Είδα ολο το ματς αργά χθες σε επαναληψη. Η κούλα ηταν αστεια ομαδα. Η Βέροια έπαιξε σαν ομάδα β' εθνικής και πάλι έκανε όσες φάσεις έκανε και η αεκ. Κατοχή μοιρασμένη και μια αεκ πού αργή. Δεν κάλυπτε τα μέτρα μέσα στο γήπεδο και δεν είχε καθόλου aggressiveness. Ο ΠΑΟΚ σε ντέρμπι με Αεκ, αν παίξει όπως με Φιορεντίνα, νικάει άνετα 3-0. Ο Αλμέιντα πάλι έγινε αλλαγή, επειδή πονούσε η μέση του.. Το θετικό της κούλας είναι οι πολύ καλές σέντρες, αλλά και καλές πάσες κοντινες. Όμως οι παίκτες της δεν τρέχουν προς τη μπάλα και την περιμένουν. Δεν διανύουν αυτά τα μέτρα, που σε ντέρμπι θα τους κάνουν να φανούν πολύ λιμά αν συνεχίσουν έτσι.buffalobill4 έγραψε:ιδωμεν παιδια. καλοι ειναι. και η κουλα κυνικη οπως παντα αλλα χθες και καλη
Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Το οτι παιρνουν το αποτελεσμα ειναι το θεμα..τωρα το τι μπαλα παιζουν αλλο ζητημα..
Στα ζορικα θα τους δουμε ολους.ας παρουμε και μεις τα μικρα ματς.
Στα ζορικα θα τους δουμε ολους.ας παρουμε και μεις τα μικρα ματς.
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Μάγκες, ΔΕΝ μπορούν να κριθούν αυτές οι ομάδες σε τέτοιους αγώνες!
Τα καλύτερα συμπεράσματα θα βγουν στα μεταξύ μας παιχνίδια... εκεί θα φανεί τι γίνεται πραγματικά!*
* αναφέρομαι σε μια ουτοπική διάσταση του σύμπαντος, που τα κοράκια θα είναι αμέτοχα στην διεξαγωγή του ματς.
Τα καλύτερα συμπεράσματα θα βγουν στα μεταξύ μας παιχνίδια... εκεί θα φανεί τι γίνεται πραγματικά!*
* αναφέρομαι σε μια ουτοπική διάσταση του σύμπαντος, που τα κοράκια θα είναι αμέτοχα στην διεξαγωγή του ματς.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33921
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Για Ελλάδα μια χαρα ομαδες εχει το ΠΟΚ.
Ευρωπη επειδη παιζουν διαφορετικες ταχυτητες θα βρισκουν προβληματα παντα.
Ευρωπη επειδη παιζουν διαφορετικες ταχυτητες θα βρισκουν προβληματα παντα.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Το πρωτάθλημα δε θα κριθει απο τα μεταξυ μας οαιχνιδια αλλα μσα στις βεροιες κ στις λιβαδειες.Ειμαστε ηδη στο -6 απο βαζελο κ αεκ.Ποαο ευλολα μένεις πισω,δεν προλαβαινεις να το καταλαβεις
Στάλθηκε από το ONEPLUS A3003 μου
Στάλθηκε από το ONEPLUS A3003 μου
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Πφφφ, χωρίς παρεξήγηση και με όλη την πραγματικά καλή διάθεση, ορισμένοι κάνετε σαν τον Χλαπάτσα,

Κερδίζουν οι του ΠΟΚ γιατί για την ώρα είναι καλύτερες ομάδες απ τους αντιπάλους τους.
Ή/και παίζουν καλύτερα αν θέλετε.
Όπως κι εμείς αύριο στην Τρίπολη, θα νικήσουμε γιατί και καλύτερη ομάδα έχουμε και παίζουμε καλύτερα.

Κερδίζουν οι του ΠΟΚ γιατί για την ώρα είναι καλύτερες ομάδες απ τους αντιπάλους τους.
Ή/και παίζουν καλύτερα αν θέλετε.
Όπως κι εμείς αύριο στην Τρίπολη, θα νικήσουμε γιατί και καλύτερη ομάδα έχουμε και παίζουμε καλύτερα.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Πολύ αμφιβάλλω οτι θα νικούσαν 11 με 11.
Και συμφωνώ ότι σε μας κίτρινη θα έδινε ο κόραξ
Και συμφωνώ ότι σε μας κίτρινη θα έδινε ο κόραξ
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Το θέμα είναι τι θα κάνει η δική μας ομάδα. Όλα τ΄ άλλα σε αυτή τη φάση είναι για λαΐκή κατανάλωση. Μπορούμε να νικήσουμε όλους τους μικρομεσαίους μέσα-έξω? Εκεί θα φανεί το κατά πόσο θα διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
2-0 h κερκυρα τα τυρια, και ανεργος απο το βραδυ ο αγγελος.
γενικα βλεπω μεχρι το βραδυ ηδη 3 προπονητες θα κουνησουν μαντηλι
δελλας,λουτσεσκου,αγγελος
γενικα βλεπω μεχρι το βραδυ ηδη 3 προπονητες θα κουνησουν μαντηλι
δελλας,λουτσεσκου,αγγελος
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
ο ουαρντα σαν σταματημενους τους περναει.. πολυ κΑΛΟς παιχτης.
- zarathustra79
- Δημοσιεύσεις: 1947
- Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 20:54
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Όταν ο τερματοφύλακας γνωρίζει οτι είναι εκτός περιοχής και χρησιμοποιεί τα χέρια του είναι κόκκινη. Κίτρινη είναι οταν μπλοκάρει τη μπάλα εντός και με τη φορα που έχει βγαίνει εκτός.
Είναι τρομερή βλακεια του τερματοφύλακα των ιωαννινων γιατί ο πιο κοντινός αντίπαλος ήταν γυρω στα δυο μετρα μακρια κ θα μπορουσε ανετα να πάρει καλύτερη θέση και να την μπλοκάρει εντος ή έστω να τη διώξει με τα πόδια.
Είναι τρομερή βλακεια του τερματοφύλακα των ιωαννινων γιατί ο πιο κοντινός αντίπαλος ήταν γυρω στα δυο μετρα μακρια κ θα μπορουσε ανετα να πάρει καλύτερη θέση και να την μπλοκάρει εντος ή έστω να τη διώξει με τα πόδια.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
ναι, κοκκινη ειναι για το λογο που λεει παραπάνω ο ζαρατουστρα.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Κόκκινη είναι όταν κάνει χέρι για να κόψει γκολ, όχι γενικά αν το κάνει εκτός περιοχής
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Mε το σημερινο του αποτελεσμα ο Παναιτωλικος μας εδειξε οτι εμεις τον καναμε να μοιαζει κακη ομαδα την προηγουμενη αγωνιστικη.