Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Φτάνει με την ατέρμονη παπαρολογία για το μπασκετ εδώ μέσα
Δεν ξέρω ποιος το ξεκίνησε σήμερα και δεν με νοιάζει κιόλας
Μείνετε ον τοπικ, σεβαστείτε το φόρουμ
Αν δεν έχει μεταγραφικά νέα ή σενάρια ή έστω φαντασιώσεις, γράψτε σε άλλα τοπικ. Δεν είναι δύσκολο.
Δεν ξέρω ποιος το ξεκίνησε σήμερα και δεν με νοιάζει κιόλας
Μείνετε ον τοπικ, σεβαστείτε το φόρουμ
Αν δεν έχει μεταγραφικά νέα ή σενάρια ή έστω φαντασιώσεις, γράψτε σε άλλα τοπικ. Δεν είναι δύσκολο.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31593
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Γραψτε καμια μεταγραφη ρε.
ΠΟΡΚΥ σωσε μας
ΠΟΡΚΥ σωσε μας
- These users thanked the author kataramenos5 for the post (total 3):
- aivas19, Newgen9, paokkerkir
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
12 μυρια εδωσε κατευθειαν για την αμκ και αλλα 10 θα ριξει για μεταγραφες και κοουτς, αν υπολογισουμε και το προπονητικο που κανει αλλα 9 μυρια, συνολο 31 μυρια σε μισο χρονο

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Παει και αναποδα αυτο το παιχνιδακι..Athens έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 15:15 12 μυρια εδωσε κατευθειαν για την αμκ και αλλα 10 θα ριξει για μεταγραφες και κοουτς, αν υπολογισουμε και το προπονητικο που κανει αλλα 9 μυρια, συνολο 31 μυρια σε μισο χρονο![]()
![]()
Μονο η μεταγραφη του Ζαφειρη πιο κοστοβορα απο το μπατζετ ολης της μπασκετικης ομαδας.
Θα συνεχισουμε πολυ τις @@παριες;
- These users thanked the author nunies4 for the post (total 13):
- Ally Samagoal, Unpsofable78, Dimitris_L4, Nassos, Newgen9, paok apo epilogi, paokkerkir, Montrealiotis, margas, Anwnimos and 3 more users
-
Leonardo10
- Δημοσιεύσεις: 2386
- Εγγραφή: Δευ 05 Ιουν 2023, 12:10
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
10 εκατομμύρια μπατζετ + το προπονητικό με 2.8 εκ ετήσια έσοδα που έχει ο ΠΑΟΚ, όχι με 50 εκ έσοδα. Στο μπάσκετ για να έχεις μια πολύ καλή ομάδα Eurocup μπαίνεις μέσα 10+ μυρια, για μια πολύ καλή ομάδα Ευρωλίγκας 17+, η ΠΑΕ όχι την χρονιά που μας πέρασε, την προηγούμενη, παρουσίασε κέρδη.Unpsofable78 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 14:57 @Developer4
Με αναγκάζεις να συνεχίσω τα οφ τοπικ.
Θα μπορούσες να πας να εκθειασεις την ομάδα μπάσκετ στο αντίστοιχο, όπως καθημερινά συμβαίνει με ένα mention.
Στο μπάσκετ φίλε μου έχουμε φτιάξει μία καλή ομάδα. Σίγουρα πολύ καλύτερη από την περσινή, με κάποιους παίκτες που παρέμειναν στον κορμό από την ομάδα Χατζόπουλου, όπως Μουρ, Περσιδης. Εγιναν όμως πολύ δυνατές κινήσεις, πχ Καλαθης, Αλεξάντερ αλλά και κάποιες όπως του Χατζινς, που αποτελεί ερωτηματικό.
Σίγουρα όμως όχι την ομάδα που περίμενε η πλειοψηφία του κόσμου, σύμφωνα με τις προσδοκίες που δημιούργησαν οι "φιλοκυβερνητικοι" δημοσιογράφοι και opinion makers - insiders.
Από κει πέρα, το να δημιουργήσεις στο μπάσκετ ένα καλό ροστερ επιπέδου Eurocup, απαιτεί λιγότερα από δέκα μύρια (7 είναι περίπου αλλά θα σου βάλω 10).
Δηλαδή όσα περίπου θα κοστίσει η μεταγραφή Γιαννούλη με πληρωμή ομάδας συμβολαίων.
Επίσης, στο μπάσκετ υπάρχει ΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΛΑΘΟΥΣ.
Μπορείς να κάνεις οποιαδήποτε στιγμή διορθωτικές κινήσεις και μεταγραφές.
Στο ποδόσφαιρο, ειδικά σε μία μεταβατική χρονιά όπου για πρώτη φορά ο ΠΑΟΚ προσπαθεί να λειτουργήσει με ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ, θέτοντας σε ρόλο Αθλητικού Διευθυντή τον Ματος, τεχνικού διευθυντή τον Βιειρινια και προσλαμβανοντας έναν νέο και κατά τους ειδικούς υποσχόμενο προπονητή με σύγχρονες ποδοσφαιρικες ιδέες, οι κινήσεις πρέπει να είναι προσεκτικές και να αποφασιστουν με ταυτόχρονη αξιολόγηση του ροστερ από τον νέο προπονητή.
Επίσης το ποδόσφαιρο δεν είναι μπάσκετ, που μπορείς οποιαδήποτε στιγμή να απαλλαγείς από συμβόλαια. Στο μπάσκετ τα συμβόλαια σπάζουν για πλάκα.
Όπως επίσης, στο μπάσκετ με 2-3 μύρια φέρνεις σούπερ σταρ Ευρωλιγκα, στο ποδόσφαιρο κάνα Χατζηδιακο που θα χλευαζουν οι γνωστοί άγνωστοι.
Ο Σιλντς πχ πόσα παίρνει ξέρεις; 1.5 μήπως;
Τέλος στο μπάσκετ, δεν υπάρχει cost control. Αντίθετα όσα πιο πολλά ξοδεύει φέτος μια ομάδα, τόσο περισσότερο αυξάνει τις πιθανότητες της να πείσει τους ιθύνοντες της Ευρωλίγκα για συμβόλαιο franchise.
Η μέρα με τη νύχτα φίλε μου. Λυπάμαι που στο χάλασα.
ΥΓ :Τα μπλα μπλα τα δικά μου, όπως με υφακι γράφεις, είναι όλα με επιχειρήματα.
ΥΓ2: Αν θες να συνεχίσουμε την κουβέντα πήγαινε στο κατάλληλο τοπικ
Οπως μπορεί και του χρόνου να πουλήσει Μύθου, Χατσίδη, Ζαφείρη και να βγάλει όλη την σεζόν χωρίς να βάλει ευρώ, αυτό στο μπάσκετ δεν θα συμβεί ποτέ.
Οπότε αυτός ο συλλογισμός όσο κάνει ο γιαννουλησ Κοστίζει όλο το ρόστερ που τον χρησιμοποιεί και ο Μαρινακης btw είναι άσχετος πραγματικά.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Ελ σαραουι ελα μας εχει πιασει τρελα.
- These users thanked the author embuji for the post (total 2):
- panpangr77, Dimitris_L4
- FreeWatcher
- Δημοσιεύσεις: 1348
- Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2020, 00:12
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Ασε τα θα κ πλήρωσε το ενοίκιό σου πρώτα…Athens έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 15:15 12 μυρια εδωσε κατευθειαν για την αμκ και αλλα 10 θα ριξει για μεταγραφες και κοουτς, αν υπολογισουμε και το προπονητικο που κανει αλλα 9 μυρια, συνολο 31 μυρια σε μισο χρονο![]()
![]()
- These users thanked the author FreeWatcher for the post (total 3):
- paok apo epilogi, paokkerkir, Montrealiotis
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
ε ρε που μας καταντησες ρε σαββιδη μετα απο εμενα τον μεγαλο Τσαουσιλα που μετα τον ΠΑΟΚ ανοιξα ..χασαπικο στην ....Αθηνα τον τεραστιο Ζουλιάνο Σπαντάσιο τον τεραστιο Μπογκανί Κουμάλο και τον μπεκεμπαουερ Ματεους Βιβιαν , βγηκε η ψειρα στον γιακα και ο ενας ξινιζει και αλλος βρωμαει. Στον ΠΑΟΚ μονο παικτες με βιογραφικα σε μεγαλα πρωταθληματα .. Μετα τα 381 εισιτηρια με την Καβαλα το 2000 και κατι 700 εισιτηρια με τον εθνικο με βαρελια με ξυλα να καιγονται στην κερκιδα απ το κρυο και την μοναξια στην 8 λες και ειμασταν σε κανενα στεκι hells angels sto texas στα θερμαινομενα καρεκλακια του νεου γηπεδου που θα φτιαξεις και απο τις διακοπες στη ...αγια τριαδα μας εστειλες ροδο κω ναξο και μυκονο .
μην μασατε μαγκες ερχονται παικταραδες ειμαστε ευλογημενοι και οσοι δεν το χαμπαριασαν δεν εζησαν τις θρυλικες στιγμες που περιεγραψα.
https://www.sdna.gr/podosfairo/superlea ... a-toy-paok
μην μασατε μαγκες ερχονται παικταραδες ειμαστε ευλογημενοι και οσοι δεν το χαμπαριασαν δεν εζησαν τις θρυλικες στιγμες που περιεγραψα.
https://www.sdna.gr/podosfairo/superlea ... a-toy-paok
- These users thanked the author tsaousila for the post (total 5):
- Hayate, paok apo epilogi, paokkerkir, Unpsofable78, SCIFO
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Μακρια απο Ελ Σαραουιpanpangr77 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 14:16 who is Vitor Carvalho και
Stephan
El Shaarawy.
Τα τελευταία νέα από X
Βιτορ Καρβαλιο οκ
-
Unleashed4
- Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: Παρ 26 Ιουν 2026, 21:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Μπορείτε να φτιάξετε οι διαχειριστές συζήτηση με θέμα «Καταστροφολογία 2026» ή όπως αλλιώς κρίνετε για να μπορεί ο καθένας να μπαίνει μέσα και να βγάζει το άχτι του .
- These users thanked the author Unleashed4 for the post (total 6):
- magdy, Newgen9, paok apo epilogi, Unpsofable78, Anwnimos, blackzi
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Αφηστε ρε το μπασκετ και πειτε κανενα πατριαρχειο να ψαξουμε να φτιαχτουμε λιγο.
- These users thanked the author embuji for the post (total 3):
- Dimitris_L4, Newgen9, giaxxo
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2248
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Συνεχίζετε τα οφ τοπικ με ανακρίβειες.Leonardo10 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 15:2210 εκατομμύρια μπατζετ + το προπονητικό με 2.8 εκ ετήσια έσοδα που έχει ο ΠΑΟΚ, όχι με 50 εκ έσοδα. Στο μπάσκετ για να έχεις μια πολύ καλή ομάδα Eurocup μπαίνεις μέσα 10+ μυρια, για μια πολύ καλή ομάδα Ευρωλίγκας 17+, η ΠΑΕ όχι την χρονιά που μας πέρασε, την προηγούμενη, παρουσίασε κέρδη.Unpsofable78 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 14:57 @Developer4
Με αναγκάζεις να συνεχίσω τα οφ τοπικ.
Θα μπορούσες να πας να εκθειασεις την ομάδα μπάσκετ στο αντίστοιχο, όπως καθημερινά συμβαίνει με ένα mention.
Στο μπάσκετ φίλε μου έχουμε φτιάξει μία καλή ομάδα. Σίγουρα πολύ καλύτερη από την περσινή, με κάποιους παίκτες που παρέμειναν στον κορμό από την ομάδα Χατζόπουλου, όπως Μουρ, Περσιδης. Εγιναν όμως πολύ δυνατές κινήσεις, πχ Καλαθης, Αλεξάντερ αλλά και κάποιες όπως του Χατζινς, που αποτελεί ερωτηματικό.
Σίγουρα όμως όχι την ομάδα που περίμενε η πλειοψηφία του κόσμου, σύμφωνα με τις προσδοκίες που δημιούργησαν οι "φιλοκυβερνητικοι" δημοσιογράφοι και opinion makers - insiders.
Από κει πέρα, το να δημιουργήσεις στο μπάσκετ ένα καλό ροστερ επιπέδου Eurocup, απαιτεί λιγότερα από δέκα μύρια (7 είναι περίπου αλλά θα σου βάλω 10).
Δηλαδή όσα περίπου θα κοστίσει η μεταγραφή Γιαννούλη με πληρωμή ομάδας συμβολαίων.
Επίσης, στο μπάσκετ υπάρχει ΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΛΑΘΟΥΣ.
Μπορείς να κάνεις οποιαδήποτε στιγμή διορθωτικές κινήσεις και μεταγραφές.
Στο ποδόσφαιρο, ειδικά σε μία μεταβατική χρονιά όπου για πρώτη φορά ο ΠΑΟΚ προσπαθεί να λειτουργήσει με ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ, θέτοντας σε ρόλο Αθλητικού Διευθυντή τον Ματος, τεχνικού διευθυντή τον Βιειρινια και προσλαμβανοντας έναν νέο και κατά τους ειδικούς υποσχόμενο προπονητή με σύγχρονες ποδοσφαιρικες ιδέες, οι κινήσεις πρέπει να είναι προσεκτικές και να αποφασιστουν με ταυτόχρονη αξιολόγηση του ροστερ από τον νέο προπονητή.
Επίσης το ποδόσφαιρο δεν είναι μπάσκετ, που μπορείς οποιαδήποτε στιγμή να απαλλαγείς από συμβόλαια. Στο μπάσκετ τα συμβόλαια σπάζουν για πλάκα.
Όπως επίσης, στο μπάσκετ με 2-3 μύρια φέρνεις σούπερ σταρ Ευρωλιγκα, στο ποδόσφαιρο κάνα Χατζηδιακο που θα χλευαζουν οι γνωστοί άγνωστοι.
Ο Σιλντς πχ πόσα παίρνει ξέρεις; 1.5 μήπως;
Τέλος στο μπάσκετ, δεν υπάρχει cost control. Αντίθετα όσα πιο πολλά ξοδεύει φέτος μια ομάδα, τόσο περισσότερο αυξάνει τις πιθανότητες της να πείσει τους ιθύνοντες της Ευρωλίγκα για συμβόλαιο franchise.
Η μέρα με τη νύχτα φίλε μου. Λυπάμαι που στο χάλασα.
ΥΓ :Τα μπλα μπλα τα δικά μου, όπως με υφακι γράφεις, είναι όλα με επιχειρήματα.
ΥΓ2: Αν θες να συνεχίσουμε την κουβέντα πήγαινε στο κατάλληλο τοπικ
Οπως μπορεί και του χρόνου να πουλήσει Μύθου, Χατσίδη, Ζαφείρη και να βγάλει όλη την σεζόν χωρίς να βάλει ευρώ, αυτό στο μπάσκετ δεν θα συμβεί ποτέ.
Οπότε αυτός ο συλλογισμός όσο κάνει ο γιαννουλησ Κοστίζει όλο το ρόστερ που τον χρησιμοποιεί και ο Μαρινακης btw είναι παντελώς αχρείαστος.
Οι ζημιές της ΠΑΕ τα προηγούμενα χρόνια πόσες ήταν; Μήπως ίσες με τις αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου και πάνω από 200 μύρια από τότε που έχει αναλάβει την ΠΑΕ ο Ιβάν;
Επίσης, στο ποδόσφαιρο υπάρχει cost control.
Στο μπάσκετ δεν υπάρχει cost control, και μπορείς πολύ πιο εύκολα να φτιάξεις ισχυρό ροστερ επιπέδου Ευρωλιγκα.Μπορείτε να απαιτείτε ακόμη πιο τρελά απ ότι στο ποδόσφαιρο αλλά δεν το βλέπω.
Τις συγκρίσεις με το μπάσκετ εσείς τις αρχίσατε.
Εγώ έγραψα : Όποιος συγκρίνει μπάσκετ με ποδόσφαιρο είναι είτε άσχετος, είτε επιτήδειος.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Unpsofable78 την Κυρ 28 Ιουν 2026, 15:33, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
- These users thanked the author Unpsofable78 for the post (total 2):
- Ally Samagoal, paok apo epilogi
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Εγω φοβαμαι λιγο μην δε καταλαβε ο μπαγλαμας ο φιλος μου που με ειπε για Dybala και εννοουσε τον El shaarawy αμα τον δινουμε τετοια λεφτα θα βαλω τα κλαμματα.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Βρε εδω Γιανουλη περιμεναμε και Γιανουλη δεν βλεπουμε...
Ποιον Ντιμπαλα;
Ποιον Ντιμπαλα;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος nunies4 την Κυρ 28 Ιουν 2026, 15:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- These users thanked the author nunies4 for the post:
- Dimitris_L4