László Bölöni
László Bölöni
Καλη ανάσταση city
:):):) ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ ΦΥΣΙΚΑ
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Re: László Bölöni
Εσύ δλδ μπήκες τώρα στο φόρουμ να πουλήσεις πνεύμα ρε φίλε???Άμμα μιλάς θα μιλάς συγκεκριμένα και με αποδείξεις για το κάθε τι που λες..ειδάλλως θα λές λέγεται ότι και όχι να βγάζεις συμπεράσματα του μπακάλικου της γειτονιάς μας.stami paoktsis έγραψε:Είναι αλήθεια ότι παίκτης του ΠΑΟΚ ερωτηθείς από την διοίκηση και τον προπονητή, ποιος φταίει για τις κακές εμφανίσεις της ομάδας στα φιλικά του καλοκαιριού είπε....ο Κόουτς;
Περίεργο δεν είναι που ΚΑΝΕΝΑΣ παίκτης δεν εξέφρασε θετικά σχόλια ΠΟΤΕ για τον Μπόλονι;
Κόουτς άσε της δηλώσεις και κοίτα να βγάλεις τον ΠΑΟΚ 1ο στα playofs;
Re: László Bölöni
απ τα ελαχιστα πραγματα που λειτουργουν καλα και δημιουργουν αισιοδοξια ειναι ο προπονητης...ακομα και με τα λαθη του....Προσοχη στις αυτοκαταστροφικες μας τασεις...
- stami paoktsis
- Δημοσιεύσεις: 61
- Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 08:43
- Τοποθεσία: καρδίτσα
Re: László Bölöni
Πολύ επιθετικός Φώτη...χαλάρωσε. Πνεύμα πουλάει αυτός που έχει διαφορετική άποψη; Μη θεοποιείται τον Μπόλονι γιατί θα σας απογοητεύσει το καλοκαίρι.Photis έγραψε:Εσύ δλδ μπήκες τώρα στο φόρουμ να πουλήσεις πνεύμα ρε φίλε???Άμμα μιλάς θα μιλάς συγκεκριμένα και με αποδείξεις για το κάθε τι που λες..ειδάλλως θα λές λέγεται ότι και όχι να βγάζεις συμπεράσματα του μπακάλικου της γειτονιάς μας.stami paoktsis έγραψε:Είναι αλήθεια ότι παίκτης του ΠΑΟΚ ερωτηθείς από την διοίκηση και τον προπονητή, ποιος φταίει για τις κακές εμφανίσεις της ομάδας στα φιλικά του καλοκαιριού είπε....ο Κόουτς;
Περίεργο δεν είναι που ΚΑΝΕΝΑΣ παίκτης δεν εξέφρασε θετικά σχόλια ΠΟΤΕ για τον Μπόλονι;
Κόουτς άσε της δηλώσεις και κοίτα να βγάλεις τον ΠΑΟΚ 1ο στα playofs;
Ο παίκτης του καλοκαιριού ήταν ο Γκαρσία. Γιαυτό τον απέκλεισε από ένα φιλικό αν θυμάσε (η απόδειξη). Όσο για το "Περίεργο δεν είναι που ΚΑΝΕΝΑΣ παίκτης δεν εξέφρασε θετικά σχόλια ΠΟΤΕ για τον Μπόλονι;" αυτό δεν θέλει αποδείξεις.
Re: László Bölöni
Από Κριστιάνο Ρονάλντο: "Sporting's first-team coach Lazslo Boloni will always be my first point of reference, because he was the one to launch me into professional football."
Δε συνεχίζω γιατί θα νυχτωθούμε. Ο Γκαρσία κλωτσιές θέλει μερικές φορές.άσε μην ανοίξω το στόμα μου.

Δε συνεχίζω γιατί θα νυχτωθούμε. Ο Γκαρσία κλωτσιές θέλει μερικές φορές.άσε μην ανοίξω το στόμα μου.
- stami paoktsis
- Δημοσιεύσεις: 61
- Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 08:43
- Τοποθεσία: καρδίτσα
Re: László Bölöni
κανένα παίκτη του ΠΑΟΚ;Photis έγραψε:Από Κριστιάνο Ρονάλντο: "Sporting's first-team coach Lazslo Boloni will always be my first point of reference, because he was the one to launch me into professional football."
Κλωτσιές ο Παυλάρας; Δεν νομίζω. Μακάρι να είχαμε και άλλους τέτοιους αυθεντικούς παίκτες στην ομάδα μαςPhotis έγραψε:Ο Γκαρσία κλωτσιές θέλει μερικές φορές.άσε μην ανοίξω το στόμα μου.
Χριστός Ανέστηniks έγραψε:το μπολονίζειν εστί φιλοσοφείν
καλή Ανάσταση σε όλα τα αδέρφια
László Bölöni
το ξαναλέω δεν θέλω κανένας παίκτης να εκφράζει άποψη για τον προπονητή του τι να λέει να τον γλυφει ; ΕΛΕΟΣ τι επιχείρημα είναι αυτο ;stami paoktsis έγραψε:Πολύ επιθετικός Φώτη...χαλάρωσε. Πνεύμα πουλάει αυτός που έχει διαφορετική άποψη; Μη θεοποιείται τον Μπόλονι γιατί θα σας απογοητεύσει το καλοκαίρι.Photis έγραψε:Εσύ δλδ μπήκες τώρα στο φόρουμ να πουλήσεις πνεύμα ρε φίλε???Άμμα μιλάς θα μιλάς συγκεκριμένα και με αποδείξεις για το κάθε τι που λες..ειδάλλως θα λές λέγεται ότι και όχι να βγάζεις συμπεράσματα του μπακάλικου της γειτονιάς μας.stami paoktsis έγραψε:Είναι αλήθεια ότι παίκτης του ΠΑΟΚ ερωτηθείς από την διοίκηση και τον προπονητή, ποιος φταίει για τις κακές εμφανίσεις της ομάδας στα φιλικά του καλοκαιριού είπε....ο Κόουτς;
Περίεργο δεν είναι που ΚΑΝΕΝΑΣ παίκτης δεν εξέφρασε θετικά σχόλια ΠΟΤΕ για τον Μπόλονι;
Κόουτς άσε της δηλώσεις και κοίτα να βγάλεις τον ΠΑΟΚ 1ο στα playofs;
Ο παίκτης του καλοκαιριού ήταν ο Γκαρσία. Γιαυτό τον απέκλεισε από ένα φιλικό αν θυμάσε (η απόδειξη). Όσο για το "Περίεργο δεν είναι που ΚΑΝΕΝΑΣ παίκτης δεν εξέφρασε θετικά σχόλια ΠΟΤΕ για τον Μπόλονι;" αυτό δεν θέλει αποδείξεις.
Re: László Bölöni
Και η πηγή σου ποια είναι; Ο Ζαγοράκης, ο Βρύζας, ή μήπως το άκουσες με τα αυτιά σου;;; Ή ας πουμε αυτός που σου το είπε ήταν παρόν;;stami paoktsis έγραψε:Πολύ επιθετικός Φώτη...χαλάρωσε. Πνεύμα πουλάει αυτός που έχει διαφορετική άποψη; Μη θεοποιείται τον Μπόλονι γιατί θα σας απογοητεύσει το καλοκαίρι.Photis έγραψε:Εσύ δλδ μπήκες τώρα στο φόρουμ να πουλήσεις πνεύμα ρε φίλε???Άμμα μιλάς θα μιλάς συγκεκριμένα και με αποδείξεις για το κάθε τι που λες..ειδάλλως θα λές λέγεται ότι και όχι να βγάζεις συμπεράσματα του μπακάλικου της γειτονιάς μας.stami paoktsis έγραψε:Είναι αλήθεια ότι παίκτης του ΠΑΟΚ ερωτηθείς από την διοίκηση και τον προπονητή, ποιος φταίει για τις κακές εμφανίσεις της ομάδας στα φιλικά του καλοκαιριού είπε....ο Κόουτς;
Περίεργο δεν είναι που ΚΑΝΕΝΑΣ παίκτης δεν εξέφρασε θετικά σχόλια ΠΟΤΕ για τον Μπόλονι;
Κόουτς άσε της δηλώσεις και κοίτα να βγάλεις τον ΠΑΟΚ 1ο στα playofs;
Ο παίκτης του καλοκαιριού ήταν ο Γκαρσία. Γιαυτό τον απέκλεισε από ένα φιλικό αν θυμάσε (η απόδειξη). Όσο για το "Περίεργο δεν είναι που ΚΑΝΕΝΑΣ παίκτης δεν εξέφρασε θετικά σχόλια ΠΟΤΕ για τον Μπόλονι;" αυτό δεν θέλει αποδείξεις.
Αυτό που στον ΠΑΟΚ όλοι "ξέρουν" το τι λέγεται μέχρι και στις μυστικές συναντήσεις πολύ το γουστάρω...
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: László Bölöni
αμα ειχε προβλημα ο μπολονι με παμπλο η ο παμπλο με μπολονι τοτε δεν θα ηταν βασικος και αναντικαταστατος ολη τη χρονια.
τωρα το τι εγινε 10 μηνες πριν στην προετοιμασια(αν εγινε) με αφηνει παγερα αδιαφορο προσωπικα.
τωρα το τι εγινε 10 μηνες πριν στην προετοιμασια(αν εγινε) με αφηνει παγερα αδιαφορο προσωπικα.
- stami paoktsis
- Δημοσιεύσεις: 61
- Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 08:43
- Τοποθεσία: καρδίτσα
Re: László Bölöni
Όταν εκφράζεις θετικά σχόλια για τον προπονητή σου δεν τον γλείφεις κατανάγκη. Δείχνεις απλά πως εκτιμάς ή θαυμάζεις την δουλειά του. Ιδιαίτερα οι πρωτοκλασάτοι παίκτες δεν το έχουν ανάγκη.eorptol έγραψε:το ξαναλέω δεν θέλω κανένας παίκτης να εκφράζει άποψη για τον προπονητή του τι να λέει να τον γλυφει ; ΕΛΕΟΣ τι επιχείρημα είναι αυτο ;
Δεν θα μπορούσε ο Μπόλονι (και ο κάθε Μπόλονι) να έχει στον πάγκο τον Γκαρσία.trel@menos έγραψε:αμα ειχε προβλημα ο μπολονι με παμπλο η ο παμπλο με μπολονι τοτε δεν θα ηταν βασικος και αναντικαταστατος ολη τη χρονια.
τωρα το τι εγινε 10 μηνες πριν στην προετοιμασια(αν εγινε) με αφηνει παγερα αδιαφορο προσωπικα.
Προφανώς και η πηγή μου είναι έγκυρη. ΔΕΝ μπαίνω στο Forum για να αερολογώ και να σπέρνω διχόνοια.gika έγραψε:Και η πηγή σου ποια είναι; Ο Ζαγοράκης, ο Βρύζας, ή μήπως το άκουσες με τα αυτιά σου;;; Ή ας πουμε αυτός που σου το είπε ήταν παρόν;;
Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ! ΤΟ ΚΑΚΟ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ.
Re: László Bölöni
stami, είναι η τελευταία φορά που γράφεις κάτι τέτοιο.
Την επόμενη φορά θα στο σβήσω μόλις το πάρω πρέφα.
Ακαιπούσαι, πάνε διάβασε το 8.25 και τήρησέ το.
Την επόμενη φορά θα στο σβήσω μόλις το πάρω πρέφα.
Ακαιπούσαι, πάνε διάβασε το 8.25 και τήρησέ το.