Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
enaenaenamail.
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Παρ 01 Αύγ 2008, 11:50
Τοποθεσία: Θυρα 4

Δημοσίευση από enaenaenamail. »

PARASANDALOS έγραψε::lol: :lol:τι μλκ@ς εισε ρε σερα4 ...με κανεις κ γελαω,,, :lol:
Γεια σου ρε παρασανδαλε μορτηηηηηηηηηηηηη!!!!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Πιστευεις θα έρθει κανας παικτης για την ομαδα μας?
PAOK SYMI
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 02:45
Τοποθεσία: Καταγωγή:Ναουσα Διαμονή:Σύμη

Δημοσίευση από PAOK SYMI »

Αντε να ρθει η Δευτερα γιατι γιατι δεν αντεχουμε αλλο!!!!!εχουμε ακουσει τοσα ονοματα που ανοιγουμε λιστα για το tansfermarket!!!!ειμαστε καμια 10ρια στη Συμη κ εχουμε σαλταρει!!!!!!!!!!ΑΝΤΕ Κ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΡΘΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ!!!!!! ΝΙΚΗ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ Κ ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΕΤΑΡΤΗ!!!!!!!!!!!!! ΤΡΕΛΑΝΕ ΜΑΣ ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: :shock:
PAOK SYMI
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 02:45
Τοποθεσία: Καταγωγή:Ναουσα Διαμονή:Σύμη

Δημοσίευση από PAOK SYMI »

Μολις βγηκε ο Μινος στο μετροπολις κ ανεφερε για μια μεταγραφη που θα ανακοινωθει στη διαρκεια της ημερας!!!!!!ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΠΤ;;;ΠΟΙΟΣ ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ;; Ο ισραηλινος ή ο βραζιλιανος;:shock:
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Δημοσίευση από gergeo4 »

ακουσες τον μινο να λεει για μεταγραφη σημερα?Αντε ρε παοκαρα τρελανε μας με κανα μεγαλο ΜΠΑΜ! :) :) :) :) :) :)
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

Φημολογειται Βραζιλιανος που μαλλον το ονομα του θα ειναι γνωστο(οχι τοσο οσο ο Ολιβειρα)απλα καποιοι που νοιωθουν τον ξερουν..Απο τη στιγμη που οπως λενε δινουν 400000 μιλαμε μαλλον για καλο παικτη..Ειδωμεν
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Δημοσίευση από scouser4 »

Άντε να δούμε!
Τουλάχιστον να ανακοινωθεί πριν τις 20:00 να πούμε καμμιά κουβέντα πριν πέσει το σάιτ! :lol:
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Δημοσίευση από gergeo4 »

ΜΑΚΑΡΙ..ειναι σιγουρο οτι θα κλεισει σημερα?να περιμενω δηλαδη? :D :D
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

ειναι σιγουρο??τι ρωταας ρε φιλε??που να ξερουμε..μην ακους κανεναν,,το μονο σιγουρο ειναι οτι παμε για μεταγραφη..τωρα,τι ,πως γιατι μονο ο Βρυζασ μπορει ναπει
Άβαταρ μέλους
Mantzarioti
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 08:51
Τοποθεσία: LüDENSCHEID, GERMANY

Δημοσίευση από Mantzarioti »

κανεις δεν ξέρει, ούτε ο μηνός ούτε κανεις! Ας δούμε τι θα γίνει, υπομονή, sold out με τέλη και για να μουρλάνουμε κόσμο πάλι
Άβαταρ μέλους
enaenaenamail.
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Παρ 01 Αύγ 2008, 11:50
Τοποθεσία: Θυρα 4

Δημοσίευση από enaenaenamail. »

Και το όνομα αυτού......................
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Δημοσίευση από scouser4 »

trobonaras έγραψε:[σημερα θα παισει το σαιτ τελικα??

ωρες ωρες ξαφνιαζομαι..ποσο μικρη σπιθα χρειαζεται για να παρει φωτια αυτο το τοπικ ε...?
ναι φίλε μου το γράφει και στην κεντρική :wink:


:)
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Δημοσίευση από danirifle »

πάντως για το γκολάν, από τα βίντεο φαίνεται ότι αρέσκεται στο να σπάει το οφ-σάιτ, τρέχοντας ανάμεσα από τους κεντρικούς αμυντικούς, εκμεταλλευόμενος την εκρηκρικότητά του...

εκρηκτικό, γρήγορος, έφεση στο γκολ... καλός μ φάινεται, αν και δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα από βίντεο...

για να δούμε...
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Δημοσίευση από danirifle »

μόλις ο μίνος είπε στο μετρόπολις ότι ήρθε κορεάτης για την ομάδα με όνομα χουν γκιν κχο... τί είναι αυτά που λες ρε μίνο?? τί πίνεις και δε δίνεις???

ύψος 1.92 επιθετικός!!! ρεεεε!!!

χχαχαχααχ καλά ρε ήρθε κορεάτης για τον ΠΑΟΚ??
PAOK SYMI
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 02:45
Τοποθεσία: Καταγωγή:Ναουσα Διαμονή:Σύμη

Δημοσίευση από PAOK SYMI »

κορεατησ παιχτησ μολις βγηκε απο τα γραφεια τησ ΠΑΕ ΠΑΟΚ!1,92 ΥΨΟΣ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ.στην εκπομπη του μετρουλακη τα νεοτερα.ΕΙΔΩΜΕΝ.....
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Δημοσίευση από gergeo4 »

τι κορεατης βρε..εγω θελω τον βραζηλιανο μαγο.. !:) :) :) :)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”