ΟΧΙ. Καλο ειναι να ξερουν πως αισθανομαστε! Πριν το κανουν!Kareena4ever έγραψε:Ρεεεεεεεεεε, πατε καλα?
Περιμενετε πρωτα ποιους θα αποκτησουμε επισημα και υποστηριζουμε την πλευρα που θα κερδισει στη διαμαχη για τη μεταγραφολογια.
Μετα θα μπορουμε να κραζουμε αυτους που χασανε στις λεκτικες κοντρες.
ΠΑΟΚ ΝΙΚΗ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ
Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Μου πεταξες τα ματια εξω και μου εκανες τον εγκεφαλο κομπο ! ! 8) 8)danirifle έγραψε:ρεεεεε αν φέρουμε τον χούτο είναι θέμα χρόνου να φύγει ο σάντος (όπως έφυγε ο λίνεν) και μαζί του βιερίνια, λίνο και όσοι παίκτες ήρθαν λόγω σάντος και θα χάσουμε και τόσους άλλους που θα φέρει στο μέλλον !!! θα γίνει η ομάδα ρδελομπο..
ρε dani, η διοίκηση ξέρει περι τι ατόμου πρόκειται. Πρόεδρος και τεχνικός διευθυντής έχουν παίξει μπάλα. Πιστεύω οτι θα βάλουν όρο συμβολαίου, οτι αν κάνει μαγκιές πχ, αποχωρεί με διακοπή συμβολαίου χωρίς χρωστούμενα και ρήτρες και παπαριές. Εγώ τους εμπιστεύομαι. Αυτοί με κάναν να τους εμπιστεύομαι.danirifle έγραψε:agave?? όντως δύσκολα να φύγει ο σάντος,
αλλά το να πάρεις το χούτο και μετά αν σου κάνει λαλακίες να τον διώξεις δεν είναι λύση...
γιατί μετά θα τον πλερώνεις και να τα χρέη στην πλάτη σου..
αυτά τα φέρε τον ένα διώξε τον άλλο πληρώνουμε τόσα χρόνια...
έτσι γίνονται τα χρέη...
Απο τη στιγμή που βγήκε ο Κόλκας και μίλησε για παίχτη, θεωρώ οτι η μεταγραφή είναι τελειωμένη. Αλλιώς ο Σταύρος δεν λέει τίποτα.
Οχι τασουλη. 50 ε εδωσα, και ειμαι 35 χρονων για να ξερω οτι δεν εχω δωσει τιποτα που να με κανει ικανο να φερνω και να διωχνω. Αλλωστε 60ε εκανε μονο το εισητηριο για την 3 το μαρτιο με τον γαυρο. Αλλα γνωμη ειχα και πριν την ΑΜΚ.tasoylis30 έγραψε:kostasny4 έγραψε:Γιατι ρε Θοδωρε? Γι αυτο τρεχαμε στις ουρες δευτεριατικα , (στην Αθηνα κιολας, κι ας μην ηξερε τιποτα στην αρχη ο υπαλληλος!!) ?? Για να τα δωσουμε στο κολοπαιδο?
Απο την αλλη, εσεις σκεφτηκατε και τον Καστιγιο να φερετε, !!, που κοιμαται με τον Σωκρατη ποστερ πανω απ το κρεβατι του !! Οκ, αν ειναι μεταξυ των δυο, καλυτερα χουτος.
Κυριοι, εκει στα γραφεια. Πολυ καλη η οργανωση σας , σας χρωσταμε τα παντα ως τωρα, ειστε στις καρδιες μας, ....ΑΛΛΑ μην ξεχνατε οτι πρεπει να κρατησουμε και ενα χαρακτηρα. Μη μας κανετε αεκακι , που γλυφει εκει που εφτυνε τοσα χρονια!
Αν οντως ο παοκ ημαστε εμεις, λαβετε υποψη σας οτι δεν τον θελουμε!
γι' αυτό πήρατε μετοχές για να φέρνετε και να διώχνετε όποιον θέλετε, όλοι άσχετοι και προπονητές της κερκίδας???? Ο ΠΑΟΚ είναι η πιο αργή ομάδα του πρωταθλήματος και μετά τον αρμένιο που είναι σφαίρα θέλει άλλον έναν γρήγορο επιθετικό και κοιτάτε τους εγωισμούς το παρελθόν και αν πηγαίνουν στην εκκλησία οι παίκτες που θέλουμε να πάρουμε ή μήπως ο μπακαγιόκο ήταν το καλύτερο παιδί στις προηγούμενες ομάδες του???? Όλοι λέγαμε ότι θέλουμε δεύτερο επιθετικό και τώρα που πάμε να τον πάρουμε κάποιοι δεν το θέλουν!!!
Δηλαδη πως θα ενοιωθες αν μαζευονταν 2 εκατ. και διναμε 1 για τον καστιγιο? Δε θα ενοιωθες μ@λ@κ@ς?
Τελος παντων, δικαιωμα μας ειναι να μην θελουμε εναν παιχτη. Ναι, χρειαζομασταν εναν "χουτο" , αλλα δεν ειναι ο μοναδικος παιχτης στο κοσμο. Ειναι αληταρας , ξοφλημενος (2 γκολ σ ολο τον γυρο) , και ερχεται απο τραυματισμο. Ενα ρεπορταζ ελεγε οτι μπορει και να κρεμασει τα παπουτσια του. Κι εσυ τωρα περιμενεις το χουτο να βαλει 10 γκολ.
Α ρε...
συμφωνωDimisK έγραψε:Ο Χούτος ως ποδοσφαιριστής είναι κατά τη γνώμη μου πάρα πολύ καλός. Και ίσως αυτή τη στιγμή να είναι πολύ καλή λύση. Εκτιμώ ότι πήγε χαμένος εξαιτίας του άστατου χαρακτήρα του. Μια παροιμία λέει "καλύτερα ένα σκυλί που γαυγίζει παρά ένα λιοντάρι που κοιμάται".
Προτίμώ δηλαδή καλύτερα έναν παίκτη με λιγότερες δυνατότητες που όμως θα σκίζεται για την ομάδα, παρά έναν ικανότατο παίκτη που το ρίχνει στην παλαβή.
Μεγάλος παίκτης δεν είναι μόνο ο καλός παίκτης, αλλά εκείνος που έχει και καλό χαρακτήρα και βάζει την ομάδα πάνω από τον εαυτό του. Ο Χούτος δεν ήταν τέτοιος ποτέ. Γιατί να γίνει τώρα;
Σε κάθε περίπτωση, είναι πρόωρο να κάνουμε τέτοιου είδους σχόλια, αφού δεν ξέρουμε εάν πράγματι θα έρθει. Αν η διοίκηση αποφασίσει ότι τον θέλει θα το σεβαστώ και θα τον υποδεχθώ όπως αρμόζει σε κάθε παίκτη που φοράει το δικέφαλο στο στήθος.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος paok87 την Τρί 27 Ιαν 2009, 15:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Mitsos_north
- Δημοσιεύσεις: 10
- Εγγραφή: Τρί 11 Νοέμ 2008, 15:59
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9B%CE% ... E%BF%CF%82
Καλή παιχτούρα,καλά στατιστικά στα γκολ.Αλλά αν είναι να μας χαλάσει την νοοτροπία και το κλιμα που υπάρχει μεταξύ των παιχτών να πάει να γίνει κηπουρός μαζί με τον φίλο του τον νικοπολάκη.

Καλή παιχτούρα,καλά στατιστικά στα γκολ.Αλλά αν είναι να μας χαλάσει την νοοτροπία και το κλιμα που υπάρχει μεταξύ των παιχτών να πάει να γίνει κηπουρός μαζί με τον φίλο του τον νικοπολάκη.
και γω σου ειχα πει να μην περιμένεις...εχασα αλλα γουσταρω γιατι κέρδισες εσυ που εισαι ΠΑΟΚΙ και συgika έγραψε:Πάλι μέσα επεσα!gika έγραψε:Ξέρετε γιατι ο Ζαγόρ θα το ξεκαθαρίσει σήμερα?
Γιατί περίμενε να δει πως θα πάει η ΑΜΚ
από ότι ακούγεται πήγε καλα...
Αρα ποιος πατσαγιάν... περιμένω νέο όνομα...
αν πάλι έρθει ο πατσα ολα οκ![]()
εμπιστεύομαι ζήση
+100000 στον tasoylis30tasoylis30 έγραψε:kostasny4 έγραψε:Γιατι ρε Θοδωρε? Γι αυτο τρεχαμε στις ουρες δευτεριατικα , (στην Αθηνα κιολας, κι ας μην ηξερε τιποτα στην αρχη ο υπαλληλος!!) ?? Για να τα δωσουμε στο κολοπαιδο?
Απο την αλλη, εσεις σκεφτηκατε και τον Καστιγιο να φερετε, !!, που κοιμαται με τον Σωκρατη ποστερ πανω απ το κρεβατι του !! Οκ, αν ειναι μεταξυ των δυο, καλυτερα χουτος.
Κυριοι, εκει στα γραφεια. Πολυ καλη η οργανωση σας , σας χρωσταμε τα παντα ως τωρα, ειστε στις καρδιες μας, ....ΑΛΛΑ μην ξεχνατε οτι πρεπει να κρατησουμε και ενα χαρακτηρα. Μη μας κανετε αεκακι , που γλυφει εκει που εφτυνε τοσα χρονια!
Αν οντως ο παοκ ημαστε εμεις, λαβετε υποψη σας οτι δεν τον θελουμε!
γι' αυτό πήρατε μετοχές για να φέρνετε και να διώχνετε όποιον θέλετε, όλοι άσχετοι και προπονητές της κερκίδας???? Ο ΠΑΟΚ είναι η πιο αργή ομάδα του πρωταθλήματος και μετά τον αρμένιο που είναι σφαίρα θέλει άλλον έναν γρήγορο επιθετικό και κοιτάτε τους εγωισμούς το παρελθόν και αν πηγαίνουν στην εκκλησία οι παίκτες που θέλουμε να πάρουμε ή μήπως ο μπακαγιόκο ήταν το καλύτερο παιδί στις προηγούμενες ομάδες του???? Όλοι λέγαμε ότι θέλουμε δεύτερο επιθετικό και τώρα που πάμε να τον πάρουμε κάποιοι δεν το θέλουν!!!
και εγώ τους εμπιστεύομαι αδερφέ... και γι'αυτό δεν πιστεύω να πέσουν στο λάθος να τον πάρουν στη ομάδα (για μένα)..Πιστεύω οτι θα βάλουν όρο συμβολαίου, οτι αν κάνει μαγκιές πχ, αποχωρεί με διακοπή συμβολαίου χωρίς χρωστούμενα και ρήτρες και παπαριές. Εγώ τους εμπιστεύομαι. Αυτοί με κάναν να τους εμπιστεύομαι.