33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Έπρεπε να το παστελώσεις χτες. Τους αφορισμούς διάφορων μην τους ακούς, απλά δούλεψε περισσότερο.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
όταν ένα παιχνίδι γίνεται ντέρμπυ και κρίνεται στις λεπτομέρειες (1 φάση αυτοί - 2 εμείς), τα φώτα πέφτουν στις άκρες και είτε οι τερματοφύλακες γίνονται ήρωες, είτε οι φορ. Δυστυχώς δεν αρκεί να είσαι απλά καλός (π.χ. 1/4), πρέπει να είσαι ήρωας (1/1).
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
ξερετε υπαρχει και τερματοφυλακας, οταν τα χανουν οι δικοι μας ειναι αμπαλοι οταν τα χανουν οι αλλοι ο τερματας μας ειναι αιλουρος
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
εδω εχουμε βγαλει παλτο τον κοντο που εχει βαλει τοσα γκολ που δεν εχουν βαλει ολοι μαζι οι παικταραδες που ανα διαστηματα γραφονται εδω μεσα σε σενα αγορι μου θα κολησουμε και εσυ καποια στιγμη συμφωνα με τους ΕΙΔΙΚΟΥςΣ παλτο θα εισαι
- nick_shortjohn
- Δημοσιεύσεις: 343
- Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 02:59
- Τοποθεσία: Εις το επέκεινα...
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ακριβώς...danirifle έγραψε:επειδή και συ, όπως και ο άλλος φορ μας, είσαι άτεχνος, ο μόνος τρόπος για να σκοράρεις, είναι να τα βαράς με τη μία.
άπαξ και κάνεις κοντρόλ, πάει τελειώσαμε.
σήμερα πάλι το χασες μόνος σου... και συμμετοχή μηδέν
μαγκιά κλανιά και εξάτμιση
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
ειδικα οταν μπηκε και ο γιαννου φανηκε για μια ακομα φορα ποσο ατεχνοι και αταιριαστοι ειναι και οι 3 μεταξυ τους....
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Για τον κλαους τα εχουμε πει εκατομμυρια φορες.
Μπορει να σου προσφερει μονο οταν ειναι "βιδωμενος" στο κουτακι.
Να εχει χαφ-εξτρεμ να τον ταιζουν και αυτος να παστελωνει.
Μπορει να σου προσφερει μονο οταν ειναι "βιδωμενος" στο κουτακι.
Να εχει χαφ-εξτρεμ να τον ταιζουν και αυτος να παστελωνει.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
για κατσε ρε φιλε εβγαλε κανενας αμπαλο τον αθανασιαδη???τονιζεται ενα βασικο προβλημα που φαινεται να εχει...ο κλαους εχει καμια 30αρια γκολ με τον ΠΑΟΚ...σε παρακαλω πολυ θυμησου σε ποσα απο αυτα βγηκε τετ α τετ με τον τερματοφυλακα και εκτελεσε...εγω δεν θυμαμαι καμια παντως...τα γκολ του ειναι κεφαλιες,προβολες και φυσικα οι εντυπωσιακες εκτελεσεις με τη μια...δεν ειναι κατι δυσκολο να δουλεψει τα τελειωματα του στο τετ α τετ το θεμα ειναι να ειναι προσγειωμενος και να δειχνει συνεχως διαθεση να βελτιωνεται...ειναι 24-25 πλεον δεν ειναι κανας πιτσιρικος...don pablo έγραψε:εδω εχουμε βγαλει παλτο τον κοντο που εχει βαλει τοσα γκολ που δεν εχουν βαλει ολοι μαζι οι παικταραδες που ανα διαστηματα γραφονται εδω μεσα σε σενα αγορι μου θα κολησουμε και εσυ καποια στιγμη συμφωνα με τους ΕΙΔΙΚΟΥςΣ παλτο θα εισαι
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Απλα βελτιωσε τα πλασε σου σε τετ α τετ. Προπονηση. Το χεις, ΑΛΛΑ δουλεψε.
Και τα γκολακια τα πανηγυριζουν στα καγκελα της 4, οχι στις ταμπελες
Αναμενουμε
Και τα γκολακια τα πανηγυριζουν στα καγκελα της 4, οχι στις ταμπελες
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Καλα θα τους πούμε και πως θα πανυγηρισουν ; Ας βάζουν τα γκολακια και ας τα πανυγηριζουν χορεύοντας σέρα η ουσία μας νοιάζει
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Stop with this malakia twitter and play football!!!!! And tell your mates to do the same. You make fool of us PAOK fans!
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
When the team gets punished and pays fines, then it doesnt matter when he writes.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Μάλλον εννοείς what, αλλά θα τα βρούμε.
Ξαναρωτάω, τι σχέχη έχει η αγωνιστική του απόδοση (καλύτερος παίχτης του ΠΑΟΚ μέχρι τώρα) με το πότε και τι τουϊτάρει;
Ξαναρωτάω, τι σχέχη έχει η αγωνιστική του απόδοση (καλύτερος παίχτης του ΠΑΟΚ μέχρι τώρα) με το πότε και τι τουϊτάρει;
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
για μενα το θεμα ειναι το τι τουιταρει γιατι καλως η κακως μπορει να ειναι ιδιωτικος ο λογαριασμος αλλα σε βλέπουν ολοι οποτε ειναι σαν να τα λες σε ολους και ως γνωστον η ευαισθησια των εισαγγελεων ειναι μεγαλη.να δεις που ενα μην τωρα ο εισαγγελεας θα εχει μαθει και το RT.... 