Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
PaokPtolemaidaG4
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από PaokPtolemaidaG4 »

Dj_timo έγραψε:Ναι και λεγοντας τη γνωμη μας για το ποιον θα θελαμε στον ΠΑΟΚ πολεμαμε την προσπαθεια για πρωταθλημα ε?
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από novito »

Φτανει... Όποιοι γουσταρουν το τόπικ, συνεχίζουν, εντός θέματος βέβαια
Όποιοι δε γουστάρουν, δε μπαίνουν στο τόπικ... Απλά πράματα...
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από teod1980 »

Αλήθειες όμως ε;
Καλώς
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Makis4444 »

gika έγραψε:Εγώ έναν κοντό θέλω που να κάνει κουδούνια τον Λίνο μέσα σε ένα εχθρικό (σε λογικά πλαίσια) προς αυτόν πλαίσια. Επίσης θέλω αυτός ο κάποιος, να είναι γρήγορος, να σκοράρει, να βγάζει ασίστ, να παίζει ως πρώτο φορ, ως δεύτερο φορ, ως εξτρέμ, να είναι έλληνας και να παίζει στην εθνική μας. Επίσης τον θέλω και ως ελεύθερο και χωρίς να θέλει πολλά λεφτά για να έρθει στην ΠΑΟΚάρα...


Λογικά κάτι τέτοιο θα ήταν άπιαστο όνειρο. Τώρα όμως?????
Σε ψηλη εκδοση μου ερχεται ο Χαριστεας..........
PaokPtolemaidaG4
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από PaokPtolemaidaG4 »

Τι αληθειες και ψεματα ρε φιλε, δηλαδη δε μπορουμε να πουμε τη γνωμη μας για τον ΠΑΟΚ του χρονου???? Φτανει με το "μη μιλατε, κανετε κακο στην ομαδα"

Στα παπαρια τους ειναι ρε φιλε νομιζεις οτι επηρεαζονται απο το αν πω οτι θελω εναν καλυτερο στη θεση του τσιριλο ας πουμε??? ε ας παιξει καλυτερα να τον θελω και του χρονου αφου τον επηρεαζει το φορουμ!!!!

αν αυτο ενοχλει τοτε το αλλο τοπικ που λεει "ποιοι πρεπει να φυγουν" τι κανει, προπαγανδα???? Φτανει
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από teod1980 »

Πιστεύω ότι ο Τσιρίλο δεν κάνει, όπως και ο μεθύστακας Μουσλίμοβιτς. Ο Φιλομένο επίτηδες τραυματίστηκε και για αυτό πρέπει να αλλαχθεί και να πάρουμε το Ριέρα που δε θέλαμε το καλοκαίρι. Ο Κρέσιτς δεν ξέρει να κάνει εξόδους. Ο Αραμπατζής όλο κόκκινες παίρνει, μάλλον επηρεάστηκε από άλλουτς στην ομάδα. Να πάρουμε τον Γεωργέα.Ο Μαλεζάς αφού έκλαψε από τις αποδοκιμασίες στο ματς ΠΑΟΚ -αεκ 0-4 μάλλον έμαθε μπάλα. Ο Κοντρέρας χάνει όλες τις κεφαλιές και δεν κάνει. Ο Πάμπλο θα επαναπαυτεί στο συμβόλαιο του...
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από teod1980 »

Να δώσουμε τον κουτσια για αντάλλαγμα και να παρουμε τον καλβο και το νετο...
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από novito »

Λοιπον επειδη εχετε παραξεφυγει, το τοπικ λεγεται "Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;"
Όχι "ποιος δε σας κανει", ούτε "ποιος να αντικαταστήσει ποιον"... Τόπικ χαβαλέ ήταν και θ αρχισουμε τα καντηλια παλι.... ΕΛΕΟΣ...
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από teod1980 »

Έλεος για το τοπικ θα λεγα...
Ας ερθει ο Ζέεντορφ. Ευκαιρία είναι να δοκιμάσει κάτι καινούριο...
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από free4 »

Ρε σεις μοντ, τι λεει ο τίτλος του τόπικ?
Δε λέει "Ποιον παίκτη θα θέλαμε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;" ναι ή ου?
Ε κι εγώ λέω τον Κριστιάνο Ρονάλντο, είμαι οφ τόπικ δηλαδή?

Αν θέλετε να κρατήσετε το τόπικ μέσα σε ένα πλαίσιο προτείνετε κάτι άλλο όπως για παράδειγμα, ποιος παίκτης θα ήταν χρήσιμος για την ομάδα.. Από τη στιγμή που το τόπικ βοηθά τις αερολογίες, τέτοιες θα διαβάζετε εδώ μέσα..
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από novito »

Βρε απαλευτε δες τι εγινε πιο πριν και μετα ελα να τα ξαναπουμε... Γι αυτο που λες εγινε η μανουρα... Αυτο λεγαμε και μεις... Χαβαλε τοπικ ειναι και κοντεψανε να πιαστουνε οι αλλοι...

υ.γ. Πας να μας την πεις, ενω λεμε τα ιδια ρε μαριαννα?? :lol: :lol:
novito έγραψε:Λοιπον επειδη εχετε παραξεφυγει, το τοπικ λεγεται "Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;"
Όχι "ποιος δε σας κανει", ούτε "ποιος να αντικαταστήσει ποιον"... Τόπικ χαβαλέ ήταν και θ αρχισουμε τα καντηλια παλι.... ΕΛΕΟΣ...
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από sidpanos »

ε ε ερχεται...


....νοβίτο travel....

-και φτηνα,και υπευθυνα-


:opaokara:
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Realcon »

free4 έγραψε:Ρε σεις μοντ, τι λεει ο τίτλος του τόπικ?
Δε λέει "Ποιον παίκτη θα θέλαμε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;" ναι ή ου?
Ε κι εγώ λέω τον Κριστιάνο Ρονάλντο, είμαι οφ τόπικ δηλαδή?

Αν θέλετε να κρατήσετε το τόπικ μέσα σε ένα πλαίσιο προτείνετε κάτι άλλο όπως για παράδειγμα, ποιος παίκτης θα ήταν χρήσιμος για την ομάδα.. Από τη στιγμή που το τόπικ βοηθά τις αερολογίες, τέτοιες θα διαβάζετε εδώ μέσα..
+100
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από novito »

novito έγραψε:Βρε απαλευτε δες τι εγινε πιο πριν και μετα ελα να τα ξαναπουμε... Γι αυτο που λες εγινε η μανουρα... Αυτο λεγαμε και μεις... Χαβαλε τοπικ ειναι και κοντεψανε να πιαστουνε οι αλλοι...

υ.γ. Πας να μας την πεις, ενω λεμε τα ιδια ρε μαριαννα?? :lol: :lol:
novito έγραψε:Λοιπον επειδη εχετε παραξεφυγει, το τοπικ λεγεται "Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;"
Όχι "ποιος δε σας κανει", ούτε "ποιος να αντικαταστήσει ποιον"... Τόπικ χαβαλέ ήταν και θ αρχισουμε τα καντηλια παλι.... ΕΛΕΟΣ...
+101
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Realcon »

STAR4. έγραψε:Μπορώ να έχω τον Ζλαταν Μουσλίμοβιτς και τον Παμπλο Γκαρσία παρακαλώ? Ε ρε τι λέω τα χω χάσει?
+10 Είσαι ωραιος!!!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”