ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8900
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από panpangr77 »

Χάνουμε εμείς χάνει και η Τσέλσι ευκαιρίες
Άβαταρ μέλους
teo4giannitsa
Δημοσιεύσεις: 1677
Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 19:18

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από teo4giannitsa »

Ελπίζω να αρχίζει να παίζει παραπάνω ο ακπομ από εδώ και πέρα

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Ωραίος ο Άκπομ. Θα σκοράρει!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106644
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Παιχτούρα είσαι Άκπομ!
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από pgetsos »

paok re niamou έγραψε:ακριβως αυτο εννουσα και εγω. Φυσικα και δεν μπορω να ξερω αν τραυματιστηκε. Αλλα οι γιουχες στο ημιχρονο μπορει να τον λυγισαν αντι να τον σκυλιασουν
Η, λέω τώρα, ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΗΚΕ. αλλά όχι. Μπορεί. Καλα

Δείτε τώρα την ομαδαρα και αφηστε τις συνωμοσίες
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

Ακπομ σκυλος, ορμαει με προσωπο
Ουαρντα επισης πολυ καλος
Rorschach
Δημοσιεύσεις: 895
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 02:05

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από Rorschach »

Τσέλσι 2-2
tzoker
Δημοσιεύσεις: 3049
Εγγραφή: Τρί 28 Ιουν 2016, 19:23

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από tzoker »

Γκολ η Τσελσι. Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία
Άβαταρ μέλους
paok re niamou
Δημοσιεύσεις: 3223
Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2018, 11:33

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από paok re niamou »

ομαδαρα ειχαμε εχουμε και θα εχουμε. Μπαλα δεν παιζουμε
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Φαίνεται ότι είμαστε πολύ καλύτερη ομάδα! Χάσαμε την ψυχραιμία μας και σε συνδυασμό με το ντεφορμάρισμα κάποιων καταρρεύσαμε και αρπάξαμε 3 γκολ από το πουθενά.
Wonderland
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Πέμ 20 Σεπ 2018, 01:29

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από Wonderland »

Βαθύ Mαύρο έγραψε:Έχει πλάκα.
Μπαίνεις υποτίθεται σε ένα φόρουμ για ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ και διαπιστώνεις ότι με μια πράγματι κάκιστη εμφάνιση όλοι σχεδόν επιτίθενται λυσσασμένα κατά της ομάδας. Μιας ομάδας που πράγματι σε τέσσερις αγώνες Ευρώπης φάνηκε πολύ κατώτερη, αλλά σε όλους τους άλλους μας έκανε περήφανους με τις ΝΙΚΕΣ που έκανε.
Δυστυχώς η ομάδα γραφει αρνητικό ρεκορ ιστοριας σημερα, αμαυρωνει την ιστορία του συλλόγου και τι θες να κανουμε, να πανηγυριζουμε; Φυσικα, παντου και παντα στήριξη αλλα οταν βλέπεις αυτη τη ξεφτιλα καθε δυο βδομάδες θα τα πεις. Ασε που και στο πρωταθλημα δε παιζουμε και καμια μπαλαρα. Με Ζαφειρίου απεκλεισα την Αρσεναλ και με το ακριβοτερο ροστερ ολων των εποχων με κανει χαζό η βιντι και η μπατε μες στη Τουμπα.
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από hasio_john »

Έχουν στήσει τοίχος οι κόπροι ...
Άβαταρ μέλους
paok re niamou
Δημοσιεύσεις: 3223
Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2018, 11:33

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από paok re niamou »

να το θεσω αλλιως. Αν κανουμε την ανατροπη 4-3 η 3-3 εστω, θα πρεπει να ειμαστε ευχαριστημενοι ?
tzoker
Δημοσιεύσεις: 3049
Εγγραφή: Τρί 28 Ιουν 2016, 19:23

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από tzoker »

Μπράβο στον Ακπομ
Κσλος ακόμα κ χωρίς ν ευνοεί τ παιχνίδι
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tzoker την Πέμ 13 Δεκ 2018, 21:39, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
gpap
Δημοσιεύσεις: 4452
Εγγραφή: Τρί 07 Ιαν 2014, 20:40

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από gpap »

Εκνευριστικός ο τρόπος που προσπαθούμε να τους ανοίξουμε παίζοντας με παίχτη παραπάνω.
Κρίμα ρε γαμώτο.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”