33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από stathis73 »

H Στιγμή που ξεμπαρκάρετε από τον προσωπικό του αντίπαλο είναι όλα τα λεφτά στο δεύτερο γκολ, ενώ είναι από πίσω, με μια κίνηση περνά μπροστά από τον αμυντικό της αεκ και κάνει για ακόμη μια φορά ένα γκολ να μοιάζει στα μάτια μας "εύκολο".

Μπράβο στον Στέφανο.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από eorptol »

Αυτο που ξεμαρκαρετε και ο αμυντικός τον χάνει το εχει κάνει πολλές φορές
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος eorptol την Πέμ 19 Ιαν 2012, 17:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από bane1980 »

Παίζεις με μυαλό και για αυτό το γουστάρω πιο πολύ.

Επίσης οτι είσαι killer.

Πουλενάρα. Είμαι σίγουρος οτι θα βελτιώνεσαι συνεχώς. Τώρα πια βλέπουμε και κάθετες και καλή πίεση μπροστά. Λίγο λίγο ο Λάζλο θα σε φτιάξει και στα άλλα. Αλλά να το ξέρουμε όλοι οτι θωρηκτό τύπου Μούσλι να τσιμπάει όλες τις κεφαλιές και να παίζει ξύλο δεν θα γίνει ποτέ λόγω σωματοδομής, οπότε ας βάλει λίγη εκρηκτικότητα στο πρώτο βήμα+μία πρώτη τρίπλα ξεμαρκαρίσματος και θα καρφώνει ακόμα πιο πολλά.
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από eleos »

Βασικά μούχει λείψει ΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ πολύ η κλ@ψομούνικη φάτσα του Μούσλι, ΚΑΘΕ φορά που δε του σφύριζαν φάουλ..

Αν μπορείς να το αντιγράψεις αυτό, it would be great!

:opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Karelias »

Λέτε (λέμε) για το γκολ κι ωραία όλα αυτά....

αλλά...

Την πάσα του στον Λίνο που μετά ήρθε το κόρνερ που μπήκε το γκολ, την ειδατε ωρέ;;;
Πότε τα μαθες αυτά αγορίνα μου;;;;
Ομορφάντρα μου!!!!!!!!!!!!


Εικόνα
thanasisk79
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2009, 19:50
Τοποθεσία: αθηνα κ. πετραλωνα

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από thanasisk79 »

μετα το γκολ του ο κλαους φευγει για το κορνερ για να πανηγυρησει εχω την εντυπωση οτι παει να τον βρει με τακλιν ο τσιριλο!!! ο κλαους γυρναει απορημενος να δει τι τον βρηκε στο ποδι ... τσεκαρετε το
αιντε ΠΑΟΚΑΡΑ
Άβαταρ μέλους
paprica
Δημοσιεύσεις: 344
Εγγραφή: Τετ 11 Αύγ 2010, 13:31
Τοποθεσία: ΚΟΖΑΝΗ

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από paprica »

Θέλει πολύ δουλειά ακόμη για να γίνει ολοκληρωμένος παίχτης. Ιδιαίτερα το αριστερό πόδι δε το χρησιμοποιεί καθόλου στα τελειώματα. Δε γίνεται μεγάλος επιθετικός χωρίς δύο καλά πόδια.Βέβαια φαίνεται πως δε μένει στάσιμος και βελτιώνεται σιγά σιγά.
Άβαταρ μέλους
Thanix
Δημοσιεύσεις: 1908
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Thanix »

paprica έγραψε:Θέλει πολύ δουλειά ακόμη για να γίνει ολοκληρωμένος παίχτης. Ιδιαίτερα το αριστερό πόδι δε το χρησιμοποιεί καθόλου στα τελειώματα. Δε γίνεται μεγάλος επιθετικός χωρίς δύο καλά πόδια.Βέβαια φαίνεται πως δε μένει στάσιμος και βελτιώνεται σιγά σιγά.
Pipo inzaghi... Και ο στεφανος όσο παει πλησιάζει τις δολοφονικές τάσεις του!


Sent from my mind using boobs power
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Alastor »

+1 στον Stepa παραπανω
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Karelias »

Γκολεαδόρ γενικά
κωλεαδόρ σήμερα. :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από pgetsos »

τυχερο γκολ... ΑΛΛΑ 1) μπηκε και 2) ας το επιανε κανονικα η να εβαζε το αλλο και θα ειχαμε απο σημερα γκολ της χρονιας :mrgreen:
Stavros_Paoki
Δημοσιεύσεις: 403
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 14:34
Τοποθεσία: Κουφάλια

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Stavros_Paoki »

Έχει 1000 τρόπους για να την στείλει στο πλεκτό!
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6480
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Parolos »

Αν είσαι γκολτζής είσαι.. τέλος.. ανεξάρτητα απο το πως θα χτυπήσεις τη μπάλα, αυτή θα μπει γιατί απλά το χεις.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Photis »

Parolos έγραψε:Αν είσαι γκολτζής είσαι.. τέλος.. ανεξάρτητα απο το πως θα χτυπήσεις τη μπάλα, αυτή θα μπει γιατί απλά το χεις.
Μεγάλη αλήθεια...
:pano:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

12 γκολ σε αυτο το χρονικο σημειο λεει πολλα


Μαζι με τα στοιχεια του Γιαννου θα καναν τον τελειο φορ αλλα εμεις τα χουμε σε δυο....

Οτι μπορει να βελτιωσει σε εκριηξη..τεχνικα ειναι καλο....
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”