László Bölöni
László Bölöni
Και εγω ΠΑΟΚ είμαι λόγω οικογενειακών καταβολών δικαιούμαι κάτιτις απο τον ΠΑΟΚ καμμια θεσούλα να τρουπωσω ; Ρε τι διαβάζουμε....αλητικη Μακεδονίας Θράκης all time classic .....
Re: László Bölöni
Άμα η ίδια η διοίκηση δεν προστατέψει ανοιχτά τον προπονητήτη του ΠΑΟΚ, θα πρέπει να το κάνουμε εμείς οι οπαδοί του.
Με τέτοιο πόλεμο το "δεν μπορούμε να απαντάμε σε κάθε δημοσίευμα" (η νέα καραμέλα που φτιάξαμε για το "το κρατάω σφαλιστό") δίνει λαβές για κακεντρεχείς υποθέσεις οτι δεν ΘΕΛΕΙ να τον στηρίξει και να τον προσατέψει.
ΤΟ ΛΑΖΛΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΡΕΕΕΕ!
Με τέτοιο πόλεμο το "δεν μπορούμε να απαντάμε σε κάθε δημοσίευμα" (η νέα καραμέλα που φτιάξαμε για το "το κρατάω σφαλιστό") δίνει λαβές για κακεντρεχείς υποθέσεις οτι δεν ΘΕΛΕΙ να τον στηρίξει και να τον προσατέψει.
ΤΟ ΛΑΖΛΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΡΕΕΕΕ!
Re: László Bölöni
ρε κοιτα που μιλάνε και εκ μερους του λαού του Π.Α.Ο.Κ.
οχι κύριοι, δεν κουρασε,καθόλου
εσείς κουράζετε
υγ.και αυτή η καταστρατηγηση του εξωφυλλου 33-33-33 με το να δίνουν περισσότερο χωρο στον Π.Α.Ο.Κ.,
θα διαμαρτυρηθεί το 92% της γκαρσονίερας στο 2ο υπόγειο της πολυκατοικίας στην οδο Παπαναστασίου εκατονπενηντατόσο
οχι κύριοι, δεν κουρασε,καθόλου
εσείς κουράζετε
υγ.και αυτή η καταστρατηγηση του εξωφυλλου 33-33-33 με το να δίνουν περισσότερο χωρο στον Π.Α.Ο.Κ.,
θα διαμαρτυρηθεί το 92% της γκαρσονίερας στο 2ο υπόγειο της πολυκατοικίας στην οδο Παπαναστασίου εκατονπενηντατόσο
Re: László Bölöni
guardian4 έγραψε: DC(και εσυ στην εξουσια ε? )
Υ.Γ Τελικα ο Ζαγορακης ηταν καλος αλλαξα γνωμη![]()
![]()
![]()
DC έγραψε:
PS: Άμα δεν σε δω με την φανέλλα του και φωτό με την αφίσσα του στον τοίχο σου, το μπαν θα πάει καπνός κι αντάρα.
![]()
guardian4 έγραψε: Υ.Γ ΘΑ ΜΕ ΚΛ@ΣΕΙΣ ΤΑ @@![]()
![]()
Ελα.. κανεις πως δεν καταλαμβαινεις...
Για να γινω κι εγω "μπλε" το πα, οχι για μπαν.![]()
![]()
![]()
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: László Bölöni
DC έγραψε: Εδώ γράφουν τα ίδια ΑΚΡΙΒΩΣ τα γνωστά παπαγαλάκια μέσα στο φόρουμ, εδώ και 10 μέρες ... συμπτωματικά. Ο μετροσκόληκας σας πείραξε;
Όχι τίποτα άλλο, αλλά για να καταλαβαίνουν μερικοί τι ρόλο βαράνε κάποιοι users εδώ μέσα.
Για δείξε μας τα παπαγαλάκια ,να τα πεθάνουμε στο κράξιμο ,να τα περάσουμε από Ιερά Εξέταση και να τα αφορίσουμε από εδώ.
Γιατί ,τόση ώρα διαβάζω και δεν βρήκα ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ που να κράζει τον προπονητή.
- george aspromayros
- Δημοσιεύσεις: 573
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: László Bölöni
εγω δε τον παω ...αν με θεωρειτε παπαγαλακι να αυτομπαναριστω μονος..... αυτο το λεω γιατι μονο εγω τον εχω κραξει! ασχετα αν δεν γραφω στο νημα του...δε θελω να χαλασω την ατμοσφαιρα..ειμαι καλο παιδι!Emprostisghsoitrelamenoi έγραψε:DC έγραψε: Εδώ γράφουν τα ίδια ΑΚΡΙΒΩΣ τα γνωστά παπαγαλάκια μέσα στο φόρουμ, εδώ και 10 μέρες ... συμπτωματικά. Ο μετροσκόληκας σας πείραξε;
Όχι τίποτα άλλο, αλλά για να καταλαβαίνουν μερικοί τι ρόλο βαράνε κάποιοι users εδώ μέσα.
Για δείξε μας τα παπαγαλάκια ,να τα πεθάνουμε στο κράξιμο ,να τα περάσουμε από Ιερά Εξέταση και να τα αφορίσουμε από εδώ.
Γιατί ,τόση ώρα διαβάζω και δεν βρήκα ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ που να κράζει τον προπονητή.
καποια στιγμη ομως... ΘΑ επανερθω ...!
Re: László Bölöni
Φίλε, κάτι δεν διαβάσατε σωστά νομίζω.
Δεν αναφέρθηκα σε αυτούς που δεν τον πάνε αλλά σε αυτούς που αναπαρήγηγαν τα σενάρια για την φυγή του και τον ερχομό του, μέγα ΠΑΟΚσή, Δώνη, πολύ πριν το πρωτοσέλιδο του σκουλικοσπόρ.
Το γράφω για 3η και τελευταία φορά και ελπίζω να έγινα κατανοητός τώρα.

Δεν αναφέρθηκα σε αυτούς που δεν τον πάνε αλλά σε αυτούς που αναπαρήγηγαν τα σενάρια για την φυγή του και τον ερχομό του, μέγα ΠΑΟΚσή, Δώνη, πολύ πριν το πρωτοσέλιδο του σκουλικοσπόρ.
Το γράφω για 3η και τελευταία φορά και ελπίζω να έγινα κατανοητός τώρα.
Re: László Bölöni
Ακόμα επιμένετε πως φταίνε οι παίχτες και όχι ο προπονητής;
Είναι δυνατόν ο ΠΑΟΚ να μην εχει τελικη σε ολο το παιχνιδι;
Ευτυχώς Παναγιά μου που δε το δα το ματς...
Και μιας που λεω παναγιά...τι να έκανε και η ψυχή ο Αναστασιάδης που κάνει πλάκα με τον ΠΑΣ Γιαννινα όλες τις ομάδες
Είναι δυνατόν ο ΠΑΟΚ να μην εχει τελικη σε ολο το παιχνιδι;
Ευτυχώς Παναγιά μου που δε το δα το ματς...
Και μιας που λεω παναγιά...τι να έκανε και η ψυχή ο Αναστασιάδης που κάνει πλάκα με τον ΠΑΣ Γιαννινα όλες τις ομάδες
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: László Bölöni
Και τι φταίει τότε φίλε;
Δεν θέλω να μαλώσω με κανένα αγαπώ την ομάδα και θέλω το καλό της.
Οι παίχτες φταίνε;Η διοίκηση;Το πάσχα;

Δεν θέλω να μαλώσω με κανένα αγαπώ την ομάδα και θέλω το καλό της.
Οι παίχτες φταίνε;Η διοίκηση;Το πάσχα;
Re: László Bölöni
Re προφεσορ παιζουμε με 10' .. φαινεται απο 150 χιλιομετρα οτι ο ατρομητακος λογω και του ματς που ειχε μεσοβδομαδα μετα το 65 εχει πεσει. Κανε καμια αλλαγη μπας και κλεψεις το παιχνιδακι. Μου βαζεις τον γεωργιαδη στο 85 να κανει τι? Τεσπα..
László Bölöni
Να υπόθεσω ότι περιμένεις στην γωνία ;george aspromayros έγραψε:εγω δε τον παω ...αν με θεωρειτε παπαγαλακι να αυτομπαναριστω μονος..... αυτο το λεω γιατι μονο εγω τον εχω κραξει! ασχετα αν δεν γραφω στο νημα του...δε θελω να χαλασω την ατμοσφαιρα..ειμαι καλο παιδι!Emprostisghsoitrelamenoi έγραψε:DC έγραψε: Εδώ γράφουν τα ίδια ΑΚΡΙΒΩΣ τα γνωστά παπαγαλάκια μέσα στο φόρουμ, εδώ και 10 μέρες ... συμπτωματικά. Ο μετροσκόληκας σας πείραξε;
Όχι τίποτα άλλο, αλλά για να καταλαβαίνουν μερικοί τι ρόλο βαράνε κάποιοι users εδώ μέσα.
Για δείξε μας τα παπαγαλάκια ,να τα πεθάνουμε στο κράξιμο ,να τα περάσουμε από Ιερά Εξέταση και να τα αφορίσουμε από εδώ.
Γιατί ,τόση ώρα διαβάζω και δεν βρήκα ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ που να κράζει τον προπονητή.![]()
καποια στιγμη ομως... ΘΑ επανερθω ...!
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ




