33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Karelias »

Έπρεπε να το παστελώσεις χτες. Τους αφορισμούς διάφορων μην τους ακούς, απλά δούλεψε περισσότερο.
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

όταν ένα παιχνίδι γίνεται ντέρμπυ και κρίνεται στις λεπτομέρειες (1 φάση αυτοί - 2 εμείς), τα φώτα πέφτουν στις άκρες και είτε οι τερματοφύλακες γίνονται ήρωες, είτε οι φορ. Δυστυχώς δεν αρκεί να είσαι απλά καλός (π.χ. 1/4), πρέπει να είσαι ήρωας (1/1).
Άβαταρ μέλους
don pablo
Δημοσιεύσεις: 620
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 15:53

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από don pablo »

ξερετε υπαρχει και τερματοφυλακας, οταν τα χανουν οι δικοι μας ειναι αμπαλοι οταν τα χανουν οι αλλοι ο τερματας μας ειναι αιλουρος
Άβαταρ μέλους
don pablo
Δημοσιεύσεις: 620
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 15:53

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από don pablo »

εδω εχουμε βγαλει παλτο τον κοντο που εχει βαλει τοσα γκολ που δεν εχουν βαλει ολοι μαζι οι παικταραδες που ανα διαστηματα γραφονται εδω μεσα σε σενα αγορι μου θα κολησουμε και εσυ καποια στιγμη συμφωνα με τους ΕΙΔΙΚΟΥςΣ παλτο θα εισαι
Άβαταρ μέλους
nick_shortjohn
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 02:59
Τοποθεσία: Εις το επέκεινα...

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από nick_shortjohn »

danirifle έγραψε:επειδή και συ, όπως και ο άλλος φορ μας, είσαι άτεχνος, ο μόνος τρόπος για να σκοράρεις, είναι να τα βαράς με τη μία.
άπαξ και κάνεις κοντρόλ, πάει τελειώσαμε.

σήμερα πάλι το χασες μόνος σου... και συμμετοχή μηδέν

μαγκιά κλανιά και εξάτμιση
Ακριβώς...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ειδικα οταν μπηκε και ο γιαννου φανηκε για μια ακομα φορα ποσο ατεχνοι και αταιριαστοι ειναι και οι 3 μεταξυ τους....
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από slidar »

Για τον κλαους τα εχουμε πει εκατομμυρια φορες.

Μπορει να σου προσφερει μονο οταν ειναι "βιδωμενος" στο κουτακι.

Να εχει χαφ-εξτρεμ να τον ταιζουν και αυτος να παστελωνει.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15053
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Sera4 »

don pablo έγραψε:εδω εχουμε βγαλει παλτο τον κοντο που εχει βαλει τοσα γκολ που δεν εχουν βαλει ολοι μαζι οι παικταραδες που ανα διαστηματα γραφονται εδω μεσα σε σενα αγορι μου θα κολησουμε και εσυ καποια στιγμη συμφωνα με τους ΕΙΔΙΚΟΥςΣ παλτο θα εισαι
για κατσε ρε φιλε εβγαλε κανενας αμπαλο τον αθανασιαδη???τονιζεται ενα βασικο προβλημα που φαινεται να εχει...ο κλαους εχει καμια 30αρια γκολ με τον ΠΑΟΚ...σε παρακαλω πολυ θυμησου σε ποσα απο αυτα βγηκε τετ α τετ με τον τερματοφυλακα και εκτελεσε...εγω δεν θυμαμαι καμια παντως...τα γκολ του ειναι κεφαλιες,προβολες και φυσικα οι εντυπωσιακες εκτελεσεις με τη μια...δεν ειναι κατι δυσκολο να δουλεψει τα τελειωματα του στο τετ α τετ το θεμα ειναι να ειναι προσγειωμενος και να δειχνει συνεχως διαθεση να βελτιωνεται...ειναι 24-25 πλεον δεν ειναι κανας πιτσιρικος...
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από guardian4 »

Απλα βελτιωσε τα πλασε σου σε τετ α τετ. Προπονηση. Το χεις, ΑΛΛΑ δουλεψε.
Και τα γκολακια τα πανηγυριζουν στα καγκελα της 4, οχι στις ταμπελες ;) Αναμενουμε
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από eorptol »

Καλα θα τους πούμε και πως θα πανυγηρισουν ; Ας βάζουν τα γκολακια και ας τα πανυγηριζουν χορεύοντας σέρα η ουσία μας νοιάζει


ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από paoki_sweden »

Stop with this malakia twitter and play football!!!!! And tell your mates to do the same. You make fool of us PAOK fans!
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Γιατί φίλος, τουϊτάρει εν ώρα αγώνα ή εν ώρα προπόνησης;
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από paoki_sweden »

When the team gets punished and pays fines, then it doesnt matter when he writes.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Μάλλον εννοείς what, αλλά θα τα βρούμε.
Ξαναρωτάω, τι σχέχη έχει η αγωνιστική του απόδοση (καλύτερος παίχτης του ΠΑΟΚ μέχρι τώρα) με το πότε και τι τουϊτάρει;
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από lefis »

για μενα το θεμα ειναι το τι τουιταρει γιατι καλως η κακως μπορει να ειναι ιδιωτικος ο λογαριασμος αλλα σε βλέπουν ολοι οποτε ειναι σαν να τα λες σε ολους και ως γνωστον η ευαισθησια των εισαγγελεων ειναι μεγαλη.να δεις που ενα μην τωρα ο εισαγγελεας θα εχει μαθει και το RT.... :D
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”