Παγίδα alert :!: :!: :!:

Απροπό κεσκεσέ Τριτσώνης;
Άβαταρ μέλους
paok4kyriakos
Δημοσιεύσεις: 1482
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από paok4kyriakos »

Να σημειώσω πως δεν γίνεται να τιμωρηθεί η έδρα μας αμα δεν πάρουμε επίσημα εισιτήρια, και την Ξάνθη ολόκληρη να κάψουμε!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”