Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από K_geo »

προχθες πετυχα το μπαλαφα και ακομα και αυτος πανω κατω ειπε οτι ειναι δυσκολη η φαση φετος. ασε που υπαρχει και μπαχαλο στα διοικητικα.

υγ: Ιντιο δεν βλεπω κανεις να ειπε κατι τετοιο που λες.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από obanebane »

indio στην υπερβολη δεν απανταμε με ακομα μεγαλυτερη, γινεσαι ιδιος με αυτους που απευθυνεσαι. ;)
Άβαταρ μέλους
Indio
Δημοσιεύσεις: 387
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 23:13
Τοποθεσία: (Κωλο)Αθηνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Indio »

Αναφερθηκε οτι ηταν κακη η αεκ και τα μμε θα την κανουν ομαδαρα..αλλα αυτο ηταν η αφορμη .εχει μερες που θελω να γραψω με βαση αυτη τη διαθεση απαξιωσης...
Συγνωμη εαν υπερεβαλα αυτο που προσπαθω να πω ειναι οτι και οι 4 ομαδες ειναι (για Ελλαδα) καλες και πολυ κοντα σε δυναμικοτητα.Επαιξε καλα η κουλα σημερα και πηρε το 2πλο τοσο απλα.
Κινδυνεψε να το χασει ? Ναι οπως και εμεις με παναιτωλικο αλλα συνολικα ημασταν καλοι.Ετσι και η αεκ σημερα.τοσο απλα.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από giapas »

Όπως ο ΠΑΟΚτσης πιστεύει ότι έχει καλύτερη ομάδα απο τη κούλα , έτσι κι αυτοί θεωρούν ότι έχουν ανώτερη ομάδα από εμάς.

Εγώ δεν είμαι καθόλου σίγουρος για το ποιος είναι καλύτερος στη παρούσα φάση και ούτε καν έχω σχετική ένδειξη. Αν παίξουμε αρκετά ματς στο πρωτάθλημα , παίξουμε και μεταξύ μας , ίσως τότε υπάρχει κάποιο ξεκαθάρισμα.


ΥΓ : εννοείται ότι και οι βάζελοι θεωρούν ότι είναι ένα σκαλί πάνω από εμάς.
ΥΓ2 : είναι αυτονόητο και οι γκειδες πιστεύουν ότι είναι πάνω από όλους μας.
Άβαταρ μέλους
Indio
Δημοσιεύσεις: 387
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 23:13
Τοποθεσία: (Κωλο)Αθηνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Indio »

Δεν ειναι κακο πραγμα η αυτοπεποιθηση απλα δημιουργουνται εντυπωσεις..υπαρχει κοσμος που δεν βκεπει τους αλλους αγωνες και ενημερωνεται (και καλα κανει :D )μονο απο παοκμανια.Επισης αυτοι που τα λενε δημιουργουν και προσδοκιες και στο τελος απογοητευονται .Ειλικρινα για το καλο τους το λεω.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από obanebane »

Indio έγραψε:Αναφερθηκε οτι ηταν κακη η αεκ και τα μμε θα την κανουν ομαδαρα..αλλα αυτο ηταν η αφορμη .εχει μερες που θελω να γραψω με βαση αυτη τη διαθεση απαξιωσης...
Συγνωμη εαν υπερεβαλα αυτο που προσπαθω να πω ειναι οτι και οι 4 ομαδες ειναι (για Ελλαδα) καλες και πολυ κοντα σε δυναμικοτητα.Επαιξε καλα η κουλα σημερα και πηρε το 2πλο τοσο απλα.
Κινδυνεψε να το χασει ? Ναι οπως και εμεις με παναιτωλικο αλλα συνολικα ημασταν καλοι.Ετσι και η αεκ σημερα.τοσο απλα.

Δε διαφωνώ σχεδόν σε τίποτα, απλά σε ότι με αφορά κατέθεσα ότι η ΑΕΚ όσο ήταν ο Αλμειδα μέσα έμοιαζε ότι θα την διαλύσει τη Βέροια,όταν βγήκε μου θύμισε την περσινή καλή ομάδα που όμως δεν ήταν για πρωτάθλημα,και ας ήταν η μοναδική που κέρδισε την ΕΟ.
Αυτό και τίποτα παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
buffalobill4
Δημοσιεύσεις: 7406
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από buffalobill4 »

καλος ο μπακασετας. καλος παικτης, ομαδικος και με τουβλο σουτ
Άβαταρ μέλους
Indio
Δημοσιεύσεις: 387
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 23:13
Τοποθεσία: (Κωλο)Αθηνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Indio »

Βασικα μπανε δεν ειχα δει τα δικα σου ποστς :roll: :roll: . Αλλου φιλου ειδα αλλα ναι οκ καταλαβαινω το σκεπτικο σου.
Επισης να προσθεσω οτι η κουλα ποδοσφαιρικα ειναι οτι πιο αντιπαθητικο υπαρχει για τα γουστα μου...

γενικα σαν σχεδιασμος θεωρω οτι εχουν απιστευτη τυχη (οχι σχετικα με τα αποτελεσματα μονο) αλλα ας πουμε

-ροστερ λιγων παικτων που ποτε δε τραυματιζονται ομως για να φανει το κενο τους.
-μικρη εως ανυπαρκτη επενδυση σε παικτες που ομως σχεδον παντα τους βγαινουν οποτε παλι δε φαινεται το κενο.

Παρολαυτα την αληθεια που βλεπω θα τη πω.Δυστυχως η κουλα κατι τετοια ματς τα καθαριζει.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από goran 64 »

Και μόνο που ασχολούμαστε με τους αλλόθρησκους και ιδιαίτερα μ αυτούς του ΠΟΚ, άποψη μου είναι ότι μικραίνουμε το διαχρονικό μεγαλείο της Π.Α.Ο.Κ.άρας μας, μολύνοντας τζάμπα και βερεσέ τις ψυχές μας!!!!


Μόνο :pano: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
back in black
Δημοσιεύσεις: 2200
Εγγραφή: Πέμ 18 Δεκ 2014, 20:14

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από back in black »

Αυτό ακριβώς!!!
Άβαταρ μέλους
anekfrastos
Δημοσιεύσεις: 2838
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από anekfrastos »

GoMaRoS έγραψε:Βέροια, Λεβαδειακός, παίζει να είναι οι χειρότερες ομάδες του πρωταθλήματος, Ξάνθη θα δούμε αν θα αλλάξει προπονητή ή θα μπει και αυτή σε αυτό το κλαμπ
Στις χειρότερες βάλε και τη γριά. Για φούντο είναι.
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6626
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από GoMaRoS »

με 3-5-2 κατεβάζει ο Ιταλός στον βάζελο σήμερα, και τέρμα γκρίνια 3 στόπερ με τα Γιάννενα κτλ

είπαμε Η/Τ 1-2
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12485
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

Πως μπορω να δω απο κινητο?
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12485
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

6.000 κοσμο διαβάζω οι "πρωταθλητες" (ξερναω) βαζελοι
Άβαταρ μέλους
Chuck Norris
Δημοσιεύσεις: 2154
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 20:29
Τοποθεσία: Πόλη με μια ομάδα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Chuck Norris »

Κόκκινη στο Τερμα του ΠΑΣ , εντελώς χαζη ενεργεια , επιασε την μπαλα εκτος περιοχης
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”