ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8900
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
- teo4giannitsa
- Δημοσιεύσεις: 1677
- Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 19:18
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
Ελπίζω να αρχίζει να παίζει παραπάνω ο ακπομ από εδώ και πέρα
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
Η, λέω τώρα, ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΗΚΕ. αλλά όχι. Μπορεί. Καλαpaok re niamou έγραψε:ακριβως αυτο εννουσα και εγω. Φυσικα και δεν μπορω να ξερω αν τραυματιστηκε. Αλλα οι γιουχες στο ημιχρονο μπορει να τον λυγισαν αντι να τον σκυλιασουν
Δείτε τώρα την ομαδαρα και αφηστε τις συνωμοσίες
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
Ακπομ σκυλος, ορμαει με προσωπο
Ουαρντα επισης πολυ καλος
Ουαρντα επισης πολυ καλος
- paok re niamou
- Δημοσιεύσεις: 3223
- Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2018, 11:33
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
ομαδαρα ειχαμε εχουμε και θα εχουμε. Μπαλα δεν παιζουμε
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
Φαίνεται ότι είμαστε πολύ καλύτερη ομάδα! Χάσαμε την ψυχραιμία μας και σε συνδυασμό με το ντεφορμάρισμα κάποιων καταρρεύσαμε και αρπάξαμε 3 γκολ από το πουθενά.
-
Wonderland
- Δημοσιεύσεις: 533
- Εγγραφή: Πέμ 20 Σεπ 2018, 01:29
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
Δυστυχώς η ομάδα γραφει αρνητικό ρεκορ ιστοριας σημερα, αμαυρωνει την ιστορία του συλλόγου και τι θες να κανουμε, να πανηγυριζουμε; Φυσικα, παντου και παντα στήριξη αλλα οταν βλέπεις αυτη τη ξεφτιλα καθε δυο βδομάδες θα τα πεις. Ασε που και στο πρωταθλημα δε παιζουμε και καμια μπαλαρα. Με Ζαφειρίου απεκλεισα την Αρσεναλ και με το ακριβοτερο ροστερ ολων των εποχων με κανει χαζό η βιντι και η μπατε μες στη Τουμπα.Βαθύ Mαύρο έγραψε:Έχει πλάκα.
Μπαίνεις υποτίθεται σε ένα φόρουμ για ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ και διαπιστώνεις ότι με μια πράγματι κάκιστη εμφάνιση όλοι σχεδόν επιτίθενται λυσσασμένα κατά της ομάδας. Μιας ομάδας που πράγματι σε τέσσερις αγώνες Ευρώπης φάνηκε πολύ κατώτερη, αλλά σε όλους τους άλλους μας έκανε περήφανους με τις ΝΙΚΕΣ που έκανε.
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
- paok re niamou
- Δημοσιεύσεις: 3223
- Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2018, 11:33
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
να το θεσω αλλιως. Αν κανουμε την ανατροπη 4-3 η 3-3 εστω, θα πρεπει να ειμαστε ευχαριστημενοι ?
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
Μπράβο στον Ακπομ
Κσλος ακόμα κ χωρίς ν ευνοεί τ παιχνίδι
Κσλος ακόμα κ χωρίς ν ευνοεί τ παιχνίδι
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tzoker την Πέμ 13 Δεκ 2018, 21:39, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
Εκνευριστικός ο τρόπος που προσπαθούμε να τους ανοίξουμε παίζοντας με παίχτη παραπάνω.
Κρίμα ρε γαμώτο.
Κρίμα ρε γαμώτο.