9.Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από desperando »

καλα πλακα κανετε καποιοι μου φαινετε , καταρχας εχει αποκλιστικη ευθηνη για το γκολ που βαλαμε καταφερνοντας να βγαλει εκτως μαχης τον ακινφεεφ ή νομιζετε μεακινφεεφ θα βαζαμε τετοιο γκολ? οσο αναφορα την ευκαιρια αν παρατηρησετε με πιο καθαρο μυαλο θα δειτε οτι κανει κινηση πρως τα πισω ακριβως την ωρα που ο ιβιτς κανει την πασα ενα βημα πιο μπροστα εκανε την προβολη αλλα δεν μπορεσε να την βρει ετσι οπως θα επρεπε αυτο ειναι το ποδοσφαιρο. οσο για κατι αστειους που μιλανε για ξεψυχισμενα σουτ στο 80 να φανταστω οτι ειναι πανω απο 100 κιλα και αν τους βαλεις να ττρεξουν 500 μετρα μπορει και να μεινουν στον τοπο γιατι αλλιως δεν θα λεγαν τετοιες βλακιες
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από novito »

Μπα στα 86kg ειμαστε σοβαρε τυπε εσυ...
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Χαλαρώστε. Όσοι έχετε νεύρα, πάτε μια βόλτα, πιείτε κανα ποτηράκι, βάλτε το κεφάλι σας κάτω από τη βρύσση, ΑΛΛΑ ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ!

Θυμηθείτε ότι μιλάτε για παίχτη του ΠΑΟΚ, πριν πείτε οτιδήποτε και το μετανοιώσετε!
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Makis4444 »

Επική εμφάνιση...
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από sidpanos »

τι να μετανιώσουμε ρε γιάννη?
πλάκα κάνουμε?

αυτό το γαμημένο επιτόπιο τάκλιν πότε θα το σταματήσει?
δηλαδή τι άλλο έπρεπε να κάνεις σήμερα για να προκριθείς?
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

συνεχιζουμε και πλεον απαιτουμε κυπελλο.....
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από zoomgr »

μετά από καιρό αρχίζω και καταλαβαίνω γιατί είχε κάνει κάποτε το περίφημο "ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣσσσσσσσσ" στην κερκίδα, ίσως να το κάνει πάλι αν συνεχιστεί αυτό το βιολί, και αυτήν την φορά θα έχει 100% δίκαιο. Μην τρώτε παπά από γαυροβάζελος, η ομάδα μας ήταν για πολλά πράγματα φέτος, δείτε τι ποιότητα βγάζει στον γήπεδο όταν τα κοράκια είναι 50-50 και συγκρίνετε την στην χαβούζα στην Ελλαδάρα μας. Διαβάζετε εξώφυλλα γάυρου και πρωταθλητή στο internet για σαλπι...γίδης και τα συναφή.... και ξεχνάτε ότι έχετε τον καλύτερο Έλληνα παίκτη που έχει συνδυάσει το όνομα του με μεγάλες προκρίσεις και νίκες. Είναι ο πρώτος σου σκόρερ στην Ευρώπη, πήγες μουντιάλ για την γκολάρα που έβαλε, πανηγύρισες το πρώτο Ελληνικό γκολ σε μουντιάλ... και και και.
Αν μη τι άλλο ο παίκτης αυτός αξίζει τον σεβασμό όλων των Ελλήνων φιλάθλων πρώτα από όλα γιατί είναι ΠΑΟΚ, μετά για το ήθος του, αλλά και για ότι έχει πετύχει μέχρι τώρα εντός των γηπέδων.
RESPECT
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Photis »

Makis4444 έγραψε:Επική εμφάνιση...
++++++++++++++
:pano:
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

ΕΑΝ θελει να παιζει μπροστα κανει λαθος..Ο ΠΑΟΚ δεν εχει αλλο δεξι εξτρεμ και πρεπει να παιζει εκει..Ο Θεος θα του το δωσει στο κυπελλο
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από novito »

zoomgr έγραψε:..., πήγες μουντιάλ για την γκολάρα που έβαλε, πανηγύρισες το πρώτο Ελληνικό γκολ σε μουντιάλ... και και και.
Αν μη τι άλλο ο παίκτης αυτός αξίζει τον σεβασμό όλων των Ελλήνων φιλάθλων πρώτα από όλα γιατί είναι ΠΑΟΚ, μετά για το ήθος του, αλλά και για ότι έχει πετύχει μέχρι τώρα εντός των γηπέδων.
RESPECT
Σορρυ κιολας, αλλα αν τα και και και περιοριζονται σε επιτυχιες του με την εθνικη τους, τοτε μας αφηνουν αδιαφορους. Προσωπικα ΠΑΟΚ ειμαι μονο και εκει με νοιαζει η αποδοση του. Ας κανει και παπαδες με την εθνικη τους, δε με απασχολει.
Τα περί ήθους ας μη τα αρχίζουμε πάλι, γιατί ειλικρινά κουράζει τους πάντες πιστεύω. Και στη τελική δε φταίει μόνο αυτός που είναι τώρα εδώ... Ίσως φταίει και λιγότερο απ όλους...

υ.γ. Όσο αντικειμενικά και να θέλουμε να δούμε την εμφάνισή, η χαμένη ευκαιρία σήμερα θα μας (και τον) στοιχειώνει για αρκετά χρόνια... :(
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Makis4444 »

Photis έγραψε:
Makis4444 έγραψε:Επική εμφάνιση...
++++++++++++++
:pano:
Είναι προφανές ότι το γράφω ειρωνικά...
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

Photis έγραψε:Ο κοντός σήμερα ήταν καταπληκτικός...τίποτε άλλο...πραγματικά μεγάλος παίκτης...Ο ΠΑΟΚ έκανε την ΤΣΕΣΕΚΑ να φαίνεται ομαδούλα....
:pano:

Ετσι βγαλτε απωθημενα, βγαλτε... 2 προκρισεις μας εφερε και σημερα αυτος φταιει ε? Ο Ιβιτς μονος? Ο Μουσλι 4 ευκαιριες? Ο Βιερινια που ηταν σε αλλο γηπεδο? Ο Λινο που τον εκανε γιογιο ο Τοπιτς?
Αντε γεια, βγαλτε μπινελικια τωρα που μπορειτε. Η ευκαιρια που ψαχνατε ειναι.
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

niko70 έγραψε:
niko70 έγραψε:Το έγραψα και αλλού...Σήμερα, όποιος μιλήσει για παίκτη του ΠΑΟΚ αρνητικά, είναι πολύ μικρός....Όποιος αρχίσει τις συγκρίσεις και τις γνωστές μαλακίες, είναι εμπαθής και μικρόνους....αυτά
Και το ξαναγράφω.....

++++++++++++++++
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

Olorin έγραψε:Δεν εχει καμια δικαιολογια. Ειναι υπευθυνος για τον αποκλεισμο και θα τα ακουσει.
Ο Ιβιτς ειναι και ο Μουσλι. Και ο Κρεσιτς. Και ο Λινο. Και ο Βιερινια. Και ο Χαβος. Και ο Κλαους. Αυτοι φταινε :roll:
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

Falegkos έγραψε:ε βεβαια αυτος μας εβαλε στους 32 αφου πρωτα μας εβγαλε απο το τσουλου.

Αυτο το γκολ εμπενε αν εκανες κοντρολ,αν σουταρες, αν εκανες κεφαλια, αν εκανες τακουνακι, αν αφηνες την μπαλα μονη της, αν δεν ισουν στον ΠΑΟΚ.
εισαι τοσο τραγικος που δεν μπορεσες να βαλεις ΟΥΤΕ αυτο και να χασει η ομαδα ισος την ιστορικοτερη προκριση.

ποτε δεν θα σε δω ξανα με καλο ματι και στα @@@@@ τη λενε οι αλλοι .... εγω δεν θα κοιμηθώ 1 βδομαδα για να περνεις εσυ 800,000 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΊΑ.

Μας εβγαλε απο το τσου λου???????????????????????/ Το πεναλτι ποιος το εχασε ρε? :redcard: :redcard: :redcard: :redcard:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”