Ζαγορ κρατα τον ΠΑΜΠΛΟ με τα χιλια..!!
5. Pablo Gabriel García Pérez
Re: Pablo Garcia
ο ΠΑΜΠΛΟ ειναι τεραστια παιχτουρα..!δεν πρεπει ουτε να σκεφτομαστε την αποχωρηση του απο την ομαδα...του χρονου με σωστη προετοιμασια και εναν καλυτερο μεσο διπλα του θα κενταμε..απλα πρεπει σε καποιες μικρες λεπτομερειες στο παιχνιδι να φερεται λιγο πιο εξυπνα πραγμα που ειναι σιγουρο οτι μπορει με την τοση μεγαλη εμπειρια που εχει αποχτησει τοσα χρονια παιζοντας στις μεγαλυτερες ομαδες τις ευρωπης..
Ζαγορ κρατα τον ΠΑΜΠΛΟ με τα χιλια..!!

Ζαγορ κρατα τον ΠΑΜΠΛΟ με τα χιλια..!!
Re: Pablo Garcia
Μολις επέστρεψα από μια βόλτα σε όλα τα αθλητικά σαιτ με άρθρα και σχόλια σχετικά με τον ΠΑΜΠΛΟ και τον ΠΑΟΚ. Αυτό που αποκόμισα ενισχύει ακόμα περισσότερο την απο χθες διαμορφωμένη άποψη μου. Όταν ο ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ κράζει-χτυπάει τον δικό σου, αυτό που έχεις υποχρέωση να κάνεις είναι να βάλεις τα στήθη σου μπροστά και ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙΣ.
Έχουν πλημμυρίσει τα σαιτ απο υποτιμητικά σχόλια γαυρο-χανουμο-βάζελων για τον ΠΑΜΠΛΟ και τον ΠΑΟΚ. Μπορεί να πει κάποιος ότι ο ίδιος ο Ουρουγουανός έβαλε τα χέρια του κι έβγαλε τα μάτια του. Αυτό όμως δεν είναι κάτι που θα το κρίνω τώρα, ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ. Αργότερα θα κάνω την αυτοκριτική μου και την κριτική στους συντρόφους μου.
Τώρα είναι η ώρα που αν κάποιος από μας πυροβολείται από τους αντιπάλους, εγώ πρέπει με κάθε τρόπο να τον βοηθήσω.
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΑΝΩ. ΘΑ ΣΤΑΘΩ ΑΣΠΙΔΑ ΣΤΟΝ ΠΑΜΠΛΟ και στον ΚΑΘΕ ΠΑΜΠΛΟ του ΠΑΟΚ. ΘΑ ΣΤΗΣΩ ΟΜΠΡΕΛΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ στον ΣΑΝΤΟΣ και στον κάθε ΣΑΝΤΟΣ, που αγωνίζεται για τα συμφέροντα του ΠΑΟΚ ΜΑΣ.
Μετά τη μάχη, θα τα ξαναπούμε...
ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ... ΠΑΟΚ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΛΟΓΟ ΜΗΝ ΤΡΩΣ
ΠΑΜΠΛΟ ΓΕΡΑ
ΣΑΝΤΟΣ ΓΕΡΑ
ΣΚΥΛΕ ΓΕΡΑ
ΠΑΜΕ ΓΙΑ 5 ΣΤΑ 5...
Έχουν πλημμυρίσει τα σαιτ απο υποτιμητικά σχόλια γαυρο-χανουμο-βάζελων για τον ΠΑΜΠΛΟ και τον ΠΑΟΚ. Μπορεί να πει κάποιος ότι ο ίδιος ο Ουρουγουανός έβαλε τα χέρια του κι έβγαλε τα μάτια του. Αυτό όμως δεν είναι κάτι που θα το κρίνω τώρα, ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ. Αργότερα θα κάνω την αυτοκριτική μου και την κριτική στους συντρόφους μου.
Τώρα είναι η ώρα που αν κάποιος από μας πυροβολείται από τους αντιπάλους, εγώ πρέπει με κάθε τρόπο να τον βοηθήσω.
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΑΝΩ. ΘΑ ΣΤΑΘΩ ΑΣΠΙΔΑ ΣΤΟΝ ΠΑΜΠΛΟ και στον ΚΑΘΕ ΠΑΜΠΛΟ του ΠΑΟΚ. ΘΑ ΣΤΗΣΩ ΟΜΠΡΕΛΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ στον ΣΑΝΤΟΣ και στον κάθε ΣΑΝΤΟΣ, που αγωνίζεται για τα συμφέροντα του ΠΑΟΚ ΜΑΣ.
Μετά τη μάχη, θα τα ξαναπούμε...
ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ... ΠΑΟΚ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΛΟΓΟ ΜΗΝ ΤΡΩΣ
ΠΑΜΠΛΟ ΓΕΡΑ
ΣΑΝΤΟΣ ΓΕΡΑ
ΣΚΥΛΕ ΓΕΡΑ
ΠΑΜΕ ΓΙΑ 5 ΣΤΑ 5...
- LittleJohn
- Δημοσιεύσεις: 507
- Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16
Re: Pablo Garcia
Αδερφε ο Παμπλο εκανε πολλα τετοια λαθη στην καριερα του και πρεπει να ειμαστε αντικειμενικοι.Ειναι ουτοπικο να περιμενεις οτι ξαφνικα στα 30 του θα μαθει να συγκρατει τις αντιδρασεις του.Εδω στην Ρεαλ ηταν βασικος,και τον εδιωξαν επειδη ειχε πλακωθει στην προπονηση με τον Σαλγκαντο.Δυστυχως τα λαθη του τα εχει πληρωσει,και κριμα πανω απ' ολα για τον ιδιο τον παιχτη,γιατι αδικησε τον ιδιο του τον εαυτο και εχασε την ευκαρια να κανει μια ακομα πιο εκκωφαντικη καριερα.gergeo4 έγραψε:ο ΠΑΜΠΛΟ ειναι τεραστια παιχτουρα..!δεν πρεπει ουτε να σκεφτομαστε την αποχωρηση του απο την ομαδα...του χρονου με σωστη προετοιμασια και εναν καλυτερο μεσο διπλα του θα κενταμε..απλα πρεπει σε καποιες μικρες λεπτομερειες στο παιχνιδι να φερεται λιγο πιο εξυπνα πραγμα που ειναι σιγουρο οτι μπορει με την τοση μεγαλη εμπειρια που εχει αποχτησει τοσα χρονια παιζοντας στις μεγαλυτερες ομαδες τις ευρωπης..
Ζαγορ κρατα τον ΠΑΜΠΛΟ με τα χιλια..!!![]()
Απο κει και περα,οταν εχουμε στην ομαδα μας εναν τετοιο παιχτη και τον ξεφτυλλιζουμε και τον κατασπαραζουμε απο μονοι μας,πραγματικα ειμαστε αξιοι της μοιρας μας.Ας φυγει λοιπον κι ας παει πισω στην πατριδα του οπως ελεγε σε παλιοτερες δηλωσεις,αυτο μας αξιζει και σε μας σαν ΠΑΟΚτσηδες και στην Ελλαδα με τους καφρους της γενικοτερα,που δεν βλεπουν τιποτα το αρνητικο στο να κανουν σκουπιδι εναν ανθρωπο πανω απ' ολα και εναν οικογενειαρχη,και σε δευτερο λογο ενα απο τα μεγαλυτερα ονοματα που μας τιμησαν επιλεγοντας να πατησουν το ποδι τους στα χωραφια μας.Ο "Γκαρσια ο δολοφονος" τις πειραξε ξαφνικα ολες τις λουγκρες και ξυπνησαν οι ανθρωπιστικες τους ευαισθησιες.Αυτος ειναι ο ανθρωπος που δινει κακο ονομα στο υπεροχο,φιλαθλο και παναγνο πρωταθλημα του Ελλαδισταν.Εμεις προφανως θα βρουμε καποιον καλυτερο που "δεν θα μας κρεμαει στα κρισιμα ματς".Α,και φυσικα αυτος ο καποιος "θα παταει περιοχη και θα εχει περισσοτερα τρεξιματα"
Re: Pablo Garcia
Αδερφέ Χίντε, είναι γεγονός ότι γράφεις πάρα πολύ καλά. Σε παραδέχομαι. Σε σχέση με τον Γκαρσία διαφωνώ μαζί σου αλλά για να απαντήσει κάποιος με το κείμενό σου πρέπει να γράψει ένα ολόκληρο κατεβατό με ολόκληρη τη συλλογιστική του.
Προσωπικά τα έχω γράψει παραπάνω και βαριέμαι να τα ξαναπώ.
Ένα μόνο θέλω να πω. Κανείς δεν θέλει παίχτες αδερφές στο γήπεδο, κανένας δεν θέλει παίχτες που δεν μάχονται, αλλά υπάρχουν και κανόνες σ' αυτό το άθλημα. Αν θέλουμε να μπορούμε να διεκδικούμε ίση μεταχείριση και να την πετύχουμε κάποτε πρέπει να είμαστε κι εμείς εντάξη. Με καμόματα τύπου Γκαρσία κανένας δε σου δίνει σημασία πια όταν φωνάζεις. Αν θέλουμε να επιτρέπονται οι τσαμπουκάδες να το ζητήσουμε δημόσια. Να ζητήσουμε να αλλάξουν οι κανόνες και να προσέξουμε να μην πάρουμε κανέναν Σορλέν ή Κοντρέρας ή Σναουτσνερ για να πω μόνο μερικούς που σίγουρα δεν παίζουν σαν αδελφες.
Προσωπικά τα έχω γράψει παραπάνω και βαριέμαι να τα ξαναπώ.
Ένα μόνο θέλω να πω. Κανείς δεν θέλει παίχτες αδερφές στο γήπεδο, κανένας δεν θέλει παίχτες που δεν μάχονται, αλλά υπάρχουν και κανόνες σ' αυτό το άθλημα. Αν θέλουμε να μπορούμε να διεκδικούμε ίση μεταχείριση και να την πετύχουμε κάποτε πρέπει να είμαστε κι εμείς εντάξη. Με καμόματα τύπου Γκαρσία κανένας δε σου δίνει σημασία πια όταν φωνάζεις. Αν θέλουμε να επιτρέπονται οι τσαμπουκάδες να το ζητήσουμε δημόσια. Να ζητήσουμε να αλλάξουν οι κανόνες και να προσέξουμε να μην πάρουμε κανέναν Σορλέν ή Κοντρέρας ή Σναουτσνερ για να πω μόνο μερικούς που σίγουρα δεν παίζουν σαν αδελφες.
Re: Pablo Garcia
Είπαμε να πάει ή Γάβρο ή Παναθηναικό ο παίχτης όπως κάποτε τον ήθελε αλλά δεν του κατσε.
Εκεί θα είναι το καλύτερο και μετά να ζητάτε ξανά το κεφάλι του για το ξύλο που θα ρίχνει στους παίχτες μας και να βρίζετε τον κάθε Κάκο που δεν τον αποβάλει.
Ούτε κίτρινη δεν θα παίρνει και θα κοιτάτε με το στόμα ως το πάτωμα.
Αυτά θα είναι γούστα...
Εντάξει τον φάγατε και αυτόν συγχαρητήρια φάγατε και τον μπαλάφα ποιος θα είναι ο επόμενος?
Υ.Γ Χίντε έγραψες και πάλι μπράβο.Σε εκείνο το σοκάκι που έλεγες για τον γλυκοχοντρούλη χτύπα ένα τηλέφωνο αν σου κάτσει να κρατήσω 2 αυτιά να τα κάνω κολιέ.
Εκεί θα είναι το καλύτερο και μετά να ζητάτε ξανά το κεφάλι του για το ξύλο που θα ρίχνει στους παίχτες μας και να βρίζετε τον κάθε Κάκο που δεν τον αποβάλει.
Ούτε κίτρινη δεν θα παίρνει και θα κοιτάτε με το στόμα ως το πάτωμα.
Αυτά θα είναι γούστα...
Εντάξει τον φάγατε και αυτόν συγχαρητήρια φάγατε και τον μπαλάφα ποιος θα είναι ο επόμενος?
Υ.Γ Χίντε έγραψες και πάλι μπράβο.Σε εκείνο το σοκάκι που έλεγες για τον γλυκοχοντρούλη χτύπα ένα τηλέφωνο αν σου κάτσει να κρατήσω 2 αυτιά να τα κάνω κολιέ.
Re: Pablo Garcia
Φίλε και αδερφέ Hideguti το θέμα είναι μεγάλο και καυτό: τι προσανατολισμό να έχει η ομάδα μας. Κάποιος άλλος θα μπορούσε να το πεί και αλλιώς : με τι ιδεολογία και τι μέσα θέλουμε να χτυπήσουμε τούς ''άλλους'' . Απο όσο καταλαβαίνω απο το post σου μπορώ να πω οτι έχω την ίδια γνώμη. Ο λόγος για αυτό είναι υποκειμενικός (ιδιοσυγκρασίαHideguti έγραψε:... να μην ξεχάσουμε μόνο να αλλάξουμε και το σήμα στο μέρος εκείνο της φανέλας που είναι πάνω από την καρδιά. Ας βάλουμε κάτι πιο trendy και politically correct εκεί πέρα. Ο ΠΑΟΚ είναι πλέον ντεμοντέ. Ας μπει κάτι άλλο στην θέση του. Εγώ δεν θα πάρω πάντως. Ευχαριστώ.
) και αντικειμενικός (η ιστορία του ΠΑΟΚ της δεκαετίας του 70'). Τα πράγματα βέβαια απο το 1970 έχουν αλλάξει πολύ και κατανοώντας την πραγματικότητα δεν παρεξηγώ αυτούς που πιστεύουν οτι μπορούμε να προχωρήσουμε μόνο αν εκσυγχρονισουμε τις απόψεις μας. Νομίζω πάντως οτι σε αυτήν την καμπή της ιστορίας μας βαδίζουμε με εκσυγχρονιστικό τρόπο άσχετα αν ο Ζαγοράκης δεν έχει σχέση με το Αθηναικό κατεστημένο και ουτε οι προθέσεις του είναι αυτές. Η τακτική της δοιήκησης και του προέδρου δεν είναι η κόντρα με αυτούς. Αυτά όλα δεν έχουν άμεση σχέση με το topic Garcia και μπορούμε να τα συζητήσουμε κάπου αλλού. Αυτό που θέλω να πω για τον παίκτη είναι οτι ήταν λάθος μας που του δώσαμε τον τίτλο του εκφραστή μιάς ιδεολογίας για τον απλούστατο λόγο οτι έχει πολύ λίγο καιρό στον ΠΑΟΚ. Τα νεύρα στο ποδόσφαιρο είναι συνηθισμένα αλλά όταν σε βλάπτουν τα ''μαζεύεις''.Πρώτος και καλύτερος το ξέρει αυτό ο πρόεδρος αλλά ανέχεται αυτή την κατάσταση γιατί πολύ έξυπνα σκέφτεται οτι έτσι όπως έχουν τα πράγματα και αφού έχουμε βγεί απο την περσινή αφασία καλύτερα τσαμπουκάδες και καφενείο παρά πειθαρχημένο υπνοδωμάτιο. Ο τελικός στόχος όμως του Ζαγοράκη είναι μιά ομάδα με πειθαρχημένους τσαμπουκάδες και δεν ξέρω αν ο Garcia θα είναι σε αυτήν την ομάδα όταν φτιαχτεί με το καλό. Τελικά ο παίχτης νομίζω οτι μας υποτιμάει παρά μας εκφράζει. Το οτι δεν ακούστηκε το γνωστό σύνθημα , αυτό για μένα κάτι σημαίνει και σε αυτό το χρονικό σημείο που ζούσαμε εχθές δεν είχε επηρρεαστεί κανένας απο κανέναν δημοσιογράφο.
Φιλικά και αδερφικά Σταύρος
- the_Briton
- Δημοσιεύσεις: 75
- Εγγραφή: Πέμ 27 Δεκ 2007, 13:25
Re: Pablo Garcia
''εκφραστή μιάς ιδεολογίας για τον απλούστατο λόγο οτι έχει πολύ λίγο καιρό στον ΠΑΟΚ.''
Το οτι η ιδεολογια του Γκαρσια ταυτιζεται με αυτη του Παοκ δεν εχει σχεση να κανει με το ποσο καιρο στην ομαδα ειναι καποιος ...!!! Αλλοι κανανε ονομα με την Φανελα του Παοκ ξεκινωντας απο μικρα παιδια στις ακαδημιες ,αλλα δεν ενιωσαν τιποτα ... ! ο Παοκ εκφραζει μια επαναστατικη ιδεολογια και ο ιδιος ο Γκαρσια ειναι επαναστατης... Πως γινετε να μην ταιριαξουν αυτα τα 2???
Το χειροτερο θα ειναι να τον διωξουν ..Σε περιπτωση που θα γινει κατι τετοιο θα χασουν ολο το δικαιο τους οι ανθρωποι του Παοκ...αλλα θα πρεπει να τον προστατεψουν!!!
ειμαι πολυ θλιμενος που εφαγε την κοκκινη καρτα ... δεν ξερω ποσες αγωνιστικες θα τιμωριθει το θεμα ειναι οτι θα περασει καιρος για να τον ξαναθαυμασουμε ... και αυτο με στεναχωρει περισσοτερο
Το οτι η ιδεολογια του Γκαρσια ταυτιζεται με αυτη του Παοκ δεν εχει σχεση να κανει με το ποσο καιρο στην ομαδα ειναι καποιος ...!!! Αλλοι κανανε ονομα με την Φανελα του Παοκ ξεκινωντας απο μικρα παιδια στις ακαδημιες ,αλλα δεν ενιωσαν τιποτα ... ! ο Παοκ εκφραζει μια επαναστατικη ιδεολογια και ο ιδιος ο Γκαρσια ειναι επαναστατης... Πως γινετε να μην ταιριαξουν αυτα τα 2???
Το χειροτερο θα ειναι να τον διωξουν ..Σε περιπτωση που θα γινει κατι τετοιο θα χασουν ολο το δικαιο τους οι ανθρωποι του Παοκ...αλλα θα πρεπει να τον προστατεψουν!!!
ειμαι πολυ θλιμενος που εφαγε την κοκκινη καρτα ... δεν ξερω ποσες αγωνιστικες θα τιμωριθει το θεμα ειναι οτι θα περασει καιρος για να τον ξαναθαυμασουμε ... και αυτο με στεναχωρει περισσοτερο
Re: Pablo Garcia
Αδερφέ the_Briton μου φαίνεται οτι όσα κάνει ο παίχτης τα κάνει απο προσωπική του ανάγκη περισότερο. Υπάρχει μιά διαφορά
Re: Pablo Garcia
Χθες βλέποντας τη φάση από μακριά όντας στο γήπεδο (7), δεν το κρύβω ότι ψιλοτσατίστηκα με την ενέργεια του Γκαρσία. Σήμερα πιο ήρεμος και βλέποντας από την τηλεόραση τι συνέβη και διαβάζοντας τα σχόλια (φυλλάδων, δημοσιογράφων και χρηστών του σάιτ) που κυριολεκτικά διαπομπεύουν τον Πάμπλο, δεν έχω παρά να συμφωνήσω με τα πολύ πετυχημένα σχόλια του φίλου Hideguti και του kass4.
Και κάτι εντός-εκτός τόπικ ο Βιτόλο που αρκετοί προτείνουν για άμεσο αντικαταστάτη του Γκαρσία, σίγουρα δεν είναι αληταράς (αφού στο τσαφ δεν κατάφερε να κόψει την μπάλα στο Βιερίνια)!!!!
Και κάτι εντός-εκτός τόπικ ο Βιτόλο που αρκετοί προτείνουν για άμεσο αντικαταστάτη του Γκαρσία, σίγουρα δεν είναι αληταράς (αφού στο τσαφ δεν κατάφερε να κόψει την μπάλα στο Βιερίνια)!!!!
Re: Pablo Garcia
για μενα ο σορλεν και ο γκαρσια ειναι οι μονοι παιχτες που μπορουν να κανουν πρωταθλητισμο απο το κεντρο μας.
ιβιτς,βερον,μπαλαφας που ειναι οι υπολοιποι που χρησιμοποιουνται στο κεντρο δεν μπορουν να παιξουν σε ΠΑΟΚ πρωταθλητισμου και τσαμπιονς λιγκ κατα τη γνωμη μου
ιβιτς,βερον,μπαλαφας που ειναι οι υπολοιποι που χρησιμοποιουνται στο κεντρο δεν μπορουν να παιξουν σε ΠΑΟΚ πρωταθλητισμου και τσαμπιονς λιγκ κατα τη γνωμη μου
-
PAOK LARISSA
- Δημοσιεύσεις: 449
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 13:36
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΛΑΡΙΣΑ
- the_Briton
- Δημοσιεύσεις: 75
- Εγγραφή: Πέμ 27 Δεκ 2007, 13:25
Re: Pablo Garcia
Aναγκη για πιο πραγμα ?? Για λεφτα :S μηπως για δοξα ??? μηπως για καταξιοση στο χωρο ??? Δεν νομιζω να χρειαζεται κατι τετοιο .... η αξια του ειναι αναγνωρισμενηLess έγραψε:Αδερφέ the_Briton μου φαίνεται οτι όσα κάνει ο παίχτης τα κάνει απο προσωπική του ανάγκη περισότερο. Υπάρχει μιά διαφορά
- the_Briton
- Δημοσιεύσεις: 75
- Εγγραφή: Πέμ 27 Δεκ 2007, 13:25
Re: Pablo Garcia
Ποτέ μου δεν γούσταρα κάποιον παίχτη συγκεκριμένα .. Ποτέ δεν είχα πουλέν και η λέξη με αηδιάζει!
Πλέον ο Πάμπλο Γκαρσία για μένα είναι ο κυριότερος εκπρόσωπος του Παοκτσή της σύγχρονης εποχής. Για μένα αυτός ο παίχτης έχει μπει στην καρδιά μου και θέλω 100% να μείνει και του χρόνου χωρίς δεύτερη σκέψη.
Ξέρω πως κάποιοι από εσάς δε τον θέλετε και τον θεωρείται επικίνδυνο και λύση συμβολαίου χθες και τα γνωστά.
Δεν θα πω τίποτα παρά μόνο ...
Ο οπαδός του ΠΟΚ θέλει τον Γκαρσία ναι ή ου;
Οι πρόεδροι του ΠΟΚ θα ήθελαν τον Γκαρσία για παίχτη της ναι ή ου;
Τα ΜΜΕ των Αθηνών το "σκληρό" παιχνίδι του Γκαρσία θα το πλάσαραν στον κόσμο έτσι ώστε να υποκλιθούμε όλοι στο μεγαλείο του ναι ή ου;
Μόνο και μόνο αυτό πρέπει να σας βάζει σε σκέψεις ότι ο Γκαρσία είναι ο καλός της υπόθεσης ...
Ο Σιμάο ο πουστράκος είχε χτυπήσει τον Γκαρσία στο πρώτο ματς με τον Βάζελο στο 0-0 και τον είχε αφήσει έξω πόσο καιρό .. Τώρα τον ξαναχτύπησε και ο Κάκος δεν έδωσε τίποτα ...
Η αντίδραση ήταν υπερβολική αλλά δεν θα χρειαζόταν να γίνει αν ο Κάκος σφύριζε το φάουλ ..
Αν ο Κάκος δηλαδή προστάτευε τον παίχτη μας, όπως γίνεται με τον Καραγούνη ή τον Τζόρτζεβιτς ή τον Ριβάλντο ή ακόμα και με τον Ζαγοράκη όταν γύρισε από τη Μπολόνια.
Αν έπαιζε βεβαίως ο Γκαρσία στον Ολυμπιακό, δεν θα είχε ποτέ κόκκινη κάρτα, θα μιλούσαν όλα τα ΜΜΕ για το ρεσιτάλ ενός εκπληκτικού αμυντικού χαφ και όλα θα ήταν μέλι γάλα.
Δεν σας προβληματίζει ή έστω να σας βάζει σε σκέψεις το ότι έπεσαν όλοι βάζελοι με αφορμή αυτή τη φάση πάνω στον Κάκο και κάνανε αμπαλαέα;
Τρομάζουν συνΠαοκτσήδες από το μεγαλείο αυτού του παίχτη .. Δεν ήθελαν να τον έχουν μπροστά τους γιατί δεν μπορούσαν να τον αντιμετωπίσουν .. Και ήταν μιλημένοι να διαμαρτυρυθούν .. Και ο Κάκος αν δείτε τη φάση έχει γυρίσει πλάτη και δε την βλέπει .. Ή ο βοηθός ή ο 4ος του τη λένε ή οι πολλές διαμαρτυρίες των παιχτών του Βάζελου.
Εγώ αισθάνομαι προδωμένος όταν ο Κονσεϊσάο ή ο Ζλάταν ή ο Χούτος πέφτουν στην περιοχή ζητώντας πέναλτι και όχι όταν ο Γκαρσία παίζει αντρίκια.
Πείτε μου έναν παίχτη που χτύπησε ο Γκαρσία .. Αντιθέτως ο Σιμάο με το χτύπημα στα πλευρά και ο Ντιέ της Γριάς τον αφήσαν έξω δύο μήνες και βάλε συνολικά ...
Δέχτηκε το τάκλιν για κόκκινη από τον Νάτσο αν θυμάστε και κράτησε τα νεύρα του ..
Επειδή λοιπόν τα Αθηναϊκά ΜΜΕ μιλάνε για αλήτη και δολοφόνο εγώ δεν πρόκειται να αποδεχτώ αυτή την άποψη. Επειδή αυτοί το παίζουν τώρα τάχα μου ποιοτικοί οπαδοί εγώ δε θα φάω την καραμέλα.
Όταν ο Ζε Ελίας έκανε τάκλιν με τα δύο πόδια για κόκκινη στον Οκκά και ο Καρεμπέ έδινε μπουνιές, όταν ο Ανατολάκης σάπιζε τον κόσμο ήταν το πνεύμα του αγώνα και η νοοτροπία του νικητή;
Για μένα ο Γκαρσία είναι απόλυτα καθαρός .. Ούτε ένα χτύπημά του δεν τραυμάτισε αντίπαλο .. Ούτε ένα χτύπημά του δεν ήταν ύπουλο για να σακατέψει τον αντίπαλο.
Το μόνο που είναι μείον του είναι ότι δεν έχει το μυαλό να συμβιβαστεί με την ποδοσφαιρική πραγματικότητα, να την κατανοήσει και να παίζει σύμφωνα μ' αυτήν.
Ένα τάκλιν το οποίο μπορεί να σπάσει το πόδι του άλλου και να τον αφήσει 8 μήνες έξω αλλά βρήκε και λίγο τη μπάλα μπορεί να μην δοθεί καν φάουλ.
Ένα αντρίκιο και ξηγημένο σπρώξιμο ή σκριν πάνω στα νεύρα σου από ένα φάουλ που αδίκως δεν σου δόθηκε σε έναν παίχτη που σου είχε ραγίσει τα πλευρά πριν κάτι μήνες είναι αλητεία, χρήζει τον παίχτη επικίνδυνο να κυκλοφορεί ελεύθερος και τον κάνει νούμερο ένα καταζητούμενο στην χώρα;
Για μένα ο Γκαρσία είναι ευλογία. Προσωπικά δεν τρελάθηκα ούτε κραύγαζα μετά την μπουνιά στον Ντιόγο όπως οι περισσότεροι εδώ μέσα μερικοί εκ των οποίων τώρα ζητάτε να φύγει χθες.
Αλλά πλέον αφού τον είδα σε τόσα παιχνίδια, κατάλαβα ότι ο άνθρωπος Γκαρσία είναι πολύ ντόμπρος και ξεκάθαρος και όχι πουστράκος και σουπιά και μπορεί να είναι μείον αυτό για την ομάδα μας, αλλά δεν μπορώ να τον παραδεχτώ και να εύχομαι να γίνει κάτι τέτοιο που υποτίθεται ότι σιχαίνομαι.
Αν δε τον θέλει η διοίκηση και ο προπονητής ας τον διώξουν. Από μένα ο Γκαρσία έχει τον απόλυτο σεβασμό για πάντα.
Πλέον ο Πάμπλο Γκαρσία για μένα είναι ο κυριότερος εκπρόσωπος του Παοκτσή της σύγχρονης εποχής. Για μένα αυτός ο παίχτης έχει μπει στην καρδιά μου και θέλω 100% να μείνει και του χρόνου χωρίς δεύτερη σκέψη.
Ξέρω πως κάποιοι από εσάς δε τον θέλετε και τον θεωρείται επικίνδυνο και λύση συμβολαίου χθες και τα γνωστά.
Δεν θα πω τίποτα παρά μόνο ...
Ο οπαδός του ΠΟΚ θέλει τον Γκαρσία ναι ή ου;
Οι πρόεδροι του ΠΟΚ θα ήθελαν τον Γκαρσία για παίχτη της ναι ή ου;
Τα ΜΜΕ των Αθηνών το "σκληρό" παιχνίδι του Γκαρσία θα το πλάσαραν στον κόσμο έτσι ώστε να υποκλιθούμε όλοι στο μεγαλείο του ναι ή ου;
Μόνο και μόνο αυτό πρέπει να σας βάζει σε σκέψεις ότι ο Γκαρσία είναι ο καλός της υπόθεσης ...
Ο Σιμάο ο πουστράκος είχε χτυπήσει τον Γκαρσία στο πρώτο ματς με τον Βάζελο στο 0-0 και τον είχε αφήσει έξω πόσο καιρό .. Τώρα τον ξαναχτύπησε και ο Κάκος δεν έδωσε τίποτα ...
Η αντίδραση ήταν υπερβολική αλλά δεν θα χρειαζόταν να γίνει αν ο Κάκος σφύριζε το φάουλ ..
Αν ο Κάκος δηλαδή προστάτευε τον παίχτη μας, όπως γίνεται με τον Καραγούνη ή τον Τζόρτζεβιτς ή τον Ριβάλντο ή ακόμα και με τον Ζαγοράκη όταν γύρισε από τη Μπολόνια.
Αν έπαιζε βεβαίως ο Γκαρσία στον Ολυμπιακό, δεν θα είχε ποτέ κόκκινη κάρτα, θα μιλούσαν όλα τα ΜΜΕ για το ρεσιτάλ ενός εκπληκτικού αμυντικού χαφ και όλα θα ήταν μέλι γάλα.
Δεν σας προβληματίζει ή έστω να σας βάζει σε σκέψεις το ότι έπεσαν όλοι βάζελοι με αφορμή αυτή τη φάση πάνω στον Κάκο και κάνανε αμπαλαέα;
Τρομάζουν συνΠαοκτσήδες από το μεγαλείο αυτού του παίχτη .. Δεν ήθελαν να τον έχουν μπροστά τους γιατί δεν μπορούσαν να τον αντιμετωπίσουν .. Και ήταν μιλημένοι να διαμαρτυρυθούν .. Και ο Κάκος αν δείτε τη φάση έχει γυρίσει πλάτη και δε την βλέπει .. Ή ο βοηθός ή ο 4ος του τη λένε ή οι πολλές διαμαρτυρίες των παιχτών του Βάζελου.
Εγώ αισθάνομαι προδωμένος όταν ο Κονσεϊσάο ή ο Ζλάταν ή ο Χούτος πέφτουν στην περιοχή ζητώντας πέναλτι και όχι όταν ο Γκαρσία παίζει αντρίκια.
Πείτε μου έναν παίχτη που χτύπησε ο Γκαρσία .. Αντιθέτως ο Σιμάο με το χτύπημα στα πλευρά και ο Ντιέ της Γριάς τον αφήσαν έξω δύο μήνες και βάλε συνολικά ...
Δέχτηκε το τάκλιν για κόκκινη από τον Νάτσο αν θυμάστε και κράτησε τα νεύρα του ..
Επειδή λοιπόν τα Αθηναϊκά ΜΜΕ μιλάνε για αλήτη και δολοφόνο εγώ δεν πρόκειται να αποδεχτώ αυτή την άποψη. Επειδή αυτοί το παίζουν τώρα τάχα μου ποιοτικοί οπαδοί εγώ δε θα φάω την καραμέλα.
Όταν ο Ζε Ελίας έκανε τάκλιν με τα δύο πόδια για κόκκινη στον Οκκά και ο Καρεμπέ έδινε μπουνιές, όταν ο Ανατολάκης σάπιζε τον κόσμο ήταν το πνεύμα του αγώνα και η νοοτροπία του νικητή;
Για μένα ο Γκαρσία είναι απόλυτα καθαρός .. Ούτε ένα χτύπημά του δεν τραυμάτισε αντίπαλο .. Ούτε ένα χτύπημά του δεν ήταν ύπουλο για να σακατέψει τον αντίπαλο.
Το μόνο που είναι μείον του είναι ότι δεν έχει το μυαλό να συμβιβαστεί με την ποδοσφαιρική πραγματικότητα, να την κατανοήσει και να παίζει σύμφωνα μ' αυτήν.
Ένα τάκλιν το οποίο μπορεί να σπάσει το πόδι του άλλου και να τον αφήσει 8 μήνες έξω αλλά βρήκε και λίγο τη μπάλα μπορεί να μην δοθεί καν φάουλ.
Ένα αντρίκιο και ξηγημένο σπρώξιμο ή σκριν πάνω στα νεύρα σου από ένα φάουλ που αδίκως δεν σου δόθηκε σε έναν παίχτη που σου είχε ραγίσει τα πλευρά πριν κάτι μήνες είναι αλητεία, χρήζει τον παίχτη επικίνδυνο να κυκλοφορεί ελεύθερος και τον κάνει νούμερο ένα καταζητούμενο στην χώρα;
Για μένα ο Γκαρσία είναι ευλογία. Προσωπικά δεν τρελάθηκα ούτε κραύγαζα μετά την μπουνιά στον Ντιόγο όπως οι περισσότεροι εδώ μέσα μερικοί εκ των οποίων τώρα ζητάτε να φύγει χθες.
Αλλά πλέον αφού τον είδα σε τόσα παιχνίδια, κατάλαβα ότι ο άνθρωπος Γκαρσία είναι πολύ ντόμπρος και ξεκάθαρος και όχι πουστράκος και σουπιά και μπορεί να είναι μείον αυτό για την ομάδα μας, αλλά δεν μπορώ να τον παραδεχτώ και να εύχομαι να γίνει κάτι τέτοιο που υποτίθεται ότι σιχαίνομαι.
Αν δε τον θέλει η διοίκηση και ο προπονητής ας τον διώξουν. Από μένα ο Γκαρσία έχει τον απόλυτο σεβασμό για πάντα.
Re: Pablo Garcia
σε 2 γραμμες νομιζω οτι εγραψες την αισθηση πολλων συνοπαδων σου..και τη δικια μου...Αν δε τον θέλει η διοίκηση και ο προπονητής ας τον διώξουν. Από μένα ο Γκαρσία έχει τον απόλυτο σεβασμό για πάντα.