László Bölöni

Άβαταρ μέλους
city_boy
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 12:16

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από city_boy »

φακ συμφωνω 100% με εορπτολ :D
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

László Bölöni

Δημοσίευση από eorptol »

Καλη ανάσταση city :):):):) ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ ΦΥΣΙΚΑ


ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Άβαταρ μέλους
city_boy
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 12:16

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από city_boy »

καλη ανασταση φιλε σε σενα και σε ολους εδω μεσα
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Photis »

stami paoktsis έγραψε:Είναι αλήθεια ότι παίκτης του ΠΑΟΚ ερωτηθείς από την διοίκηση και τον προπονητή, ποιος φταίει για τις κακές εμφανίσεις της ομάδας στα φιλικά του καλοκαιριού είπε....ο Κόουτς;

:?: Περίεργο δεν είναι που ΚΑΝΕΝΑΣ παίκτης δεν εξέφρασε θετικά σχόλια ΠΟΤΕ για τον Μπόλονι;

:yellowcard: Κόουτς άσε της δηλώσεις και κοίτα να βγάλεις τον ΠΑΟΚ 1ο στα playofs;
Εσύ δλδ μπήκες τώρα στο φόρουμ να πουλήσεις πνεύμα ρε φίλε???Άμμα μιλάς θα μιλάς συγκεκριμένα και με αποδείξεις για το κάθε τι που λες..ειδάλλως θα λές λέγεται ότι και όχι να βγάζεις συμπεράσματα του μπακάλικου της γειτονιάς μας.
:pano:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από MANIAKOS »

απ τα ελαχιστα πραγματα που λειτουργουν καλα και δημιουργουν αισιοδοξια ειναι ο προπονητης...ακομα και με τα λαθη του....Προσοχη στις αυτοκαταστροφικες μας τασεις...
Άβαταρ μέλους
karl
Δημοσιεύσεις: 2298
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:32
Τοποθεσία: Αμβούργο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από karl »

+++1926
Άβαταρ μέλους
stami paoktsis
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 08:43
Τοποθεσία: καρδίτσα

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από stami paoktsis »

Photis έγραψε:
stami paoktsis έγραψε:Είναι αλήθεια ότι παίκτης του ΠΑΟΚ ερωτηθείς από την διοίκηση και τον προπονητή, ποιος φταίει για τις κακές εμφανίσεις της ομάδας στα φιλικά του καλοκαιριού είπε....ο Κόουτς;

:?: Περίεργο δεν είναι που ΚΑΝΕΝΑΣ παίκτης δεν εξέφρασε θετικά σχόλια ΠΟΤΕ για τον Μπόλονι;

:yellowcard: Κόουτς άσε της δηλώσεις και κοίτα να βγάλεις τον ΠΑΟΚ 1ο στα playofs;
Εσύ δλδ μπήκες τώρα στο φόρουμ να πουλήσεις πνεύμα ρε φίλε???Άμμα μιλάς θα μιλάς συγκεκριμένα και με αποδείξεις για το κάθε τι που λες..ειδάλλως θα λές λέγεται ότι και όχι να βγάζεις συμπεράσματα του μπακάλικου της γειτονιάς μας.
:pano:
Πολύ επιθετικός Φώτη...χαλάρωσε. Πνεύμα πουλάει αυτός που έχει διαφορετική άποψη; Μη θεοποιείται τον Μπόλονι γιατί θα σας απογοητεύσει το καλοκαίρι.

Ο παίκτης του καλοκαιριού ήταν ο Γκαρσία. Γιαυτό τον απέκλεισε από ένα φιλικό αν θυμάσε (η απόδειξη). Όσο για το "Περίεργο δεν είναι που ΚΑΝΕΝΑΣ παίκτης δεν εξέφρασε θετικά σχόλια ΠΟΤΕ για τον Μπόλονι;" αυτό δεν θέλει αποδείξεις.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Photis »

Από Κριστιάνο Ρονάλντο: "Sporting's first-team coach Lazslo Boloni will always be my first point of reference, because he was the one to launch me into professional football."
Δε συνεχίζω γιατί θα νυχτωθούμε. Ο Γκαρσία κλωτσιές θέλει μερικές φορές.άσε μην ανοίξω το στόμα μου.
:pano:
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από niks »

το μπολονίζειν εστί φιλοσοφείν

καλή Ανάσταση σε όλα τα αδέρφια
Άβαταρ μέλους
stami paoktsis
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 08:43
Τοποθεσία: καρδίτσα

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από stami paoktsis »

Photis έγραψε:Από Κριστιάνο Ρονάλντο: "Sporting's first-team coach Lazslo Boloni will always be my first point of reference, because he was the one to launch me into professional football."

:pano:
κανένα παίκτη του ΠΑΟΚ;
Photis έγραψε:Ο Γκαρσία κλωτσιές θέλει μερικές φορές.άσε μην ανοίξω το στόμα μου.
:pano:
Κλωτσιές ο Παυλάρας; Δεν νομίζω. Μακάρι να είχαμε και άλλους τέτοιους αυθεντικούς παίκτες στην ομάδα μας
niks έγραψε:το μπολονίζειν εστί φιλοσοφείν

καλή Ανάσταση σε όλα τα αδέρφια
Χριστός Ανέστη
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

László Bölöni

Δημοσίευση από eorptol »

stami paoktsis έγραψε:
Photis έγραψε:
stami paoktsis έγραψε:Είναι αλήθεια ότι παίκτης του ΠΑΟΚ ερωτηθείς από την διοίκηση και τον προπονητή, ποιος φταίει για τις κακές εμφανίσεις της ομάδας στα φιλικά του καλοκαιριού είπε....ο Κόουτς;

:?: Περίεργο δεν είναι που ΚΑΝΕΝΑΣ παίκτης δεν εξέφρασε θετικά σχόλια ΠΟΤΕ για τον Μπόλονι;

:yellowcard: Κόουτς άσε της δηλώσεις και κοίτα να βγάλεις τον ΠΑΟΚ 1ο στα playofs;
Εσύ δλδ μπήκες τώρα στο φόρουμ να πουλήσεις πνεύμα ρε φίλε???Άμμα μιλάς θα μιλάς συγκεκριμένα και με αποδείξεις για το κάθε τι που λες..ειδάλλως θα λές λέγεται ότι και όχι να βγάζεις συμπεράσματα του μπακάλικου της γειτονιάς μας.
:pano:
Πολύ επιθετικός Φώτη...χαλάρωσε. Πνεύμα πουλάει αυτός που έχει διαφορετική άποψη; Μη θεοποιείται τον Μπόλονι γιατί θα σας απογοητεύσει το καλοκαίρι.

Ο παίκτης του καλοκαιριού ήταν ο Γκαρσία. Γιαυτό τον απέκλεισε από ένα φιλικό αν θυμάσε (η απόδειξη). Όσο για το "Περίεργο δεν είναι που ΚΑΝΕΝΑΣ παίκτης δεν εξέφρασε θετικά σχόλια ΠΟΤΕ για τον Μπόλονι;" αυτό δεν θέλει αποδείξεις.
το ξαναλέω δεν θέλω κανένας παίκτης να εκφράζει άποψη για τον προπονητή του τι να λέει να τον γλυφει ; ΕΛΕΟΣ τι επιχείρημα είναι αυτο ;
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

stami paoktsis έγραψε:
Photis έγραψε:
stami paoktsis έγραψε:Είναι αλήθεια ότι παίκτης του ΠΑΟΚ ερωτηθείς από την διοίκηση και τον προπονητή, ποιος φταίει για τις κακές εμφανίσεις της ομάδας στα φιλικά του καλοκαιριού είπε....ο Κόουτς;

:?: Περίεργο δεν είναι που ΚΑΝΕΝΑΣ παίκτης δεν εξέφρασε θετικά σχόλια ΠΟΤΕ για τον Μπόλονι;

:yellowcard: Κόουτς άσε της δηλώσεις και κοίτα να βγάλεις τον ΠΑΟΚ 1ο στα playofs;
Εσύ δλδ μπήκες τώρα στο φόρουμ να πουλήσεις πνεύμα ρε φίλε???Άμμα μιλάς θα μιλάς συγκεκριμένα και με αποδείξεις για το κάθε τι που λες..ειδάλλως θα λές λέγεται ότι και όχι να βγάζεις συμπεράσματα του μπακάλικου της γειτονιάς μας.
:pano:
Πολύ επιθετικός Φώτη...χαλάρωσε. Πνεύμα πουλάει αυτός που έχει διαφορετική άποψη; Μη θεοποιείται τον Μπόλονι γιατί θα σας απογοητεύσει το καλοκαίρι.

Ο παίκτης του καλοκαιριού ήταν ο Γκαρσία. Γιαυτό τον απέκλεισε από ένα φιλικό αν θυμάσε (η απόδειξη). Όσο για το "Περίεργο δεν είναι που ΚΑΝΕΝΑΣ παίκτης δεν εξέφρασε θετικά σχόλια ΠΟΤΕ για τον Μπόλονι;" αυτό δεν θέλει αποδείξεις.
Και η πηγή σου ποια είναι; Ο Ζαγοράκης, ο Βρύζας, ή μήπως το άκουσες με τα αυτιά σου;;; Ή ας πουμε αυτός που σου το είπε ήταν παρόν;;

Αυτό που στον ΠΑΟΚ όλοι "ξέρουν" το τι λέγεται μέχρι και στις μυστικές συναντήσεις πολύ το γουστάρω... :D
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από trel@menos »

αμα ειχε προβλημα ο μπολονι με παμπλο η ο παμπλο με μπολονι τοτε δεν θα ηταν βασικος και αναντικαταστατος ολη τη χρονια.
τωρα το τι εγινε 10 μηνες πριν στην προετοιμασια(αν εγινε) με αφηνει παγερα αδιαφορο προσωπικα.
Άβαταρ μέλους
stami paoktsis
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 08:43
Τοποθεσία: καρδίτσα

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από stami paoktsis »

eorptol έγραψε:το ξαναλέω δεν θέλω κανένας παίκτης να εκφράζει άποψη για τον προπονητή του τι να λέει να τον γλυφει ; ΕΛΕΟΣ τι επιχείρημα είναι αυτο ;
Όταν εκφράζεις θετικά σχόλια για τον προπονητή σου δεν τον γλείφεις κατανάγκη. Δείχνεις απλά πως εκτιμάς ή θαυμάζεις την δουλειά του. Ιδιαίτερα οι πρωτοκλασάτοι παίκτες δεν το έχουν ανάγκη.
trel@menos έγραψε:αμα ειχε προβλημα ο μπολονι με παμπλο η ο παμπλο με μπολονι τοτε δεν θα ηταν βασικος και αναντικαταστατος ολη τη χρονια.
τωρα το τι εγινε 10 μηνες πριν στην προετοιμασια(αν εγινε) με αφηνει παγερα αδιαφορο προσωπικα.
Δεν θα μπορούσε ο Μπόλονι (και ο κάθε Μπόλονι) να έχει στον πάγκο τον Γκαρσία.
gika έγραψε:Και η πηγή σου ποια είναι; Ο Ζαγοράκης, ο Βρύζας, ή μήπως το άκουσες με τα αυτιά σου;;; Ή ας πουμε αυτός που σου το είπε ήταν παρόν;;
Προφανώς και η πηγή μου είναι έγκυρη. ΔΕΝ μπαίνω στο Forum για να αερολογώ και να σπέρνω διχόνοια.

Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ! ΤΟ ΚΑΚΟ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

stami, είναι η τελευταία φορά που γράφεις κάτι τέτοιο.
Την επόμενη φορά θα στο σβήσω μόλις το πάρω πρέφα.
Ακαιπούσαι, πάνε διάβασε το 8.25 και τήρησέ το.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”