15. Pablo Andrés Contreras Fica

yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Ξαναδιάβασε τι γράφει o paok87.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25989
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από obanebane »

Τον φωναζουμε τζινι λαιμαι :opaokara:

Υ.Γ Ρε πιτσιρικο εχει καει ο εγκεφαλος σου, κανε λιγο αποτοξινωση καλο θα σου κανει δε στο λεω για κακο. :pano:
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25989
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από obanebane »

Ο κολκας πριν λιγο ειπε οτι πιθανοτατα θα παραμεινει με το υπαρχον συμβολαιο για την τρεχουσα περιοδο, και θα ανανεωσει για δυο χρονια με οτι του προτεινει ο ΠΑΟΚ.
Επισης ανεφερε οτι δεν υπαρχει θεμα ιακομπ και μαντζιου.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από gika »

paok87 έγραψε: Πώς λοιπόν τού μειώνουμε το συμβόλαιο, προσφέροντάς του καθαρά 400.000 ετησίως, όταν με τη φορολογία το ποσό αυτό θα είναι 666.666 :?:
Καθαρό: 400 χιλιάρικα.
Σύνολο: 666.666
Φορος: 266.666

Εδώ η φορολογία πρέπει να είναι: 41% περίπου..

...........
paok87 έγραψε:Πράγματι έχεις δίκιο. Μόλις το έψαξα. Είναι 45%.

Ακόμα χειρότερα δηλαδή. :) [το ποσό πάει στα 720 χιλιάρικα]
Από 400.000 ευρώ καθαρά για να πάει 720.000 ξέρετε πόσο πρέπει να είναι η εφορία; Για να μην ψάχνετε, 80% είναι. Η εφορία είναι 45% ή 40%. Πάντως όχι 80...

............

Άρα η paok87 έκανε λάθος σε πράξεις ή το κομπιουτεράκι μου χάλασε. ;)
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από kos »

obanebane έγραψε:Ο κολκας πριν λιγο ειπε οτι πιθανοτατα θα παραμεινει με το υπαρχον συμβολαιο για την τρεχουσα περιοδο, και θα ανανεωσει για δυο χρονια με οτι του προτεινει ο ΠΑΟΚ.
Επισης ανεφερε οτι δεν υπαρχει θεμα ιακομπ και μαντζιου.
λογικα υπογραφεις σημερα συμβολαιο το οποιο ισχυει απο την επομενη χρονια.
η πρωτη χρονια με το παλιο καθεστως φορολογιας και οι δυο επομενες με το καινουργιο.

600+300+300=1,2 εκ.
τον παικτη τον νοιαζει να παρει το 1,2 για τα 3 χρονια. τον ΠΑΟΚ να μην πληρωσει εφορια 40% για το συνολο του ποσου.

μακαρι να τα βρουν με τον παμπλο.
paok87
Δημοσιεύσεις: 6914
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από paok87 »

gika, το ξέρω, τη γεωμετρία τη γούσταρα περισσότερο από την άλγεβρα, αλλά στοιχειώδεις υπολογισμούς έμαθα να κάνω.

ΜΙΚΤΑ λαίμαι.

-------------------------------------
Αν ισχύουν αυτά που είπε ο κόλκας, προφανώς είναι πιο λογική κίνηση και το 400άρι ως πρόταση δεν ίσχυε, όπως φαινόταν άλλωστε.
andy20
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2009, 13:14

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από andy20 »

αν κατάλαβα καλά Paok87 εσύ αφαιρείς απ το συνολικό ποσό το 45% και θες το καθαρό να βγάζει 400, γι αυτό βγάζεις 720 μεικτά
απ ότι νομίζω όμως ο φόρος μπαίνει στην καθαρή αξία όπως δηλαδή το κάνει ο gika
paok87
Δημοσιεύσεις: 6914
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από paok87 »

Φίλε από όσο γνωρίζω για τα συμβόλαια των ποδοσφαιριστών ισχύει το πρώτο, δηλ. η φορολογία υπολογίζεται επί των μικτών. Άλλωστε την εφορία την πληρώνει η ομάδα.
π.χ. τα ακριβά συμβόλαια του πολυμετοχικού (τα αναφέρω επειδή ακούστηκαν πολύ στο μετοχικό χάος που επικράτησε)

Εικόνα

Υ.γ. Ας ολοκληρώσουμε με τα offtopic :)
andy20
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2009, 13:14

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από andy20 »

ναι όντως, από αυτόν τον πίνακα προκύπτει αυτό που λες
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από Maximus »

Μετά και τον "εφοριακό" αναρωτιεμαι, ποιο αλλο επαγγελμα δεν εχουμε κανει εμεις οι προπονητολογιστομανατζαρεοι του φορουμ...! :D
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από slidar »

αλανια δεν βγαινει τοσο ευκολα η φορολογια στα συμβολαια. Εδω υπαρχει ενα εργαλειο απλα πρεπει να ξες πολλες παραμετρους.

Κώδικας: Επιλογή όλων

[url]http://www.forologikanea.gr/simbolaiaathliton[/url]
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος yiannisPAOKitalia την Σάβ 28 Μάιος 2011, 04:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: code
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από arisk »

paok87 έγραψε: Εικόνα
Πάντως ο υπολογισμός στην παραπάνω εικόνα είναι προφανέστατα λάθος... Συμβόλαιο 1εκ. με εφορία 21% λέει ότι πάει 1,2εκ... Συμβόλαιο 1εκ. με εφορία 45% λέει ότι πάει 2εκ... Δεν γίνονται αυτοί οι υπολογισμοί... Ο αθηναίος ΑΡΔ που το έκανε αυτό μάλλον ήταν σκράπας στα μα8ηματικά... :lol:

Και για να μην είμαστε και offtopic... Δεν περιγράφεται το πόσο θα ήθελα να δώ αμυντικό δίδυμο Κοντρέρας-Ντουγκλάο... Ηδονή... :lol:
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από cristiano4 »

και με σανκαρε δεν θα μας χαλουσε :D αλλά αυτοι ζηταν φράγκα που δεν εχουμε,σαν αυτους υπάρχουν περιπτώσεις έστω και με δανεισμο σαν τον Μάρκος,πιστεύω θα μεινει και με ένα σέντερ μπακ δίπλα του με καλά στοιχεια στο ψηλό παιχνιδι θα ειμαστε καλά.
Άβαταρ μέλους
bob
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από bob »

άσχετα που ήθελε η παε να του κάνει μεγάλο ψαλίδι στο συμβόλαιο δέχτηκε ο πάμπλο, αλλά όχι και να του πείτε να σας χαρίσει το 50% των οφειλών του συμβολαίου! :redcard:
κοιτάξτε να χάσετε αυτόν τον παίκτη που είναι πολυτέλεια για την ομάδα μας!
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από Federacion »

που ακούστηκε αυτο;!;
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”