Π.Α.Ο.K. - Valerenga 6/8 21:45 Nova1

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της Ευρωπαϊκής πορείας του ΠΑΟΚ στο παρελθόν.
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από gergeo4 »

τραγωδια..ευτυχως προκριθηκαμε..
Άβαταρ μέλους
Stepas
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 15:37
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από Stepas »

Αφού προκριθήκαμε...
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από Photis »

Άσε μας ρε φίλε....έβλεπες άλλο παιχνίδι???Σήμερα αν αποκλειόμασταν να δω τι θα λέγατε όλοι για τον παίκτη καταστροφέα του ΠΑΟΚ..Δεν θα τον αποκαλύψω αλλά όλοι τον ξέρετε....Καληνύχτα σας...!!

:?
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από gergeo4 »

η ομαδα χρειαζεται μεσοεπιθετικο και δεξι μπακ επειγοντως!
Jermaine
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: Παρ 27 Φεβ 2009, 00:16

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από Jermaine »

για σένα περνώ χάπια k "λεχοτανιλ"...
αναπάντεχη πτώση απόδοσης στο b ημίχρονο k ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ χαμένες ευκαιρίες...
MVP ο συγκλονιστικός σήμερα cirillo (δen έχασε ούτε μια μονομαχία) k ο pablo που η πρώτη λάθος πασα του ήταν στο 80 νομίζω...
Κατά τα αλλα πολύ αγχωμένος ο λιάκος,καλοί κούτσια lino k sorlen..
ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ
:| :?: :!:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από Photis »

Τίποτα δε χρειάζεται μια χαρά είμαστε...κάποιοι να αδειάζουν την 11άδα χρειάζεται...

:?
Άβαταρ μέλους
alexpaok4
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 17:04
Τοποθεσία: Περιστέρι & London & Birmingham

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από alexpaok4 »

ΜΑ ΔΕ ΝΟΙΩΘΩ ΤΙΠΟΤΑ ΕΠΑΘΑ ΚΑΡΔΙΑΚΟ

Ενα θα πω. Πάλι καλα που έπαιξε ο Τσιρίλο.

Τραγική εμφάνιση σήμερα και δε θέλω να ακουσω "Ξέρω εγω ναουμ δεν είμαστε έτοιμοι ακόμα ξερω εγω" ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΛΕΡΕΓΚΑ ΠΑΙΖΑΜΕ!

Ας είναι καλά αυτος που σκεφτηκε την κανόνα των εκτός έδρας γκόλ.

Ελπίζω να τα κανονίσει ο Σάντος στις προπονήσεις γιατί αμα παίζαμε σήμερα με σοβαρή ομάδα.. ουτε που θέλω να το σκεφτώ!
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από Falegkos »

gergeo4 έγραψε:η ομαδα χρειαζεται μεσοεπιθετικο και δεξι μπακ επειγοντως!

τιποτα δεν χρειάζεται......αλλαγή μυαλού προπονητή χρειαζεται.
Κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας??? αντε με τις φιρες μεσα...4 παίχτες σήμερα δεν έπρεπε να παιζουν καν..πλακα κανουμε?

κόλλημα με τον κονσεισαο...3 φορες μονο τον αφήνουν μπροστά και τον πρόλαβαν οι αμυντικοί...που ειναι πιο αργοί και απο τον ιδιο.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από Photis »

Μα τι λες Φαλέγκο..Ο ΜΕΓΑΛΟΣ αρχηγός να μένει πάγκο???Ε..όχι ρε φίλε...να παίζει βασικός μέχρι τα 40 του!!!!Aφού είναι η ψυχή μας και ο αγαπημένος παίκτης του Σάντος...

:?
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από pilotos »

Χ-Α-Λ-Α-Ρ-Ω-Σ-Τ-Ε

Αν έμπαιναν 2 από τις 10 ευκαιρίες , ΑΛΛΑ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ!!!
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από Falegkos »

δεν μπήκαν όμως...... με το αν....

εχετε καταλάβει με τι παλτα παίζαμε???
αν οχι δειτε παλι το ματς.

αν βρεθεί ομαδα που θα μας τρέξει 10 λεπτα μας πατισε.
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από gergeo4 »

πρεπει επιτελους ο σερτζιο και ο ιβιτς να μεινουν στον παγκο..δεν αντεχω αλλο τοσο αργο παιχνιδι..μπορει στα εκτος να ταιριαζει το παιχνιδι για να παιζουν αλλα στα εντος οχι..ας βαλει πλαγια τον κουτσια(αρκετα καλος σημερα οσο επαιξε..)και ας παρει κανα μεγαλο ονομα μεσοεπιθετικο να δουμε λιγο μπαλα..επισης θελουμε βοηθεια στα δεξια της αμυνας με κανα γρηγορο παιχτη που να ανεβαινει και μπροστα(οπως ο λινο..)..
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από Photis »

pilotos έγραψε:Χ-Α-Λ-Α-Ρ-Ω-Σ-Τ-Ε

Αν έμπαιναν 2 από τις 10 ευκαιρίες , ΑΛΛΑ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ!!!
Για όλα υπάρχουν δικαιολογίες τελικά...ε??? :) :)

:?
Jermaine
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: Παρ 27 Φεβ 2009, 00:16

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από Jermaine »

ρε παιδιά εντάξει δεν ήταν καλός ο conseicao σήμερα αλλα πάλι έβγαλε 2 σέντρες φαρμάκι που αν ο λιάκος δεν είχε πάθει black out θα είχαμε σκοράρει 2 φορες...
για μένα καλά το πήγε το παιχνίδι ο santos...
Όταν κανεις 24 σουτ k ΔΕΝ ΣΚΟΡΑΡΕΙΣ ο προπονητής φτάει????
φιλικά πάντα
:?
PAOK SYMI
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 02:45
Τοποθεσία: Καταγωγή:Ναουσα Διαμονή:Σύμη

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από PAOK SYMI »

1 βρωμο γκολ δεν μπορουσε να μπει;;;;;;;
Μα τοσες ευκαιριες κ 1 δεν ....
Δεν ειναι ετοιμη η ομαδα ακομη θελει παιχνιδια.
Στο επομενο παιχνιδι καλυτεροι.



Μπραβο σε ολους οσους ηταν στο γηπεδο!!!!!!!!!!!!
Μπραβο στον τεραστιο λαο!!!!!!!!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”