9.Δημήτρης Σαλπιγγίδης
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
καλα πλακα κανετε καποιοι μου φαινετε , καταρχας εχει αποκλιστικη ευθηνη για το γκολ που βαλαμε καταφερνοντας να βγαλει εκτως μαχης τον ακινφεεφ ή νομιζετε μεακινφεεφ θα βαζαμε τετοιο γκολ? οσο αναφορα την ευκαιρια αν παρατηρησετε με πιο καθαρο μυαλο θα δειτε οτι κανει κινηση πρως τα πισω ακριβως την ωρα που ο ιβιτς κανει την πασα ενα βημα πιο μπροστα εκανε την προβολη αλλα δεν μπορεσε να την βρει ετσι οπως θα επρεπε αυτο ειναι το ποδοσφαιρο. οσο για κατι αστειους που μιλανε για ξεψυχισμενα σουτ στο 80 να φανταστω οτι ειναι πανω απο 100 κιλα και αν τους βαλεις να ττρεξουν 500 μετρα μπορει και να μεινουν στον τοπο γιατι αλλιως δεν θα λεγαν τετοιες βλακιες
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Χαλαρώστε. Όσοι έχετε νεύρα, πάτε μια βόλτα, πιείτε κανα ποτηράκι, βάλτε το κεφάλι σας κάτω από τη βρύσση, ΑΛΛΑ ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ!
Θυμηθείτε ότι μιλάτε για παίχτη του ΠΑΟΚ, πριν πείτε οτιδήποτε και το μετανοιώσετε!
Θυμηθείτε ότι μιλάτε για παίχτη του ΠΑΟΚ, πριν πείτε οτιδήποτε και το μετανοιώσετε!
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
τι να μετανιώσουμε ρε γιάννη?
πλάκα κάνουμε?
αυτό το γαμημένο επιτόπιο τάκλιν πότε θα το σταματήσει?
δηλαδή τι άλλο έπρεπε να κάνεις σήμερα για να προκριθείς?
πλάκα κάνουμε?
αυτό το γαμημένο επιτόπιο τάκλιν πότε θα το σταματήσει?
δηλαδή τι άλλο έπρεπε να κάνεις σήμερα για να προκριθείς?
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
μετά από καιρό αρχίζω και καταλαβαίνω γιατί είχε κάνει κάποτε το περίφημο "ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣσσσσσσσσ" στην κερκίδα, ίσως να το κάνει πάλι αν συνεχιστεί αυτό το βιολί, και αυτήν την φορά θα έχει 100% δίκαιο. Μην τρώτε παπά από γαυροβάζελος, η ομάδα μας ήταν για πολλά πράγματα φέτος, δείτε τι ποιότητα βγάζει στον γήπεδο όταν τα κοράκια είναι 50-50 και συγκρίνετε την στην χαβούζα στην Ελλαδάρα μας. Διαβάζετε εξώφυλλα γάυρου και πρωταθλητή στο internet για σαλπι...γίδης και τα συναφή.... και ξεχνάτε ότι έχετε τον καλύτερο Έλληνα παίκτη που έχει συνδυάσει το όνομα του με μεγάλες προκρίσεις και νίκες. Είναι ο πρώτος σου σκόρερ στην Ευρώπη, πήγες μουντιάλ για την γκολάρα που έβαλε, πανηγύρισες το πρώτο Ελληνικό γκολ σε μουντιάλ... και και και.
Αν μη τι άλλο ο παίκτης αυτός αξίζει τον σεβασμό όλων των Ελλήνων φιλάθλων πρώτα από όλα γιατί είναι ΠΑΟΚ, μετά για το ήθος του, αλλά και για ότι έχει πετύχει μέχρι τώρα εντός των γηπέδων.
RESPECT
Αν μη τι άλλο ο παίκτης αυτός αξίζει τον σεβασμό όλων των Ελλήνων φιλάθλων πρώτα από όλα γιατί είναι ΠΑΟΚ, μετά για το ήθος του, αλλά και για ότι έχει πετύχει μέχρι τώρα εντός των γηπέδων.
RESPECT
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
ΕΑΝ θελει να παιζει μπροστα κανει λαθος..Ο ΠΑΟΚ δεν εχει αλλο δεξι εξτρεμ και πρεπει να παιζει εκει..Ο Θεος θα του το δωσει στο κυπελλο
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Σορρυ κιολας, αλλα αν τα και και και περιοριζονται σε επιτυχιες του με την εθνικη τους, τοτε μας αφηνουν αδιαφορους. Προσωπικα ΠΑΟΚ ειμαι μονο και εκει με νοιαζει η αποδοση του. Ας κανει και παπαδες με την εθνικη τους, δε με απασχολει.zoomgr έγραψε:..., πήγες μουντιάλ για την γκολάρα που έβαλε, πανηγύρισες το πρώτο Ελληνικό γκολ σε μουντιάλ... και και και.
Αν μη τι άλλο ο παίκτης αυτός αξίζει τον σεβασμό όλων των Ελλήνων φιλάθλων πρώτα από όλα γιατί είναι ΠΑΟΚ, μετά για το ήθος του, αλλά και για ότι έχει πετύχει μέχρι τώρα εντός των γηπέδων.
RESPECT
Τα περί ήθους ας μη τα αρχίζουμε πάλι, γιατί ειλικρινά κουράζει τους πάντες πιστεύω. Και στη τελική δε φταίει μόνο αυτός που είναι τώρα εδώ... Ίσως φταίει και λιγότερο απ όλους...
υ.γ. Όσο αντικειμενικά και να θέλουμε να δούμε την εμφάνισή, η χαμένη ευκαιρία σήμερα θα μας (και τον) στοιχειώνει για αρκετά χρόνια...
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Είναι προφανές ότι το γράφω ειρωνικά...Photis έγραψε:++++++++++++++Makis4444 έγραψε:Επική εμφάνιση...
-
Dimg4
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Photis έγραψε:Ο κοντός σήμερα ήταν καταπληκτικός...τίποτε άλλο...πραγματικά μεγάλος παίκτης...Ο ΠΑΟΚ έκανε την ΤΣΕΣΕΚΑ να φαίνεται ομαδούλα....
Ετσι βγαλτε απωθημενα, βγαλτε... 2 προκρισεις μας εφερε και σημερα αυτος φταιει ε? Ο Ιβιτς μονος? Ο Μουσλι 4 ευκαιριες? Ο Βιερινια που ηταν σε αλλο γηπεδο? Ο Λινο που τον εκανε γιογιο ο Τοπιτς?
Αντε γεια, βγαλτε μπινελικια τωρα που μπορειτε. Η ευκαιρια που ψαχνατε ειναι.
-
Dimg4
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
niko70 έγραψε:Και το ξαναγράφω.....niko70 έγραψε:Το έγραψα και αλλού...Σήμερα, όποιος μιλήσει για παίκτη του ΠΑΟΚ αρνητικά, είναι πολύ μικρός....Όποιος αρχίσει τις συγκρίσεις και τις γνωστές μαλακίες, είναι εμπαθής και μικρόνους....αυτά
++++++++++++++++
-
Dimg4
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Ο Ιβιτς ειναι και ο Μουσλι. Και ο Κρεσιτς. Και ο Λινο. Και ο Βιερινια. Και ο Χαβος. Και ο Κλαους. Αυτοι φταινεOlorin έγραψε:Δεν εχει καμια δικαιολογια. Ειναι υπευθυνος για τον αποκλεισμο και θα τα ακουσει.
-
Dimg4
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Falegkos έγραψε:ε βεβαια αυτος μας εβαλε στους 32 αφου πρωτα μας εβγαλε απο το τσουλου.
Αυτο το γκολ εμπενε αν εκανες κοντρολ,αν σουταρες, αν εκανες κεφαλια, αν εκανες τακουνακι, αν αφηνες την μπαλα μονη της, αν δεν ισουν στον ΠΑΟΚ.
εισαι τοσο τραγικος που δεν μπορεσες να βαλεις ΟΥΤΕ αυτο και να χασει η ομαδα ισος την ιστορικοτερη προκριση.
ποτε δεν θα σε δω ξανα με καλο ματι και στα @@@@@ τη λενε οι αλλοι .... εγω δεν θα κοιμηθώ 1 βδομαδα για να περνεις εσυ 800,000 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΊΑ.
Μας εβγαλε απο το τσου λου???????????????????????/ Το πεναλτι ποιος το εχασε ρε?