Π.A.O.K. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satellite

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2011 και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από gika »

Άρα ένσταση και περάσαμε... :opaokara: :opaokara: Αλλά νομίζω δεν έχει σημασία ότι τα έκλεισε, αν τα έκλεισε αυτή την αγωνιστική περίοδο.

Δηλαδή αν εμείς είχαμε τον χ μικρό που έκλεινε τα 21 τον Φεβρουάριο, μπορούμε να τον δηλώσουμε και σαν μικρό μέχρι το καλοκαίρι που τελειώνει η σεζόν.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από gika »

Στην αποστολή ο Αρίας;;;;;; :shock: :shock:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από gika »

Ας ενημερώσει κάποιος την ΠΑΕ για αυτό..... Όποιος μπορεί... Αύριο μετά το ματς ένσταση και μπούλο...
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από diniko80 »

χωρις να ειμαι 100% σιγουρος εινα ι21 ετων και 11 μηνων και 29 ημερων το δικαιωμα να παιζεισ στην εθνικη ελπιδων δηλαδη στην u-21
Άβαταρ μέλους
Shady20
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 10:28
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Χαριλάου

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Shady20 »

[youtube]dyKVZYR364M[/youtube]

:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Shady20
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 10:28
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Χαριλάου

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Shady20 »

Έτσι για προθέρμανση και εμείς, είμασταν εκεί!!!!!!!!!!!

[youtube]6nOWds51qKo[/youtube]

:opaokara: :opaokara: :opaokara:
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από gate4mitsos »

[youtube]nFgAgDwVvJ0[/youtube]
ABU
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 10:49

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από ABU »

Παιδια να κανω μια ερωτηση.....
ο ολυμπιακοσ δεν πρεπει να εχει 2 παιχτες κατω τον 21 στην δεκαοκταδα του???ενασ πρεπει να ειναι ο φετφατζιδης....ο αλλοσ δεν νομιζω να ειναι ο παπαδοπουλοσ(γιαννησ).......ακομα κατω τον 21 ειναι αυτοσ//???
ABU
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 10:49

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από ABU »

Σορυ παιδια τωρα διαβασα τα προηγουμενα..>!!!
Άβαταρ μέλους
xlebouras
Δημοσιεύσεις: 2077
Εγγραφή: Παρ 12 Μαρ 2010, 16:32
Τοποθεσία: Καππαδοκία/Αϊβαλί/Σμύρνη

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από xlebouras »

Μην ακουω μπουρδες για ενστασεις...
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Alastor »

ενσταση θα κανουμε γιατι ο αγωνας κρατησε μονο 90 λεπτα και ο ζλαταν δε προλαβε να τελειωσει :opaokara: :opaokara:


παοκαρα,η εμεις η κανεις
Άβαταρ μέλους
dragan89
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Δευ 09 Ιουν 2008, 19:38
Τοποθεσία: O ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ!!!

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από dragan89 »

β) Για τον υπολογισμό της ηλικίας των ποδοσφαιριστών θα λαμβάνεται υπόψη η 1η Ιανουαρίου του
έτους γεννήσεώς τους. Για την αγωνιστική περίοδο 2010-2011 εντάσσονται στην κατηγορία αυτή οι
γεννηθέντες από 1-1-1990 και εντεύθεν.
*Επειδή στην προηγούμενη/ες Προκήρυξη/εις αναφερόταν ημερομηνία γέννησης μη
σωστή, για την φετινή αγωνιστική περίοδο θα έχουν δικαίωμα να αγωνίζονται και οι
γεννηθέντες από 1-1-1989 και εντεύθεν. Ρητά όμως καθορίζεται ότι την επόμενη αγωνιστική
περίοδο δικαίωμα συμμετοχής θα έχουν μόνον οι γεννηθέντες από 1-1-1991 και εντεύθεν.


http://www.epo.gr/prokirixeis2010_2011/ ... 0-2011.pdf

αρα λογικα ειναι οκ αν γεννηθηκε το 89... :x :x :x :x
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από paok87 »

Ωραιος dragan89, αποσαφηνίστηκε. ;)

Μια ζωή στην εξαίρεση οι poystoγαβροι
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Ρε παιδιά για όνομα του Θεού, μην ψάχνουμε τα ληξιαρχικά αρχεία των παικτών τους.
Και 16 ξένους να κατέβαζαν θα θελα να παίξουμε και να τους πηδήξουμε.
Άσε που τέτοιου είδους ψακτικές και από το πουθενά υποψίες ταιριάζουν σε Παπαναστασιακούς πριν από παιχνίδια με εμάς.
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Ο Ηρακλής Αντύπας λίγο πριν από τον… ηλεκτρισμένο επαναληπτικό του Ολυμπιακού με τον ΠΑΟΚ, γράφει στο blog του στο gazzetta.gr για την τεταμένη ατμόσφαιρα!

Πρώτη φορά βλέπω πολεμικό ματς κεκλεισμένων των θυρών! Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα και δεν πρόκειται να αναλύσουμε και πάλι αν ήταν σωστή η απόφαση για την τιμωρία του ΠΑΟΚ. Απλά, ένα ματς ξεκίνησε με μισή ώρα καθυστέρηση, έπεσαν δακρυγόνα και οι παίκτες στο τέλος του αγώνα δεν μπορούσαν να αναπνεύσουν. Οπότε ήταν λογική εξέλιξη η τιμωρία της έδρας του ΠΑΟΚ…

Το τι θα γίνει στην Τούμπα, κανείς δεν μπορεί να το ξέρει. Αλλά είναι υπερβολικό να κινητοποιείται η μισή αστυνομική δύναμη της χώρας για να μπορέσει να διεξαχθεί ένα ποδοσφαιρικό παιχνίδι, χωρίς μάλιστα την παρουσία οπαδών.

Εδώ ματαιώθηκε η λαϊκή αγορά που πραγματοποιείται κάθε Τετάρτη έξω από το γήπεδο! Συγχωρέστε με, αλλά αυτά δεν γίνονται πουθενά. Όσον αφορά τις δηλώσεις του Παναγιώτη Ψωμιάδη για τη διεξαγωγή δύο πρωταθλημάτων, αυτές είναι ανάξιες σχολιασμού. Αλλά τι να πει κανείς. Εδώ ο κόσμος παλεύει με νύχια και με δόντια για να ζήσει και αυτός που έχει ενεργό ρόλο στην πολιτική ζωή της χώρας, βγαίνει το πρωί στα κανάλια και παίζει πινγκ πονγκ…

Σας το έχω γράψει και παλαιότερα. Προσωπικά γουστάρω να μιλάμε περισσότερο για μπάλα και ευελπιστώ ότι οι οπαδοί του ΠΑΟΚ έστω και στις… καθυστερήσεις, θα σκεφτούν λογικά. Το να πάνε έξω από το γήπεδο και να φωνάζουν υπέρ της ομάδας τους, το θεωρώ λογικό και καλά θα κάνουν.

Άλλο αυτό και άλλο το να ξεφυτρώνουν από τα στενά της περιοχής (έχω πάει τρεις φορές στην Τούμπα και ξέρω τον τρόπο με τον οποίο φτάνει κανείς στο γήπεδο…) και να προσπαθήσουν να δημιουργήσουν πρόβλημα στην άφιξη της αποστολής του Ολυμπιακού.

Λες και αν πετάξουν πέτρες στο πούλμαν, οι παίκτες θα φοβηθούν και θα καθίσουν να χάσουν. Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι οπαδοί του ΠΑΟΚ, είναι ότι τους παίκτες του Ολυμπιακού δεν πρέπει να τους τσιτώνεις. Προτιμότερο είναι να τους πιάσεις στον ύπνο, από το να τους αγριέψεις…

Στο αγωνιστικό κομμάτι τώρα, ο ΠΑΟΚ εκτιμώ ότι θα παίξει και για το 0-0, έστω και αν ο Ολυμπιακός στο μοναδικό ματς που δεν σκόραρε ήταν με την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ. Σε όλα τα υπόλοιπα, (ακόμα και στις άλλες δύο ήττες) έχει βρει τον δρόμο προς τα δίχτυα και αυτό είναι ένα στατιστικό στοιχείο που δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο. Και ο στόχος των παικτών του Ερνέστο Βαλβέρδε είναι να προηγηθούν.

Αν τα καταφέρουν θα προκριθούν, αν βρεθούν πίσω στο σκορ θα είναι δύσβατος ο δρόμος για τα ημιτελικά…

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.gazzetta.gr/bloggers/iraklis-antipas/item/133805-%CE%8C%CF%87%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%BB%CE%B1%CF%8A%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AC
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”