Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
προχθες πετυχα το μπαλαφα και ακομα και αυτος πανω κατω ειπε οτι ειναι δυσκολη η φαση φετος. ασε που υπαρχει και μπαχαλο στα διοικητικα.
υγ: Ιντιο δεν βλεπω κανεις να ειπε κατι τετοιο που λες.
υγ: Ιντιο δεν βλεπω κανεις να ειπε κατι τετοιο που λες.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
indio στην υπερβολη δεν απανταμε με ακομα μεγαλυτερη, γινεσαι ιδιος με αυτους που απευθυνεσαι. 
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Αναφερθηκε οτι ηταν κακη η αεκ και τα μμε θα την κανουν ομαδαρα..αλλα αυτο ηταν η αφορμη .εχει μερες που θελω να γραψω με βαση αυτη τη διαθεση απαξιωσης...
Συγνωμη εαν υπερεβαλα αυτο που προσπαθω να πω ειναι οτι και οι 4 ομαδες ειναι (για Ελλαδα) καλες και πολυ κοντα σε δυναμικοτητα.Επαιξε καλα η κουλα σημερα και πηρε το 2πλο τοσο απλα.
Κινδυνεψε να το χασει ? Ναι οπως και εμεις με παναιτωλικο αλλα συνολικα ημασταν καλοι.Ετσι και η αεκ σημερα.τοσο απλα.
Συγνωμη εαν υπερεβαλα αυτο που προσπαθω να πω ειναι οτι και οι 4 ομαδες ειναι (για Ελλαδα) καλες και πολυ κοντα σε δυναμικοτητα.Επαιξε καλα η κουλα σημερα και πηρε το 2πλο τοσο απλα.
Κινδυνεψε να το χασει ? Ναι οπως και εμεις με παναιτωλικο αλλα συνολικα ημασταν καλοι.Ετσι και η αεκ σημερα.τοσο απλα.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Όπως ο ΠΑΟΚτσης πιστεύει ότι έχει καλύτερη ομάδα απο τη κούλα , έτσι κι αυτοί θεωρούν ότι έχουν ανώτερη ομάδα από εμάς.
Εγώ δεν είμαι καθόλου σίγουρος για το ποιος είναι καλύτερος στη παρούσα φάση και ούτε καν έχω σχετική ένδειξη. Αν παίξουμε αρκετά ματς στο πρωτάθλημα , παίξουμε και μεταξύ μας , ίσως τότε υπάρχει κάποιο ξεκαθάρισμα.
ΥΓ : εννοείται ότι και οι βάζελοι θεωρούν ότι είναι ένα σκαλί πάνω από εμάς.
ΥΓ2 : είναι αυτονόητο και οι γκειδες πιστεύουν ότι είναι πάνω από όλους μας.
Εγώ δεν είμαι καθόλου σίγουρος για το ποιος είναι καλύτερος στη παρούσα φάση και ούτε καν έχω σχετική ένδειξη. Αν παίξουμε αρκετά ματς στο πρωτάθλημα , παίξουμε και μεταξύ μας , ίσως τότε υπάρχει κάποιο ξεκαθάρισμα.
ΥΓ : εννοείται ότι και οι βάζελοι θεωρούν ότι είναι ένα σκαλί πάνω από εμάς.
ΥΓ2 : είναι αυτονόητο και οι γκειδες πιστεύουν ότι είναι πάνω από όλους μας.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Δεν ειναι κακο πραγμα η αυτοπεποιθηση απλα δημιουργουνται εντυπωσεις..υπαρχει κοσμος που δεν βκεπει τους αλλους αγωνες και ενημερωνεται (και καλα κανει
)μονο απο παοκμανια.Επισης αυτοι που τα λενε δημιουργουν και προσδοκιες και στο τελος απογοητευονται .Ειλικρινα για το καλο τους το λεω.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Indio έγραψε:Αναφερθηκε οτι ηταν κακη η αεκ και τα μμε θα την κανουν ομαδαρα..αλλα αυτο ηταν η αφορμη .εχει μερες που θελω να γραψω με βαση αυτη τη διαθεση απαξιωσης...
Συγνωμη εαν υπερεβαλα αυτο που προσπαθω να πω ειναι οτι και οι 4 ομαδες ειναι (για Ελλαδα) καλες και πολυ κοντα σε δυναμικοτητα.Επαιξε καλα η κουλα σημερα και πηρε το 2πλο τοσο απλα.
Κινδυνεψε να το χασει ? Ναι οπως και εμεις με παναιτωλικο αλλα συνολικα ημασταν καλοι.Ετσι και η αεκ σημερα.τοσο απλα.
Δε διαφωνώ σχεδόν σε τίποτα, απλά σε ότι με αφορά κατέθεσα ότι η ΑΕΚ όσο ήταν ο Αλμειδα μέσα έμοιαζε ότι θα την διαλύσει τη Βέροια,όταν βγήκε μου θύμισε την περσινή καλή ομάδα που όμως δεν ήταν για πρωτάθλημα,και ας ήταν η μοναδική που κέρδισε την ΕΟ.
Αυτό και τίποτα παραπάνω.
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7406
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
καλος ο μπακασετας. καλος παικτης, ομαδικος και με τουβλο σουτ
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Βασικα μπανε δεν ειχα δει τα δικα σου ποστς
. Αλλου φιλου ειδα αλλα ναι οκ καταλαβαινω το σκεπτικο σου.
Επισης να προσθεσω οτι η κουλα ποδοσφαιρικα ειναι οτι πιο αντιπαθητικο υπαρχει για τα γουστα μου...
γενικα σαν σχεδιασμος θεωρω οτι εχουν απιστευτη τυχη (οχι σχετικα με τα αποτελεσματα μονο) αλλα ας πουμε
-ροστερ λιγων παικτων που ποτε δε τραυματιζονται ομως για να φανει το κενο τους.
-μικρη εως ανυπαρκτη επενδυση σε παικτες που ομως σχεδον παντα τους βγαινουν οποτε παλι δε φαινεται το κενο.
Παρολαυτα την αληθεια που βλεπω θα τη πω.Δυστυχως η κουλα κατι τετοια ματς τα καθαριζει.
Επισης να προσθεσω οτι η κουλα ποδοσφαιρικα ειναι οτι πιο αντιπαθητικο υπαρχει για τα γουστα μου...
γενικα σαν σχεδιασμος θεωρω οτι εχουν απιστευτη τυχη (οχι σχετικα με τα αποτελεσματα μονο) αλλα ας πουμε
-ροστερ λιγων παικτων που ποτε δε τραυματιζονται ομως για να φανει το κενο τους.
-μικρη εως ανυπαρκτη επενδυση σε παικτες που ομως σχεδον παντα τους βγαινουν οποτε παλι δε φαινεται το κενο.
Παρολαυτα την αληθεια που βλεπω θα τη πω.Δυστυχως η κουλα κατι τετοια ματς τα καθαριζει.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Και μόνο που ασχολούμαστε με τους αλλόθρησκους και ιδιαίτερα μ αυτούς του ΠΟΚ, άποψη μου είναι ότι μικραίνουμε το διαχρονικό μεγαλείο της Π.Α.Ο.Κ.άρας μας, μολύνοντας τζάμπα και βερεσέ τις ψυχές μας!!!!
Μόνο

Μόνο
- back in black
- Δημοσιεύσεις: 2200
- Εγγραφή: Πέμ 18 Δεκ 2014, 20:14
- anekfrastos
- Δημοσιεύσεις: 2838
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Στις χειρότερες βάλε και τη γριά. Για φούντο είναι.GoMaRoS έγραψε:Βέροια, Λεβαδειακός, παίζει να είναι οι χειρότερες ομάδες του πρωταθλήματος, Ξάνθη θα δούμε αν θα αλλάξει προπονητή ή θα μπει και αυτή σε αυτό το κλαμπ
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
με 3-5-2 κατεβάζει ο Ιταλός στον βάζελο σήμερα, και τέρμα γκρίνια 3 στόπερ με τα Γιάννενα κτλ
είπαμε Η/Τ 1-2
είπαμε Η/Τ 1-2
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
6.000 κοσμο διαβάζω οι "πρωταθλητες" (ξερναω) βαζελοι
- Chuck Norris
- Δημοσιεύσεις: 2154
- Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 20:29
- Τοποθεσία: Πόλη με μια ομάδα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Κόκκινη στο Τερμα του ΠΑΣ , εντελώς χαζη ενεργεια , επιασε την μπαλα εκτος περιοχης