László Bölöni

Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

László Bölöni

Δημοσίευση από eorptol »

Και εγω ΠΑΟΚ είμαι λόγω οικογενειακών καταβολών δικαιούμαι κάτιτις απο τον ΠΑΟΚ καμμια θεσούλα να τρουπωσω ; Ρε τι διαβάζουμε....αλητικη Μακεδονίας Θράκης all time classic .....
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από bane1980 »

Άμα η ίδια η διοίκηση δεν προστατέψει ανοιχτά τον προπονητήτη του ΠΑΟΚ, θα πρέπει να το κάνουμε εμείς οι οπαδοί του.

Με τέτοιο πόλεμο το "δεν μπορούμε να απαντάμε σε κάθε δημοσίευμα" (η νέα καραμέλα που φτιάξαμε για το "το κρατάω σφαλιστό") δίνει λαβές για κακεντρεχείς υποθέσεις οτι δεν ΘΕΛΕΙ να τον στηρίξει και να τον προσατέψει.

ΤΟ ΛΑΖΛΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΡΕΕΕΕ!
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από niks »

ρε κοιτα που μιλάνε και εκ μερους του λαού του Π.Α.Ο.Κ.
οχι κύριοι, δεν κουρασε,καθόλου
εσείς κουράζετε


υγ.και αυτή η καταστρατηγηση του εξωφυλλου 33-33-33 με το να δίνουν περισσότερο χωρο στον Π.Α.Ο.Κ.,
θα διαμαρτυρηθεί το 92% της γκαρσονίερας στο 2ο υπόγειο της πολυκατοικίας στην οδο Παπαναστασίου εκατονπενηντατόσο
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από guardian4 »

Εικόνα

Εικόνα



:lol: :lol: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

Λαζλο Γκιαρ :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από guardian4 »

guardian4 έγραψε: DC(και εσυ στην εξουσια ε? )
Υ.Γ Τελικα ο Ζαγορακης ηταν καλος αλλαξα γνωμη :lol: :lol: :lol: :lol:
DC έγραψε:
PS: Άμα δεν σε δω με την φανέλλα του και φωτό με την αφίσσα του στον τοίχο σου, το μπαν θα πάει καπνός κι αντάρα.
:twisted:
guardian4 έγραψε: Υ.Γ ΘΑ ΜΕ ΚΛ@ΣΕΙΣ ΤΑ @@ :lol: :lol: :lol:

Ελα.. κανεις πως δεν καταλαμβαινεις...
Για να γινω κι εγω "μπλε" το πα, οχι για μπαν. :lol: :shock:
:opaokara:
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από trel@menos »

guardian4 έγραψε:Εικόνα

Εικόνα



:lol: :lol: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

Λαζλο Γκιαρ :opaokara: :opaokara:
kurt russell
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

DC έγραψε: Εδώ γράφουν τα ίδια ΑΚΡΙΒΩΣ τα γνωστά παπαγαλάκια μέσα στο φόρουμ, εδώ και 10 μέρες ... συμπτωματικά. Ο μετροσκόληκας σας πείραξε;
Όχι τίποτα άλλο, αλλά για να καταλαβαίνουν μερικοί τι ρόλο βαράνε κάποιοι users εδώ μέσα. 8-)

Για δείξε μας τα παπαγαλάκια ,να τα πεθάνουμε στο κράξιμο ,να τα περάσουμε από Ιερά Εξέταση και να τα αφορίσουμε από εδώ.
Γιατί ,τόση ώρα διαβάζω και δεν βρήκα ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ που να κράζει τον προπονητή. :oops:
PAOKhead
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από PAOKhead »

Εικόνα

Υπάρχει κανείς που να μη θέλει Λάζλο?

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
george aspromayros
Δημοσιεύσεις: 573
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από george aspromayros »

Emprostisghsoitrelamenoi έγραψε:
DC έγραψε: Εδώ γράφουν τα ίδια ΑΚΡΙΒΩΣ τα γνωστά παπαγαλάκια μέσα στο φόρουμ, εδώ και 10 μέρες ... συμπτωματικά. Ο μετροσκόληκας σας πείραξε;
Όχι τίποτα άλλο, αλλά για να καταλαβαίνουν μερικοί τι ρόλο βαράνε κάποιοι users εδώ μέσα. 8-)

Για δείξε μας τα παπαγαλάκια ,να τα πεθάνουμε στο κράξιμο ,να τα περάσουμε από Ιερά Εξέταση και να τα αφορίσουμε από εδώ.
Γιατί ,τόση ώρα διαβάζω και δεν βρήκα ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ που να κράζει τον προπονητή. :oops:
εγω δε τον παω ...αν με θεωρειτε παπαγαλακι να αυτομπαναριστω μονος..... αυτο το λεω γιατι μονο εγω τον εχω κραξει! ασχετα αν δεν γραφω στο νημα του...δε θελω να χαλασω την ατμοσφαιρα..ειμαι καλο παιδι! :D
καποια στιγμη ομως... ΘΑ επανερθω ...!
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

Φίλε, κάτι δεν διαβάσατε σωστά νομίζω.
Δεν αναφέρθηκα σε αυτούς που δεν τον πάνε αλλά σε αυτούς που αναπαρήγηγαν τα σενάρια για την φυγή του και τον ερχομό του, μέγα ΠΑΟΚσή, Δώνη, πολύ πριν το πρωτοσέλιδο του σκουλικοσπόρ.
Το γράφω για 3η και τελευταία φορά και ελπίζω να έγινα κατανοητός τώρα.
:)
Άβαταρ μέλους
xlebouras
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Παρ 12 Μαρ 2010, 16:32
Τοποθεσία: Καππαδοκία/Αϊβαλί/Σμύρνη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από xlebouras »

Ακόμα επιμένετε πως φταίνε οι παίχτες και όχι ο προπονητής;
Είναι δυνατόν ο ΠΑΟΚ να μην εχει τελικη σε ολο το παιχνιδι;
Ευτυχώς Παναγιά μου που δε το δα το ματς...
Και μιας που λεω παναγιά...τι να έκανε και η ψυχή ο Αναστασιάδης που κάνει πλάκα με τον ΠΑΣ Γιαννινα όλες τις ομάδες
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από trel@menos »

α εμεις μυαλο δεν βαζουμε.
ρε ο ΠΑΟΚ εχει προπονηταρα τι δεν καταλαβαινετε?
Άβαταρ μέλους
xlebouras
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Παρ 12 Μαρ 2010, 16:32
Τοποθεσία: Καππαδοκία/Αϊβαλί/Σμύρνη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από xlebouras »

Και τι φταίει τότε φίλε;
Δεν θέλω να μαλώσω με κανένα αγαπώ την ομάδα και θέλω το καλό της.
Οι παίχτες φταίνε;Η διοίκηση;Το πάσχα;
:?
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από slidar »

Re προφεσορ παιζουμε με 10' .. φαινεται απο 150 χιλιομετρα οτι ο ατρομητακος λογω και του ματς που ειχε μεσοβδομαδα μετα το 65 εχει πεσει. Κανε καμια αλλαγη μπας και κλεψεις το παιχνιδακι. Μου βαζεις τον γεωργιαδη στο 85 να κανει τι? Τεσπα..
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

László Bölöni

Δημοσίευση από eorptol »

george aspromayros έγραψε:
Emprostisghsoitrelamenoi έγραψε:
DC έγραψε: Εδώ γράφουν τα ίδια ΑΚΡΙΒΩΣ τα γνωστά παπαγαλάκια μέσα στο φόρουμ, εδώ και 10 μέρες ... συμπτωματικά. Ο μετροσκόληκας σας πείραξε;
Όχι τίποτα άλλο, αλλά για να καταλαβαίνουν μερικοί τι ρόλο βαράνε κάποιοι users εδώ μέσα. 8-)

Για δείξε μας τα παπαγαλάκια ,να τα πεθάνουμε στο κράξιμο ,να τα περάσουμε από Ιερά Εξέταση και να τα αφορίσουμε από εδώ.
Γιατί ,τόση ώρα διαβάζω και δεν βρήκα ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ που να κράζει τον προπονητή. :oops:
εγω δε τον παω ...αν με θεωρειτε παπαγαλακι να αυτομπαναριστω μονος..... αυτο το λεω γιατι μονο εγω τον εχω κραξει! ασχετα αν δεν γραφω στο νημα του...δε θελω να χαλασω την ατμοσφαιρα..ειμαι καλο παιδι! :D
καποια στιγμη ομως... ΘΑ επανερθω ...!
Να υπόθεσω ότι περιμένεις στην γωνία ;


ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”