15. Pablo Andrés Contreras Fica
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
Τον φωναζουμε τζινι λαιμαι
Υ.Γ Ρε πιτσιρικο εχει καει ο εγκεφαλος σου, κανε λιγο αποτοξινωση καλο θα σου κανει δε στο λεω για κακο.
Υ.Γ Ρε πιτσιρικο εχει καει ο εγκεφαλος σου, κανε λιγο αποτοξινωση καλο θα σου κανει δε στο λεω για κακο.
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
Ο κολκας πριν λιγο ειπε οτι πιθανοτατα θα παραμεινει με το υπαρχον συμβολαιο για την τρεχουσα περιοδο, και θα ανανεωσει για δυο χρονια με οτι του προτεινει ο ΠΑΟΚ.
Επισης ανεφερε οτι δεν υπαρχει θεμα ιακομπ και μαντζιου.
Επισης ανεφερε οτι δεν υπαρχει θεμα ιακομπ και μαντζιου.
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
Καθαρό: 400 χιλιάρικα.paok87 έγραψε: Πώς λοιπόν τού μειώνουμε το συμβόλαιο, προσφέροντάς του καθαρά 400.000 ετησίως, όταν με τη φορολογία το ποσό αυτό θα είναι 666.666![]()
Σύνολο: 666.666
Φορος: 266.666
Εδώ η φορολογία πρέπει να είναι: 41% περίπου..
...........
Από 400.000 ευρώ καθαρά για να πάει 720.000 ξέρετε πόσο πρέπει να είναι η εφορία; Για να μην ψάχνετε, 80% είναι. Η εφορία είναι 45% ή 40%. Πάντως όχι 80...paok87 έγραψε:Πράγματι έχεις δίκιο. Μόλις το έψαξα. Είναι 45%.
Ακόμα χειρότερα δηλαδή.[το ποσό πάει στα 720 χιλιάρικα]
............
Άρα η paok87 έκανε λάθος σε πράξεις ή το κομπιουτεράκι μου χάλασε.
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
λογικα υπογραφεις σημερα συμβολαιο το οποιο ισχυει απο την επομενη χρονια.obanebane έγραψε:Ο κολκας πριν λιγο ειπε οτι πιθανοτατα θα παραμεινει με το υπαρχον συμβολαιο για την τρεχουσα περιοδο, και θα ανανεωσει για δυο χρονια με οτι του προτεινει ο ΠΑΟΚ.
Επισης ανεφερε οτι δεν υπαρχει θεμα ιακομπ και μαντζιου.
η πρωτη χρονια με το παλιο καθεστως φορολογιας και οι δυο επομενες με το καινουργιο.
600+300+300=1,2 εκ.
τον παικτη τον νοιαζει να παρει το 1,2 για τα 3 χρονια. τον ΠΑΟΚ να μην πληρωσει εφορια 40% για το συνολο του ποσου.
μακαρι να τα βρουν με τον παμπλο.
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
gika, το ξέρω, τη γεωμετρία τη γούσταρα περισσότερο από την άλγεβρα, αλλά στοιχειώδεις υπολογισμούς έμαθα να κάνω.
ΜΙΚΤΑ λαίμαι.
-------------------------------------
Αν ισχύουν αυτά που είπε ο κόλκας, προφανώς είναι πιο λογική κίνηση και το 400άρι ως πρόταση δεν ίσχυε, όπως φαινόταν άλλωστε.
ΜΙΚΤΑ λαίμαι.
-------------------------------------
Αν ισχύουν αυτά που είπε ο κόλκας, προφανώς είναι πιο λογική κίνηση και το 400άρι ως πρόταση δεν ίσχυε, όπως φαινόταν άλλωστε.
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
αν κατάλαβα καλά Paok87 εσύ αφαιρείς απ το συνολικό ποσό το 45% και θες το καθαρό να βγάζει 400, γι αυτό βγάζεις 720 μεικτά
απ ότι νομίζω όμως ο φόρος μπαίνει στην καθαρή αξία όπως δηλαδή το κάνει ο gika
απ ότι νομίζω όμως ο φόρος μπαίνει στην καθαρή αξία όπως δηλαδή το κάνει ο gika
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
Φίλε από όσο γνωρίζω για τα συμβόλαια των ποδοσφαιριστών ισχύει το πρώτο, δηλ. η φορολογία υπολογίζεται επί των μικτών. Άλλωστε την εφορία την πληρώνει η ομάδα.
π.χ. τα ακριβά συμβόλαια του πολυμετοχικού (τα αναφέρω επειδή ακούστηκαν πολύ στο μετοχικό χάος που επικράτησε)

Υ.γ. Ας ολοκληρώσουμε με τα offtopic
π.χ. τα ακριβά συμβόλαια του πολυμετοχικού (τα αναφέρω επειδή ακούστηκαν πολύ στο μετοχικό χάος που επικράτησε)

Υ.γ. Ας ολοκληρώσουμε με τα offtopic
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
Μετά και τον "εφοριακό" αναρωτιεμαι, ποιο αλλο επαγγελμα δεν εχουμε κανει εμεις οι προπονητολογιστομανατζαρεοι του φορουμ...! 
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
αλανια δεν βγαινει τοσο ευκολα η φορολογια στα συμβολαια. Εδω υπαρχει ενα εργαλειο απλα πρεπει να ξες πολλες παραμετρους.
Κώδικας: Επιλογή όλων
[url]http://www.forologikanea.gr/simbolaiaathliton[/url]
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος yiannisPAOKitalia την Σάβ 28 Μάιος 2011, 04:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: code
Λόγος: code
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
Πάντως ο υπολογισμός στην παραπάνω εικόνα είναι προφανέστατα λάθος... Συμβόλαιο 1εκ. με εφορία 21% λέει ότι πάει 1,2εκ... Συμβόλαιο 1εκ. με εφορία 45% λέει ότι πάει 2εκ... Δεν γίνονται αυτοί οι υπολογισμοί... Ο αθηναίος ΑΡΔ που το έκανε αυτό μάλλον ήταν σκράπας στα μα8ηματικά...paok87 έγραψε:![]()
Και για να μην είμαστε και offtopic... Δεν περιγράφεται το πόσο θα ήθελα να δώ αμυντικό δίδυμο Κοντρέρας-Ντουγκλάο... Ηδονή...
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
και με σανκαρε δεν θα μας χαλουσε
αλλά αυτοι ζηταν φράγκα που δεν εχουμε,σαν αυτους υπάρχουν περιπτώσεις έστω και με δανεισμο σαν τον Μάρκος,πιστεύω θα μεινει και με ένα σέντερ μπακ δίπλα του με καλά στοιχεια στο ψηλό παιχνιδι θα ειμαστε καλά.
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
άσχετα που ήθελε η παε να του κάνει μεγάλο ψαλίδι στο συμβόλαιο δέχτηκε ο πάμπλο, αλλά όχι και να του πείτε να σας χαρίσει το 50% των οφειλών του συμβολαίου!
κοιτάξτε να χάσετε αυτόν τον παίκτη που είναι πολυτέλεια για την ομάδα μας!
κοιτάξτε να χάσετε αυτόν τον παίκτη που είναι πολυτέλεια για την ομάδα μας!
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53