László Bölöni

Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Photis »

Αυτά που είπες σήμερα τα είπε και ένας άλλος προπονητής πριν 5 χρόνια περίπου με ποιο ωμά λόγια.
:pano:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από MANIAKOS »

το θεμα ειναι θα τον κρατησουν? θα τον εφοδιασουν οπως πρεπει?...αν θελει να μεινει φυσικα./...

ΓΙατι σιγουρα κποι θα του ριξουν την ευθυνη....ενω αν παρουμε το ροστερ παικτη παικτη...θα βγουμε στα ισα με πολλες μεσαιες ομαδες και κπς στο πλην//
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Ελπιζω να προπονήσεις την ομάδα στα playoff έστω..........τι ήθελες και ήρθες και συ και να μας ανοιξεις τα ματάκια?
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

MANIAKOS έγραψε:εχει να διαχειριστει ενα τελειως ανισορροπο ροστερ με φορ ..κλαους σακη νιμανι γαννου...εξτρεμ γεωργιδη και ας πουμε ρομπερ...

με 3 χαφ.....και τερμα...

σαρδελες ισ μπακ..
Δεν έχει να κάνει με τα ψαρικά. Το μόνο μας γκολ σήμερα, ήρθε από τον συνδιασμό ενός "ρολίστα" και δύο "παλτών".
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Δεν εχουμε και πολλους πρωταγωνιστες πλεον...

αν παμε παικτη παικτη και θεση θεση...

τερμα....κανενας....

αρ μπακ..Λινο και σταφ με πραγμ ταλεντο

δ μπακ...Εττο απλα καλος..αποστολ θα δειξει...σναου..ρολιστας

σεντ μπακ Μαλεζας επειτα το χαος...ισως κατσικας αλλα θα δουμε..

6αρι κανενα...

8αρι....καλοι Παμπλο λαζαρ...Φωτακης ρολιστας//τσουκ ασχολιαστο/.

10αρι..Φωτακης δεν κανει εδω///Ιιβις αλλο δε μπορει..γιαννυ δεν το χει σαν χαφ

φορ κλαους οντως π καλος/.//Παπαζογλου για ειδικο ρολο..νιμανι και σαλπι που παιζουν σε αλλη θεση..

εξτρεμ Γεωργιαδης...για 3η αλλαγη κανονικα..ρομπερ εκτος πλανων..σαλπι μετριοτητα στα εξτρεμ...

Αυτοι ειμαστε......
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από slidar »

MANIAKOS έγραψε:Δεν εχουμε και πολλους πρωταγωνιστες πλεον...

αν παμε παικτη παικτη και θεση θεση...

τερμα....κανενας....

αρ μπακ..Λινο και σταφ με πραγμ ταλεντο

δ μπακ...Εττο απλα καλος..αποστολ θα δειξει...σναου..ρολιστας

σεντ μπακ Μαλεζας επειτα το χαος...ισως κατσικας αλλα θα δουμε..

6αρι κανενα...

8αρι....καλοι Παμπλο λαζαρ...Φωτακης ρολιστας//τσουκ ασχολιαστο/.

10αρι..Φωτακης δεν κανει εδω///Ιιβις αλλο δε μπορει..γιαννυ δεν το χει σαν χαφ

φορ κλαους οντως π καλος/.//Παπαζογλου για ειδικο ρολο..νιμανι και σαλπι που παιζουν σε αλλη θεση..

εξτρεμ Γεωργιαδης...για 3η αλλαγη κανονικα..ρομπερ εκτος πλανων..σαλπι μετριοτητα στα εξτρεμ...

Αυτοι ειμαστε......
Επιστροφη στο μελλον.... σαρδελα ιζ μπακ
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Karelias »

ΠΑΙΧΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ, Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ.
ΑΠΟΔΕΙΞΤΕ ΤΟΥ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ.


και δεν εννοώ το ματς με τη δόξα.
Άβαταρ μέλους
vasilis.A
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν 2012, 23:56

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από vasilis.A »

λαθος σου η μη χρησιμοποιηση Κατσικα αντι Μπαλαφα....βρες την λυση στο να διασπαμε κλειστες αμυνες,,,και ΜΕΙΝΕ να μας ψτιαξεις απο την αρχη...διωξε οποιον ειναι λουζερ...ποναει η ψυχη μου καθε φορα που χανουμε...ΚΑΙ ΤΟΝΙΣΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΡΕΖΙΛΙ...ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ...
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Maximus »

Τελικά η δημιουργία μίας νενανικής ομάδας από το μηδέν είναι μία ουτοπία, ένα ανέφικτό όνειρο ή μήπως μπορεί να γίνει πραγματικότητα, αλλά εμείς μάλλον δεν θα έχουμε την υπομονή να το δουμε να γινεται?
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από guardian4 »

Λαζλε, την επομενη φορα θα πεις.\
Υπαρχουν δυο τριγωνα στον πλανητη που καταστρεφουν τα παντα.
Το ενα ειναι στις βερμουδες, και το αλλο στη Τουμπα του Χαλκια Τσιριλο Μπαλαφα.

Δεν περιγραφω αλλο.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

Maximus έγραψε:Τελικά η δημιουργία μίας νενανικής ομάδας από το μηδέν είναι μία ουτοπία, ένα ανέφικτό όνειρο ή μήπως μπορεί να γίνει πραγματικότητα, αλλά εμείς μάλλον δεν θα έχουμε την υπομονή να το δουμε να γινεται?
Το 2ο μάστορα.
Εμείς εδώ ξέρουμε τα πάντα και είμαστε τα πάντα. Είμαστε πρόεδροι, προπονητές, παίκτες, μάνατζερς, σκάουτερς, λογιστές, δικαστές κλπ.
Εμείς εδώ απαιτούσαμε από τον Ζαγοράκη πριν 4 χρόνια, να κάνει εξυγείανση αλλά να διώξει και τις σαρδέλες. Εμ μάστορα, με συναγρίδες εξυγείανση δεν γίνεται. Και χοροπηδούσαμε όλοι μας και τρέχαμε να εξυγειάνουμε τα αεροδρόμια με τον Γκαρσία, τον Κοντρέρας, τον Μούσλι, τον Κονσεϊσάο, τον Μπιζέρα, τον Σαβίνι κλπ.
Και με προπονητές των 600.000 ευρώ, ε; Γιατί αυτοί των 100.000 είναι ή κολλητοί ή γιδοβοσκοί.

Επειδή πολλοί αναρωτήθηκαν πότε θα χαρούμε κι εμείς όπως οι οπαδοί του ΑΠΟΕΛ, σε ανύποπτο χρόνο ρώτησα σε ποιο κατάρτι θα κρεμούσαμε τον Ζαγόρ αν μας έφερνε τον Γιοβάνοβιτς και μερικούς από τους διωγμένους του ΑΠΟΕΛ, πριν 4-5 χρόνια.
Ρητορικό το ερώτημα καθότι όπως βλέπεις, ακόμα και στο ακριβώς προηγούμενο ποστ, η κακή χθεσινή εμφάνιση προσωποποιήται στους "κακούς" Χαλκιά- Τσιρίλο-Μπαλάφα (ο οποίος ίσως ήταν ο καλύτερος παίκτης μας εχθές) ενώ ο Γεωργιάδης, ο Λάζαρ, ο Λίνο και κάποιοι άλλοι, μάγεψαν με την απόδοσή τους. Όπως μάγευε και ο Γκαρσία στις προηγούμενες γκέλες εντός.
Και μη πας μακριά. Αν την σήμερον ημέρα δεν βρίσεις τον Σάλπι και τον Μπαλάφα, είσαι ένας ημίαιμος νεοΠΑΟΚσής. Άσχετα αν έπαιρνες διαρκείας όταν τα στιγμιότυπα τα έδειχνε στην ΥΕΝΕΔ ο Φουντουκίδης.

Κατάλαβες τώρα παππού; Ούτε νεανική ούτε ηλικιωμένη ομάδα δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε, γιατί όσο και να μη μας αρέσει, έναν Κόκαλη και έναν Μαρινάκη ψάχνουμε. Να εξαφανίσουν όλη την αντιπολίτευση, να ρεγουλάρουν τις φυλλάδες τους και να καβατζώσουμε και τα κοράκια. Ποιος "ΠΑΟΚ είσαι";
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16716
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Equalizer »

DC :


+ X (όπου χ = το άνοιγμα της ΠΑΕ). :twisted:
Άβαταρ μέλους
KilledByDeath_4
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από KilledByDeath_4 »

το μεγαλυτερο εγκλημα ειναι να φυγει ο Λαζλο και επειδη εχουν φαγωθει με την παρτυ του πολλοι ακομα και στην διοικηση μεσα ας το καταλαβουν καλα οτι κατι δωνηδες και λοιποι βλαχοι δεν θα προλαβουν καν να πατησουν στα γραφεια της ΠΑΕ.
ο κοσμος θελει υγεια,διαφανεια,ειλικρινια αν εχεις αυτες της βασικες αρχες εχεις και την στηριξη στο οποιο πλανο ανασυγκροτησης του αγωνιστικου τομεα. Για μενα το ιδανικο ειναι Λαζλο προπονητης, 3-4 ΚΑΛΟΙ ξενοι ( συν γκαρσια-Λαζαρ ) + φωτακη+μαλεζα+κλαους 2-3 ακομα λυσεις ελληνες με εμπειρια και οι υπολοιποι πιτσιρικαδες απο τις ακαδημιες (συμπεριλαμβανονται φυσικα Κατσικα,Σταφ,Αποστολο.-Γιαννου).Ενα τετοιο εγχειρημα εκτος απο τους 3 αξονες που ειπαμε οτι πρπει να εχει η διοικηση θελει ΚΑΛΟ προπονητη και αψογη λειτουργια των ακαδημιων.Ας τα κανουν και μετα κρινουμε τι κοσμο εχουμε και αν φταιει παλι αυτος πριν κατι γινει κιολας.
Άβαταρ μέλους
vasilis.A
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν 2012, 23:56

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από vasilis.A »

το σκεπτικο σου φιλε μου ειναι σωστο...αν και το θεμα ειναι αλλο...υπαρχει ειλικρινης διαθεση και παραδακι να στηριχθει ο Μπολονι;
Άβαταρ μέλους
KilledByDeath_4
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από KilledByDeath_4 »

για το παραδακι : προτιμας 600χιλιαδες στον Μπολονι ή 400 στον Δωνη και καναν ρομπερτ δωρο ?
για την διαθεση : οταν υπαρχει απο τον κοσμο η διαθεση στην παε αν ειχαν λιγο εξυπναδα θα μιλουσαν τωρα για ανανεωση οχι για αποδεσμευση.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”