33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
H Στιγμή που ξεμπαρκάρετε από τον προσωπικό του αντίπαλο είναι όλα τα λεφτά στο δεύτερο γκολ, ενώ είναι από πίσω, με μια κίνηση περνά μπροστά από τον αμυντικό της αεκ και κάνει για ακόμη μια φορά ένα γκολ να μοιάζει στα μάτια μας "εύκολο".
Μπράβο στον Στέφανο.
Μπράβο στον Στέφανο.
33. Στέφανος Αθανασιάδης
Αυτο που ξεμαρκαρετε και ο αμυντικός τον χάνει το εχει κάνει πολλές φορές
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος eorptol την Πέμ 19 Ιαν 2012, 17:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Παίζεις με μυαλό και για αυτό το γουστάρω πιο πολύ.
Επίσης οτι είσαι killer.
Πουλενάρα. Είμαι σίγουρος οτι θα βελτιώνεσαι συνεχώς. Τώρα πια βλέπουμε και κάθετες και καλή πίεση μπροστά. Λίγο λίγο ο Λάζλο θα σε φτιάξει και στα άλλα. Αλλά να το ξέρουμε όλοι οτι θωρηκτό τύπου Μούσλι να τσιμπάει όλες τις κεφαλιές και να παίζει ξύλο δεν θα γίνει ποτέ λόγω σωματοδομής, οπότε ας βάλει λίγη εκρηκτικότητα στο πρώτο βήμα+μία πρώτη τρίπλα ξεμαρκαρίσματος και θα καρφώνει ακόμα πιο πολλά.
Επίσης οτι είσαι killer.
Πουλενάρα. Είμαι σίγουρος οτι θα βελτιώνεσαι συνεχώς. Τώρα πια βλέπουμε και κάθετες και καλή πίεση μπροστά. Λίγο λίγο ο Λάζλο θα σε φτιάξει και στα άλλα. Αλλά να το ξέρουμε όλοι οτι θωρηκτό τύπου Μούσλι να τσιμπάει όλες τις κεφαλιές και να παίζει ξύλο δεν θα γίνει ποτέ λόγω σωματοδομής, οπότε ας βάλει λίγη εκρηκτικότητα στο πρώτο βήμα+μία πρώτη τρίπλα ξεμαρκαρίσματος και θα καρφώνει ακόμα πιο πολλά.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Βασικά μούχει λείψει ΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ πολύ η κλ@ψομούνικη φάτσα του Μούσλι, ΚΑΘΕ φορά που δε του σφύριζαν φάουλ..
Αν μπορείς να το αντιγράψεις αυτό, it would be great!

Αν μπορείς να το αντιγράψεις αυτό, it would be great!
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Λέτε (λέμε) για το γκολ κι ωραία όλα αυτά....
αλλά...
Την πάσα του στον Λίνο που μετά ήρθε το κόρνερ που μπήκε το γκολ, την ειδατε ωρέ;;;
Πότε τα μαθες αυτά αγορίνα μου;;;;
Ομορφάντρα μου!!!!!!!!!!!!

αλλά...
Την πάσα του στον Λίνο που μετά ήρθε το κόρνερ που μπήκε το γκολ, την ειδατε ωρέ;;;
Πότε τα μαθες αυτά αγορίνα μου;;;;
Ομορφάντρα μου!!!!!!!!!!!!

-
thanasisk79
- Δημοσιεύσεις: 126
- Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2009, 19:50
- Τοποθεσία: αθηνα κ. πετραλωνα
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
μετα το γκολ του ο κλαους φευγει για το κορνερ για να πανηγυρησει εχω την εντυπωση οτι παει να τον βρει με τακλιν ο τσιριλο!!! ο κλαους γυρναει απορημενος να δει τι τον βρηκε στο ποδι ... τσεκαρετε το
αιντε ΠΑΟΚΑΡΑ
αιντε ΠΑΟΚΑΡΑ
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Θέλει πολύ δουλειά ακόμη για να γίνει ολοκληρωμένος παίχτης. Ιδιαίτερα το αριστερό πόδι δε το χρησιμοποιεί καθόλου στα τελειώματα. Δε γίνεται μεγάλος επιθετικός χωρίς δύο καλά πόδια.Βέβαια φαίνεται πως δε μένει στάσιμος και βελτιώνεται σιγά σιγά.
33. Στέφανος Αθανασιάδης
Pipo inzaghi... Και ο στεφανος όσο παει πλησιάζει τις δολοφονικές τάσεις του!paprica έγραψε:Θέλει πολύ δουλειά ακόμη για να γίνει ολοκληρωμένος παίχτης. Ιδιαίτερα το αριστερό πόδι δε το χρησιμοποιεί καθόλου στα τελειώματα. Δε γίνεται μεγάλος επιθετικός χωρίς δύο καλά πόδια.Βέβαια φαίνεται πως δε μένει στάσιμος και βελτιώνεται σιγά σιγά.
Sent from my mind using boobs power
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
τυχερο γκολ... ΑΛΛΑ 1) μπηκε και 2) ας το επιανε κανονικα η να εβαζε το αλλο και θα ειχαμε απο σημερα γκολ της χρονιας 
-
Stavros_Paoki
- Δημοσιεύσεις: 403
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 14:34
- Τοποθεσία: Κουφάλια
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Αν είσαι γκολτζής είσαι.. τέλος.. ανεξάρτητα απο το πως θα χτυπήσεις τη μπάλα, αυτή θα μπει γιατί απλά το χεις.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Μεγάλη αλήθεια...Parolos έγραψε:Αν είσαι γκολτζής είσαι.. τέλος.. ανεξάρτητα απο το πως θα χτυπήσεις τη μπάλα, αυτή θα μπει γιατί απλά το χεις.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
12 γκολ σε αυτο το χρονικο σημειο λεει πολλα
Μαζι με τα στοιχεια του Γιαννου θα καναν τον τελειο φορ αλλα εμεις τα χουμε σε δυο....
Οτι μπορει να βελτιωσει σε εκριηξη..τεχνικα ειναι καλο....
Μαζι με τα στοιχεια του Γιαννου θα καναν τον τελειο φορ αλλα εμεις τα χουμε σε δυο....
Οτι μπορει να βελτιωσει σε εκριηξη..τεχνικα ειναι καλο....