Θεόδωρος Ζαγοράκης

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από gash04 »

Έτσι είναι όσο δεν μιλάς Αρχηγέ κοιτάνε να σε πατήσουν.

Άντε να δούμε τώρα που εμείς δεν θέλουμε να μας παρακαλάει ο ΟΠΑΠ, την ψευτό χορηγία.

Άντε να δούμε και την αστυνομία και τον κρατικό μηχανισμό σε πλήρη δράση όπλο κράνος εξάρτηση.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από gash04 »

agave έγραψε:
agave έγραψε:Ζαγοράκη βγές και πες οτι λόγω ακαταλληλότητας της Τούμπας, οι προκριματικοί του ΠΑΟΚ θα δοθούν στο ΟΑΚΑ με 80.000 εκδρομείς. Κρατικό γήπεδο είναι, αν θέλουμε πάμε.

Και άσε τους μπάτσους να τρέχουν να συμμαζέψουν την κατάσταση. Και μετά βλέπουμε αν θα εγκρίνουν χορηγία ή όχι.

Θεικό! Αυτό είναι ΠΑΟΚ. Σκίστους

Η 6η Δεκέμβρη σας έρχεται 27 Ιούλη εκ του βορρά....
Χρυσόστομε!
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Lord »

ΑΜΠΑΛΑΕΑ λαίμαι... :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟΣΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΣΤΕΛΝΑΜΕ ΒΑΓΟΝΙΑ!!! :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:


[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/6VfulMakhWA&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/6VfulMakhWA&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από gash04 »

Άσε που θα βάψουμε και τα καθίσματα ΜΑΥΡΑ όπως είχαν κάνει οι αεκτντζήδες :twisted: έτσι για να νομίζουμε ότι είμαστε γηπεδούχοι :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Enide
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: Τρί 12 Ιαν 2010, 16:11

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Enide »

Μπράβο Θοδωρή κίνηση ματ τους έκανες θα το φυσάνε και δεν θα κρυώνει
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από gash04 »

Το OAKA θα δηλώσει την Τετάρτη (με την συγκατάθεση της ΕΠΟ) στην αρμόδια επιτροπή της ΟΥΕΦΑ η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ως δεύτερη έδρα της για τους προκριματικούς αγώνες του Τσάμπιονς Λιγκ.



Δεν θα δηλωθεί ως δεύτερη έδρα το Καυτανζόγλειο, διότι στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ θεωρούν πως ούτε αυτό πληρεί τους κανόνες ασφαλείας για την διεξαγωγή αγώνων του Τσάμπιονς Λιγκ. Έτσι με προσωπική απόφαση του προέδρου Θόδωρου Ζαγοράκη θα δηλωθεί ως δεύτερη έδρα το ΟΑΚΑ.

Η Τούμπα θα δηλωθεί φυσικά ως πρώτη έδρα, αλλά σε περίπτωση που δεν ολοκληρωθούν εγκαίρως τα έργα, ή δεν εγκριθεί η αδειοδότησή της για οποιονδήποτε λόγο από το κλιμάκιο της ΟΥΕΦΑ, ο ΠΑΟΚ θα χρησιμοποιήσει ως έδρα του στο Τσάμπιονς Λιγκ το ΟΑΚΑ, όπου θα μεταφερθούν και οι χιλιάδες οπαδοί του.
http://www.contra.gr/Soccer/Hellas/Supe ... 75674.html
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Νομιζω πολυ εξυπνη κινηση να δηλωσουμε οακα,μονο να μη γινει καμια στραβη κια παιξουμε εκει τελικα γιατι θα γινει χαμος.......
epitropos
Δημοσιεύσεις: 869
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 22:14

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από epitropos »

ΖΑΓΟΡAΚΗ ΝΑ ΤΟ ΞΈΡΕΙΣ ΤΟ ΠΡΩΤAΘΛΗΜΑ ΕΣΎ ΘΑ ΜΑΣ ΤΟ ΦΈΡΕΙΣ!!!! :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
brigate4
Δημοσιεύσεις: 1620
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 15:06

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από brigate4 »

agave έγραψε:
agave έγραψε:Ζαγοράκη βγές και πες οτι λόγω ακαταλληλότητας της Τούμπας, οι προκριματικοί του ΠΑΟΚ θα δοθούν στο ΟΑΚΑ με 80.000 εκδρομείς. Κρατικό γήπεδο είναι, αν θέλουμε πάμε.

Και άσε τους μπάτσους να τρέχουν να συμμαζέψουν την κατάσταση. Και μετά βλέπουμε αν θα εγκρίνουν χορηγία ή όχι.

Θεικό! Αυτό είναι ΠΑΟΚ. Σκίστους

Η 6η Δεκέμβρη σας έρχεται 27 Ιούλη εκ του βορρά....
Η δικαίωση του agave :opaokara:
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από sidpanos »

τι 27 χιλιάδες...
πλάκα κάνουμε?

θα αλωνίζουμε...
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Μπράβο πρόεδρε και μην κάνεις πίσω! Όσο για μας χαλαρά και όχι πια Λαμίες... διότι στο ΟΑΚΑ θα είμαστε όλοι και με τα παιδιά μας.... και να μην μπορούμε τότε θα σκιστούμε να έρθουμε για ένα γαμώτο για την περηφάνια του ΠΑΟΚΤΣΗ....δεν θα μας χωράει ούτε το ΟΑΚΑ λαίμαι.....
thoumas
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: Κυρ 03 Φεβ 2008, 00:26

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από thoumas »

Αν τελικά γίνει, θα είναι από τις πιο Π.Α.Ο.Κ κινήσεις που έχεις κάνει Θόδωρε.
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από sidpanos »

hardcore κινηση...τι λαίμαι τωρα... :twisted:
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από mpafos4 »

Τα γουστα,μολις αρχισαν......Οποιος παιζει με την τρελα του ΠΑΟΚΤΣΗ.....πρεπει να ειναι ετοιμος να δεχθει και τις συνεπειες.....Ετσι,δεν ειναι κυριε,Γερουλανε?........

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!ΞΥΠΝΗΣΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΕ!!!!
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από diniko80 »

ΠΑΠΑΡΟΥΛΑΝΕ ΑΙΜΟΡΟΕΙΔΗ ΜΠΟΓΙΑ

ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ
Ο ΘΕΟΣ ΣΥΓΧΩΡΕΙ Ο ΠΑΟΚ ΟΧΙ
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”