Δηλαδή αν εμείς είχαμε τον χ μικρό που έκλεινε τα 21 τον Φεβρουάριο, μπορούμε να τον δηλώσουμε και σαν μικρό μέχρι το καλοκαίρι που τελειώνει η σεζόν.
Π.A.O.K. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satellite
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Άρα ένσταση και περάσαμε...
Αλλά νομίζω δεν έχει σημασία ότι τα έκλεισε, αν τα έκλεισε αυτή την αγωνιστική περίοδο.
Δηλαδή αν εμείς είχαμε τον χ μικρό που έκλεινε τα 21 τον Φεβρουάριο, μπορούμε να τον δηλώσουμε και σαν μικρό μέχρι το καλοκαίρι που τελειώνει η σεζόν.
Δηλαδή αν εμείς είχαμε τον χ μικρό που έκλεινε τα 21 τον Φεβρουάριο, μπορούμε να τον δηλώσουμε και σαν μικρό μέχρι το καλοκαίρι που τελειώνει η σεζόν.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Ας ενημερώσει κάποιος την ΠΑΕ για αυτό..... Όποιος μπορεί... Αύριο μετά το ματς ένσταση και μπούλο...
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
χωρις να ειμαι 100% σιγουρος εινα ι21 ετων και 11 μηνων και 29 ημερων το δικαιωμα να παιζεισ στην εθνικη ελπιδων δηλαδη στην u-21
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Έτσι για προθέρμανση και εμείς, είμασταν εκεί!!!!!!!!!!!
[youtube]6nOWds51qKo[/youtube]

[youtube]6nOWds51qKo[/youtube]
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Παιδια να κανω μια ερωτηση.....
ο ολυμπιακοσ δεν πρεπει να εχει 2 παιχτες κατω τον 21 στην δεκαοκταδα του???ενασ πρεπει να ειναι ο φετφατζιδης....ο αλλοσ δεν νομιζω να ειναι ο παπαδοπουλοσ(γιαννησ).......ακομα κατω τον 21 ειναι αυτοσ//???
ο ολυμπιακοσ δεν πρεπει να εχει 2 παιχτες κατω τον 21 στην δεκαοκταδα του???ενασ πρεπει να ειναι ο φετφατζιδης....ο αλλοσ δεν νομιζω να ειναι ο παπαδοπουλοσ(γιαννησ).......ακομα κατω τον 21 ειναι αυτοσ//???
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Σορυ παιδια τωρα διαβασα τα προηγουμενα..>!!!
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
ενσταση θα κανουμε γιατι ο αγωνας κρατησε μονο 90 λεπτα και ο ζλαταν δε προλαβε να τελειωσει
παοκαρα,η εμεις η κανεις
παοκαρα,η εμεις η κανεις
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
β) Για τον υπολογισμό της ηλικίας των ποδοσφαιριστών θα λαμβάνεται υπόψη η 1η Ιανουαρίου του
έτους γεννήσεώς τους. Για την αγωνιστική περίοδο 2010-2011 εντάσσονται στην κατηγορία αυτή οι
γεννηθέντες από 1-1-1990 και εντεύθεν.
*Επειδή στην προηγούμενη/ες Προκήρυξη/εις αναφερόταν ημερομηνία γέννησης μη
σωστή, για την φετινή αγωνιστική περίοδο θα έχουν δικαίωμα να αγωνίζονται και οι
γεννηθέντες από 1-1-1989 και εντεύθεν. Ρητά όμως καθορίζεται ότι την επόμενη αγωνιστική
περίοδο δικαίωμα συμμετοχής θα έχουν μόνον οι γεννηθέντες από 1-1-1991 και εντεύθεν.
http://www.epo.gr/prokirixeis2010_2011/ ... 0-2011.pdf
αρα λογικα ειναι οκ αν γεννηθηκε το 89...

έτους γεννήσεώς τους. Για την αγωνιστική περίοδο 2010-2011 εντάσσονται στην κατηγορία αυτή οι
γεννηθέντες από 1-1-1990 και εντεύθεν.
*Επειδή στην προηγούμενη/ες Προκήρυξη/εις αναφερόταν ημερομηνία γέννησης μη
σωστή, για την φετινή αγωνιστική περίοδο θα έχουν δικαίωμα να αγωνίζονται και οι
γεννηθέντες από 1-1-1989 και εντεύθεν. Ρητά όμως καθορίζεται ότι την επόμενη αγωνιστική
περίοδο δικαίωμα συμμετοχής θα έχουν μόνον οι γεννηθέντες από 1-1-1991 και εντεύθεν.
http://www.epo.gr/prokirixeis2010_2011/ ... 0-2011.pdf
αρα λογικα ειναι οκ αν γεννηθηκε το 89...
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Ωραιος dragan89, αποσαφηνίστηκε. 
Μια ζωή στην εξαίρεση οι poystoγαβροι
Μια ζωή στην εξαίρεση οι poystoγαβροι
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Ρε παιδιά για όνομα του Θεού, μην ψάχνουμε τα ληξιαρχικά αρχεία των παικτών τους.
Και 16 ξένους να κατέβαζαν θα θελα να παίξουμε και να τους πηδήξουμε.
Άσε που τέτοιου είδους ψακτικές και από το πουθενά υποψίες ταιριάζουν σε Παπαναστασιακούς πριν από παιχνίδια με εμάς.
Και 16 ξένους να κατέβαζαν θα θελα να παίξουμε και να τους πηδήξουμε.
Άσε που τέτοιου είδους ψακτικές και από το πουθενά υποψίες ταιριάζουν σε Παπαναστασιακούς πριν από παιχνίδια με εμάς.
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Ο Ηρακλής Αντύπας λίγο πριν από τον… ηλεκτρισμένο επαναληπτικό του Ολυμπιακού με τον ΠΑΟΚ, γράφει στο blog του στο gazzetta.gr για την τεταμένη ατμόσφαιρα!
Πρώτη φορά βλέπω πολεμικό ματς κεκλεισμένων των θυρών! Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα και δεν πρόκειται να αναλύσουμε και πάλι αν ήταν σωστή η απόφαση για την τιμωρία του ΠΑΟΚ. Απλά, ένα ματς ξεκίνησε με μισή ώρα καθυστέρηση, έπεσαν δακρυγόνα και οι παίκτες στο τέλος του αγώνα δεν μπορούσαν να αναπνεύσουν. Οπότε ήταν λογική εξέλιξη η τιμωρία της έδρας του ΠΑΟΚ…
Το τι θα γίνει στην Τούμπα, κανείς δεν μπορεί να το ξέρει. Αλλά είναι υπερβολικό να κινητοποιείται η μισή αστυνομική δύναμη της χώρας για να μπορέσει να διεξαχθεί ένα ποδοσφαιρικό παιχνίδι, χωρίς μάλιστα την παρουσία οπαδών.
Εδώ ματαιώθηκε η λαϊκή αγορά που πραγματοποιείται κάθε Τετάρτη έξω από το γήπεδο! Συγχωρέστε με, αλλά αυτά δεν γίνονται πουθενά. Όσον αφορά τις δηλώσεις του Παναγιώτη Ψωμιάδη για τη διεξαγωγή δύο πρωταθλημάτων, αυτές είναι ανάξιες σχολιασμού. Αλλά τι να πει κανείς. Εδώ ο κόσμος παλεύει με νύχια και με δόντια για να ζήσει και αυτός που έχει ενεργό ρόλο στην πολιτική ζωή της χώρας, βγαίνει το πρωί στα κανάλια και παίζει πινγκ πονγκ…
Σας το έχω γράψει και παλαιότερα. Προσωπικά γουστάρω να μιλάμε περισσότερο για μπάλα και ευελπιστώ ότι οι οπαδοί του ΠΑΟΚ έστω και στις… καθυστερήσεις, θα σκεφτούν λογικά. Το να πάνε έξω από το γήπεδο και να φωνάζουν υπέρ της ομάδας τους, το θεωρώ λογικό και καλά θα κάνουν.
Άλλο αυτό και άλλο το να ξεφυτρώνουν από τα στενά της περιοχής (έχω πάει τρεις φορές στην Τούμπα και ξέρω τον τρόπο με τον οποίο φτάνει κανείς στο γήπεδο…) και να προσπαθήσουν να δημιουργήσουν πρόβλημα στην άφιξη της αποστολής του Ολυμπιακού.
Λες και αν πετάξουν πέτρες στο πούλμαν, οι παίκτες θα φοβηθούν και θα καθίσουν να χάσουν. Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι οπαδοί του ΠΑΟΚ, είναι ότι τους παίκτες του Ολυμπιακού δεν πρέπει να τους τσιτώνεις. Προτιμότερο είναι να τους πιάσεις στον ύπνο, από το να τους αγριέψεις…
Στο αγωνιστικό κομμάτι τώρα, ο ΠΑΟΚ εκτιμώ ότι θα παίξει και για το 0-0, έστω και αν ο Ολυμπιακός στο μοναδικό ματς που δεν σκόραρε ήταν με την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ. Σε όλα τα υπόλοιπα, (ακόμα και στις άλλες δύο ήττες) έχει βρει τον δρόμο προς τα δίχτυα και αυτό είναι ένα στατιστικό στοιχείο που δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο. Και ο στόχος των παικτών του Ερνέστο Βαλβέρδε είναι να προηγηθούν.
Αν τα καταφέρουν θα προκριθούν, αν βρεθούν πίσω στο σκορ θα είναι δύσβατος ο δρόμος για τα ημιτελικά…
Πρώτη φορά βλέπω πολεμικό ματς κεκλεισμένων των θυρών! Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα και δεν πρόκειται να αναλύσουμε και πάλι αν ήταν σωστή η απόφαση για την τιμωρία του ΠΑΟΚ. Απλά, ένα ματς ξεκίνησε με μισή ώρα καθυστέρηση, έπεσαν δακρυγόνα και οι παίκτες στο τέλος του αγώνα δεν μπορούσαν να αναπνεύσουν. Οπότε ήταν λογική εξέλιξη η τιμωρία της έδρας του ΠΑΟΚ…
Το τι θα γίνει στην Τούμπα, κανείς δεν μπορεί να το ξέρει. Αλλά είναι υπερβολικό να κινητοποιείται η μισή αστυνομική δύναμη της χώρας για να μπορέσει να διεξαχθεί ένα ποδοσφαιρικό παιχνίδι, χωρίς μάλιστα την παρουσία οπαδών.
Εδώ ματαιώθηκε η λαϊκή αγορά που πραγματοποιείται κάθε Τετάρτη έξω από το γήπεδο! Συγχωρέστε με, αλλά αυτά δεν γίνονται πουθενά. Όσον αφορά τις δηλώσεις του Παναγιώτη Ψωμιάδη για τη διεξαγωγή δύο πρωταθλημάτων, αυτές είναι ανάξιες σχολιασμού. Αλλά τι να πει κανείς. Εδώ ο κόσμος παλεύει με νύχια και με δόντια για να ζήσει και αυτός που έχει ενεργό ρόλο στην πολιτική ζωή της χώρας, βγαίνει το πρωί στα κανάλια και παίζει πινγκ πονγκ…
Σας το έχω γράψει και παλαιότερα. Προσωπικά γουστάρω να μιλάμε περισσότερο για μπάλα και ευελπιστώ ότι οι οπαδοί του ΠΑΟΚ έστω και στις… καθυστερήσεις, θα σκεφτούν λογικά. Το να πάνε έξω από το γήπεδο και να φωνάζουν υπέρ της ομάδας τους, το θεωρώ λογικό και καλά θα κάνουν.
Άλλο αυτό και άλλο το να ξεφυτρώνουν από τα στενά της περιοχής (έχω πάει τρεις φορές στην Τούμπα και ξέρω τον τρόπο με τον οποίο φτάνει κανείς στο γήπεδο…) και να προσπαθήσουν να δημιουργήσουν πρόβλημα στην άφιξη της αποστολής του Ολυμπιακού.
Λες και αν πετάξουν πέτρες στο πούλμαν, οι παίκτες θα φοβηθούν και θα καθίσουν να χάσουν. Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι οπαδοί του ΠΑΟΚ, είναι ότι τους παίκτες του Ολυμπιακού δεν πρέπει να τους τσιτώνεις. Προτιμότερο είναι να τους πιάσεις στον ύπνο, από το να τους αγριέψεις…
Στο αγωνιστικό κομμάτι τώρα, ο ΠΑΟΚ εκτιμώ ότι θα παίξει και για το 0-0, έστω και αν ο Ολυμπιακός στο μοναδικό ματς που δεν σκόραρε ήταν με την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ. Σε όλα τα υπόλοιπα, (ακόμα και στις άλλες δύο ήττες) έχει βρει τον δρόμο προς τα δίχτυα και αυτό είναι ένα στατιστικό στοιχείο που δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο. Και ο στόχος των παικτών του Ερνέστο Βαλβέρδε είναι να προηγηθούν.
Αν τα καταφέρουν θα προκριθούν, αν βρεθούν πίσω στο σκορ θα είναι δύσβατος ο δρόμος για τα ημιτελικά…
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.gazzetta.gr/bloggers/iraklis-antipas/item/133805-%CE%8C%CF%87%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%BB%CE%B1%CF%8A%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AC