Dj_timo έγραψε:Ναι και λεγοντας τη γνωμη μας για το ποιον θα θελαμε στον ΠΑΟΚ πολεμαμε την προσπαθεια για πρωταθλημα ε?
Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
-
PaokPtolemaidaG4
- Δημοσιεύσεις: 546
- Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Φτανει... Όποιοι γουσταρουν το τόπικ, συνεχίζουν, εντός θέματος βέβαια
Όποιοι δε γουστάρουν, δε μπαίνουν στο τόπικ... Απλά πράματα...
Όποιοι δε γουστάρουν, δε μπαίνουν στο τόπικ... Απλά πράματα...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Σε ψηλη εκδοση μου ερχεται ο Χαριστεας..........gika έγραψε:Εγώ έναν κοντό θέλω που να κάνει κουδούνια τον Λίνο μέσα σε ένα εχθρικό (σε λογικά πλαίσια) προς αυτόν πλαίσια. Επίσης θέλω αυτός ο κάποιος, να είναι γρήγορος, να σκοράρει, να βγάζει ασίστ, να παίζει ως πρώτο φορ, ως δεύτερο φορ, ως εξτρέμ, να είναι έλληνας και να παίζει στην εθνική μας. Επίσης τον θέλω και ως ελεύθερο και χωρίς να θέλει πολλά λεφτά για να έρθει στην ΠΑΟΚάρα...
Λογικά κάτι τέτοιο θα ήταν άπιαστο όνειρο. Τώρα όμως?????
-
PaokPtolemaidaG4
- Δημοσιεύσεις: 546
- Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Τι αληθειες και ψεματα ρε φιλε, δηλαδη δε μπορουμε να πουμε τη γνωμη μας για τον ΠΑΟΚ του χρονου???? Φτανει με το "μη μιλατε, κανετε κακο στην ομαδα"
Στα παπαρια τους ειναι ρε φιλε νομιζεις οτι επηρεαζονται απο το αν πω οτι θελω εναν καλυτερο στη θεση του τσιριλο ας πουμε??? ε ας παιξει καλυτερα να τον θελω και του χρονου αφου τον επηρεαζει το φορουμ!!!!
αν αυτο ενοχλει τοτε το αλλο τοπικ που λεει "ποιοι πρεπει να φυγουν" τι κανει, προπαγανδα???? Φτανει
Στα παπαρια τους ειναι ρε φιλε νομιζεις οτι επηρεαζονται απο το αν πω οτι θελω εναν καλυτερο στη θεση του τσιριλο ας πουμε??? ε ας παιξει καλυτερα να τον θελω και του χρονου αφου τον επηρεαζει το φορουμ!!!!
αν αυτο ενοχλει τοτε το αλλο τοπικ που λεει "ποιοι πρεπει να φυγουν" τι κανει, προπαγανδα???? Φτανει
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Πιστεύω ότι ο Τσιρίλο δεν κάνει, όπως και ο μεθύστακας Μουσλίμοβιτς. Ο Φιλομένο επίτηδες τραυματίστηκε και για αυτό πρέπει να αλλαχθεί και να πάρουμε το Ριέρα που δε θέλαμε το καλοκαίρι. Ο Κρέσιτς δεν ξέρει να κάνει εξόδους. Ο Αραμπατζής όλο κόκκινες παίρνει, μάλλον επηρεάστηκε από άλλουτς στην ομάδα. Να πάρουμε τον Γεωργέα.Ο Μαλεζάς αφού έκλαψε από τις αποδοκιμασίες στο ματς ΠΑΟΚ -αεκ 0-4 μάλλον έμαθε μπάλα. Ο Κοντρέρας χάνει όλες τις κεφαλιές και δεν κάνει. Ο Πάμπλο θα επαναπαυτεί στο συμβόλαιο του...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Να δώσουμε τον κουτσια για αντάλλαγμα και να παρουμε τον καλβο και το νετο...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Λοιπον επειδη εχετε παραξεφυγει, το τοπικ λεγεται "Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;"
Όχι "ποιος δε σας κανει", ούτε "ποιος να αντικαταστήσει ποιον"... Τόπικ χαβαλέ ήταν και θ αρχισουμε τα καντηλια παλι.... ΕΛΕΟΣ...
Όχι "ποιος δε σας κανει", ούτε "ποιος να αντικαταστήσει ποιον"... Τόπικ χαβαλέ ήταν και θ αρχισουμε τα καντηλια παλι.... ΕΛΕΟΣ...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Έλεος για το τοπικ θα λεγα...
Ας ερθει ο Ζέεντορφ. Ευκαιρία είναι να δοκιμάσει κάτι καινούριο...
Ας ερθει ο Ζέεντορφ. Ευκαιρία είναι να δοκιμάσει κάτι καινούριο...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Ρε σεις μοντ, τι λεει ο τίτλος του τόπικ?
Δε λέει "Ποιον παίκτη θα θέλαμε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;" ναι ή ου?
Ε κι εγώ λέω τον Κριστιάνο Ρονάλντο, είμαι οφ τόπικ δηλαδή?
Αν θέλετε να κρατήσετε το τόπικ μέσα σε ένα πλαίσιο προτείνετε κάτι άλλο όπως για παράδειγμα, ποιος παίκτης θα ήταν χρήσιμος για την ομάδα.. Από τη στιγμή που το τόπικ βοηθά τις αερολογίες, τέτοιες θα διαβάζετε εδώ μέσα..
Δε λέει "Ποιον παίκτη θα θέλαμε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;" ναι ή ου?
Ε κι εγώ λέω τον Κριστιάνο Ρονάλντο, είμαι οφ τόπικ δηλαδή?
Αν θέλετε να κρατήσετε το τόπικ μέσα σε ένα πλαίσιο προτείνετε κάτι άλλο όπως για παράδειγμα, ποιος παίκτης θα ήταν χρήσιμος για την ομάδα.. Από τη στιγμή που το τόπικ βοηθά τις αερολογίες, τέτοιες θα διαβάζετε εδώ μέσα..
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Βρε απαλευτε δες τι εγινε πιο πριν και μετα ελα να τα ξαναπουμε... Γι αυτο που λες εγινε η μανουρα... Αυτο λεγαμε και μεις... Χαβαλε τοπικ ειναι και κοντεψανε να πιαστουνε οι αλλοι...
υ.γ. Πας να μας την πεις, ενω λεμε τα ιδια ρε μαριαννα??
υ.γ. Πας να μας την πεις, ενω λεμε τα ιδια ρε μαριαννα??
novito έγραψε:Λοιπον επειδη εχετε παραξεφυγει, το τοπικ λεγεται "Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;"
Όχι "ποιος δε σας κανει", ούτε "ποιος να αντικαταστήσει ποιον"... Τόπικ χαβαλέ ήταν και θ αρχισουμε τα καντηλια παλι.... ΕΛΕΟΣ...
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
ε ε ερχεται...
....νοβίτο travel....
-και φτηνα,και υπευθυνα-

....νοβίτο travel....
-και φτηνα,και υπευθυνα-
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
+100free4 έγραψε:Ρε σεις μοντ, τι λεει ο τίτλος του τόπικ?
Δε λέει "Ποιον παίκτη θα θέλαμε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;" ναι ή ου?
Ε κι εγώ λέω τον Κριστιάνο Ρονάλντο, είμαι οφ τόπικ δηλαδή?
Αν θέλετε να κρατήσετε το τόπικ μέσα σε ένα πλαίσιο προτείνετε κάτι άλλο όπως για παράδειγμα, ποιος παίκτης θα ήταν χρήσιμος για την ομάδα.. Από τη στιγμή που το τόπικ βοηθά τις αερολογίες, τέτοιες θα διαβάζετε εδώ μέσα..
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
+101novito έγραψε:Βρε απαλευτε δες τι εγινε πιο πριν και μετα ελα να τα ξαναπουμε... Γι αυτο που λες εγινε η μανουρα... Αυτο λεγαμε και μεις... Χαβαλε τοπικ ειναι και κοντεψανε να πιαστουνε οι αλλοι...
υ.γ. Πας να μας την πεις, ενω λεμε τα ιδια ρε μαριαννα??![]()
novito έγραψε:Λοιπον επειδη εχετε παραξεφυγει, το τοπικ λεγεται "Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;"
Όχι "ποιος δε σας κανει", ούτε "ποιος να αντικαταστήσει ποιον"... Τόπικ χαβαλέ ήταν και θ αρχισουμε τα καντηλια παλι.... ΕΛΕΟΣ...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
+10 Είσαι ωραιος!!!STAR4. έγραψε:Μπορώ να έχω τον Ζλαταν Μουσλίμοβιτς και τον Παμπλο Γκαρσία παρακαλώ? Ε ρε τι λέω τα χω χάσει?