Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Αντε να ρθει η Δευτερα γιατι γιατι δεν αντεχουμε αλλο!!!!!εχουμε ακουσει τοσα ονοματα που ανοιγουμε λιστα για το tansfermarket!!!!ειμαστε καμια 10ρια στη Συμη κ εχουμε σαλταρει!!!!!!!!!!ΑΝΤΕ Κ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΡΘΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ!!!!!! ΝΙΚΗ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ Κ ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΕΤΑΡΤΗ!!!!!!!!!!!!! ΤΡΕΛΑΝΕ ΜΑΣ ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μολις βγηκε ο Μινος στο μετροπολις κ ανεφερε για μια μεταγραφη που θα ανακοινωθει στη διαρκεια της ημερας!!!!!!ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΠΤ;;;ΠΟΙΟΣ ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ;; Ο ισραηλινος ή ο βραζιλιανος;:shock:
Φημολογειται Βραζιλιανος που μαλλον το ονομα του θα ειναι γνωστο(οχι τοσο οσο ο Ολιβειρα)απλα καποιοι που νοιωθουν τον ξερουν..Απο τη στιγμη που οπως λενε δινουν 400000 μιλαμε μαλλον για καλο παικτη..Ειδωμεν
πάντως για το γκολάν, από τα βίντεο φαίνεται ότι αρέσκεται στο να σπάει το οφ-σάιτ, τρέχοντας ανάμεσα από τους κεντρικούς αμυντικούς, εκμεταλλευόμενος την εκρηκρικότητά του...
εκρηκτικό, γρήγορος, έφεση στο γκολ... καλός μ φάινεται, αν και δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα από βίντεο...