László Bölöni
Re: László Bölöni
Αυτά που είπες σήμερα τα είπε και ένας άλλος προπονητής πριν 5 χρόνια περίπου με ποιο ωμά λόγια.

Re: László Bölöni
το θεμα ειναι θα τον κρατησουν? θα τον εφοδιασουν οπως πρεπει?...αν θελει να μεινει φυσικα./...
ΓΙατι σιγουρα κποι θα του ριξουν την ευθυνη....ενω αν παρουμε το ροστερ παικτη παικτη...θα βγουμε στα ισα με πολλες μεσαιες ομαδες και κπς στο πλην//
ΓΙατι σιγουρα κποι θα του ριξουν την ευθυνη....ενω αν παρουμε το ροστερ παικτη παικτη...θα βγουμε στα ισα με πολλες μεσαιες ομαδες και κπς στο πλην//
Re: László Bölöni
Ελπιζω να προπονήσεις την ομάδα στα playoff έστω..........τι ήθελες και ήρθες και συ και να μας ανοιξεις τα ματάκια?
Re: László Bölöni
Δεν έχει να κάνει με τα ψαρικά. Το μόνο μας γκολ σήμερα, ήρθε από τον συνδιασμό ενός "ρολίστα" και δύο "παλτών".MANIAKOS έγραψε:εχει να διαχειριστει ενα τελειως ανισορροπο ροστερ με φορ ..κλαους σακη νιμανι γαννου...εξτρεμ γεωργιδη και ας πουμε ρομπερ...
με 3 χαφ.....και τερμα...
σαρδελες ισ μπακ..
Re: László Bölöni
Δεν εχουμε και πολλους πρωταγωνιστες πλεον...
αν παμε παικτη παικτη και θεση θεση...
τερμα....κανενας....
αρ μπακ..Λινο και σταφ με πραγμ ταλεντο
δ μπακ...Εττο απλα καλος..αποστολ θα δειξει...σναου..ρολιστας
σεντ μπακ Μαλεζας επειτα το χαος...ισως κατσικας αλλα θα δουμε..
6αρι κανενα...
8αρι....καλοι Παμπλο λαζαρ...Φωτακης ρολιστας//τσουκ ασχολιαστο/.
10αρι..Φωτακης δεν κανει εδω///Ιιβις αλλο δε μπορει..γιαννυ δεν το χει σαν χαφ
φορ κλαους οντως π καλος/.//Παπαζογλου για ειδικο ρολο..νιμανι και σαλπι που παιζουν σε αλλη θεση..
εξτρεμ Γεωργιαδης...για 3η αλλαγη κανονικα..ρομπερ εκτος πλανων..σαλπι μετριοτητα στα εξτρεμ...
Αυτοι ειμαστε......
αν παμε παικτη παικτη και θεση θεση...
τερμα....κανενας....
αρ μπακ..Λινο και σταφ με πραγμ ταλεντο
δ μπακ...Εττο απλα καλος..αποστολ θα δειξει...σναου..ρολιστας
σεντ μπακ Μαλεζας επειτα το χαος...ισως κατσικας αλλα θα δουμε..
6αρι κανενα...
8αρι....καλοι Παμπλο λαζαρ...Φωτακης ρολιστας//τσουκ ασχολιαστο/.
10αρι..Φωτακης δεν κανει εδω///Ιιβις αλλο δε μπορει..γιαννυ δεν το χει σαν χαφ
φορ κλαους οντως π καλος/.//Παπαζογλου για ειδικο ρολο..νιμανι και σαλπι που παιζουν σε αλλη θεση..
εξτρεμ Γεωργιαδης...για 3η αλλαγη κανονικα..ρομπερ εκτος πλανων..σαλπι μετριοτητα στα εξτρεμ...
Αυτοι ειμαστε......
Re: László Bölöni
Επιστροφη στο μελλον.... σαρδελα ιζ μπακMANIAKOS έγραψε:Δεν εχουμε και πολλους πρωταγωνιστες πλεον...
αν παμε παικτη παικτη και θεση θεση...
τερμα....κανενας....
αρ μπακ..Λινο και σταφ με πραγμ ταλεντο
δ μπακ...Εττο απλα καλος..αποστολ θα δειξει...σναου..ρολιστας
σεντ μπακ Μαλεζας επειτα το χαος...ισως κατσικας αλλα θα δουμε..
6αρι κανενα...
8αρι....καλοι Παμπλο λαζαρ...Φωτακης ρολιστας//τσουκ ασχολιαστο/.
10αρι..Φωτακης δεν κανει εδω///Ιιβις αλλο δε μπορει..γιαννυ δεν το χει σαν χαφ
φορ κλαους οντως π καλος/.//Παπαζογλου για ειδικο ρολο..νιμανι και σαλπι που παιζουν σε αλλη θεση..
εξτρεμ Γεωργιαδης...για 3η αλλαγη κανονικα..ρομπερ εκτος πλανων..σαλπι μετριοτητα στα εξτρεμ...
Αυτοι ειμαστε......
Re: László Bölöni
ΠΑΙΧΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ, Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ.
ΑΠΟΔΕΙΞΤΕ ΤΟΥ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ.
και δεν εννοώ το ματς με τη δόξα.
ΑΠΟΔΕΙΞΤΕ ΤΟΥ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ.
και δεν εννοώ το ματς με τη δόξα.
Re: László Bölöni
λαθος σου η μη χρησιμοποιηση Κατσικα αντι Μπαλαφα....βρες την λυση στο να διασπαμε κλειστες αμυνες,,,και ΜΕΙΝΕ να μας ψτιαξεις απο την αρχη...διωξε οποιον ειναι λουζερ...ποναει η ψυχη μου καθε φορα που χανουμε...ΚΑΙ ΤΟΝΙΣΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΡΕΖΙΛΙ...ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ...
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: László Bölöni
Τελικά η δημιουργία μίας νενανικής ομάδας από το μηδέν είναι μία ουτοπία, ένα ανέφικτό όνειρο ή μήπως μπορεί να γίνει πραγματικότητα, αλλά εμείς μάλλον δεν θα έχουμε την υπομονή να το δουμε να γινεται?
Re: László Bölöni
Λαζλε, την επομενη φορα θα πεις.\
Υπαρχουν δυο τριγωνα στον πλανητη που καταστρεφουν τα παντα.
Το ενα ειναι στις βερμουδες, και το αλλο στη Τουμπα του Χαλκια Τσιριλο Μπαλαφα.
Δεν περιγραφω αλλο.
Υπαρχουν δυο τριγωνα στον πλανητη που καταστρεφουν τα παντα.
Το ενα ειναι στις βερμουδες, και το αλλο στη Τουμπα του Χαλκια Τσιριλο Μπαλαφα.
Δεν περιγραφω αλλο.
Re: László Bölöni
Το 2ο μάστορα.Maximus έγραψε:Τελικά η δημιουργία μίας νενανικής ομάδας από το μηδέν είναι μία ουτοπία, ένα ανέφικτό όνειρο ή μήπως μπορεί να γίνει πραγματικότητα, αλλά εμείς μάλλον δεν θα έχουμε την υπομονή να το δουμε να γινεται?
Εμείς εδώ ξέρουμε τα πάντα και είμαστε τα πάντα. Είμαστε πρόεδροι, προπονητές, παίκτες, μάνατζερς, σκάουτερς, λογιστές, δικαστές κλπ.
Εμείς εδώ απαιτούσαμε από τον Ζαγοράκη πριν 4 χρόνια, να κάνει εξυγείανση αλλά να διώξει και τις σαρδέλες. Εμ μάστορα, με συναγρίδες εξυγείανση δεν γίνεται. Και χοροπηδούσαμε όλοι μας και τρέχαμε να εξυγειάνουμε τα αεροδρόμια με τον Γκαρσία, τον Κοντρέρας, τον Μούσλι, τον Κονσεϊσάο, τον Μπιζέρα, τον Σαβίνι κλπ.
Και με προπονητές των 600.000 ευρώ, ε; Γιατί αυτοί των 100.000 είναι ή κολλητοί ή γιδοβοσκοί.
Επειδή πολλοί αναρωτήθηκαν πότε θα χαρούμε κι εμείς όπως οι οπαδοί του ΑΠΟΕΛ, σε ανύποπτο χρόνο ρώτησα σε ποιο κατάρτι θα κρεμούσαμε τον Ζαγόρ αν μας έφερνε τον Γιοβάνοβιτς και μερικούς από τους διωγμένους του ΑΠΟΕΛ, πριν 4-5 χρόνια.
Ρητορικό το ερώτημα καθότι όπως βλέπεις, ακόμα και στο ακριβώς προηγούμενο ποστ, η κακή χθεσινή εμφάνιση προσωποποιήται στους "κακούς" Χαλκιά- Τσιρίλο-Μπαλάφα (ο οποίος ίσως ήταν ο καλύτερος παίκτης μας εχθές) ενώ ο Γεωργιάδης, ο Λάζαρ, ο Λίνο και κάποιοι άλλοι, μάγεψαν με την απόδοσή τους. Όπως μάγευε και ο Γκαρσία στις προηγούμενες γκέλες εντός.
Και μη πας μακριά. Αν την σήμερον ημέρα δεν βρίσεις τον Σάλπι και τον Μπαλάφα, είσαι ένας ημίαιμος νεοΠΑΟΚσής. Άσχετα αν έπαιρνες διαρκείας όταν τα στιγμιότυπα τα έδειχνε στην ΥΕΝΕΔ ο Φουντουκίδης.
Κατάλαβες τώρα παππού; Ούτε νεανική ούτε ηλικιωμένη ομάδα δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε, γιατί όσο και να μη μας αρέσει, έναν Κόκαλη και έναν Μαρινάκη ψάχνουμε. Να εξαφανίσουν όλη την αντιπολίτευση, να ρεγουλάρουν τις φυλλάδες τους και να καβατζώσουμε και τα κοράκια. Ποιος "ΠΑΟΚ είσαι";
- KilledByDeath_4
- Δημοσιεύσεις: 295
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36
Re: László Bölöni
το μεγαλυτερο εγκλημα ειναι να φυγει ο Λαζλο και επειδη εχουν φαγωθει με την παρτυ του πολλοι ακομα και στην διοικηση μεσα ας το καταλαβουν καλα οτι κατι δωνηδες και λοιποι βλαχοι δεν θα προλαβουν καν να πατησουν στα γραφεια της ΠΑΕ.
ο κοσμος θελει υγεια,διαφανεια,ειλικρινια αν εχεις αυτες της βασικες αρχες εχεις και την στηριξη στο οποιο πλανο ανασυγκροτησης του αγωνιστικου τομεα. Για μενα το ιδανικο ειναι Λαζλο προπονητης, 3-4 ΚΑΛΟΙ ξενοι ( συν γκαρσια-Λαζαρ ) + φωτακη+μαλεζα+κλαους 2-3 ακομα λυσεις ελληνες με εμπειρια και οι υπολοιποι πιτσιρικαδες απο τις ακαδημιες (συμπεριλαμβανονται φυσικα Κατσικα,Σταφ,Αποστολο.-Γιαννου).Ενα τετοιο εγχειρημα εκτος απο τους 3 αξονες που ειπαμε οτι πρπει να εχει η διοικηση θελει ΚΑΛΟ προπονητη και αψογη λειτουργια των ακαδημιων.Ας τα κανουν και μετα κρινουμε τι κοσμο εχουμε και αν φταιει παλι αυτος πριν κατι γινει κιολας.
ο κοσμος θελει υγεια,διαφανεια,ειλικρινια αν εχεις αυτες της βασικες αρχες εχεις και την στηριξη στο οποιο πλανο ανασυγκροτησης του αγωνιστικου τομεα. Για μενα το ιδανικο ειναι Λαζλο προπονητης, 3-4 ΚΑΛΟΙ ξενοι ( συν γκαρσια-Λαζαρ ) + φωτακη+μαλεζα+κλαους 2-3 ακομα λυσεις ελληνες με εμπειρια και οι υπολοιποι πιτσιρικαδες απο τις ακαδημιες (συμπεριλαμβανονται φυσικα Κατσικα,Σταφ,Αποστολο.-Γιαννου).Ενα τετοιο εγχειρημα εκτος απο τους 3 αξονες που ειπαμε οτι πρπει να εχει η διοικηση θελει ΚΑΛΟ προπονητη και αψογη λειτουργια των ακαδημιων.Ας τα κανουν και μετα κρινουμε τι κοσμο εχουμε και αν φταιει παλι αυτος πριν κατι γινει κιολας.
Re: László Bölöni
το σκεπτικο σου φιλε μου ειναι σωστο...αν και το θεμα ειναι αλλο...υπαρχει ειλικρινης διαθεση και παραδακι να στηριχθει ο Μπολονι;
- KilledByDeath_4
- Δημοσιεύσεις: 295
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36
Re: László Bölöni
για το παραδακι : προτιμας 600χιλιαδες στον Μπολονι ή 400 στον Δωνη και καναν ρομπερτ δωρο ?
για την διαθεση : οταν υπαρχει απο τον κοσμο η διαθεση στην παε αν ειχαν λιγο εξυπναδα θα μιλουσαν τωρα για ανανεωση οχι για αποδεσμευση.
για την διαθεση : οταν υπαρχει απο τον κοσμο η διαθεση στην παε αν ειχαν λιγο εξυπναδα θα μιλουσαν τωρα για ανανεωση οχι για αποδεσμευση.