9.Δημήτρης Σαλπιγγίδης

KOSTAS54
Δημοσιεύσεις: 3765
Εγγραφή: Σάβ 02 Μάιος 2009, 00:02

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από KOSTAS54 »

Βασίλης ΣαμπράκοςΟ «Σάλπι» ξανά στην καρδιά του ΠΑΟΚτσή
02/02/11

Είναι μεγάλη δικαίωση για αυτή την περίπτωση ποδοσφαιριστή, που ονομάζεται Δημήτρης Σαλπιγγίδης, η επιστροφή του στη θέση που ανέκαθεν ήθελε να κρατά, στην καρδιά του ΠΑΟΚτσή. Γι’ αυτό γύρισε στη Θεσσαλονίκη, με μια απόφαση που ήταν κόντρα σε κάθε λογική επαγγελματία ποδοσφαιριστή. Ο «Σάλπι» επέστρεψε επειδή είναι ΠΑΟΚτσάκι. Εβαλε τον εαυτό του στη διαδικασία μιας νέας δοκιμασίας, στην μετά Σάντος εποχή στον ΠΑΟΚ, την οποία εκ των προτέρων αντιλαμβανόταν ως δύσκολη. Και αποφάσισε να το κάνει αυτό για λιγότερα χρήματα από αυτά που θα μπορούσε, εγγυημένα, να πάρει αν αποφάσιζε να παραμείνει στον Παναθηναϊκό ή να πάει στο εξωτερικό.

Ο «Σάλπι» επέστρεψε στην πόλη του με τη συνείδηση ότι θα έβρισκε αρκετούς να παραμένουν εναντίον του. Ηξερε καλά ότι θα έβρισκε πολλούς που θα εναντιώνονταν στην παρουσία του στην Τούμπα. Αυτή η σκέψη, και η λαχτάρα να αποδείξει ότι παραμένει ικανός να κάνει τη διαφορά, μαζί με την φθορά του Μουντιάλ, τον έβαλαν, στην αρχή της σεζόν, στα ζόρια. Γεννημένος για δύσκολα είναι όμως. Και μαθημένος να τα νικά. Αυτό, το χθεσινό, είναι το χρυσό γκολ της επιστροφής του στον ΠΑΟΚ. Το ίδιο βαρύ με το τελευταίο του ευρωπαϊκό, αλλά σε πιο δύσκολη, σημαντική και καθοριστική στιγμή. Εκεί που ο κόσμος του ΠΑΟΚ περίμενε από τους ποδοσφαιριστές να καθαρίσουν, ο «Σάλπι» πυροβόλησε, καθάρισε γι’ αυτούς που έλειπαν από την Τούμπα.

Το χθεσινό γκολ βάζει τέλος στην εποχή της αμφισβήτησης. Ο Σαλπιγγίδης δεν πρόκειται να ξανασυναντήσει ΠΑΟΚτσή που θα γκρινιάξει. Από χθες σιωπούν και οι τελευταίοι γκρινιάρηδες. Ο «Σάλπι» είναι ξανά ΠΑΟΚτσάκι που φαίνεται.
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

Σαλπιγ-γιδη....

Ροφατε τωρα και σσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ
Άβαταρ μέλους
Shady20
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 10:28
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Χαριλάου

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Shady20 »

Μπράβο ρε παλικάρι μου!!!!!!!!!!!!!!

Σε έβριζα όταν ήσουν στο βάζελο αλλά από τότε που γύριζες εννοείτε πως είμαστε μαζί σου!!!!!!!!!!

:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από eorptol »

ΤΟ ΡΠΩΤΟΣΕΛΙΔΟ ΤΟΥ ΓΑΒΡΟΥ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΑΥΡΙΟ ΕΔΩ ......
Άβαταρ μέλους
lostre_4
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:47

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από lostre_4 »

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΡΕ ΜΗΤΣΑΡΑ!!!!!!!!!!!!
:nairepaok: :opaokara: :pano: :pano: :opaokara: :nairepaok: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
ΣΑΛΠΙ-ΓΙΔΗΣ Ε??????? :mrgreen: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106616
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Από το Ζάγκρεμπ και μετά, ΑΛΛΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ (ο γνωστός...)
Μ' αυτόν τον Σάλπι ο ΠΑΟΚ αλλάζει επίπεδο. Θα το είχε ήδη αλλάξει αν ο Ivic πλησίαζε τον περυσινό.
Dimg4

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

Εικόνα

ΤΑ ΕΙΠΑΤΕ, ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΑΜΕ, ΣΚΟΥΠΙΣΤΗΚΑΤΕ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΒΑΣΗ ΣΑΣ
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από zoomgr »

άρε Σαλπι..γίδη
πορτοφολά
προδότη
blogger
κοντέ
πότε θα κάνεις απόσβεση????
ΚΟΛΟΥΤΟΥΜΠΙΑΣΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

ΝΑ ΛΕΛΕΒΩ ΤΑ ΚΑΚΑΛΑ Σ'
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26003
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από obanebane »

:lol: :lol: :lol: :lol:
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από slidar »

Σεντερφορισιο γκολ.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31591
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από kataramenos5 »

zoomgr έγραψε:άρε Σαλπι..γίδη
πορτοφολά
προδότη
blogger
κοντέ
πότε θα κάνεις απόσβεση????
ΚΟΛΟΥΤΟΥΜΠΙΑΣΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
ΝΑ ΛΕΛΕΒΩ ΤΑ ΚΑΚΑΛΑ Σ'
+1926 .Με πρόλαβες....
Respect στο Μητσάρα που έκλεισε τα αυτιά του σε όλα τα παραπάνω
και απέδειξε οτι ειναι παικτάρα
Άβαταρ μέλους
die8nhs
Δημοσιεύσεις: 253
Εγγραφή: Τετ 13 Ιαν 2010, 02:03

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από die8nhs »

Δεν είδα τον αγώνα λόγω δουλειάς, αλλά το γκολάκι το είδα στα βινετάκια.

Εκτελεστής σωστός ο μητσάρας. Με την μια την έστειλε να αναπαυτεί στον θάμνο που ετοίμασε με τόση πρεμούρα ο κηπουρός...

Μπράβο ρε αγόρι. Το αξίζεις.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21309
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από navigator11 »

κοντρόλ με το ... πηγούνι κ ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛ.ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6484
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από DamoN »

ειμαι απο αυτους που τον εκραζαν γιατι με ειχε φτασει στο αμην....
θελω να του πω ενα τεραστιο μπραβο οχι μονο για σημερα αλλα γενικα για την παρουσια του απο το ματς με την δυναμο και μετα...συνεχισε ετσι παιχταρα μου!!!
(θελω βραβειο κωλοτουμπας :D )
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gash04 »

[youtube]OhXBoosKzMg[/youtube]


Είσαι ένας απο εμάς αετόπουλο μ.

υγ

Τελεία λαίμαι και κουβέντα δεν σηκώνω.
Οι εγωιστές ας πίουν ξυδάκι.

Γαμώ τον Γούμενο μου γαμώ.,
Απόσβεση τα 800 για το MIG του ΠΑΟΚ...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”