9.Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης
Βασίλης ΣαμπράκοςΟ «Σάλπι» ξανά στην καρδιά του ΠΑΟΚτσή
02/02/11
Είναι μεγάλη δικαίωση για αυτή την περίπτωση ποδοσφαιριστή, που ονομάζεται Δημήτρης Σαλπιγγίδης, η επιστροφή του στη θέση που ανέκαθεν ήθελε να κρατά, στην καρδιά του ΠΑΟΚτσή. Γι’ αυτό γύρισε στη Θεσσαλονίκη, με μια απόφαση που ήταν κόντρα σε κάθε λογική επαγγελματία ποδοσφαιριστή. Ο «Σάλπι» επέστρεψε επειδή είναι ΠΑΟΚτσάκι. Εβαλε τον εαυτό του στη διαδικασία μιας νέας δοκιμασίας, στην μετά Σάντος εποχή στον ΠΑΟΚ, την οποία εκ των προτέρων αντιλαμβανόταν ως δύσκολη. Και αποφάσισε να το κάνει αυτό για λιγότερα χρήματα από αυτά που θα μπορούσε, εγγυημένα, να πάρει αν αποφάσιζε να παραμείνει στον Παναθηναϊκό ή να πάει στο εξωτερικό.
Ο «Σάλπι» επέστρεψε στην πόλη του με τη συνείδηση ότι θα έβρισκε αρκετούς να παραμένουν εναντίον του. Ηξερε καλά ότι θα έβρισκε πολλούς που θα εναντιώνονταν στην παρουσία του στην Τούμπα. Αυτή η σκέψη, και η λαχτάρα να αποδείξει ότι παραμένει ικανός να κάνει τη διαφορά, μαζί με την φθορά του Μουντιάλ, τον έβαλαν, στην αρχή της σεζόν, στα ζόρια. Γεννημένος για δύσκολα είναι όμως. Και μαθημένος να τα νικά. Αυτό, το χθεσινό, είναι το χρυσό γκολ της επιστροφής του στον ΠΑΟΚ. Το ίδιο βαρύ με το τελευταίο του ευρωπαϊκό, αλλά σε πιο δύσκολη, σημαντική και καθοριστική στιγμή. Εκεί που ο κόσμος του ΠΑΟΚ περίμενε από τους ποδοσφαιριστές να καθαρίσουν, ο «Σάλπι» πυροβόλησε, καθάρισε γι’ αυτούς που έλειπαν από την Τούμπα.
Το χθεσινό γκολ βάζει τέλος στην εποχή της αμφισβήτησης. Ο Σαλπιγγίδης δεν πρόκειται να ξανασυναντήσει ΠΑΟΚτσή που θα γκρινιάξει. Από χθες σιωπούν και οι τελευταίοι γκρινιάρηδες. Ο «Σάλπι» είναι ξανά ΠΑΟΚτσάκι που φαίνεται.
02/02/11
Είναι μεγάλη δικαίωση για αυτή την περίπτωση ποδοσφαιριστή, που ονομάζεται Δημήτρης Σαλπιγγίδης, η επιστροφή του στη θέση που ανέκαθεν ήθελε να κρατά, στην καρδιά του ΠΑΟΚτσή. Γι’ αυτό γύρισε στη Θεσσαλονίκη, με μια απόφαση που ήταν κόντρα σε κάθε λογική επαγγελματία ποδοσφαιριστή. Ο «Σάλπι» επέστρεψε επειδή είναι ΠΑΟΚτσάκι. Εβαλε τον εαυτό του στη διαδικασία μιας νέας δοκιμασίας, στην μετά Σάντος εποχή στον ΠΑΟΚ, την οποία εκ των προτέρων αντιλαμβανόταν ως δύσκολη. Και αποφάσισε να το κάνει αυτό για λιγότερα χρήματα από αυτά που θα μπορούσε, εγγυημένα, να πάρει αν αποφάσιζε να παραμείνει στον Παναθηναϊκό ή να πάει στο εξωτερικό.
Ο «Σάλπι» επέστρεψε στην πόλη του με τη συνείδηση ότι θα έβρισκε αρκετούς να παραμένουν εναντίον του. Ηξερε καλά ότι θα έβρισκε πολλούς που θα εναντιώνονταν στην παρουσία του στην Τούμπα. Αυτή η σκέψη, και η λαχτάρα να αποδείξει ότι παραμένει ικανός να κάνει τη διαφορά, μαζί με την φθορά του Μουντιάλ, τον έβαλαν, στην αρχή της σεζόν, στα ζόρια. Γεννημένος για δύσκολα είναι όμως. Και μαθημένος να τα νικά. Αυτό, το χθεσινό, είναι το χρυσό γκολ της επιστροφής του στον ΠΑΟΚ. Το ίδιο βαρύ με το τελευταίο του ευρωπαϊκό, αλλά σε πιο δύσκολη, σημαντική και καθοριστική στιγμή. Εκεί που ο κόσμος του ΠΑΟΚ περίμενε από τους ποδοσφαιριστές να καθαρίσουν, ο «Σάλπι» πυροβόλησε, καθάρισε γι’ αυτούς που έλειπαν από την Τούμπα.
Το χθεσινό γκολ βάζει τέλος στην εποχή της αμφισβήτησης. Ο Σαλπιγγίδης δεν πρόκειται να ξανασυναντήσει ΠΑΟΚτσή που θα γκρινιάξει. Από χθες σιωπούν και οι τελευταίοι γκρινιάρηδες. Ο «Σάλπι» είναι ξανά ΠΑΟΚτσάκι που φαίνεται.
Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης
Μπράβο ρε παλικάρι μου!!!!!!!!!!!!!!
Σε έβριζα όταν ήσουν στο βάζελο αλλά από τότε που γύριζες εννοείτε πως είμαστε μαζί σου!!!!!!!!!!

Σε έβριζα όταν ήσουν στο βάζελο αλλά από τότε που γύριζες εννοείτε πως είμαστε μαζί σου!!!!!!!!!!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106627
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης
Από το Ζάγκρεμπ και μετά, ΑΛΛΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ (ο γνωστός...)
Μ' αυτόν τον Σάλπι ο ΠΑΟΚ αλλάζει επίπεδο. Θα το είχε ήδη αλλάξει αν ο Ivic πλησίαζε τον περυσινό.
Μ' αυτόν τον Σάλπι ο ΠΑΟΚ αλλάζει επίπεδο. Θα το είχε ήδη αλλάξει αν ο Ivic πλησίαζε τον περυσινό.
Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης
άρε Σαλπι..γίδη
πορτοφολά
προδότη
blogger
κοντέ
πότε θα κάνεις απόσβεση????
ΚΟΛΟΥΤΟΥΜΠΙΑΣΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
ΝΑ ΛΕΛΕΒΩ ΤΑ ΚΑΚΑΛΑ Σ'
πορτοφολά
προδότη
blogger
κοντέ
πότε θα κάνεις απόσβεση????
ΚΟΛΟΥΤΟΥΜΠΙΑΣΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
ΝΑ ΛΕΛΕΒΩ ΤΑ ΚΑΚΑΛΑ Σ'
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31591
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης
+1926 .Με πρόλαβες....zoomgr έγραψε:άρε Σαλπι..γίδη
πορτοφολά
προδότη
blogger
κοντέ
πότε θα κάνεις απόσβεση????
ΚΟΛΟΥΤΟΥΜΠΙΑΣΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
ΝΑ ΛΕΛΕΒΩ ΤΑ ΚΑΚΑΛΑ Σ'
Respect στο Μητσάρα που έκλεισε τα αυτιά του σε όλα τα παραπάνω
και απέδειξε οτι ειναι παικτάρα
Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης
Δεν είδα τον αγώνα λόγω δουλειάς, αλλά το γκολάκι το είδα στα βινετάκια.
Εκτελεστής σωστός ο μητσάρας. Με την μια την έστειλε να αναπαυτεί στον θάμνο που ετοίμασε με τόση πρεμούρα ο κηπουρός...
Μπράβο ρε αγόρι. Το αξίζεις.
Εκτελεστής σωστός ο μητσάρας. Με την μια την έστειλε να αναπαυτεί στον θάμνο που ετοίμασε με τόση πρεμούρα ο κηπουρός...
Μπράβο ρε αγόρι. Το αξίζεις.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21314
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης
ειμαι απο αυτους που τον εκραζαν γιατι με ειχε φτασει στο αμην....
θελω να του πω ενα τεραστιο μπραβο οχι μονο για σημερα αλλα γενικα για την παρουσια του απο το ματς με την δυναμο και μετα...συνεχισε ετσι παιχταρα μου!!!
(θελω βραβειο κωλοτουμπας
)
θελω να του πω ενα τεραστιο μπραβο οχι μονο για σημερα αλλα γενικα για την παρουσια του απο το ματς με την δυναμο και μετα...συνεχισε ετσι παιχταρα μου!!!
(θελω βραβειο κωλοτουμπας
Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης
[youtube]OhXBoosKzMg[/youtube]
Είσαι ένας απο εμάς αετόπουλο μ.
υγ
Τελεία λαίμαι και κουβέντα δεν σηκώνω.
Οι εγωιστές ας πίουν ξυδάκι.
Γαμώ τον Γούμενο μου γαμώ.,
Απόσβεση τα 800 για το MIG του ΠΑΟΚ...
Είσαι ένας απο εμάς αετόπουλο μ.
υγ
Τελεία λαίμαι και κουβέντα δεν σηκώνω.
Οι εγωιστές ας πίουν ξυδάκι.
Γαμώ τον Γούμενο μου γαμώ.,
Απόσβεση τα 800 για το MIG του ΠΑΟΚ...
