Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6710
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από vs40 »

buffalobill4 έγραψε:ιδωμεν παιδια. καλοι ειναι. και η κουλα κυνικη οπως παντα αλλα χθες και καλη
Είδα ολο το ματς αργά χθες σε επαναληψη. Η κούλα ηταν αστεια ομαδα. Η Βέροια έπαιξε σαν ομάδα β' εθνικής και πάλι έκανε όσες φάσεις έκανε και η αεκ. Κατοχή μοιρασμένη και μια αεκ πού αργή. Δεν κάλυπτε τα μέτρα μέσα στο γήπεδο και δεν είχε καθόλου aggressiveness. Ο ΠΑΟΚ σε ντέρμπι με Αεκ, αν παίξει όπως με Φιορεντίνα, νικάει άνετα 3-0. Ο Αλμέιντα πάλι έγινε αλλαγή, επειδή πονούσε η μέση του.. Το θετικό της κούλας είναι οι πολύ καλές σέντρες, αλλά και καλές πάσες κοντινες. Όμως οι παίκτες της δεν τρέχουν προς τη μπάλα και την περιμένουν. Δεν διανύουν αυτά τα μέτρα, που σε ντέρμπι θα τους κάνουν να φανούν πολύ λιμά αν συνεχίσουν έτσι.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από sourmenetes »

Το οτι παιρνουν το αποτελεσμα ειναι το θεμα..τωρα το τι μπαλα παιζουν αλλο ζητημα..

Στα ζορικα θα τους δουμε ολους.ας παρουμε και μεις τα μικρα ματς.
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από hasio_john »

Μάγκες, ΔΕΝ μπορούν να κριθούν αυτές οι ομάδες σε τέτοιους αγώνες!
Τα καλύτερα συμπεράσματα θα βγουν στα μεταξύ μας παιχνίδια... εκεί θα φανεί τι γίνεται πραγματικά!*
* αναφέρομαι σε μια ουτοπική διάσταση του σύμπαντος, που τα κοράκια θα είναι αμέτοχα στην διεξαγωγή του ματς. :roll:
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33927
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από john4serres »

Για Ελλάδα μια χαρα ομαδες εχει το ΠΟΚ.
Ευρωπη επειδη παιζουν διαφορετικες ταχυτητες θα βρισκουν προβληματα παντα.
Άβαταρ μέλους
Holypaok
Δημοσιεύσεις: 274
Εγγραφή: Παρ 09 Ιούλ 2010, 21:41

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Holypaok »

Το πρωτάθλημα δε θα κριθει απο τα μεταξυ μας οαιχνιδια αλλα μσα στις βεροιες κ στις λιβαδειες.Ειμαστε ηδη στο -6 απο βαζελο κ αεκ.Ποαο ευλολα μένεις πισω,δεν προλαβαινεις να το καταλαβεις

Στάλθηκε από το ONEPLUS A3003 μου
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Πφφφ, χωρίς παρεξήγηση και με όλη την πραγματικά καλή διάθεση, ορισμένοι κάνετε σαν τον Χλαπάτσα,
Εικόνα

Κερδίζουν οι του ΠΟΚ γιατί για την ώρα είναι καλύτερες ομάδες απ τους αντιπάλους τους.
Ή/και παίζουν καλύτερα αν θέλετε.
Όπως κι εμείς αύριο στην Τρίπολη, θα νικήσουμε γιατί και καλύτερη ομάδα έχουμε και παίζουμε καλύτερα.
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από paok87 »

Πολύ αμφιβάλλω οτι θα νικούσαν 11 με 11.
Και συμφωνώ ότι σε μας κίτρινη θα έδινε ο κόραξ
flash4
Bet Guru 2020
Δημοσιεύσεις: 2121
Εγγραφή: Κυρ 10 Ιαν 2016, 17:13

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από flash4 »

Το θέμα είναι τι θα κάνει η δική μας ομάδα. Όλα τ΄ άλλα σε αυτή τη φάση είναι για λαΐκή κατανάλωση. Μπορούμε να νικήσουμε όλους τους μικρομεσαίους μέσα-έξω? Εκεί θα φανεί το κατά πόσο θα διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα.
Άβαταρ μέλους
paoktzis
Δημοσιεύσεις: 2343
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 16:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από paoktzis »

2-0 h κερκυρα τα τυρια, και ανεργος απο το βραδυ ο αγγελος.
γενικα βλεπω μεχρι το βραδυ ηδη 3 προπονητες θα κουνησουν μαντηλι
δελλας,λουτσεσκου,αγγελος
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από slidar »

ο ουαρντα σαν σταματημενους τους περναει.. πολυ κΑΛΟς παιχτης.
Άβαταρ μέλους
zarathustra79
Δημοσιεύσεις: 1947
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 20:54

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από zarathustra79 »

Όταν ο τερματοφύλακας γνωρίζει οτι είναι εκτός περιοχής και χρησιμοποιεί τα χέρια του είναι κόκκινη. Κίτρινη είναι οταν μπλοκάρει τη μπάλα εντός και με τη φορα που έχει βγαίνει εκτός.

Είναι τρομερή βλακεια του τερματοφύλακα των ιωαννινων γιατί ο πιο κοντινός αντίπαλος ήταν γυρω στα δυο μετρα μακρια κ θα μπορουσε ανετα να πάρει καλύτερη θέση και να την μπλοκάρει εντος ή έστω να τη διώξει με τα πόδια.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από K_geo »

ναι, κοκκινη ειναι για το λογο που λεει παραπάνω ο ζαρατουστρα.
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από pgetsos »

Κόκκινη είναι όταν κάνει χέρι για να κόψει γκολ, όχι γενικά αν το κάνει εκτός περιοχής
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7899
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από DimitrisS »

Mε το σημερινο του αποτελεσμα ο Παναιτωλικος μας εδειξε οτι εμεις τον καναμε να μοιαζει κακη ομαδα την προηγουμενη αγωνιστικη.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από eorptol »

Α μπράβο Δημήτρη πεστα
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”