Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
και τελικά ο Άγιαξ έπαιξε φιλικό στα κρυφά με την Γάνδη και έχασε 2-0
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Δεν νομιζω η τριαδα στο κεντρο να ειναι αυτη με Αγιαξ. Φανηκε οτι δεν γινεται να πας χωρις καθαρο 6αρι ειδικα σε ενα τετοιο παιχνιδι. Καλως ή κακως το πιο ετοιμο 6αρι τοτε θα ειναι ο Τζιολης και θα μπει στην θεση του Χαριση.
Επισης συνεχιζω να πιστευω οτι σε τετοιο ματς δεν γινεται να πας με Κλαους δηλαδη με μη συμμετοχικο φορ οταν θεωρητικα αναζητας την καλη και γρηγορη αντεπιθεση. Μακ αν ειναι ετοιμος αλλιως Φακουντο.
Επισης συνεχιζω να πιστευω οτι σε τετοιο ματς δεν γινεται να πας με Κλαους δηλαδη με μη συμμετοχικο φορ οταν θεωρητικα αναζητας την καλη και γρηγορη αντεπιθεση. Μακ αν ειναι ετοιμος αλλιως Φακουντο.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Γιατί κρύβονται ;
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
++++ Ο πρώτος πολύ βαρύς μετά το 20άλεπτο στο 1ο (φυσιολογικό λόγω σφιγμένων ποδιών), αλλά τακτικά στην θέση του 6 ήταν καλός, κόβοντας 2-3 φορές τουλάχιστον γρήγορο transition των αντιπάλων...Ανέβηκε στο 2ο με 8άρι τον Σάκχοφ δίπλα του σαν τακτικά πολύ σωστότερο...MANIAKOS έγραψε:Εμενα τσιμι χαρισης με προβλημάτισαν σημερα
Ο δεύτερος σχετικά "άτακτος", μιας κι ο ρόλος του ήταν να καλύπτει τα ανεβάσματα του Σάκχοφ στο ψευτο10άρι και δεν ανταπεξήλθε καθόλου σ αυτόν τον τομέα και μάλλον γι αυτό αντικαταστάθηκε στο ημίχρονο και φυσικά και για να δοκιμαστεί σχήμα νορμάλ με 6, 8 και 10, όπως θα είναι των πάνω από 70% παιχνιδιών μας φέτος...
Θα στρώσουν θεωρώ όμως και οι δύο με την πάροδο λίγου σχετικά χρόνου...Είναι και νεαροί οπότε...
Υ.Γ. Επανέρχομαι στον Ζάιρο που με απογοητεύει με βάση τις μεγάλες προσδοκίες που είχα βλέποντας τον πέρυσι και σχετικά με τις οφθαλμοφανέστατες αρετές του...Από νιονιό όμως θαρρώ ότι ΔΕΝ...ΚΑΘΟΛΟΥ, δυστυχώς!!
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Πότε γυρνάνε τα παιδιά;
Θα έχουμε άλλο φιλικό μέχρι τις 26 του μηνούντος;;
Θα έχουμε άλλο φιλικό μέχρι τις 26 του μηνούντος;;
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33932
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
για να μην τους δούμεeorptol έγραψε:Γιατί κρύβονται ;
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- Duke_Rolson
- Δημοσιεύσεις: 432
- Εγγραφή: Κυρ 18 Οκτ 2015, 21:48
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
joshua έγραψε:Εδω ρε Odi εσυ εγραψες πως ο Κρεσπο με 10 προπονησεις και 2 45λεπτα σε φιλικα ειναι ηδη καλυτερος των Βιτορ,Κοστα,εγω ειμαι ο απολυτος? Ο Κοστα στα 34 επαιξε βασικος σε Μουντιαλ οταν ο Κρεσπο σκουπιζε παγκους καπου στην Ιταλια και ναι προφανως ο Κοστα απογοητευσε στον ΠΑΟΚ οπως και τοσοι αλλοι κατι που θα επρεπε να μας κανει ακομα πιο δυσπιστους στους διθυραμβους που γραφονται ηδη.
spyretto έγραψε:Ποιος άλλος θα είχε βάλει οργανική κολλώδη ουσία στο πληκτρολόγιο; Πρόσεξε μην πάθεις καμμιά αγκύλωση goran μου. Με τα μαυράκια β' διαλογής που πήραμε ομάδα για να χτυπήσει ομίλους δεν έχουμε. Θα το καταλάβετε όλοι σύντομα. Και να μην περιμένεις άλλες μεταγραφές αν δεν γίνουν γενναίες πωλήσεις. Γκέγ...
john4serres έγραψε:200 ποστ δεν διαβάζω.
Μακριά από Κρεσπο γαμω τις μετριοτητες
Η χαρά του αντιπαλου επιθετικού
ο μπίσεσβαρ δεν είναι ένας μέτριος απο τουρκία?MANIAKOS έγραψε:Ηρθε ο Ματέους Γιάγκο ;
Παντως για αλλη μια φορα φαινεται η στάση σαββιδη να μην κανει μεγάλες μετεγγραφες με λεφτα σε ομάδες ... Εκτος αν πουλήσουμε
Ετσι για να καταλαβαίνουνε τι να περιμενουμε αν μεινει ο μακ κ λουκας
ο κάμπος δεν είναι και αυτός ένας μέτριος?
ο σακόφ και ο μάτος τελικά ήρθαν λόγω εξυπηρ'ετησης του μάνατζερ?
Την κλέβουμε τελικά την ντίπρο? θα βάλει λεφτά τελικα ο Ιβαν?
Αλλά ξέρω ξέρω...
Τώρα ομαδάρα, αν χάσουμε στο επόμενο θεοί και δαίμονες..
τώρα αυτοματισμοί, αν χάσουμε άπειρος ο ίβιτς..
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ρε φιλε ελεος
Έβαλες το ποστ που λεω δε δινει λεφτα ο σαββιδης σε ομαδες για να μου πεις τι ;
Για τα λεφτα που εδωσε ο σαββιδης σε ομαδες ; Φετος ;
Τι να πω....
Έβαλες το ποστ που λεω δε δινει λεφτα ο σαββιδης σε ομαδες για να μου πεις τι ;
Για τα λεφτα που εδωσε ο σαββιδης σε ομαδες ; Φετος ;
Τι να πω....
-
paokpantou
- Δημοσιεύσεις: 2412
- Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 22:29
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Μπαίνεις και διαβάζεις στους αρδ24 σχόλια για την απόδοση των παιχτών και σου έρχεται εμετος μόλις διαβάσεις το θάψιμο στον κρεσπο και την αβαντα στον Τζαβέλλα... αι στα διαλα...αλητες ρουφιανοι δημοσιογραφοι
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Του κακοφωνίξ με τα μαυράκια β' διαλογής είναι υπέροχο...Να μπει και να μείνει μόνιμα στην κεντρική!!!

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Αστο Μανι, τζαμπα χαλιεσαι αδερφε, εδω γινεται αναφορα σε τζαλμα και ντνιπρο..
Grimmjow καλως ηρθες μαν. Αλλα ρε συ μην το χαλας με χαρακτηρισμους..
Ειδικα για παίκτες π έχουν δωσει πολλα.
Grimmjow καλως ηρθες μαν. Αλλα ρε συ μην το χαλας με χαρακτηρισμους..
Ειδικα για παίκτες π έχουν δωσει πολλα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος simba την Σάβ 16 Ιούλ 2016, 18:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Grimmjow έγραψε:Καλησπεριζω το φορουμ.
Σημερα ειδαμε πολυ κινητικους μεσοεπιθετικους,αλλα επρεπε να δινουν την μπαλα σε ενα στατικο φορ,που χαλαει το ρυθμο του παιχνιδιου.
Χρειαζεται οπωσδηποτε ενας φορ κινητικος που να ξερει μπαλα.Οχι αλλους φορ-κρεατα που περιμενουν το τοπι
Καλωσόρισες Grimmjow!
Να ξέρεις ότι σαν καινούριο μέλος που είσαι, τα πρώτα 150 posts σου θα περιμένουν έγκριση από κάποιον από εμάς τους mods. Αν δεν είναι κάποιος από εμάς μέσα, θα περιμένεις λιγάκι παραπάνω μέχρι να το δούμε και να το εγκρίνουμε.
Όταν εγκριθεί, θα εμφανιστεί στην ώρα που το postαρες εσύ και όχι την ώρα που το εγκρίναμε εμείς.
Μετά τα 150, τα posts ανεβαίνουν κατ'ευθείαν.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες